1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, e valabil si pentru schimbarea din D in manual si invers sau S, deoarece totul e comandat din soft.
     
  2. AlexNDY

    AlexNDY 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare,

    Detin un Audi A4 B8, 2.0, 2010, CAGA, 140CP in carte, 177 reali (cu soft), cutie automata 7+1.
    Am o problema si nu stiu exact de ce componenta "apartine". La plecarea de pe loc, in general atunci cand motorul este rece, undeva intre 10-15km/h, in pedala de acceleratie simt ca "agata" ceva si in acelasi timp se si aude un mic zgomot de agatatura. Am mai simtit asta, pe zapada, cand sistemele ESP isi faceau treaba.
    Care sa fie problema? Este normal sa faca asa?
    Am intrebat un amic care detine un Audi A4 B7, cutie automata 8+1, dar el nu are problema asta, asa ca m-am gandit sa scriu aici, in speranta ca voi fi lamurit.

    Va multumesc anticipat tuturor.
     
  3. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    salut AlexNDY
    Eu am un 177cp din 2013 cutie multitronic si acelasi lucru mi se intampla si mie.
    Nu cred ca este o problema, cred ca este un lucru normal.
     
    wrss și AlexNDY apreciază asta.
  4. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @AlexNDY , Am aceeasi masina ca a ta, CAGA. Eu am cutia multitronic 8+1. Acelasi lucru simt si eu, nu pare a fi o problema grava din ce citisem pe forumul audizine. Urmeaza cat de curand schimbul de ulei in cutie si voi urmari. Succes!
     
    AlexNDY apreciază asta.
  5. AlexNDY

    AlexNDY 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    iondragos90 Multumesc frumos pt feedback. Poate o probleme nu este, dar nici normal nu mi se pare sa fie asa. Daca mai afli ceva, please feedback.


    Mr.Bobby Multumesc pentru raspuns. Si eu vreau sa ii fac revizia in cutie. Citisem undeva ca ESP-ul isi face un "check" la fiecare pornire si asta ar fi motivul pentru care "agata", dar nu cred. Imi zici si mie ce si cum dupa revizie, in caz ca o faci inaintea mea. Merci.
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am citit si auzit zeci de comentarii cum ca pedala "agata" dar nu inteleg ce vreti sa spuneti.
    Eu nu simt ca "agata" nimic chiar si la temperaturi foarte scazute ca -20 de grade.
    Am observat ca reactia este putin diferita in sensul ca atunci cand totul e inghetat bocna cutia alege sa tureze ceva mai mult motorul.
    Cand e motorul cald schimba mai jos si ii place sa tina motorul la 1200-1300 rpm dar cand motorul e inghetat bocna il tine pe la 1500-1600rpm.
    Asta inseamna la voi ca "agata" sau ce? Am aproape 20 de ani condus si pe manuale si pe automate, sunt programator deci inteleg cam ce inseamna o progrmare in functie de parametri dar nu reusesc sa inteleg la ce va referiti voi cand spuneti ca "agata".
     
    eko2001ro apreciază asta.
  7. Razvan Badea 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Ploiesti Prahova
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 tdi, 2010 avant
    Si eu am un A4 B8, 2.0, 2010, CAGA, 140CP cu multitronic, si am obervat aceeasi "agatare" am intrebat si mi s-a spus ca nu-i nicio problema.
    Nu stiu sa o descriu, se simte doar la plecare si doar in pedala de acceleratie. Simteam si inainte sa schimb uleiul si dupa.
     
  8. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    să vă spun cum este la a4 b6 multitronic ș 440.000 de km. am și eu acest fenomen de mic șoc în pedală. la mine se manifestă doar la„rece”, la prima plecare de pe loc și doar dacă duc direct levierul în Drive. am întrebat persoane care înțeleg mai bine acest fenomen și mi-au oferit o chestie lungă legată de discuri de fricțiune (dacă nu zic greșit) - uzură - valve etc. Ideea este că este recomandat ca la multitronic, la prima plecare să nu se bage levierul direct în Drive ci să fie trecut în R (5 secunde - până se simte acel tremurat specific) apoi în N și apoi în Drive. În felul acesta, toate componentele ei sunt inundate și aliniate. Dacă cutia se bagă direct în D, în timp este posibil ca la plecare să nu plece imediat (să stea blocată câteva secunde) ci doar dacă o turați să „zvâcnească” și există riscul de a defecta și alte componente. sper că nu am zis prostii. ideea este că eu dacă trec levierul câteva secunde prin R nu am niciodată acel șoc în pedală.
     
