1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Salut. Eu când am făcut schimbul de ulei la cutie mecanicul a zis ca am un rulment de la planetara care își face joc în timp și o sa aud un zornăit când ar trebui schimbat. Verifica si asta
     
  2. adi_fox07 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant S-Line 2.0 TDI (CAGA) 143 CP
    daca nu se poate repara, iau alt radiator nou
     
  3. Alex_81 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A4
    Buna seara,
    Sunt nou pe forum, in cazul in care gresesc categoria in care postez va rog sa ma scuzati.

    Detin un Audi A4 B8, CAGA, multitronic cod LLA, 2010.
    Masina are 245.000 km si a functionat perfect pana acum cateva luni. Intr-o prima faza, cand incercam sa trec peste un obstacol mai inalt (ex. bordura), chiar si sa ies accelerand mai tare intr-o intersectie, murea motorul. Aceste cazuri erau rare. In decurs de 2 luni am ajuns sa imi moara motorul de 5-10 ori pe zi. Masina a fost pusa pe tester in reprezentanta Audi - nici o eroare. Recomandarea acestora a fost schimbarea cutiei (cu tot cu manopera 43.000 lei).Am mai incercat in cateva service-uri testarea acesteia - nici o eroare. Dupa diverse sfaturi si pareri, am schimbat pe original (nu in reprezentanta) urmatoarele : pompa de inalta, injectoare, cutie multitronic (am achizitionat o cutie SH cu garantie 6 luni, cod LLA) + schimb filtre si ulei. Dupa toate aceste schimburi si adaptare, masina a functionat perfect 1 saptamana in care a inceput sa smunceasca destul de tare la schimbarea Neutru / Drive (nu si la Reverse). Dupa 1 saptamana a inceput din nou sa moara motorul, dar numai cand comutam pe Drive si incercam sa plec de pe loc. Daca reuseam sa plec, in mers, nu mai erau probleme. Mi s-a recomandat schimbarea calculatorului. Am schimbat si calculatorul (acelasi cod) iar dupa 1 zi a inceput sa smunceasca la schimbarea Neutru / Drive. Probabil in curand voi ajunge iar in situatia in care motorul imi va muri la plecarea de pe loc.

    Presupunand ca a-ti avut rabdare sa cititi ...orice parere sau sfat din partea celor care s-au lovit de astfel de probleme este binevenit :).
    Va multumesc
     
  4. alex_sacalu

    alex_sacalu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    AUDI,2011, 2.0 TDI,143cp, Multitronic
    Salut...aceeași problema la aceeas cutie LLA sper sa pot spune ca am avut si eu.

    Am intrebat pe forum si la reprezentanta acum 2 ani cand am luat masina ca am probleme la plecarea de pe loc in rampa...masina pleaca dar cu smucitura mica sau daca te joci putin din accelerație o poti evita si in plus la plecarile de pe loc câteodată trebuia sa o las pe ea sa plece apoi sa accelerez daca nu pot spune aveam o senzație de scapat in gol, in fine am fost la Audi Pitești 2014, am schimbat uleiul in cutie problema a continuat sa se manifeste.
    Am zis bine frate nu are nimic dai viteza si atata timp cat merge si nu se aud zgomote ciudate foarte bine.
    Acum 1 luna de zile am fost din nou la Audi pentru faimosul dieselgate si am reclamat aceeas problema...au pus-o pe test la fel nici o eroare...la final îmi spune domul un diagnostic destul de interesant...sunt duse discutile de fricțiune factura 9000 ...dar mai au ceva viata...
    In fine plec acasă si pe drum zic hai ma sa testez....si surprise dupa update-ul de soft si cred ca si o adaptare la ambrea la cutie masina merge super...acele plecari in rampa sunt mult mai fine si in plus si plecarile de pe loc sunt mai fine...deci acum sa vedem in viitor ce se va întâmpla.

    In plus am mai întrebat si la alte service-uri si acolo au dat un diagnoatic si mai mișto recondiționare completa a cutiei...variatoare lant....ect pret aproximativ 18000 ron...
    Singurul lucru cate l-am schimbat la această mașină a fost volnata avea un zgomot metalic cand puneam in drive la rece dar nu era foarte grav si kitul de distribuție, pompa apa si role...in rest alte consumabile la fiecare 10mii ulei, filtre ect...lucruri normale.

    Bafta multa si drumuri bune. Sărbători fericite la toata lumea
    Drive SAFE
     
  5. Dimancea Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4
    Salut,
    Sunt nou pe forum si posesor de curand al unui Audi A4 B8 2011, cutie multitronic si as vrea sa va cer sfatul.
    Masina are acum 72000 km si a stat nemiscata aproximativ 1an si jumatate.La 64000 km in anul 2014 s-a facut schimbul de ulei si filtru la cutie.Este necesar sa mai fac si eu schimbul de ulei la cutie sau sa astept pana la urmatorii 60000 km efectuati.
    Multumesc.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asteapta termenul de alti 60.000 km maxim. Nu trebuie sa faci nimic acum chiar daca a stationat.
     
