1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Sylvyu17 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8.5 2.0 TDI 2014
    Adrianlip cat te-a costat ?
     
  2. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    3.500 lei
     
  3. dilimakis20

    dilimakis20 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5 Coupe 2.0tfsi CDNB
    Va salut. Am un a6 2011 cutie multitronic cod LDV, mașina are service complet la reprezentanta. Vreau sa schimb uleiul la cutie. Știu ca întra aproximativ 5 litri. Întrebarea este ce culoare ar trebui sa aibă uleiul pentru ca cel din cutie este rosu iar cel cumpărat din magazin de piese este galben. Am mai citit pe forumuri din afara și s-au mai lovit de situația asta. Mulțumesc
     
  4. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Din câte știu eu, uleiul se cumpara după seria de caroserie.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta e codul uleiului pentru LDV, mergi la reprezentanta si intreaba.
    E posibil sa se fi schimbat culoarea (implicit ceva proprietati) si daca ai service de reprezentanta vor vedea/sti ce sa faca.
     
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am schimbat uleiul, ajung cei 5L din kit
     
  7. AndreiD01 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2019
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi A4
    Salutare
    Am un Audi A4 2.0 TDI 2014 177cp si de curand am observat ceva ce mi se pare cam ciudat: cand sta masina pe loc si cutia pusa in P sau N, atibg usor pedala de frana se aude un ticait venind de la schimbator, este ceva normal???
     
  8. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Este blocatorul de la maneta, este normal.
     
  9. AndreiD01 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2019
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi A4
    Multumesc ca mi-ai spus, incepusem sa imi fac probleme, nu bagasem de seama pana acum 2 zile
     
  10. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Salut,
    La schimbul de ulei, au ieșit din cutie aproximativ 6,2 litri și au intrat ca 6,1 litri.
    Este normal?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este normal.
     
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Mulțumesc frumos.
    Prima data, după ce a fost alimentata cu 6 litri, când s-a scos bușonul a târâit puțin, după care s-a introdus aproximativ 100 ml.
     
  13. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Si eu am tot NYM, aceeasi problema ca tine. Cred ca saptamana viitoare o sa incerc sa ma duc la service ZF Faur, poate cei de acolo imi dau un raspuns concret. Daca rezolvi si tu ceva, da un semn
     
  14. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Salutare, am au A4 B8 facelift, 1.8 tfsi, automat, cod cutie NDT. PROBLEMA: cand eliberez frana la semafor nu pleaca de fiecare data, uneori sta si cateva secunde si se tureaza singura, alteori pleaca usor tare si daca apas acc imi smuceste. Am 125.000 km si astept programarea pentru revizii motor si cutie. Vreo idee daca trebuie sa ma astept la complicatii ?
     
    Florian IONITA-STOICESCU apreciază asta.
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Si la mine sta cateva secunde inainte de a pleca...
     
    Florian IONITA-STOICESCU apreciază asta.
  16. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru conductele de racire ulei la cutia multitronic . A4b8 2009 143 cp CAGA. Am facut schimbul de ulei la cutie si mecanicul mi.a spus ca trebuie sa le schimb intrucat sunt ruginite ambele in partea ce duce catre radiator. Multumesc.
     
  17. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    UPDATE: am facut revizia la motor si cutie, tot la fel se comporta la plecarea de pe loc, incet sau deloc, se tureaza pana la 1000-1200rpm si daca nu pisc acc nu se pune in miscare, revizia de 60k de la fostii prop nu a fost facuta, asa ca am facut-o acum la 125k si ii mai fac una la 130k(ii fac un flushing) poate poate, acum vin cu o intrebare: Sa fie oare ambreiajul?; avand in vedere cresterea nejustificata a turatiei pana pleaca de pe loc... Mentionez ca in mers, in D, S sau M schimba bine, fara smuncituri.
     
    Ultima editare: 20 Sep 2019
  18. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Nu stiu ce cutie aveti, daca este multitronic sau S-tronic si de cand va face treaba asta, dar retineti la cutia mea S-tronic, este cate un disc de frictiune pentru fiecare viteza, (un set de discuri pentru vitezele pare si alt set pentru vitezele impare) daca si la dumneavoastra este asta este foarte posibil ca discul de frictiune de la `treapta` 1 sa fie uzat. Nu va asteptati sa fie niste discuri de frictiune asa cum sunt discurile de ambreiaj,sunt mult mai mici, deasemeni cauza poate fi si de la o supapa de la mecatronic. Sunt ateliere dedicate sau reprezentante care stiu sa isi faca bine treaba si citesc foarte bine defectiunile dintr-o cutie de viteza cu program special, Cel mai bine este sa vizitati un astfel de specialist. Daca este doar un disc de frictiune defect nu se merita sa il schimbati doar pe acela. Si celelalte au uzura si vor patina in scurt timp.
     
    smurff și Charles apreciază asta.
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Salut,
    Astazi in timp ce mergeam prin curbele spre Poiana Brasov, am dat si eu pe Sport si am observat urmatorul lucru: in timpul rularii in modul sport pe langa schimbarea treptelor la o turatie mai mare, in functie de cum apasam pedala, dupa 2000 rot/min si la reducerea acceleratiei, turometrul nu cobora sub 1700 rot/min, dar in momentul in care schimbam in D, totul era normal.
    Este corect acest lucru?
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Este corect, în sport nu o lasa sa coboare sub o anumită turatie pentru a avea mereu rezerva de putere.
     
    Upgradeaudi apreciază asta.

Distribuie pagina asta