1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la mecanic. Problema ta nu o rezolvi pe forum. Bafta.
     
    TMCSR apreciază asta.
  2. TMCSR

    TMCSR 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2019
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 HP, cutie automata, an 2010
    Ma gândesc ca nu o rezolv pe forum dar vroiam sa știu dacă pot sa ma duc cu ea pe roti sau pe trailer :(
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cum se manifesta si din ce ai descris eu nu as mai insista sa merg cu ea pe roti pana la cel mai apropiat service.
     
  4. Baja tibi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2019
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 b8 2.0 tdi 105 kw 2010
    Salut colegi.
    Detin un A4 B8 105 kw cod motor CAGA, din 2010, cutie 8+1 adus in Romania de un an cu 217.000 km atunci in bord. Acum am circa 248.000 km in bord reali din odometru cititi prin tester din ECU.
    Nu gasesc pe forum conversații despre schimbarea modului de mers in mers.
    Adica: din D sau S, schimba in M1, caz in care daca rulez in S si schimba in M1 ca sa rulez in mod automat trebuie sa schimb in D si pe urma in S sau invers, daca rulez in D si schimba in M1 atunci trebuie sa pun in S si pe urma in D. S-a intamplat la o viteza de circa 30 km/h de fiecare data.
    Intr-o saptamana a facut de 2 ori treaba asta. Uleiul a fost schimbat doar la reprezentanta Audi in Germania dupa cum scrie in cartea service. Luni in 06.01.20 urmeaza sa schimb uleiul tot la reprezentanta Audi in Cluj. Atunci voi cere si diagnoza, dar pana atunci mai este cineva, cine a mai intalnit fenomenul acesta si ce pasi ati urmat pentru rezolvare ? Cutia schimba perfect orice treapta.
    Multumesc
     
  5. Ghelasev 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2019
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 2.0 TDI B8 2009
    Salut,
    Sunt nou posesor de A4 B8 2.0 143cp 2009 automata. Cutia îmi pierde ulei pe la furtunurile de răcire. Am dat comanda de garnituri dar problema este: cum a-și putea face o completare la ulei ? As vrea sa completez maxim 1 litru. Există vreo modalitate fără să fiu nevoit să ajung la service ?
     
  6. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu se completeaza nici "maxim 1 litru" nici ochiometric. Ai nevoie de o cheie cu bit torx T60, o pompa pentru ulei si VCDS (sau Odis) pentru monitorizarea temperaturii uleiului din cutie. Umplerea o faci pe la busonul de golire. Nivelul il faci lasand sa curga surplusul dupa ce ai trecut secvential prin P,R,N,D,S si inapoi (motorul la relanti) cu uleiul din cutie la aprox. 40 grade C monitorizat cu diagnoza. Masina perfect plana.
    Cu siguranta, daca cauti, exista produra de umplere/nivel aici pe forum mult mai detaliat prezentata.
    Eu zic totusi sa mergi la service pentru ca, dupa cum intrebi, este cel mai bine.
     
    cata181, smurff și Baja tibi apreciază asta.
  7. Ghelasev 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2019
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 2.0 TDI B8 2009
    Mulțumesc pentru răspuns. Ma voi duce la un service auto. Din ce am reușit să mă documentez este cu totul diferit fata de alte mărci auto.
     
  8. sec37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 105kW
    Am facut adaptare si cutie, a functionat normal vreo 200 km, problema cu plecatul de pe loc a revenit. Problema mare este cand trebuie sa pornesc in rampa, nu pleaca din loc singura trebuie accelerata mai tare dupa care porneste din loc cu rotile fluierand. Mai incerc odata adaptarea daca nu va fi mai bine o marit. Am mai avut cutie automata si la Opel dar cu aia nu am avut probleme.
     
  9. ZPYZPY

    ZPYZPY 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0TDI CAGA
    Si daca o mariti o vinzi cu o problema pe care o sa o ascunzi de noul cumparator ? Gen o mica teapa. :) Super tare
     
    Bl4nko și biju2000 apreciază asta.
  10. sec37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 105kW
    Nu cred ca un defect ca asta il poti ascunde. In general vad ca cine cumpara masina cu multitronic primeste o mica teapa din start. Eu nu am stiut multe despre masina/modelul asta, initial am plecat sa cumpar altceva.
     
