1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sterge-o si vezi daca reapare, din cate vad este intermitenta.
     
  2. dany_ello 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4, 2.0, multitronic, 2012
    Am șters și a reapărut
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Internal Control Module Memory Error
    Possible Causes
    • Wiring from/to Control Module faulty
      • Voltage Supply and/or Ground Supply faulty
    • Control Module faulty
      • Control Module Housing leaky
    Possible Solutions
    • Check/Clean Wiring from/to Control Module
      • Check Voltage Supply and Ground Supply including the Main Supply/Connections at the Battery
    • Replace Control Module
    • When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.
     
  4. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    Salutari,
    Am probleme la cutia de viteze 8+1 (OAW este codul, daca nu ma insel) pe un A4 B8 2.0 tdi 2010
    Problema a aparut brusc si din senin (zic eu). Dupa un drum de 5 km de acasa am oprit. Cand am plecat iar la drum (dupa 10 minute), de la 1.500 rpm a aparut un sunet ca de aspirator/motoras electric ce urca si scade in uratie odata cu motorul. Nu e aprins nimic in bord.
    Am ridicat masina pe un elevator iar sunetul e din cutie. Masina are ~200.000 km, vreo 7000km la mine. Cand am cumparat-o (iulie )functiona ok. Usor-usor, in P au inceput sa se simta smuncituri (fara modificari de turatie), eh, am zis ca e vreun suport motor. Apoi am observat ca in R trebuia accelerata mai mult mai ales la iesirea din parcare care e un pic in panta. Schimbarile de viteze se fac lin. Acum ~2000 km am schimbat uleiul la cutie cu ulei original. Uleiul vechi era curat. In cei 2000 km totul a fost normal, doar ca azi a aparut deodata problema. Nu atinge nimic pe la roti, nu sunt rulmentii, nu are pierderi nicaieri. Cu cutia pe N pot tura fara probleme (pana in 2.500 rpm) fara sunete suspecte. Si acum ca v-am plcitisit destul, astept idei/recomandari. Multumesc anticipat.
     
  5. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    A schimbat cineva de curând conductele răcire ulei multitronic, am o pierdere masiva de ulei in zona radiator și m-ar interesa un preț estimativ?!

    Trimis de pe al meu moto g(6) plus folosind Tapatalk
     
  6. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Astăzi am fost la un service multimarca, sa vad unde este cu adevărat scurgerea de ulei la cutie și am constatat că în ciuda faptului că am schimbat O-ringul de la radiator de doua ori la Serpico Craiova tot pe acolo curge. Daca a mai pățit cineva acest lucru și cum a rezolvat?
    De la Serpico îmi spuneau ba că e radiatorul ba că este conducta!

    Trimis de pe al meu moto g(6) plus folosind Tapatalk
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Montaj defectuos.
     
  8. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salutare!

    Am si eu o problema la cutia automata MMV parca Multitronic la o masina Audi A4 B8 2011 cu 185.000km, am masina de 2 luni.

    Schimbul de ulei a fost facut la 150.000 deoarece am sunat sa l fac si mi au zis cei de la reprezentanta ca s a facut un schimb de ulei la acei km potrivit seriei de sasiu. Un alt schimb a mai fost facut la 59.000km

    Problema este ca se simte un soc din 2 in 1 si anume cand franez la semafor, la trecerea de pietoni etc... masina merge singura in D si in R , ceea ce am observat este ca oscileaza putin turometru, cam 100 de ture cand o las sa mearga la deal singura..

    Ce parere aveti de socul acela din 2 in 1, este ca un tremurat scurt, in S parca nu se simte si nici in M..
     
  9. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Reparat la Autokappa Craiova prin schimbarea furtunului (conducta) care era fisurat chiar la intrarea în radiatorul de ulei!