    Aurelian Anescu și lazydaniel83 apreciază asta.
  9. Razvanbbb 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Va salut,
    Vreau sa va intreb daca ati intalnit problema pe care o am eu la cutie. De curand am achizitionat un Audi A4 B8 an 2010 2.0 tdi 143 cai 8+1 multitronic si am o problema: la plecarea de pe loc in D daca vreau sa plec mai "nervos"de pe loc prima data se tureaza pana in 1500/2000 si dupa aia pleaca dar smuceste. Daca plec normal nu se simte nimic schimba perfect, in mers nu se aude absolut niciun sunet la cald sau la rece asta ar fi singura problema ca smuceste. Mai am 1.000 km pana la schimbul de ulei in cutie. Ar putea fi uleiul de vina in cazul asta ?Astept raspuns Multumesc
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  10. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    AlexNDY eu am un a4, b8 2.0 multitronic 8+1 si la mine face tot asa. Eu il consider normal deoarece inainte am avut un opel astra h 1.7 cdti si simtem la fel si la acea masina. Atat timp cat masina merge bine nu imi fac griji

    Razvanbbb, din ce am mai citit pe aceste forumuri si pe alte situri, aceste cutii au un mod kick-down tocmai pentru a pleca ceva mai nervos, posibil ca acela este modul in care se manifesta. Dar daca te apropii de schimbul de ulei mai bine ai proteja cutia, eu incerc sa evit aceste plecari bruste mai ales daca nu am ceva km facuti sa se incalzeasca uleiu din cutie.

    Poti cauta si pe net filmulete cu acel kick-down sa vezi cum se manifesta la ei si cum e la tine
     
  11. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    Pentru cei care au problema cu smucitul la plecarea de pe loc sau in panta este de vina ambreajul din fata cutiei, problema asta o am eu. Am inteles ca se potrivesc cutiile de la modelul 2008 pana in 2015, trebuie schimbat decat calculatorul din spatele cutiei (il pui de la cutia ta).
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La cerere, mai atasez cateva pdf-ri cu specificatii pentru cutiile multitronic 0AW.
     
    Ultima editare: 22 Mar 2017
    Opris Gheorghita și Aurelian Anescu apreciază asta.
  13. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Salut,
    Pentru un schimb de ulei in cutie multitronic 8+1 motor 2.0 tfsi,trebuie schimbat si filtrul ? Cel cu care am vorbit sa schimbe uleiul a zis ca nu trebuie schimbat filtrul si ca trebuie sa las masina cateva ore acolo ca sa fie rece motorul ?
    Multumesc anticipat.
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nivelul de ulei se face cand temperatura uleiului este la 40 de grade. Vara trecuta a durat 4 ore sa se raceasca dupa un drum de numai 5 km de acasa pana la service. Asa ca da, trebuie lasata cateva ore masina acolo.
    Filtrul se poate schimba si o data la doua schimburi de ulei. Asa am citit in mai multe locuri, asa mi-au spus mecanicii si asa voi face.
     
  15. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Multumesc.
     
  16. OanaCoj 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 b8 2012
    Bună ziua! Am.un audi A4 B8 2012 cutie multitronic 8+1 viteze achiziționată de curând. Am făcut toate schimburile și am rămas blocata la schimbarea filtrului în cutia de viteze. Am cerut mai multe păreri și sunt foarte împărțite. Unii zic ca nu se schimba alții ca se schimba. Menționez ca pt schimbat filtru trebuie desfăcuta cutia și din cate am înțeles exista risc mare sa se rupă ceva pe dinăuntru și cutia sa nu mai funcționeze perfect niciodată. Mașina are 215k km. Este cineva care a schimbat filtrul la cutie care se desface sa îmi piața da mai multe detalii? Eventual și un preț la filtru? Mulțumesc frumos!
     
  17. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @OanaCoj , la mine nu a fost nevoie de schimbat filtrul din cutie. Am schimbat la mitric la suceava uleiul iar ei au decis ca filtrul nu se schimba. Poti da un telefon la reprezentanta si intrebi de costuri si ce anume se schimba. Succes! -2.0 TDI. 143, cod cutie LLA.
     
  18. zafiu_alin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    Mizil
    Masina:
    Audi a 4 b 8 ACAGAF1
    Bun sfat am incercat si eu la masina mea si ma ajuta mai ales iarna cand era rece...
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  19. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    Buna ziua,
    Detin un audi a4b8,2000cmc,diesel,cutie automata din 2008. masina are un comportament pe cat de ciudat pe atat de enervant si totodata periculos,pentru ca la cald,dupa ce merg un pic cu ea nu mai accelereaza decat cu un delay foarte pronuntat,de ordinul a cateva secunde. Atunci cand vrei sa intri intr-o intersectie acest delay este foarte important.Practic,masina se comporta ca un troleibuz care porneste de pe loc chiar mai greoi.Dupa cateva secunde dupa ce apas pe pedala de acceleratie si masina merge ca melcul,are un "zvac" se smuceste si accelereaza corespunzator piciorului meu pe acceleratie.Masina nu face deloc acest lucru la pornirea la rece,ci numai dupa ce motorul se incalzeste.Aveti idee care ar fi cauza cea mai probabila a acetei defectiuni,avand in vedere ca pe tester nu ii apare nici o defectiune?
     
  20. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    Salut,
    Poti sa ma ajuti cu informatii privind resetarea cutiei multitronic pentru recalibrarea valvelor, si daca merge cu vcds 12.12?
    Eu am incercat si nu imi apare sa selectez valoarea 0, pribabil din cauza vcds-ului
     

Distribuie pagina asta