Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. Vanssitoo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    audi a4
    Salut

    am si eu o problema cu o cutie automata de la un audi q5.

    Cand opresc masina de tot iar ea se afla in drive se opreste motorul.Am observat cand se afla in treapta 2 si vrea sa o schimbe pe treapta 1,turometrul scade la 600 de rotatii ,iar atunci se opreste motorul .In afara de asta,cutia schimba bine ,numai cand scade din treapta superioara in ce inferioara de la 2 la 1.Mi-a spus cineva sa-i fac o resoftare la cutie,ar ajuta cu ceva ?
     
  2. Emma28 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5, 3.0 TDI, 2009
    Buna, ai mai aflat ceva in legatura cu problema masinii? Pt ca si eu am aproximativ aceeasi problema mai putin partea cu muritul motorului. Cand schimba din 2 in 1 se simte un soc, o zguduiala puternica. Si am patit sa se aprinda martorul de "gearbox failure" in bord. O opresc si o pornesc si martorul dispare, dar zguduiala de la 2 la 1 ramane.
    Am un Q5 3.0 TDI.
     
  3. gianny 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2015
    Locație:
    italia
    Masina:
    Q5 3000d 2009
    Probleme cutie automata

    Salut ,am nevoie urgenta de parerile voastre daca ati intampinat urmatoarea problema:eroare bord :marsarier non disponibil tradus in romana .Locuiesc in italia si masina efectiv na mai intra in marsarier problema schimbatorului automat era un pic mai veche in sensul ca la temperatura scazuta a motorului schimbul de treapta era mai dificil.Reprezentanta imi cere in jur de 5500 euro spunandu-mi ca trebuie legatura directa cu audi germania pt resoftarea cutiei.Este posibil sa o repar la un alt service?
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    In mod clar exista si alte solutii .
    Insa primordial este sa faci o scanare la masina cu vagul sa vezi daca ai ceva erori pe cutie si daca ar exista care ar fi acelea si asa ar fi mai usor de identificat problema ta .
    De principiu in majoritatea cazurilor este vorba de blocul de valve din cutie .
     
  5. gianny 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2015
    Locație:
    italia
    Masina:
    Q5 3000d 2009
    Parerea celor de pe forum Audi Italia cu problema asemanatoare: senzorul de temperatura ulei cutie ce se gaseste langa cutia mecatronic. Nu stiu exact pozitia din fotografiile primite dar sunt in jur de 15 ore manopera. Mesajul axact din display este: limitare marsarier, masina efectiv nu intra in marsarier simptomele premergatoare erau la treapta 2-1. Ciao
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Ian 2015
  6. gianny 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2015
    Locație:
    italia
    Masina:
    Q5 3000d 2009
    Problema rezolvata: electronica mecatronic ,schimbat senzor temperatura ulei ,ulei cutie ,manopera, 2500 euro.Ciao
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Destul de costisitor dar bine ca s-a rezolvat problema
     
  8. perpinea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Q5 2.0 TDI 2009
    Salutare, aceeasi problema o am si eu la un Q5 2.0 tdi din 2009, ai reusit sa descoperi cauza ?
     
    Ultima editare: 22 Ian 2015
  9. Emma28 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5, 3.0 TDI, 2009
    Salut, am rezolvat problema. Au fost schimbate discurile de ambreaj si pompa de ulei a cutiei de viteze
     
  10. perpinea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Q5 2.0 TDI 2009
    Emma28 Poti sa imi spui cam cat te-a costat pompa de ulei si unde ai inlocuit-o ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2015
  11. Emma28 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5, 3.0 TDI, 2009
    Scuze pentru raspunsul intarziat, pompa daca nu ma insel a fost in jur de 1500 de lei iar ambreajul in jur de 4500-5000 de lei
     
  12. newah 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.4i, 2005
    Cutie de viteze audi q5

    am vazut topicurile voastre anterioare si ca fost posesor de audi a4 si a6 in ultimii 8 ani sunt pur si simplu stupefiat. ma batea gandul sa trec pe q5 insa am aflat pataniile multora cu motorul de 221cp care manca si 1 l ulei la 2000km rulati si care ca prin magie functioneaza normal dupa ce ajunge in serviceul audi.
    Cum ramane cu sloganul "progres prin tehnologie"?
    In ultimii ani Audi ne "rasfata" cu tehnologii asistate soft puse pe o mecanica execrabila! adica exact partea la care se pricepeau nemtii a disparut.
    Ce ma sfatuiti? motorul de 170cp cu cutie dsg nu cvt ca la cel de 212 (care cade pe majoritatea masinilor)?
    sau sa-mi iau gandul de la Audi?
     
  13. Emma28 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi Q5, 3.0 TDI, 2009
    Eu personal am motorizarea de 3.0 TDI, 2.0'ul mi se parea ca nu ar fi suficient pt o masina de 2 t. Masina merge impecabil, cand am nevoie de putere are de unde. Cand am achizitionat'o oscilam intre 2.0 TFSI SI TDI'ul si am fost sfatuita de cei de la reprezentanta sa evit benzina. Consumul este acelasi, ba chiar in anumite cazuri mai mare la motorul pe benzina. Diferenta vizibila este la impozit, in loc de 200 lei dau 2200
     
  14. tzuckythoy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Q5 2011 MOTOR 2.0
    Salutare,
    Ma poate ajuta cineva cu o problema: recent am achizitionat un Audi Q5 din 2011 motorizare 2.0 170 cp automata la care am schimbat uleiul si filtre la cutia de viteza. Dupa 2.000 de km am sesizat ca miroase a incins uleiul din cutie. Mai nou e ca la mersul inapoi in panta scapa, mai exact nu mai vrea sa mearga cu spatele. Daca dau in D si pe urma in R mai inaintez putin. Ideea e ca nu am martori aprinsi in bord. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Sep 2015
  15. radudum 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 AVANT QUATTRO, 2.0 TDI, 2008
    Buna seara si La Multi Ani!
    Cu ceva timp in urma (vara 2016) a aparut mesajul din atasament - masina mea Audi Q5 2.0 tdi S tronic. Am continuat sa merg cu ea (sotia) chiar daca din cand in cand aparea averizarea pe bord intrucat cutia se comporta normal. Totusi la sf anului 2016 in drum spre Brasov, dupa mai multe erori aparute, masina a limitat posibilitatea de deplasare si a trebuit sa opresc si sa repornesc pentru a ajunge la destinatie. Am fost zilele trecute la Tess Bv si baietii de acolo mi au comandat si inlocuit kitul de mecatronic. Ceea ce cred ca este bine de stiut, cel putin din spusele lor, in viitor nu va mai aparea aceasta problema, respectivul kit rezolvand acest defect!
    Costul total a fost de cca 4000 Ron cu inlocuirea totala a uleiului din cutie (din care manopera cca 1200 Ron). Sper sa se fi rezolvat problema si va tin la curent cu comportamentul viitor al stronic -ului. Cat despre Tess, au mai fost si ceva mici "neintelegeri", dar am cuvinte doar de lauda ca si nivel de profesionalism (cu toate ca sunt din Buc, imi fac reviziile din 2007 incoace doar la ei!).

    IMG_3362.JPG
     

Distribuie pagina asta