1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Mulțumesc frumos.
     
  2. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    UPDATE: Ambreiajul era problema, era terminat, cam ciudat la 125.000 km, dar asta e. Insa au aparut altele, acum se smuceste cand schimb intre P-R-N-D si iar in N-R sau P, cand trec in D se subtureaza de 3 ori 700-500rmp. Daca pun frana brusc debreiaza un pic mai greu si subtureaza motorul iar in D cu start/stop ON cand eliberez frana sa plec de pe loc porneste motorul si ambreiajul se aplica asa repede incat da sa moara motorul (trebuie sa accelerez repede) sau intra iar in secventa de start/stop. Voi circula cu ea in weekend, poate se mai dezmorteste, daca nu, inapoi la service. Mecanicul a spus ca si-a facut adaptarea si e OK, acum vin cu intrebarea: Din calculatorul cutiei se pot modifica parametri de aplicare ambreiaj si debreiere ?
     
  3. sla_ 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    ph
    Masina:
    audi a4 b8 avant facelift 2014


    A rezolvat cineva problema asta . Eu am joc in acea flansa
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si este documentata pe forum in mai multe topicuri procedura iar in video ai explicatiile. Nu inteleg de ce intrebi in loc sa te duci la un bun mecanic care stie ce are de facut chiar daca nu a mai demontat si reparat aceasta defectiune.

    Uite aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cuti...4g-diverse-probleme-si-rezolvari.45400/page-2 rezolvarea. Am cautat eu pentru tine. Ajutati-va singuri pentru ca pe forum aveti toata informatia necesara.
     
  5. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Salut,
    Revin dupa mai multe cautari de diagnostic in service-uri de cutii automate pentru acele smucituri la plecarea de pe loc sau in panta. Masina in cauza A4 B8.5 Avant 2013 2.0 tdi cutie automata CVT 8+1, cod cutie NYM. Unii imi spun ca ar fi ambreiajul fara o testare amanuntita, doar mergand cu ea, la alt service nici macar nu s-a suit in masina mi-a zis direct ca e ambreiajul din cutie, iar la ultimul service in care am fost mi-a verificat nivelul uleiului in cutie si am constatat ca era destul de negru (gri inchis) si particule fine de metal (se observau greu). Acum, nu stiu, dar parca ala ziceai ca e ulei din motor nu cutia automata.
    M-a cam pus pe ganduri ca nu stiu ce sa fac, sa schimb doar uleiul si filtrul ? particulele alea fine metalice sunt normale ? sau sa aleg direct service pentru inlocuirea ambreiajului ? Nu stiu cum ar trebui sa fie culoare unui ulei uzat din cutie automata.
    Va dati seama ca ma tenteaza sa schimb doar uleiul si filtrul, inlocuirea ar fi undeva pana in 1500 de lei, in comparatie cu reparatia de care mi-au spus unele service-uri ca ar fi undeva intre 9000 si 12000 de lei. Ce ma sfatuiti ?
     
  6. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    La mine când l-am schimbat după 54000, era ca și cel schimbat, doar ca puțin mai închis la culoare.
    Acum am observat ca in momentul in care accelerez mai puternic, parca vibrează puțin.
    Este normal?
     
  7. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Salut...am avut si eu problemele cu ambreajul si sa rezolvat cu inlocuirea ambreajelor din cutie cost total 3500 lei...smaciturile le face din cauza ca is duse ambreajele si pornirea de pe loc o face pe lant nu pe ambreaje cum ar trebui
     
  8. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Update: Dupa schimbarea ambreiajului, tot ambreiajul era problema si de aceea imi smucea, "garda"(distantiere pentru ambreiaj) era mica si cand pistonul actiona ambreiajul avea cursa scurta si de aceea smucea. Dupa o alta schimbare de ambreiaj (pe garantie) si o adaptare care s-a lasat greu, masina se comporta bine.

    Bl4nko Salut,
    Uleiul negru e o problema, pe mine m-a costat 1.200 lei schimbul. Cu problema mea la ambreiaj am ajuns sa fac 2 schimburi, al doilea a fost in costul reparatiei. Daca ai smucituri la eliberarea franei sau iti patineaza cand pleci de pe loc mai repejor, acela este ambreiajul, pe mine m-a costat 3800 lei (mana de lucru, piesele, ulei nou fara filtru (acesta il schimbasem inainte de reparatie cu prima tura de ulei si era ok) si adaptarea). Mare grija la asa numita "garda" sau distantierul de la ambreiaj (daca e mica smuceste, daca e mare patineaza, are anumite cote specifice) si la adaptare, trebuie sa stai cu ei, te pot pacali ca au facut-o, eu am patit asta.
     
    deejayandrei apreciază asta.
  9. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Charles multumesc pentru raspuns. Imi poti spune unde ai facut-o, sau ceva detalii, numar telefon, adresa ? Am vazut ca esti din Constanta.
     
    George NGM apreciază asta.
  10. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Salut,
    Ambreiajul l-am schimbat la Mecatronic Exclusiv Constanta, il cauti pe Sergiu, el e seful acolo. Il gasesti si pe Facebook. Variante mai sunt Automatico in Bucuresti sau Brasov, pentru partea de S-E a Romaniei.
     
