1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In mod normal ar trebuii sa schimbe in manual fara limitare de distanta. Daca mergi mult si turat, chiar si in modul manual, la un moment dat schimba singura, asa cum face cand franezi. Daca chiar vrei sa ai turatie pentru a incalzi motorul, mai bine mergi in "S". Find o cutie automata, nu este gandita sa functioneze toata ziua in manual, la un moment dat se blocheaza.

    @sandumbogdan pe toate modelele care au cutie automata, se poate monta volane cu padelle.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  2. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Da exista, eu am
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  3. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Salut Barbu Iulian
    Lasa cutia sa faca singura retrogradarea vitezelor
    Este normal sa il faci tu daca ai cutie manuala,dar din moment ce este automate este mai ok sa o lasi pe ea sa lucreze
     
    Barbu iulian apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uzura este aceeasi, stai linistit.
    Ca retrogradeaza ea sau ca o faci tu, tot se intampla, deci uzura tot exista.
    Daca vrei un pic de frana de motor, retrogradezi tu. Daca nu, o lasi pe ea.
     
    Barbu iulian apreciază asta.
  5. Istvan Banyai 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Avant A4 B9 2012
    Salut Nicu1511,

    Ai reusit sa primesti un raspuns pentru huruit ? Sau ai scapat de masina.


    De doua zile din senin mi-a aparut un sunet ciudat la cutia de viteze.
    Sunt deja in 178.000 km, asa ca trebuie sa schimb ulei si filtru/ filtre la cutie.
    E un A4 B8 2012 facelift. Cate filtre are mai exact ?
    Dar nu asta e problema. Problema e ca un huruit, care se intensifica odata cu cresterea vitezei/ sunetul motorului. Ca un fel de rulment.
    Am ridicat masina, iar mecanicul a constat ca e din spatele cutiei. Eu fiind pe elevator turand motorul, nu pot sa confirm.
    Masina merge impecabil, cutia schimba impecabil, iar cu ceea ce nu am fost impacat, m-am lamurit pe forumul acesta.
    O singura persoana a mai avut simptoma aceasta de huruit, iar acea persoana e Nicu1511 de pe pagina 23 ( eu fiind pe telefon, asa imi arata. )
    Problema e ca hurutol din spatele cutiei lui i se aude cand masina e subturata, iar la mine creste intensitatea o data cu viteza.
    Credeti ca daca ii schimb uleiul, filtrele la cutie si ii fac o adaptare, se rezolva problemele?
     
    BogdanBRM apreciază asta.
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nicu1511 spunea ca se aude zgomot cand merge subturat la 1100-1200 rpm si asta se intampla la foarte multi insa zgomotul dispare cand se incalzeste motorul sau cand creste turatia la 1200-1300.
    Tu spui ca se aude mai tare daca creste turatia ceea ce e ciudat.
     
    GGI apreciază asta.
  7. Istvan Banyai 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Avant A4 B9 2012
    Sunetul se aude de parca ar fi un rulment/roti zimtate fine ce nu sunt unse corect. Scurgeri nu am...Azi dimineata pe rece am fost foarte atent ce se aude. Se aude si cu motorul cald. Sunetul nu trece. Testerul nu arata nimic...Cum trec de 40 incepe intensificarea sunetului. Si la 100 se aude. Interesant, un prieten de-al meu are un a4 din 2009 si aseara am fost pana la el ca mi-am adus aminte un sunet de genu la el camd am facut un test drive. Sunetul exista si la el, putin mai tare se aude la el. Ambele masini merg perfect.
     
  8. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Foarte posibil sa ai o problema la cutie , o cutie care merge ok nu huruie. Problema este ca nu avem mecanici competenti , am inteles ca este cineva la Timisoara care repara si poate sa iti spuna ci si cum. Daca crezi ca merita, fa un drum. Oricum daca intrebarea era daca este normal , nu , nu este . Si nu va disparea doar la schimbul de ulei parerea mea.
     
  9. Istvan Banyai 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Avant A4 B9 2012
    Inteleg eu treaba. O sa mai astept probabil, sa vad ce o sa faca in continuare dupa schimbul de ulei.
    Mersi.
     
  10. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut, ieri după vreo 4 ore de condus destul de agresiv într-o depășire am călcat agresiv accelerația cutia pe S și am simțit un soc destul de puternic din cutie. După un timp aceeași chestie cu cutia în D
    Menționez ca dacă acceleram progresiv și nu cu kickdown totul era ok
    Azi m-am întors și cutia a mers impecabil, raspundea bine la abuzuri
    Nu mi-a apărut nici o eroare în bord, uleiul din cutie are 6000 km
    Aștept păreri
    Este vb de un multitronic 8+1
    Ms
     
  11. Razvanbbb 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Va salut,
    Vreau sa va intreb daca ati intalnit problema pe care o am eu la cutie. De curand am achizitionat un Audi A4 B8 an 2010 2.0 tdi 143 cai 8+1 multitronic si am o problema: la plecarea de pe loc in D daca vreau sa plec mai "nervos"de pe loc prima data se tureaza pana in 1800/2000 si dupa aia pleaca dar smuceste. Daca plec normal nu se simte nimic schimba perfect, in mers nu se aude absolut niciun sunet la cald sau la rece asta ar fi singura problema ca smuceste. Mai am 1.000 km pana la schimbul de ulei in cutie. Ar putea fi uleiul de vina in cazul asta ? Multumesc
     
  12. Istvan Banyai 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi Avant A4 B9 2012
    Salutare,

    Revin cu problema mea. Se pare ca nu e de la cutie, ci un rulment fata dreapta. Interesant, cum a inceput sa sune de vreo saptamana, cand invarteam roata in gol nu se audea, cand o turam cu esp-ul scos transmitea sunetul la cutia de viteze, mai ales in spatele acesteia, evident ridicata pe elevator.
    Sper ca asta o sa ajute si pe altcineva in viitor.
     
    samsung710n apreciază asta.
  13. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Salutare,

    Am cautat pe aici simptomul meu, dar nu am gasit ceva asemanator.
    Eu am un A4 din 2009 cu cutie multitronic, la care am avut probleme cu volanta. Am schimbat volanta, insa nu am scapat definitiv de trepidatii. Daca inainte (cu volanta proasta), aveam trepidatii in P, acum mi se intampla urmatorul lucru: uneori, dupa un drum lung (am vazut ca la drumuri scurte, prin oras nu patesc asta), cand ajung in stationare cu cutia in D (la semafor, de ex), imi trepideaza masina. Sunt niste trepidatii usoare si rapide (ca la scaunul de masaj). Zic ca sunt usoare deoarece sunt mult mai mici in intensitate ca atunci cand era volanta dusa. Trepidatiile dispar de la sine dupa 10 secunde, iar cand nu dispar de la sine, dispar atunci cand trec cutia in N. E de ajuns sa o trec in N si apoi iar in D, trepidatiile au disparut.

    Poate sa ma ajute cineva cu o cauza pentru acest simptom?
    Va multumesc!
     
  14. v.denisalex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI MULTITRONIC 2010
    Spune-mi te rog masina mea face o smucitura din N/D dar nu face la prima pornire de motor doar in timpul mersul cand opresc la semfor. Crezi ca este normal ? Multumesc

    Detin un A4 B8 2.0 TDI 2010 MULTITRONIC de putin timp si am o " problema" cu cutia, gen Are o smucitura cand o introduc in Punctu D din N dar face doar cand sunt oprit la semafor etc ca sa nu stau cu piciorul pe frana in D .La prima plecare din loc cand pornesc motorul nu face absolut nimic iar in mers functioneaza impecabil. Mentionez ca uleiul este nou schimbat la Audi in Germania. Multumes si Astept raspuns sfat etc:
     
  15. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    v.denisalex Sfat: cand stai la semafor stai cu piciorul pe frana nu o scoate din D. Cand o parchezi, esti oprit, apesi ferm pe frana si tragi frana de mana APOI muti in P si ai sa vezi ca nu mai exista nici o smucitura.
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am o curiozitate la voi, cand schimbati din d in sport sau invers, sunteti in mers sau repaus? Poate dauna cu ceva schimbatul in mers? Din cate stiu asta tine doar de electronica cutiei si nu de ansamble mecanice alea acesteia..?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti schimba fara probleme si in mers.
     
  18. mihai2xk 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 TDI (CJCD) 147CP 2013
    E valabil și pentru schimbatul din D în manual și invers? Poate cineva sa vina cu explicații mai amanuntite pe acest subiect? De ce e bine sau de ce e rău, exista o limita de viteza pana la care e recomandat sa schimbi etc...?

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu exista limita, poti schimba din D in modul manual si invers cand vrei si la orice viteza.
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Citeste manulul de utilizare.
    Nu exista nici o restrictie la schimbarea intre modurile D-M-S.
    Nici macar nu trebuie apasat butonul de deblocare, merge sa schimbi doar mutand maneta.
     

Distribuie pagina asta