    Trimis de pe al meu moto g(6) plus folosind Tapatalk
     
  10. S. Florin

    S. Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    A4 2.0 TFSI /211PS / quattro / 2012 / S-tronic 7+1 / CDNC
    Salutare !
    O intrebare pentru cei ce ma pot ajuta in legatura cu un zgomot/troncanit neregulat ce vine de la cutia de viteze .
    Am cautat pe google dar nimic , am cautat si pe forum (este posibil sa nu fi cautat cum trebuie ) și nu am găsit nimic asemanator cu ce are masina mea care pe 19/03/2019 iese din garantie :
    Audi A4 B8 2.0 TFSI, Stronic 7+1, quattro, 211PS, Cod motor CDNC, An 2012 , 83 000 KM , masina cu carnet de intretinere cumparata de la reprezentanta audi Luxembourg .
    TFSI ul am inteles ca este putin mai zgomotos ca si motor... Nu stiu cat de adevarat este pentru ca am un prieten care are tot TFSI dar generatie mai noua (B9) și nu i asa de zgomotos ca si al meu .
    Masina mea la cald sau la rece face cam la fel : Cu motorul pornit in pozitia P si N (cand cutia este decuplata ) se aude un troncanit neregulat (da impresia ca este ceva nefixat acolo ) ce vine dinspre cutie din zona ambreiajului , daca o trec in pozitia R sau D ,
    dupa 1-2sec zgomotul dispare si reapare daca trec pe N sau P tot cam in acelasi timp cum dispare . Sincer pentru mine nu este ok deloc acest lucru dar cei de la reprezentanta nu vor(cred) sa auda acest zgomot iar erori nu am deloc !
    Schimbul de ulei la cutie facut pe la 57 000 Km.
    Am un coleg care are un golf cu aceeasi cutie si mi spune ca este normal pentru ca si el are acelasi zgomot si asa a facut de cand a cumparat-o iar acum are vreo 150 000 km, iar cel cu audi B9 nu-l are deloc , el o fi linistit eu nu sunt deloc .
    Cand o pornesc dimineata si vreau sa plec cu ea inainte sa se stabilizeze relantiul , atunci zici ca patineaza ambreiajul dupa care cupleaza cum trebuie . Nu fac asta de obicei dar am fost nevoit sa o misc o singura data urgent .
    Mai are o smucitura de cate ori dau cu spatele , iar daca astept putin pana cupleaza cum trebuie nu o mai are ; ceva gen este cuplata tractiune fata iar cand esti in miscare ar cupla si spatele si smuceste putin. totul se rezolva cu o mica pauza 2sec aproximativ
    dupa care ma pun in miscare sa efectuez manevra de dat inapoi.
    A mai intampinat cineva aceasta problema ?
    Ce credeti ca poate fi ?
     
  11. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut baieti, am mai postat pe acest topic niste probleme..

    De data asta vreau sa va pun o intrebare practica.
    Eu mereu cand parchez, viraje scurte etc nu ma folosesc deloc de acceleratie, dau in D si R si o tin doar din frana, chiar daca dureaza mai mult sa parchez, e mai comod pt mine.. cand ies din locul de parcare tot asa procedez, mut levierul dupa caz si o tin doar din frana, chiar daca e rampa nu apas pe acceleratie, astept usor pana urca masina singura.

    Risc sa fortez si prin urmare sa deteriorez cutia daca procedez asa?
     
  12. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Practic, lasi cutia sa mute 2tone fara pic de ajutor, cam asa gandesc eu.
     
  13. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Atata timp cat ea a fost gandita sa puna masina in miscare la ridicarea piciorului de pe frana nu cred ca dauneaza cutiei, si eu procedez la fel, acum nu stiu daca e corecta procedura e doar o parere a mea.
     