  7. audiq7 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audia4 2.0,2010
    Buna seara,
    Sunt destul de nou aici si detin un audi A4 B8 din 2010 cutie multitronic. Stie cineva procedura de schimbare a uleiul in cutia de viteza ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  9. audiq7 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audia4 2.0,2010
    ok multumesc frumos mi a fost de mare ajutor
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu placere.
    Data viitoare astepti raspuns unde ai scris initial, daca dai PM sa stii ca nu grabesti lucrurile.
     
  11. Adrian AMV

    Adrian AMV 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Beius
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI an fabricație 2011
    Buna
    Am si eu un a4 b8 2.0tdi caga multitronic si am urmatoare problema
    La plecarea de pe loc exista o smucitura mica pe urma toate sunt in regula si schimbarea treptelor se face insesizabil.. ce probleme pot fi?
    Multumesc
     
  12. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Accelerezi direct după ce eliberezi frana? Recomandat e să lași mașina sa plece singura apoi sa accelerezi... Altfel mărești uzura lanțului din cutia de viteze. Dacă mă înșel va rog sa ma corectați.
     
    rominika apreciază asta.
  13. Adrian AMV

    Adrian AMV 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Beius
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI an fabricație 2011
    De cele mai multe ori o las pe ea sa se puna in miscare dar sunt situatii cand trebuie sa plec mai repede si atunci se balbaie putin. Nu inteleg ce are ca in rest schimba impecabil. Mi-am propus ca sa schimb uleiul in cutia de viteza.
     
  14. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    La mașina.mea la 215000 km uleiul a fost schimbat la timp , și la fel face daca accelerez direct după ce schimb și las pedala de frână. Din ce am.vazut pe yt toți care accelerează brusc nu o fac de pe loc. Toți fac asta din mers. Șocurile la.schimbare din D în N sau R sunt perfect normale din cauza diferenței de presiune. Din nou, dacă mă înșel va rog sa ma corectați
     
  15. Adrian AMV

    Adrian AMV 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Beius
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI an fabricație 2011
    Inteleg ! Sper sa fie asa !
    Drumuri bune
     
  16. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    salutare,

    am si eu aceleasi smucituri la plecarea de pe loc,
    unde ai facut update-ul de soft? mai multe detalii

    ms!
     
    Adrian AMV apreciază asta.
  17. Adrian AMV

    Adrian AMV 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Beius
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI an fabricație 2011
    Buna seara,
    Nu am facut update de soft. In viitorul apropiat vreau sa fac schimbul la cutie ! Filtre (int/ext) ulei 7x137 ron ..etc

    Va trebuii sa fac update de soft la cutie ? Aia ce implica?

    Masina dupa cum spuneam schimba perfect si la rece si la cald nu are socuri la mutarea din din R sau P atat doar ca la plecarea de pe loc are o smucitura si se scutura.
     
  18. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut, știe cineva la o cutie multitronuc 8+1 din 2010 cat poți merge cu ea pe modul manual? Mie nu îmi mai schimba cutia în modul manual după 3-4 km mers urban, la drum lung nu am încercat
    După distanta menționată rămâne în M1 dar dacă o dau în D și după iar o mut pe manual schimba bine de la M1 pana la M8
    Am încercat sa merg mai mult pe manual pe frigul asta ca sa încălzească apa mai repede este cunoscuta problema cu temperatura apei mai ales la automate
    Menționez că cutia merge super bine fără smucituri sau alte probleme
    Ma gândesc ca poate are vreo protecție ceva, nu mi se pare normal ca după ceva timp mers exclusiv pe modul manual sa nu mai schimbe cutia nici din stick nici din padelele de pe volan
    Aștept păreri
     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    La mine merge in manual fara nici o problema. Bine ca merge in modul D dar din pacate ceva nu merge cum trebuie la tine daca face figuri in M.

    O intrebare daca se poate, exista multitronic cu padele pe volan?
     
  20. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Și la mine merge în modul manual dar o distanță limitata sau timp limitat. Vroiam sa știu dacă știe cineva poate are cutia vreo protecție sa funcționeze în modul manual o anumita perioada sau distanță
    Ce recomandați: în modul manual când frânez sa retrogradez eu din padele pana la M1 sau sa las cutia sa își facă treaba ? Am văzut ca își selectează singură M1 când aproape se oprește la semafo. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta