1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Am investigat si am firmware tot cu 003, intre timp a aparut si versiunea 007. Am abadonat insa rezolvarea, mi-e putin jena sa-mi fac flash-ul ala si daca nu ma simt nevoit, as mai amana la infinit :) eroarea nu a mai aparut, a fost probabil ceva intamplator.
     
  2. Alexbeje1988 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Q5
    Buna! Am o problema la cutia de viteza a unui Audi Q5 2.0 Tdi , tip cutie MSJ , nu imi apare nici o eraoare in bord, nici la testarea cu VAG, in mers schimba normal , dar cand incetinesc , si masina ajunge la 5-6 km/h , se aude o galagie, ca o ratare a vitezei, iar uneori pe loc cand mut maneta din P in R in D se aude acelasi zgomot ! Precizez inca o data ca in mers nu face nici o problema si nici martori aprinsi nu am !!! A intampinat cineva aceasta problema?? Multumesc anticipat!!
     
  3. Dragos D.

    Dragos D. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Munchen
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TFSI, 2009
    Masina este un Q5 2.0T benzina 02/2009, cutie automata . Nu am nici o erroare in bord si masina merge perfect. Numai ca in momentul in care sa zic merg cu 70-80km la ora in modul Drive si accelerez brusc sau mediu sa zic asa se simte o "zguduitura" in partea din fata. Specific ca doar in intervalul 80km - 100km se intampla asta. A mai avut cineva problema asta sau imi poate da un sfat. Multumesc!
     
    Ultima editare: 17 Dec 2017
    Romila Marius apreciază asta.
  4. vali2017 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 2017
    Salut,
    Am si eu un Audi Q5 2017 si am urmatoarea problema la cutia de viteza S-tronic: in momentul cand plec de pe loc se acceleraza putin si nu pleaca, iar in momentul cand pleaca smuceste de parca iti da senzatia ca nu se cupleaza cutia cu motorul. Asta se intampla intr-o fractiune de secunda si nu mereu. Masina este noua, are aproximativ 800 km. Are cineva idee ce ar pute fi ?
    Multumesc.
     
    marmureanuweb apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur nu are nimeni idee. Masina fiind noua eu mergeam direct la garantie la dadeam cheile si sa se spele cu ea pe cap. Nu o luam de acolo pana nu se rezolva inclusiv cu schimbare cutiei daca este cazul. Sincer vorbesc.
     
  6. vali2017 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 2017
    Ok. Multumesc. Am facut deja programare.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine, fiind noua si in garantie. Vezi ca o sa inceapa cu texte ca de exemplu: "asa face toate" :) pe urma o baga pe aia ca nu stii sa mergi tu cu masina si termina apoteotic ca nu se poate schimba in garantie ca nu are nimic cutia si functioneaza foarte bine.
    La ultima ii ameninti si tu frumos cu un proces pentru inselarea bunei credinte si vanzarea unui produs neconform si pe urma sa vezi cum schimba cutia imediat. Bafta.
     
    CM 5 apreciază asta.
  8. alintorba

    alintorba 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 ; 2.0 TDI Quattro ; 163CP ; 2017 ;
    Vali2017, ce cod motor ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alin, deja ai morcovul intrat asa putin, nu mult doar putin ? :)
     
  10. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Salut guys, am o problema poate ma puteti ajuta. Am avut o problema la o planetara(partea stanga), am comandat una noua dar cand baietii au incercat sa o schimbe, au constatat ca "tija" care vine din cutia de viteze are un joc, se pare ca o bucsa sau un rulment de acolo s-a stricat, din ce am inteles e destul de complicat ca ar trebui data jos/desfacuta cutia. Imi puteti da niste sfaturi daca se poate rezolva, sau cat de complicat e, din ce am inteles de la baieti nu sunt multi care se baga la asftel de reparatii. Multumesc!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e deloc complicat daca stii ce trebuie facut.
    S-a mai discutat pe forum.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De obicei acolo se invarte rulmentul in carcasa si isi face joc. Trebuie inlocuita acea carcasa... este o problema frecventa pe Q5, A4 si alte modele de Audi. Nu ai specificat despre ce cutie este vorba, dar banuiesc ca este un S-tronic.
     
  13. Vintu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Q5, 3.0TDI SLINE
    Scuze @MarianMaxx , da e un S-tronic. Ai vreo idee de costuri? multumesc!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o problema frecventa pe mai multe cutii. N-ai ce sa schimbi, la un moment dat tot isi va face joc.
    Singura solutie este sa o duci la strung sa o rectifice si sa o bucsezi dupa.
     
  15. iosifb 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    alba
    Masina:
    Q5, 2.0 TFSI, 2009
    Salut, sunt posesorul unui Q5 2.0tfsi din 2009 s-tronic 7 trepte, 107k km, in ultima perioada(de cand a dat frigul) cand dau in marsarier la rece imi moare motorul cand las pedala de frana, ea vrea sa plece dar moare. Dupa ce moare o bag iar in P si o repornesc si marsarierul merge perfect fara probleme.
    Alt caz, daca in loc sa dau cu spatele, merg in fata(~1km) si ajung la un semafor si incetinesc, cand trece din D2 in D1 masina smuceste un pic (jerky) , dar dupa 3~4 minute de mers masina merge bine si schimba bine.
    Uleiul si filtrul din cutie au fost schimbate. Am fost la tester si nu apare nimic, nici o eroare, absolut nimic. Mecanicii or zis...alt ambreiaj, alta mecatronica, alt senzor , ...alt.... alt...alt si atunci sigur nu mai face asa :)
    Oare ce sa aiba mai exact (ca dupa mecanici mai bine dau masina), s-a mai ivit careva de problema asta?

    Ms.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine mergi la reprezentanta. Daca scapi doar cu mecatronic sau doar blocul de valve sa fi fericit. Pana nu incepi sa le iei prin eliminare nu o sa rezolvi nimic. La sigur nimeni nu o sa stie. Bafta.
     
  17. iosifb 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    alba
    Masina:
    Q5, 2.0 TFSI, 2009
    Totusi are voie ca la 100k km sa faca astfel de figuri? Si la reprezentanta dau cutia jos, pot sa imi zica tot felul de baiuri ca nu am cum sa ii combat si nici sa ii verific nu pot. Devizul sigur va fi gros, ca daor asa-i la reprezentante. Ma gandeam ca poate e ceva contact imperfect pe undeva si nu neaparat o problema mecanica.

    Am citit pe undeva ca se poate reseta cutia de viteze, cu ingnition on si apasata blana pedala de acceleratie timp de 30 secunde, se poate asa ceva?

    MS.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De doua ori am avut si eu problema cu muritul motorului la eliberarea franei. Am facut procedura de resetare si nu a mai murit motorul de atunci, dar la prima plecare in marche-arrieré, uneori scade turatia la 600 rpm. Nu am gasit inca o explicatie, 3 reprezentante imi spun ca este normal, nu sunt probleme. Mai ramane sa merg la un service specializat in cutii automate sa vad ei ce stiu.
     
  19. iosifb 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    alba
    Masina:
    Q5, 2.0 TFSI, 2009
    Salut, am facut resetarea, nu a mai prea murit motorul, dar nici bine nu merge. Azi eram intr o panta destul de abrupta si la parcarea laterala cu spatele a fost horror, ce sa plece din loc...lasam frana masina pleca in fata(in R), am tot schimbat din R in N in D si iar in R si nimic, chiar daca am accelerat o(2000rpm), parca nu cupla, mi a fost cam morcov sa o accelerez mai tare ca poate cupla si faceam vreo minune prin parcare. Am oprit motorul, l am repornit si am reusit sa fac parcarea din prima.
    Stiti vreun service bun prin Cluj sau ar fi indicat sa merg la service ul autorizat Audi ?

    Ms.
     
  20. marmureanuweb

    marmureanuweb 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI, 125Kw (170HP), 2009, cod CAH
    Salut! Aceeasi problema si la mine doar ca e mult mai veche...din 2009-2010. Am schimbat uleiul. si filtrele. Update la cutia de viteze software...dar problema persista. Tipul ca mi-a facut update...spune ca este ambreiajul si cu tot cu schimb de ulei ajunge la 9-10 mii lei.

    Salut! Aceeasi problema si aici (Q5, 2.0 TDI S-Tronic, cod motor CAH) ...putin diferit as spune insa. La inceput cand motorul este rece din P trec in D si totul ok...insa daca nu ating deloc acceleratia abia daca se misca. La schimb din 2->3 putina trepidatie, si la fel din 3->2...si cand aproape sa opresc din 2->1..o mica impingere, cu care m-am cam obisnuit.
    Eu insa am ajuns aici din alte probleme: am dat curent unui prieten cu motorul pornit cam 4-5minute, dupa am plecat fara sa mai opresc masina. La 10minute de mers am primit eroarea care m-a cam speriat in board "gearbox malfuncton" si nu mai schimba decat din 2->4->6. Am incercat sa opresc. Am repornit...la inceput nu a aratat dupa 5 minute aceeasi problema. In fine a doua zi totul ok..dar am invatat sa nu mai dau curent, modelele astea stiu cand pierd curent si se pare ca problema se duce in alta parte.
    Dupa o perioada trepidatiile de schimb a vitezelor s-au intensificat, cand la un moment dat am si vazut ceva picaturi sub masina. Am mers cu ea la mecanic: SURPRIZA :))) antigelul cumva a ajuns in cutia de viteze, ce a rezultat in multa spuma urata si ulei de la cutia de viteze pierdut. Problema a fost la radiator, cumva acolo uleiul se intersecteaza cu antigelul si teava respectiva s-a spart reusind sa se combine. Cand a deschis baia de ulei la cutie...nu mai era decat 1-2 litri de ulei din cei 7Litri... in fine schimbat radiator, antigel, ulei, filtre...ca sa curat logic merge mult mai bine cu ulei decat fara...dar cumva ceva s-a stricat in ea, dar nu reuseste nimeni sa imi ofere un raspuns corect. Orice parere aveti, please shoot!
     

Distribuie pagina asta