Toaderixa timis Eu am rezolvat problema aceasta si nu doar aceasta , inclusiv acea problema cu opritul motorului din dreapta 2-1, cu schimbul uleiului în cutie plus filtru. De atunci nu mai am probleme de nici un fel yulyans300 Si eu as fi curios sa stiu cum e cu această resetare .Multumesc
madalin_m2001 Ai putea să-mi spui te rog unde și la ce service ai făcut reparația și care au fost costurile ? Mulțumesc
Toaderixa timis Nu locuiesc în România. Deci e irelevant service ul unde a fost făcut schimbul, iar ca pret, am făcut mai multe printre care și distribuția si pretul a fost ok zic eu în comparație cu preturile practicate de reprezentanta.
Trebuie sa schimbi pachetul ambreiaje, implicit uleiul in cutie.Daca schimbi uleiul inainte o sa ti-l innegreasca instant de la arsura discurilor. La reprezentanta te ajunge undeva la 9.000 lei, la un service specializat pe cutii automate, undeva la 1000 euro. Daca masina a rulat 200k km sau peste, e de asteptat sa faci operatiunea asta.
Ai putea sa îmi recomanzi un service dacă se poate ? Am schimbat uleiul la reprezentanta și am mers cu mașina 1.000 de km după care au început sa apăra problemele despre care am specificat. Mulțumesc pentru răspuns
Salut! Astazi am fost sa ma interesez pentru masina mea. Probleme comune, trepidatii in trepte, dupa ce se incinge imi da eroare in bord si nu mai pot schimba decat in 2-4-6, eventual mai dezactiveaza si R - revers-ul. Dupa ceva cautari amanuntite am gasit un service foarte ok in Bucuresti - Preciziei care se ocupa doar de cutii automate - https://www.automatico.ro/ - il mai gasiti si sub numele de "Kata Technik" - Am fost acolo si pot sa va spun ca serviceul este foarte ingrijit, si oamenii stiu exact sa identifice problema pe care o aveti. Daca cautati pagina pe facebook gasiti si reviewurile altor oameni - aici gasiti un video https://www.facebook.com/video.php?v=1684592188282419 - fix cu cutia de pe Q5. Nu fac reclama, doar va spun ce am gasit si eu. Sper ca pe unii din voi sa va ajute. Mi-e mi-au spus ca reparatiile ajung undeva la 12.000 lei - printre care 1000 lei demontare cutie de pe masina - 500 lei dezasamblare cutie de viteze - si constatarea exacta, 3.900 lei fara tva - kitul de ambreiaj + ulei si filtru + probabil un reglaj la mecatroni plus curatare. In principiu 12.000l ei costa o reparatie completa la cutie si nu ar trebui sa mai existe nici o problema dupa. FOARTE IMPORTANT - dau si garantie 12 luni daca faceti schimbul dupa 5.000 km la uleiul de la cutie
Cat se mai poate merge din momentul în care încep problemele cu vibrațiile? Imi vibrează in deal și imi vibrează in special de la 2 la viteza 1
Salut . Băieții iti curăță mecatronicul sau îl înlocuiesc? Nu prea iese la calcul nu de alta . Durează mult până te programează ? Si cat durează operațiunea Cu tot ce ai specificat Multumesc
Incep sa cred ca nu a fost o simpla coincidenta sa imi pice mechatronicul la o zi dupa schimbul ulei in cutie, la reprezentanta, la cati apar aici cu aceeasi problema, plus vreo 2 cunostinte de ale mele, fix dupa aceeasi interventie. Asta e politica comerciala a brandului...doar sunt consumabile...)Daca nu asisti la operatiune, numai mecanicul stie ce si cum a" operat", din pacate.
BRT Eu am pățit la fel. După o lună jumatate de la schimbul de ulei a început să facă figuri: tremurat cand schimba de la 3 la 2 la 1 si in marsarier . Rezultatul ? Ambreiaj schimbat plus mecatronic (necondiționat). Total aproximativ 11.700 lei in service la Bucuresti. Mâine iau masina teoretic si o sa va anunt diferențe
@BRT si @madalin_m2001 puteti spune la cati km si al catelea schimb de ulei a fost? Ma gandesc ca doar asa se poate trage o concluzie de catre cititori daca e doar o coincidenta sau un fapt real.
Am 185k , si cred ca a fost al 3lea schimb de ulei , la aprox 2 luni de la schimb numai probleme , acum dupa reconditionare mecatronic si kit ambreiaj merge ca noua!
La mine au inceput problemele la 190.000 km. Am schimbat ambreiaje, uleiul din nou si kit mechatronic. Am 15.000 km parcursi de atunci, merge perfect.
Am același anunt in bord ca si colegul radudum. Am 190.000 km la un Q5 din 2010, s-tronic 3.0 l cod motor CCW. Mâine am sa merg in reprezentanța sa vad ce zic băieți de la audi din Viena.
Am schimbat mecatronic, ulei, filtru, rulmenti, ambreiaje si senzorul care ii indica treptele pana sa rezolv problemele. In principiu, exceptand carcasa, cam toata cutia e noua. Scumpa distractia, dar de 20.000 de km merge ca noua. Am inteles ca mai toate problemele ei incep de la acel senzor, facut destul de prost, iar apoi incepe sa afecteze restul de piese.