1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Turatie 1900 nu este maxim, pe autostrada ajungi si la 2500-2600 turație in Drive, daca ajungi la 160 km/h de exemplu.
    Probabil te referi la faptul ca in general cutia schimba mult mai devreme in D, da, e normal la multitronic.
     
  2. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Audi 66 pe linkul dat de tine nu am gasit nimic nici macar apropiat de situația mea... Multumesc
     
  3. SavNicu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Mosbach , Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2015
    Salut.. am si eu o intrebat la rece ( prima pornire ) trecerea de la D la N are un soc.. este normal la temperaturi cu - sa faca asa ? Se intampla doar o dată. Audi A4 B8 2015 150 cp .. cutie 0G7 - Tiptronic.. multumesc!

    Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @OctavianA4avant Ce nu ai gasit ? Eroarea aia o vei gasi stocata daca vei face scanarea cu VCDS si nu cu alte briz-briz-uri (cum ai si facut).

    Iti explica acolo posibile cauze.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E normal un mic soc la trecerea din D in N , practic se simte presiunea uleiului din cutie la comutarea levierului in pozitia Neutral.
    Codul PR 0G7-Tiptronic nu inseamna ca ai o cutie de viteze tiptronic, inseamna ca poti schimba vitezele "manual" in modul tiptronic (+ -).
     
  6. SavNicu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Mosbach , Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2015
    Multumesc pentru raspuns. Am sesizat șocul mai puternic doar la rece chiar la prima pornire apoi nu se mai simte. Multumesc pentru informație. Cred ca, codul cutiei este NYM..
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    NYM este o cutie multitronic .
     
  8. DecentKid 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2014
    Salutare,
    Imi poate confirma cineva daca se schimba si filtrul la schimbul de ulei pentru cutia multitronic cod NYM (Audi A4 B8 2.0TDI cod motor CJCD cod cutie NYM) si eventual un cod OE pentru acest filtru ? Multumesc.
     
  9. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Salutare,
    La masina din profil am schimbat acum o luna uleiul la cutie (automata) in reprezentanta. Problema este ca, uneori, cand sunt in rampa foarte mare si trec peste prag de reducere a vitezei, incetinesc si cand sa pornesc am mai multe simptome. Uneori turatia scade aproape ca moare motorul, alteori chiar moare. Mi s-a intamplat si sa scuture masina de parca era mitraliera. Precizez ca rampa este foarte mare. In rest schimba perfect, nu are socuri din N in D, nu tremura la ralanti. Intrebarea este: oare se poate verifica nivelul la uleiul din cutie ? Ma gandesc ca poate nu mi-au pus destul si cand e inclinata masina mai tare nu e ok.
     
  10. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Sincer, nu inteleg ce ar cauta un prag de reducere a vitezei intr-o rampa, oricum, cred ca in rampa ar trebui sa mergi pe modul "manual", intr-o treapta mica. Incearca sa o urci in treapta 1 (mod manual) si vezi ce se intampla.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2019
  11. Dragota Bogdan

    Dragota Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2019
    Locație:
    Campia Turzii jud. Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2013
    Salut. Mentionez ca exact la fel face si a mea. A4 B8 2013 mulitronic CVT 8+1.. Din ce am citit ar fi normal.. ramane la 1800doar daca accelerezi asa constant si incet.. e interesant ca ramane turatia aceasi si creste viteza.
     
  12. PPF0720 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Cluj - Napoca
    Masina:
    A4, 2.0, 2013
    Salut,

    Am si eu problema asemanatoare. La franare se simte un soc.ca si cum iese din viteza. Ai rezolvat problema? Merci
     
  13. SavNicu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    Mosbach , Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2015
    Tu ai rezolvat problema ?
     
  14. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Nu am rezolvat. Nu face asa tot timpul. Nu ti-au facut si un deviz pentru problema asta ?
     
  15. Bojor 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 2.0 2015
    Pai nici mie nu îmi face tot timpul așa. Doar când demontez cutia îmi pot spune un preț sigur dar au zis că în jur de 28.000 lei.
    Dar ieri am povestit cu un băiat din Turda și a zis că dacă sunt duse și kturile de ambreiaj și blocul de valve ajung la 2.500 €uro.
     
  16. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Eu o las asa, doar in panta foarte mare face figuri si doar uneori. In rest, schimba perfect, fara socuri fara alte probleme. Daca se inrautateste problema ma mai gandesc insa mi se pare enorm sa platesti atat.
     
  17. Bojor 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 2.0 2015
    Eu ma gandesc sa nu se strice mai tare
     
  18. Razvan_S 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8.5, 2.0 TDI 150CP CJCD, AT Multitronic NYM, 2015
    Salut domnilor! Cei ce posteaza probleme tehnice ale cutiilor de viteza cred ca ar fi relevant sa posteze si rulajul masinii la care a aparut problema si daca masina are intretinerea conform specificatiilor producatorului. Daca o defectiune cauzata de uzura ambreiajelor interne din cutia multitronic apare la un rulaj de peste 200.000 km e una iar daca apare la 40.000 km e alta. Astfel, se poate stabili in timp un tipar de comportament al cutiilor si daca acestea au probleme "de fabricatie" sau doar uzura normala. Respect!
     
  19. strontzo85 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0D 140CP 2005
    Salut baieti. Cineva din Sibiu care ma poate ajuta cu o adaptare a ambreiajelor, Audi A4 B8 cutie automata cvt?
     
  20. dany_ello 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4, 2.0, multitronic, 2012
    Va salut. Ați mai întâlnit eroarea asta?
    Audi A4, 2012, multitronic, cod motor CJCA.
    Totul funcționează fără probleme. Am făcut doar o citire de erori. Mulțumesc
    16295285-ABC7-48A3-968E-CFE455BE2726.jpeg
     

Distribuie pagina asta