1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Ma tenteaza ideea sa ii fac o adaptare la reprezentanta.. nu am probleme majore dar cateodata din P in R se simte un soc mai pronuntat.. din N in D nu se simte nimic.. sunt curios cum o sa se comporte dupa acea adaptare.. mai ales ca am citit aici pe topic experiente ale altor userii ale caror masini s au comportat mult mai bine dupa adaptate.

    Btw vi s a intamplat ca masina sa fuga putin in spate cand plecati din rampa in D fara sa apasati acceleratia?

    Am auzit eu, probabil gresit ca nu ar trebui sa faca asa..
     
  2. toma_m25 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2015
    Locație:
    Antwerp
    Masina:
    A4 B8 2.0 136CP 2010 CAGB LLA
    Va salut, detin un A4 B8 2010 136CP, cod motor CAGB, cutie multitronic cod LLA, acuma cateva zile cand m-am oprit la semafor, cand s-a oprit de tot masina, s-a subturat 5-6 secund la cca 600 rotati si apoi si-a revenit. Face cam o data pe zi, nu mereu. Am scanat de erori si mi-a dat :


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine (J623-CAGB) Labels: None
    Part No SW: 03L 906 022 MM HW: 03L 906 022 B
    Component: R4 2.0l TDI H03 9980
    Revision: 11H03---
    Coding: 0104002C02072920
    Shop #: WSC 53577 002 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MM A01011
    ROD: EV_ECM20TDI03L906022C.rod
    VCID: 7CFD9F05F70EB3C1333-8029

    1 Fault Found:
    4533 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module
    U1026 00 [032] - -
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Readiness: 0 0 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0AW-927-156.clb
    Part No SW: 8K0 927 155 AF HW: 0AW 927 156 H
    Component: 0AW 20TDI RdW H05 0009
    Revision: --H05--- Serial number: 0000000576
    Coding: 000002
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A02017
    ROD: EV_TCMVL381_AU48.rod
    VCID: 77F78029CE2890995E1-8022

    1 Fault Found:
    2228 - Transmission Output Speed Sensor (G195)
    P0722 00 [096] - No Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:


    -------------------------------------------------------------------------------

    Masina are 85000km si nu cred ca a fost schimbat uleiul in cutie pana acuma.

    Atasez tot log-ul.

    Ce pareri aveti ? Va multumesc anticipat
     
  3. Darius Costolas

    Darius Costolas 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 CAGA 2.0 TDI 143cp
    Salut, nu mai am acel abtibild pe care am codurile de la cumpararea masinii si m-ar interesa daca la modelul meu de cutie (pe care nu il gasesc) se schimba si filtrul impreuna cu uleiul. Serie sasiu: WAUZZZ8K78N025836
     
    Ultima editare: 13 Mai 2019
  4. Ciprian marian

    Ciprian marian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi a4 b8 2010
    Salut,
    Dețin un audi A4 b8 cutie automată schimbat perfect. dar cu motorul cand cand bag din D in R se tureaza motorul. E normal ?
     
  5. bgd_b92 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    nu am
    Salutare,

    Va rog daca ma aputeti ajuta cu raspuns pentru urmatoarea situatie :

    A4 B8 2009 2.0 TDI 135 cp multitronic 185k km - la plecarea de pe loc ( cand iau piciorul de pe frana si calc acceleratia, sa zic intre 5 si 15 km /h ) se aude un zgomot ciudat, zgomot care de asemenea este prezent si sub forma unei zdranganeli la ralanti la un interval de cateva secunde atunci cand masina stationeaza cu motorul pornit. Zgomotul este destul de sesizabil din exterior. Din experienta mea cu manualele, acest zgomot ar veni din arcurile de pe disc. Stiu ca multitronic este o ingenerie destul de complicata si voi merge la un service specializat in cutii automate, dar voiam sa stiu si parerile voastre si eventual la ce costuri sa ma astept daca aveti idee. Mersi
     
  6. midsummer

    midsummer 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0TDI CAGA, Multitronic
    @bgd_b92 am exact aceleasi probleme ca cele descrise de tine.

    Mie mecanicii mi-au spus ca zgomotul produs la relanti vine de la volanta - trebuie schimbata si asta va echilibra motorul.
    In schimb, ce se aude la plecarea de pe loc tine de adaptarea ambreiajului. La cutiile multitronic apare uzura la blocul de valve, iar asta duce la decalibrarea ambreiajului. Daca vrei sa verifici, poti face o adaptare manuala si o sa vezi cum plecarea de pe loc se imbunatateste considerabil. Insa in timp, tocmai din cauza problemei de la blocul de valve, comportamentul defectuos o sa revina.
     
    marinrafael și bgd_b92 apreciază asta.
  7. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut!

    Detin Audi A4 B8 2011 multitronic 2.0 TDI

    Cateodata cand schimb din in P in R sau din N in R masina are o smucicura umpic mai zdravana si parca apare o vibratie usor pronuntata.. daca iau piciorul de pe frana masina pleaca fara probleme ...

    Un mecanic mi a zis ca aceasta smucitura din P in R este normala la o masina ch km mai multi ( 180.000 ) si e important sa nu smuceasca din N in D si invers.. ceea ce nu face

    Voi ce parere aveti?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi suntem de parere ca aici nu suntem pe mizeria aia de facebook si nici site de comentarii aiurea si inutile. Mergi si fa diagnoza si fa tot ce este de facut inainte de a scrie pe forum.

    Pentru ca sa inveti: un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  9. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Aparent am incercat sa fac acea adaptare cu mersul 10m inapoi in spate dupa etc.. procedura care este in acest topic si vad ca numai vibreaza acum pe moment cand schimb in R
     
  10. Ciprian marian

    Ciprian marian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi a4 b8 2010
    Salut cum ai rezolvat problema ca si a mea face la fel
     
  11. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut...

    Dupa acea adaptare care am facut eu intr o parcare.. vad ca numai vibreaza asa tare din P in R dar vibreaza din D in N acum.. ceea ce nu facea..

    Masina numai fuge in spate in rampa..

    Ideea e ca simt o infranare..un fel de smucitura tipica cutiilor manuale cand schimb la turatii mari pe modul manual .. e normal?

    De exemplu bag la semafor pe Manual si uit sa schimb in a doua si se tureaza mult.. si cand schimb apare acea smucitura, infranare mica .. va rog sa ma lamuriti daca e normal intrucat experienta mea cu masinile automate e mica.
     
  12. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    e normal, multitronic.ul nu are viteze, si cumva simuleaza din calculator sa ai un feeling de trecere intro alta viteza. Daca ai facut adaptarea corect cu vcds atunci uzura cutiei isi spune cuvantul. Eu am peste 250k km si imi sta bine in rampa dar cand pun levierul in R smuceste. Daca o pui in Manual incearca sa schimbi fara sa iei piciorul de pe acelerarie, gen foarte rapid tot la cateva secunde.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe manual nu trece singura intr-o viteza superioara decat la atingerea turatiei maxime permise (unde incepe rosul), e normal sa se tureze mult si cand schimbi sa simti soc.
     
  14. roby3535 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 143 cp
    Salut,
    Am cumparat de curand un audi A4 B8 2.0 tdi 143cp multitronic din 2010 si am niste nelamuriri;
    1. In momentul in care sunt pe loc si vreau sa urc o panta mi se tureaza masina pe loc si imi moare motorul
    2. Si alta chestie care am observat-o astazi: cand pun frana mai tare pana la 0 km/h imi moare motorul. De la ce ar putea fi ? S-a mai intalnit cineva cu problema aceasta?

    Intrebarea mea, mai concret, este: daca este o chestie normala pentru ca am inteles ca la aceste “minunate” cutii multitronic problemele astea sunt cam normale.
     
  15. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    daca problemele tale la cutie persista de fiecare data si sunt frecvente atunci nu e normal, nu are voie sa moara motorul la cutia automata. Deci sfatul meu , e sa faci o diagnoza la un service specializat.
     
    roby3535 apreciază asta.
  16. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Mie nu mi a murit niciodata motorul de cand am masina, am mers cu ea 6000km si am acum 190.000km..
    Este ceva in neregula cu calculatorul presupun.. du te la un specialist in cutii sau la reprezentanta daca te tine buzunarul..

    Nu este normal sa moara motorul.
     
    roby3535 apreciază asta.
  17. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Incearca o adaptare a ambreiajului, cu vcds-ul poate te ajuta, la mine a ajutat!

    Trimis de pe al meu moto g(6) plus folosind Tapatalk
     
    roby3535 apreciază asta.
  18. roby3535 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 143 cp
    Am sa merg la cineva sa imi puna un tester ceva pe masina si sa vada poate este ambreiajul de vina. Va multumesc mult pentru raspunsuri.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa seria de caroserie, nu gasesc cutia in Etka la modelul tau.
     
  20. Vlad25 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 2015
    Salutare!
    Am o problema cu ambreiajul la cutie automata. La plecarea de pe loc, cand ridic piciorul de pe frana, masina ezita sa se puna in miscare timp de cateva secunde. Cateodata chiar ramane nemiscata si trebuie sa o accelerez foarte usor ca sa plece de pe loc. Daca incerc o accelerare mai puternica, masina se tureaza pe loc si ii moare motorul.
    Cei de la service mi-au spus ca nu exercita suficienta presiune ambreiajul si ca trebuie schimbat. Dar mi-au cerut o suma foarte mare, undeva la 12.500RON (7.900 ambreiajul si restul manopera).
    Aveti idee daca pot scapa mai ieftin?
    Masina este un A4 2.0 TDI din 2015, 150 CP, cutie in 8 trepte.

    Multumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta