1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. MariusButurca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2013
    Am înțeles. Multumesc
     
  2. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    Sunt doua variante pentru a rezolva aceasta problema.
    Daca jocul nu este foarte mare se foloseste kit-ul de reparatie format din inele distantier si flansa redesenata care preseaza mai bine pe rulment (vezi video)



    Daca jocul este foarte mare se foloseste tehnica din acest video



    Eu am rezolvat problema cu jocul de pe partea soferului cu kitul de reparatie dar am joc si la cel din partea dreapta (diferential) pentru care nu mai exista kit de reparatie. Mai jos sunt codurile pentru piesele folosite de mine la o cutie cod 0AW MMV.

    RULMENT OE 0B4409294D 1buc. x 111 RON
    INEL SIGUR OE 0B4409297 1buc. x 4 RON
    SAIBA SUP. OE 0B4409227 3buc. x 52 RON
    SURUB CILI OE N91208801 3buc. x 2 RON
    GRASIME OE G052128A1 1buc. x 76 RON
    CAPAC OE 0B4409175E 1buc. x 27 RON 27

    Sper sa iti fie de folos.
     
    OctavianA4avant, S. Florin și rominika apreciază asta.
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ceva informativ si cu jocul din partea dreapta

     
    OctavianA4avant, ionut 81, sla_ și alți 3 apreciază asta.
  4. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    Multumesc!
    De luat in calcul!
     
  5. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!

    se apropie schimbul de ulei pt cutia de viteze automata s-tronic pt masina din semnatura, si as avea nevoie de un sfat,
    unde ma sfatuiti sa merg sa fac schimbul? la reprezentanta? sau sunt si alte service-uri ok sau mai ok decat reprezentanta prin bucuresti?
    si ce ulei sa folosesc: original sau ravenol cu atf exchange machine?

    multumesc!
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Esti membru de foarte mult timp si pana acum nici din coincidenta nu ai aflat respuns pentru intrebarile tale !? Nu cred !

    Uleiul din cutia automata se pune intotdeauna original. La cutia cu service declarat de producator recomand reprezentanta. De ce? In caz de nevoie ai ceva reduceri(teoretic) pentru reparatii. Poti alege si un service care se ocupa de cuti, dar sa aiba scule si experienta in domeniu.
     
  7. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Da, asa e si eu tot pe original as merge, dar am tot vazut in ultimul schimb masinaria aia de la ravenol... si m-a pus putin pe ganduri. Dar, cred ca o sa raman pe original si o sa-l fac la reprezentanta. Multumesc frumos.
     
  8. ZPYZPY

    ZPYZPY 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0TDI CAGA
    Salut. Detin un audi a4 b8 avant si sunt interesat sa aflu ce cod oem are cutia mea multitronic. VIN WAUZZZ8K7AA093535 . Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat.
     
  9. George19867 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2019
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salut grup
    Dețin un audi a4 b8 din 2009 cutie multitronic
    Problema este.in drive nu pleaca de pe loc iar daca accelerez se duce la 2000 rpm iar cand pleaca da un șut cam tare aveti idee a mai patit cineva asa ceva
    Mentionez ulei si filtru nou,multumesc!!!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Crezi ca suntem la ghicitoare ?
     
  11. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Încearcă o adaptare la cutie și la ambreiaj!

    Trimis de pe al meu moto g(6) plus folosind Tapatalk
     
  12. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Salut aceeasi problema o am si eu...
    "Salut grup
    Dețin un audi a4 b8 din 2009 cutie multitronic
    Problema este.in drive nu pleaca de pe loc iar daca accelerez se duce la 2000 rpm iar cand pleaca da un șutcam tare aveti idee a mai patit cineva asa ceva
    Mentionez ulei si filtru nou,multumesc!!!"
    Am fost la reprezentanta si un tehnician cu care am testat masina a spus ca e problema cu ambreajul din cutie, costurile sunt destul de mari....
     
  13. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Din sursa directa o schimbare de ambreiaj, bine facuta, este la un pret de 1500 de euro. dai un ban si urmatorii 250.000km (cel putin) esti linstit. vorbesc de cutia s-tronic, nu am schimbat inca dar este ceva normal sa apara uzura la aceste dsg., eu am fost doar prevenit ca sa adun bani in cazul in care imi va trebui. DAca nu o sa-mi trebuiasca fac o excursie in Grecia.
     
    smurff apreciază asta.
  14. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Mda numai ca aici este preponderent vorba de MULTITRONIC, nu DSG.
     
  15. S. Florin

    S. Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Luxembourg
    Masina:
    A4 2.0 TFSI /211PS / quattro / 2012 / S-tronic 7+1 / CDNC
    Salutare
    Am avut o problema cu un zgomot neregulat si nu prea stiam de unde vine...
    Am dus o la reprezentanta si problema a fost remediata dupa ce au schimbat volanta cu masa dubla !
    Zgomotul acela il facea doar cand era in P si N !
    A aparut o noua problema...
    La o viteza de 50 km/h daca apesi incet pe acceleratie da niste suturi/smucituri in transmisie precum face o masina cu , cutie manuala cand lasi mai brusc ambreiajul .
    Daca accelerezi tare , atunci nu se simte nimic, ca si cum n ar avea nimic .
    Problema asta nu o avea cand aveam zgomotul acela asa c-au facut ei ceva pe la reprezentanta vietii . Au si astia ''geniile'' lor (Audi Luxembourg).
    Aveti vreo idee de la ce pot fi acele suturi in transmisie atunci cand fac mici accelerari ?
    A mai intampinat careva aceasta problema ?
     
  16. ness30

    ness30 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI quattro 190cp / S-tronic / CNHA / 2015
    Salutare! Am si eu o problema la cutia multitronic - LLA. La accelerare se tureaza in gol, ca si cand ar patina ambreiajul. A mai avut cineva astfel de simptome? Multumesc
     
  17. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salutare!

    La voi cum se comporta masina in S cand ii dati tare? La mine cand schimba in turatii mari se simte un fel de soc ca la manuala dar presupun ca e normal la acea turatie si cu acceleratia la fund..
     
  18. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    La fel se simte si la mine. Cred ca e normal...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Mie personal imi place feelingul de la socul ala cand ii dau un 0-150 dar ma gandeam sa nu fie o problema cu cutia..
     
  20. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Oricum nu e asa pronuntat


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta