Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. yulyans300

    yulyans300 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Q 5, 2.0 Tdi/ 2011-170cp
    Salut. In ce consta si cum se face acea resetare despre care vorbesti?
     
  2. FlorinH 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Q5 8R 2.0TDI S-Tronic 2013
    Salutare, pana la urma ai descoperit cauza problemei?
     
  3. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Va salut am și eu o problema cu cutia la q5 2011 , la schimbare de viteza de la treapta 2 la treapta 3 are o trepidație sau Vibrație , poate sa m-a ajute cineva cu un răspuns
     
  4. madalin_m2001 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Toaderixa timis

    Eu am rezolvat problema aceasta si nu doar aceasta , inclusiv acea problema cu opritul motorului din dreapta 2-1, cu schimbul uleiului în cutie plus filtru. De atunci nu mai am probleme de nici un fel

    yulyans300
    Si eu as fi curios sa stiu cum e cu această resetare .Multumesc
     
  5. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    madalin_m2001
    Ai putea să-mi spui te rog unde și la ce service ai făcut reparația și care au fost costurile ? Mulțumesc
     
  6. madalin_m2001 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Toaderixa timis
    Nu locuiesc în România. Deci e irelevant service ul unde a fost făcut schimbul, iar ca pret, am făcut mai multe printre care și distribuția si pretul a fost ok zic eu în comparație cu preturile practicate de reprezentanta.
     
  7. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Am înțeles , mulțumesc oricum !
     
  8. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Trebuie sa schimbi pachetul ambreiaje, implicit uleiul in cutie.Daca schimbi uleiul inainte o sa ti-l innegreasca instant de la arsura discurilor. La reprezentanta te ajunge undeva la 9.000 lei, la un service specializat pe cutii automate, undeva la 1000 euro. Daca masina a rulat 200k km sau peste, e de asteptat sa faci operatiunea asta.
     
  9. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Ai putea sa îmi recomanzi un service dacă se poate ? Am schimbat uleiul la reprezentanta și am mers cu mașina 1.000 de km după care au început sa apăra problemele despre care am specificat. Mulțumesc pentru răspuns
     
  10. marmureanuweb

    marmureanuweb 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI, 125Kw (170HP), 2009, cod CAH
    Salut! Astazi am fost sa ma interesez pentru masina mea. Probleme comune, trepidatii in trepte, dupa ce se incinge imi da eroare in bord si nu mai pot schimba decat in 2-4-6, eventual mai dezactiveaza si R - revers-ul. Dupa ceva cautari amanuntite am gasit un service foarte ok in Bucuresti - Preciziei care se ocupa doar de cutii automate - https://www.automatico.ro/ - il mai gasiti si sub numele de "Kata Technik" - Am fost acolo si pot sa va spun ca serviceul este foarte ingrijit, si oamenii stiu exact sa identifice problema pe care o aveti. Daca cautati pagina pe facebook gasiti si reviewurile altor oameni - aici gasiti un video - fix cu cutia de pe Q5. Nu fac reclama, doar va spun ce am gasit si eu. Sper ca pe unii din voi sa va ajute.

    Mi-e mi-au spus ca reparatiile ajung undeva la 12.000 lei - printre care 1000 lei demontare cutie de pe masina - 500 lei dezasamblare cutie de viteze - si constatarea exacta, 3.900 lei fara tva - kitul de ambreiaj + ulei si filtru + probabil un reglaj la mecatroni plus curatare. In principiu 12.000l ei costa o reparatie completa la cutie si nu ar trebui sa mai existe nici o problema dupa.
    FOARTE IMPORTANT - dau si garantie 12 luni daca faceti schimbul dupa 5.000 km la uleiul de la cutie
     
  11. madalin_m2001 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    salutare
    ai rezolvat problema sau ai gasit cauza ?
     
  12. madalin_m2001 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Cat se mai poate merge din momentul în care încep problemele cu vibrațiile? Imi vibrează in deal și imi vibrează in special de la 2 la viteza 1
     
  13. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Bafta.
     
  14. madalin_m2001 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Salut . Băieții iti curăță mecatronicul sau îl înlocuiesc? Nu prea iese la calcul nu de alta .
    Durează mult până te programează ?
    Si cat durează operațiunea Cu tot ce ai specificat
    Multumesc
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Se inlocuieste daca nu exista kit de reparatie
     
    madalin_m2001 apreciază asta.
  16. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Incep sa cred ca nu a fost o simpla coincidenta sa imi pice mechatronicul la o zi dupa schimbul ulei in cutie, la reprezentanta, la cati apar aici cu aceeasi problema, plus vreo 2 cunostinte de ale mele, fix dupa aceeasi interventie. Asta e politica comerciala a brandului...doar sunt consumabile...:))Daca nu asisti la operatiune, numai mecanicul stie ce si cum a" operat", din pacate.
     

Distribuie pagina asta