    smurff apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, cand dai "2 lei" (o cumperi crezand ca ai facut afacerea vietii) pe o masina ca asta, primesti sigur o teapa din start. Dar cand dai 25.000 - 30.000 Euro pe o masina marca Audi (ce costa noua cel putin dublu daca nu triplu) ce are putini km pana in 100.000 km si cu toate reviziile la zi te asigur eu ca nu iei nici o teapa.
    Repara masina indiferent cat costa reparatia, pentru ca masina o cumparam de cati bani avem pentru reparatie si intretinere nu de cati bani avem in buzunar pentru achizitie si pe urma ramanem in "fundul gol" dar ne mandrim ca avem Audi.
    Nu aruncam "la gunoi" sau vindem masina pentru ca nu avem noi bani de intretinere. Alta data sa iti fie invatatura de minte pentru ca ce este ieftin este si prost.
    Incheiem aici polemica.
     
    Robert84, Bl4nko, smurff și încă o persoană apreciază asta.
  12. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    sec37 putin probabil sa reusesti. Uzura ambreiajelor este peste limita si din cauza aia nu isi mentine setarea. Practic asta faci: o setare de baza. Am patit si eu lucrul acesta, dar tu poti incerca.
     
  13. sec37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 105kW
    Adevarul este ca de doua ori i-am facut adaptarea deja de cand este la mine doar ca prima a fost neterminata din cauza ca a trebuit sa plec de urgenta de la mecanic si efectiv am smuls testerul de pe masina. Atunci nu am realizat ca defapt facuse ceva, ca nu mai smucea deloc, functiona destul de bine, doar ca avea tendinta sa plece cam tare din loc fara gaz si daca o scoteam din D sau din R si masina se misca putin. Cu comportamentul acesta se putea trai fara probleme, dar nu stiu daca era bine pt. cutie.
    A doua oare am zis ca acum va fi perfect, am incalzit-o la 60 grade si tot am adaptat pana cand aplicatia a afisat ca este finalizat si ca este cu succes, dar din pacate problema a revenit repede.
    Am vorbit cu mecanicul ca a reaparut problema cu pornirea si ca mai incearca odata altfel, daca nu reusim ii cer sa o faca cum a fost prima data.
     
  14. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    Nu are ce sa ii faca ca sa fie cum a fost...
     
  15. Ady.Petre

    Ady.Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Locație:
    Balș
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGA, 2011
    unde ai facut acea adaptare?
     
  16. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    In parcare .....
     
  17. Ady.Petre

    Ady.Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Locație:
    Balș
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGA, 2011
    Cum faci aceasta adaptare in parcare ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu VCDS sau ODIS / VAS PC. Cand intrebati cum se face asta mergeti la cine stie sa faca asta si nu mai intrebati pentru ca nu stapaniti procedura si faceti vreo prostie pe la masina pentru ca nu este de joaca cu ce nu stiti sa folositi si sa stapaniti.
     
  19. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Salut.
    De cand a venit frigul am si eu o posibila problema, in sensul ca imediat dupa plecarea de pe loc, cand ajung pe la 40 km/h, in accelerare, apare o trepidatie ca si cum ar intra ABS-ul iar in cel moment masina nu mai accelereaza normal.
    Daca merg cateva minute sub acel prag de la care masina incepe sa trepideze (35-40 km/h), probabil datorita faptului ca se mai incalzeste motorul intre timp, acea trepidatie nu mai apare la 40 km/h dar incepe iar pe la 70 km/h.
    Dupa inca, cateva minute de mers la limita vitezei de 70, accelerez si nu mai am nici o vibratie pana la destinatie.
    Primul lucru pe care l-am facut a fost o diagnoza, dar nu am nici o eroare pe cutie, nici pe motor.
    Nu-mi dau seama daca problema tine de motor sau cutie, dar este frustrant pentru ca nu sunt erori si nu stiu cine anume si de ce face asa.
    Daca a mai avut cineva simptomele acestea, poate ma ajuta cu vreun sfat.
    Am crezut ca este de la frig (-5C), dar si astazi la +8 am patit la fel.
    Uleiul din cutie are 40.000 km de la ultimul schimb.
    Am trecut si pe modul manual fara a schimba treapta (constant in a doua) si tot imi apar vibratiile la accelerare.
     
  20. christi06 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant 2013 2.0 177hp
    @ador13 am si eu aceeasi problema dar nu sunt sigur daca a aparut dupa ce am facut revizia la cutia de viteze (facuta la reprezentanta Audi Midocar Vitan) sau pur si simplu a fost o coincidenta cu venirea frigului. Fix aceeasi masina(model/an/motor/cutie) am si eu. Nici eu nu am erori.
     

Distribuie pagina asta