1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Conteaza codul cutiei , nu al motorului daca tot vrei sa fie exacta cautarea ta ...
    Oricum ca idee la multitronic , cel putin la B8 ( si este aplicabil si la tine chiar daca e B8.5 ) se schimba uleiul la fiecare 60.000 de km. Acest lucru il puteai afla si de la orice dealer pe telefon sau din cartea masinii. Iti recomand un dealer , pretul este undeva in jur de 1300 e RON.
     
    marcel grigorescu și fl0r1n apreciază asta.
  2. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    samsarul mi-a dat cartile foarte frumoase si noi. Am zis sa imi fac un plan si ieri chiar am dat peste 2 tantalai la service-uri diferite care mi-au spus ca nu se schimba uleiul doar se completeaza ca are doar 1.5 litri si multe alte prostii.
    Am sa postez si VIN-ul poate ma ajuta cineva sa aflu ce fel de cutie este sa pot lectura mai la subiect.
    WAUZZZ8K2DA106163

    Multumesc mult.
     
    Mervey apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cod motor CJCA si cod cutie de viteze NYM. Cutia este multitronic, uleiul la aceasta se schimba la 60.000 km.
    Cod ulei original : G 052 516 A2, cantitate de schimb : 8 litri.
     
    fl0r1n apreciază asta.
  4. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @nucugheri, daca ma poti ajuta cu aceleasi informatii si pentru WAUZZZ8K6AA177118? Multumesc!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Motor CAGA. Cutie multitronic LLA. Intervalul de schimb si uleiul la fel ca si al colegului de mai sus.
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu am motor CAGA, cutie LLA. Nu am probleme la cutie dar ma uitam de curiozitate pe dezma-auto si vad ca in general sunt alte coduri si nu au nici o LLA. De ce sunt asa de multe tipuri de cutii de viteze la acelasi tip de motor? Vad ca au LQV pt. CAGA. Ce diferente pot fi?
    Intrebarea e pur teoretica, daca nu are rost asa o intrebare atunci imi cer scuze.
     
    mishu_ apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate sunt mai fiabile, nu "pica" asa usor ca celelalte si nu sunt la dezmembrat ;)
     
  8. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut, în seara asta m-am jucat puțin cu cutia multitronic și anume am mers mai mult pe manual atât din schimbător cat și din padele. Motiv, vroiam sa schimb puțin mai sus în ture, aceasta cutie o cam tine jos în ture. După circa 7-8 minute după o talpa mai serioasa cam 3500 rpm în M1(treapta 1 de pe loc) cutia nu mai vroia sa mai schimbe în alte trepte superioare nici din stick, nici din padele pur și simplu modul manual nu mergea, dar în D mergea foarte bine
    Are cumva vreo protecție?
    In bord nici o eroare
    După repornirea motorului schimba perfect din oricare viteza pe manual, cât și din D în manual
    Aștept păreri
    B8 2010 2.0 tdi CAGA multitronic
     
    Cristian E. apreciază asta.
  9. adi_fox07 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant S-Line 2.0 TDI (CAGA) 143 CP
    Salut. Am observat in partea dreapta fata (chiar in dreptul roții) o pata de ulei pe Scutul de plastic. Dimineața, găsesc pe jos o pata mică de ulei, pe partea dreapta fata, sub mașina. Când am verificat mașina pe dedesubt, am observat ca uleiul se scurge pe o țeava care duce in radiator, însă nu mi-am dat seama dacă este de la radiator sau de la acea conducta de ulei.
    Ați avut astfel de probleme?
    Vreau sa fac schimbul de ulei din cutie, dar înainte de asta sa rezolv cu scurgerea asta de ulei
     
  10. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Uleiul e curat? Daca e curat atunci sigur e de la cutia de viteze.
    Asa am patit si eu dar mai putin grav. La mine era murdar doar scutul, nu facea urma pe jos.
    Am schimbat oringurile (adica doua garnituri mici de cauciuc) si asta a fost tot dar am inteles ca au fost multe cazuri in care era radiatorul fisurat.
    La reprezentanta mie mi-au luat pe cele doua garnituri 600 ron (garniturile au costat 80 de ron). Daca trebuia sa-mi schimbe radiatorul mi-au facut o factura proforma de 3500 ron. :hubbahubba:
    Nu amana prea mult, daca lasa urma pe jos inseamna ca pierzi destul de mult si daca pierzi mai mult de 2 litri risti sa strici cutia de viteze.
     
  11. adi_fox07 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant S-Line 2.0 TDI (CAGA) 143 CP
    Săptămâna viitoare o sa schimb uleiul și rezolv și problema asta. Ai cumva codurile pentru cele doua Garnituri?
     
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu le mai am, dar oricum trebuie sa fii sigur ca e de acolo problema la tine, sa nu fie de la conducta sau de la radiator.
     
  13. mihai2xk 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 TDI (CJCD) 147CP 2013
    Exista o limita de viteza pana la care se recomanda trecerea din D in S ? Am mai citit cate ceva pe aici legat de subiect dar nimic concret.
    Multumesc
     
  14. alex_sacalu

    alex_sacalu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    AUDI,2011, 2.0 TDI,143cp, Multitronic
    Salutare,

    Vreau sa completez putin ulei in cutia de viteze multitronic LLA deoarece am schimbat volanta in urma cu ceva timp si vreau sa fiu sigur ca sunt la nivel stie cineva daca motorul trebuie sa fie pornit, oprit in Drive, N, etc.
    A mai incercat cineva asa ceva ? Si cel mai important daca nu pot sa verific si trec putin peste nivel strica ceva ?
    Sa fac un schimb complet este deasemena in calcul dar as mai avea 30.000 km.
    Mulțumesc
     
  15. palade adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi 1968 2010
    Am un zornaint la cutie intre 1100-1300 ture !daca stie cineva ce ar putea fi?schimba perfect fara probleme!uleiul schimbat la timp cu filtru
     
  16. Barbu crinu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Rm vilcea
    Masina:
    Audi a4
    Va salut,
    Am un audi A4 B8 cutie multitronic la care am facut schimbul de ulei si filtru la cutie si imi tot apare acea rotita cu semnul exclamari si pe tester apare
    005953 - Clutch Pressure Adaptation
    P1741 - 000 - Limit Reached-upper limit.
    Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ii multumesc frumos. Nu sm gasit pe nimeni sa imi spuna ce inseamna aceste avarii la cutie. Astept raspunsul dumneavoastra. Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Folosesti procedura in functie de versiunea sw prezenta ma tine.

    Clutch Adaptation


    Control Module Software Version < 0800:


    Group 062
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]


    Control Module Software Version >= 0800 :

    Group 067
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]
     
  18. Barbu crinu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Rm vilcea
    Masina:
    Audi a4
    O sa ma duc la un tester astazi. Multumesc frumos
     
  19. adi_fox07 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant S-Line 2.0 TDI (CAGA) 143 CP
    Am făcut schimbul de ulei și filtru, am schimbat și oringurile dar tot pierde ulei. Urmează sa ii dau radiatorul jos ca sa vedem exact pe unde curge.
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pai ce mai conteaza pe unde curge? Mie mi-au spus ca nu se poate repara si trebuie altul. Mai ales ca un radiator nou e undeva pe la 800 ron. Sa-l dai jos si sa cauti sa-l repari/sudezi e posibil sa te coste mai mult decat sa pui altul nou.
     

Distribuie pagina asta