1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut, daca ai VCDS (sau stii pe cineva care are) poti intra sa dai "reset si erase" la valorile de fabrica apoi sa ii faci o adaptare, daca nu ai alte erori.
     
  2. Ionutz0071

    Ionutz0071 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 , 2000tdi , 2009
    Sal , cum ai rezolvat problema ?
     
    StefanSLF apreciază asta.
  3. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salutare..

    Este normal sa cupleze mai greu marsalierul cand iei piciorul de pe frana? La mine scapa putin in vale si dupa cupleaza ..
     
  4. valllentin

    valllentin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant, CJCB/NYM, 2015
    Buna seara,

    Pregatit de schimbul de ulei la cutia Multitronic; 180 mii km, cu toate schimburile anterioare, din 60 in 60 mii, facute la reprezentanta.

    Dupa multe cercetari pe forumuri din tara si din afara, am comandat Liqui Moly Top Tec ATF 1400, mai ales datorita pretului gasit pe epiesa.ro.

    Vreau sa las uleiul o perioada destul de scurta in cutie, nici pe departe pana la urmatorii 60 mii km.

    A mai pus cineva Liqui Moly?
    IMG_4178.JPG IMG_4174.JPG
     
  5. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    De cate ori sa mai scriem ca uleiul pentru cutie se foloseste doar OEM? Liqui Moly e o marca buna, dar pentru cutie nu exista nimic care sa se comporte ca cel OEM.
     
  6. valllentin

    valllentin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant, CJCB/NYM, 2015
    In 57 de pagini nu s-a dezbatut in mod real problema uleiului de la cutie. S-a mers pe ideea generala ca OEM e singurul, unicul si inegalabilul!
    Pe forumurile din afara nu este un subiect tabu. Nu incerc sa conving pe nimeni ca cel OEM nu ar fi cel mai bun, ci doar ca este un subiect interesant de discutat.
    G 052 516 A2 este facut de Castrol, la fel ca si G 052 180. Daca al doilea se gaseste in ambalaj Castrol, mai exact Transmax A CVT, primul nu.
    Transmax A CVT costa 10 - 12 euro litrul, adica pretul de piata al unui ulei de transmisie bun. Cel OEM, stiti foarte bine ca este 20-30 euro litrul, pret total artificial.

    Caracteristicile uleiurilor, cel putin la unii producatori, pot fi gasite, comparate si discutate.
    Din ce am gasit pana acum, pentru norma G 052 516 ar fi urmatoarele:
    - Ravenol CVT Fluid
    - Addinol ATF CVT
    - Fuchs Titan ATF CVT (care are autorizare Mercedes Benz pentru cutii similare cu Multitronic)
    - Liqui Moly Top Tec ATF 1400

    Lista o puteti completa si voi.
    Specificatii Castrol Transmax A CVT
    https://msdspds.castrol.com/bpglis/...762E3/$File/Transmax A CVT_467243_2013_12.pdf
     
    bobalex18 și Horatius apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ai venit tu sa ne luminezi calea. Este ? Cum va gasiti voi cate unul care apareti asa pe rand sa ne invatati pe noi "astia prosti si nestiutori" ca e bine sa punem ulei AM in cutia de viteze. Pune tu la masina ta dar nu spune in public faptul ca asa este bine pentru ca este o prostie.
    Nu este nimic de discutat. Daca vrei sa dormi linistit pui in cutie doar ulei OE si atat. Nu ne intereseaza experientele altora facute pe propria piele si uneori cu niste consecinte grave.
    Pe cuvantul tau ? Iti spun eu ca nu este asa si te inseli. Nu conteaza de unde stiu. Uleiul original nu este fabricat doar de de Castrol ci de mari firme producatoare de ulei care au contract la un moment data cu fabrica si asta inseamna ca sunt zeci de fabricanti mari de uleiuri care ambaleaza sub brandul OE.

    In alta ordine de idei mai terminati cu prostiile inventate si scrise de toti prostii si formatori prosti de opinie care mesaje voi le luati de bune si inghititi galusca fierbinte pe nerasuflate. Fara replici la acest mesaj. Vezi ca stiu foarte bine "cu ce se mananca" discutia asta absolut idioata si inutila despre uleiuri.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  8. valllentin

    valllentin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant, CJCB/NYM, 2015
    Ca o completare la postul meu anterior, inca doua uleiuri interesante si care indeplinesc norma G 052 516, ar fi:
    Valvoline CVT Fluid
    https://sharena21.springcm.com/Publ...2d889bd3/89a30b24-93bb-e711-9c12-ac162d889bd1
    ELFMTIC CVT MV - care se pare ca este facut special pt VAG.
    https://catalog.elf.com/en/products/9qo/ELFMATIC-CVT-MV
    Prin State le folosesc baietii pe Subaru, care are o cutie facuta in colaborare cu LuK, lantul de pe cutia respectiva fiind facut de LuK.
    LuK Schaeffler este producatorul pieselor principale din cutia multitronic.

    Interesant ca Valvoline CVT Fluid, ELFMATIC CVT MV si Castrol Transmax CVT si alte uleiuri CVT, au specificatii foarte asemanatoare, indeplinesc norma pentru Subaru Lineartronic CVT si singurul care nu are norma pe VAG este Castrolul.
    Gandind din alta perspectiva, suna ciudat ca un jucator precum Castrol, sa nu aiba ulei pt VAG.
    Castrol Transmax CVT
    https://msdspds.castrol.com/bpglis/...900E19C802583BE00008EE9/$File/BPXE-BACDTD.pdf

    Eu cam asta as vrea sa ung. Un lant e de pe Subaru, celalalt de pe Audi. I rest my case.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Tu ai Audi sau Subaru? E chiar asa greu de citit si inteles ce a spus Cristi mai sus?
     
  10. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Salut,
    Am o cutie multitronic cod KSR si am gasit una cu cod PCG. Vreau sa o schimb pentru ca am probleme cu ea. Este vreo problema daca iau alt cod in schimb ? Este vreo diferenta intre ele ? Tinind cont ca toate aceste cutii se pot regasi pe un motor Cag. Merci ?
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca sunt ceva limitari in functie de data fabricatiei si software, dar personal nu stiu ce inseamna.
     
  12. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Eu am fost la reprezentanta Audi pentru acceasi problema si cei de acolo au spus ca trebuie inlocuit kit ambreaj adica acele discuri de frictiune; pret 1800 lei demontat si montat cutie si vreo 3000 lei reparatia la cutie. Anunta-ma daca tu cumva ai remediat intre timp problema.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  13. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Salutare,
    Am si eu o intrebare legat de schimbul de ulei pentru cutia de viteze s-tronic: filtrul interior se schimba ? Cei de la reprezentanta spun ca nu se schimba. Am cumparat un kit pentru revizie, totul OEM, ce contine:

    5L de ulei G052529A2
    0B5325429E filtru interior
    0B5325330A filtru exterior
    0B5321371E garnitura

    Multumesc.
     
  14. Raduraress 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2019
    Locație:
    Stadtbergen
    Masina:
    Audi 2.0 2014
    mishu
    DAA SE schimba dar cei de la audi nu au habar sa desfacă cutia. Este filtru si orice filtru trebuie schimbat.

    Parerea mea este sa va scăpați cat mai repede de cutiile multitronic. A mea la 200.000 km am crăpat s-a rupt lanțul in ea. Am avut noroc ca am gasit alta cutie si un om super meseriaș pe cutii automate
     
  15. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Ce lant?
     
  16. Raduraress 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2019
    Locație:
    Stadtbergen
    Masina:
    Audi 2.0 2014
    In interiorul cutiei se află un lanț si ala mie mi sa rupt ;) si mi-a crăpat carcasa cutiei
     
  17. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Omul are S-tronic, n-are ce lant sa i se rupa. Cutia mea S-tronic se apropie de 300.000 si functioneaza impecabil insa a fost intretinuta corect.
    mishu
    "Filtrul"/sorbul cu sita interior nu este in planul de service VAG insa este recomandat sa il schimbi si sa cureti si magnetii de pe capac.
    In plus daca tot umbli la cutie schimba tot uleiul adica nu doar partea de mecatronica dar si partea de angrenaje + diferential unde mai sunt vreo 4 litri. Apoi uleiul "lifetime" din dif. spate, 1 litru.
     
    Ultima editare: 20 Iul 2019
  18. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Salut,
    Ma poate lumina cineva, in relanti cate turatii ar trebui sa aiba motorul (cod: CGLC) aferent unei cutii automate (cod: PCG)?
    Va multumesc frumos.
     
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Asa arata la mine. Turatia mai mare, din prima fotografie, apare numai in timpul regenerarii filtrului de particule. Am alt cod de cutie automata, adica NSA dar nu stiu cata relevanta are.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2019
    smurff apreciază asta.
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Asa arata la cea pe care vreau sa o cumpar:
     

Distribuie pagina asta