    Ultima editare: 19 Oct 2019
  11. Bogdan Bonsai

    Bogdan Bonsai 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2010
    Salut! De curand am cumparat un audi a4 b8 2.0 tdi 143 cp automat. L-am prezentat putin.
    Problema mea e urmatoarea:
    Masina a venit cu bataie la volanta urmeaza a fi schimbata.
    Eu am trecut de la skoda octavia 2 manuala direct la automata. Destul de ciudat.
    Cutia automata la audi imi place mult schimba perfect! 2 intrebari insa! Cand franez, si trece din 3-a in a2-a sau din a2-a in 1-a, nu stiu exact, simt in usor tremur, e normal? Pe urma cand sunt la semafor in d si dau sa plec, daca nu ajut din acceleratie, masina iar tremura, sunt normale aceste simptome?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Bogdan Bonsai

    Bogdan Bonsai 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2010
    Buna ziua,
    Sunt un detinator de Audi A4 B8 automat an 2010 143 cp 2.0 tdi. Am niste probleme la plecarea din panta, uneori fiind in D la plecare smuceste.
     
  13. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Nu cumva la plecarea de pe loc apesati acceleratia? Ea trebuie sa plece singura si apoi apesata acceleratia, Daca accelerati inainte sa plece singura se poate intampla sa smunceasca, vedeti ce va spun si cei cu mai multa experienta. La fel de bine poate fi uzat discul de frictiune de la treapta 1. La o masina din 2010 sunt sigur sigur peste 200k kilometri, est enormal sa apara uzura la discurile de frictiune dupa 200k km.
     
  14. sgabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 143cp 2010
    la care atelier in Suceava?
     
  15. M3K

    M3K 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TDI 190 CP - avant - S-Tronic, DETA
    Referitor la smucituri, si a mea smuceste daca accelerez brusc la plecarea de pe loc.
    Ce vreau sa va zic - nu va amagiti ca o fi de la uleiul din cutie neschimbat sau de la filtru. Tocmai am facut schimbul ulei cutie + filtru si smuciturile sunt tot acolo. Nu au stiut sa imi spuna exact cauza. Am o mica vibratie la relantiv, au zis ca e de la volanta, si probabil de acolo si smuciturile la accelerare, dar nimic nu e sigur. Mai astept pt ca in rest imi merge f bine.
     
  16. Pangi

    Pangi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2017
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4 b8 k2, 2012,143 cp
    Bună seara, vreau sa schimb și eu uleiul la cutia de viteză automata , îmi puteți spune și mie cati litri întra și de unde sa cumpăr. Dețin un Audi a4 2011,2.0 l, 143cp, motor caga, seria mmv la cutie., mulțumesc
     
  17. sec37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 105kW
    Salut,
    Cei care au rezolvat problema smuciturii la pornirea de pe loc la cutia Multitronic, au schimbat si ambreiajului si volanta, sau astea sunt impreuna sau fiecare separat ? Car costa aceaste piese si producator recomandati ? Multumesc anticipat.
     
  18. Ovidiu Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2019
    Locație:
    Gaesti, Dambovita
    Masina:
    Audi A4 B8.5, an 2014, 2.0 TDI 150 CP, cod motor CJCD, MULTITRONIC
    Salutare,

    Astăzi am fost cu mașina- Audi A4, 2.0 tdi 150 cp, cod motor cjcd, an 2014, multitronic, 249.000 km, în reprezentanta pentru efectuarea reviziei la cutia de viteze automată. Toate bune, mi-au ridicat masina pe elevator, însă după ce au demontat plasticele si au ajuns la cutie, surpriză, era ulei scurs. Mecanicul mi-a spus că nu este ATF, ci MTF adica un ulei care nu se schimba si nu se completează. Mi-a spus că e problemă mare, că s-a scurs pe la imbinarile dintre transmisia finală si restul cutiei (asa s-au exprimat), si ca nu pot face nimic, pentru ca nu este o piesă ce se poate schimba si ca ei imi pot schimba cutia cu totul daca vreau. M-au băgat în sperieti.
    Ideea este ca, curge ulei MTF din baia aia care conține acest ulei MTF care am inteles ca nu se schimba si nu se completează.
    Nu cunosc niciun mecanic priceput, nu stiu la cine sa apelez, cei din reprezentanta mi-au spus că trebuie schimbată cutia.
    Daca aveti vreo recomandare sau dacă aveti cunoștință de problema pe care o am, sfaturile voastre mi-ar fi utile.
    Multumesc si o zi bună.
     
  19. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut, in primul rand schimba mecanicul, mi-a luat 10 minute sa inteleg ce ai scris si tot nu am inteles ce a vrut mecanicul repectiv sa iti spuna.
    Am aceasi masina ca si tine an de fabricatie, motor si cutie. Cred ca uleiul la care faci referire este cel de la diferential.
    Am avut si eu probleme cu el. Am schimbat capacul de la bazinul de ulei al diferentialului (crezand ca de vina e garnitura de cauciuc care vine pe capac) dar tot curgea ulei pe la unul dintre suruburile de prindere. Am pus putin loctite pe surub si asta a oprit scurgerea.

    Presupun ca aceeasi problema o ai si tu.
     
  20. Catalin.z

    Catalin.z 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2007
    Salut,
    A fost cineva recent in reprezentanta pt schimbul la cutie 8+1 Multi-tronic ? As fi curios de un pret estimativ si ce tip/marca de ulei se foloseste. Multumesc
     

Distribuie pagina asta