  14. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Nu are absolut nimic


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Salut baieti ! Am tot citit toate paginile si thread urile posibile si imposibile dar n am gasit pe cineva cu o problema asemanatoare cu a mea . O sa incerc sa va descriu cat pot de bine problema , pentru inceput masina este WAUZZZ8K3EN011511 09.2013 Audi A4 “B8.5” 2.0 tdi multitronic 136 cai masina are 158679 km , a fost luata din Belgia de la licitatii , istoric doar la Audi , uleiul la cutie schimbat la 60k si la 121k verificat si de mine la Porsche. Problema sta in felul urmator , dupa ce merg 20 30 de minute cu masina presupun ca e se incalzeste la temperatura optima , sa zicem ca ajung undeva si parchez , o pun in R fara soc pleaca singura incet apoi deodata fara ca eu sa accelerez masina prinde viteza din ce in ce mai mare , franez pentru urmatoarea manevra iar la trecearea in N are un soc destul de puternic , trec in D fara soc. Specific ca socurile din R in N sunt mai puternice si ea prinde mai multa viteza in R in momentul in care volanul este virat spre oricare parte . Daca aveti vreo idee , m as bucura sa o “aud”. Multumesc
     
  16. Florinname 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2015
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, 2002
    Va salut !
    Am si eu o problema la cutia multitronic de pe un Audi a4, B8, 2010, cod motor CAGA.
    Simptomele au fost următoarele:
    Am cumpărat masina in urma cu 3 luni. De cand am luat o, cand selectam R avea un mic șoc, iar în D mergea ok, fără șocuri la plecare sau in mers.
    Dar cand treceam in R-P, un mic șoc.
    Am tot citi aici pe forum si am calibrat cutia de pe un VCDS...Si de aici au apărut problemele.
    Cand dau pe R, are acelasi șoc mic, din R in D nici un șoc, dar cand cuplează in D se mărește la 1000 rot/min si parca ar pleca cu tot cu frane, dau drumul la frână, pleaca repejor. Problema cea mai mare este atunci cand scot din D, atunci zici ca se rupe masina, un șoc puternic, doar cand scot din D.
    In rest cutia schimba bine, fără alte probleme.
    Șocul acesta la scoaterea din D, a apărut după ce am facut "all adapter" (cred ca asa scria acolo) . Înainte nu avea șocul acesta.
    Nu mai stiu ce sa fac, am incercat alta adaptare, dar în zadar, la fel.
    Astăzi am reusit sa fac fac adaptarea aceea fără VCDS, sa merg 20 m, sa tin frână călcată, etc.
    După câteva minute masina si a revenit, ziceai ca este alta masina. Am oprit la un market,iar cand am plecat cu masina, aceeași problemă.
    Nu stiu ce sa mai fac.
    Ce ma sfătuiți?
    Pe cutie nu da nici o eroare.
     
    Mr.Bobby apreciază asta.
  17. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @Florinname , eu am avut aceeasi problema, am facut schimbul de ulei in cutie la reprezentanta, mi-au facut procedura de adaptare cu VAS PRO si am scapat de aceste bruscari in proportie de 85%. A4 b8, 2.0 tdi multitronic, cod cutie LLA.
     
  18. Florinname 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2015
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, 2002
    Am rezolvat si eu astăzi aceasta problema !
    Am fost la un service mai de calitate, iar în 15 minute s-a rezolvat.
    In prima faza mi au spus că este posibil sa fie iremediabila problema deoarece adaptările la multitronic se fac doar dacă schimbi uleiul, sau umblii in ea.
    220 lei
    AUTOKAPPA Craiova
     
  19. MariusButurca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2013
    Salutare,
    Știe cineva de pe acest grup unde pot rezolva aceasta problema detailata in filmul atasat ?



    Îmi vibrează toată mașina in mers mai ales când accelerez și este vorba despre tripoda-rulment planetarei care are joc in carcasa cutiei

    Mașina este un Audi A4 2013- cutie Automata multitronic 8+1. Mulțumesc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se alezeaza locasul si dupa se fabrica o bucsa la dimensiune pe masina CNC, dupa care vei scapa de problema.
     

Distribuie pagina asta