1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu pot.
    Incearca cu un VCDS original.
     
    marinrafael apreciază asta.
  2. adrian112

    adrian112 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0TDI 2008
    Salutare! Vin si eu cu o problema, se aude la rece din partea spre maneta schimbatorului un sunet de lichid curgand, ca si cum as auzi uleiul din cutie cum se plimba acolo.
    Ce ar putea fi?
    Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie acum 2000km .
    Cutia este multitronic 8+1
     
    George NGM apreciază asta.
  3. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Salutare tuturor,
    Am si eu o problema cu un A4 B8 din 2013 cu motor 2.0 diesel cutie automata. La plecarea de pe loc daca apas mai ferm pedala de accelerație pleaca întrerupt, cu șocuri iar la plecarea in rampa la fel. Pe modul manual la plecarea de pe loc daca o las sa plece singura merge normal, daca apas imediat accelerația pleacă cu șocuri. Nu poti pleca in acelasi fel tot timpul doarece uneori in trafic se impune o plecare mai rapidă. In rest in viteze mari merge normal fara vre o problema. În reprezentanta nu au putut sa-mi spuna ceva concret. Valorile la diagonoza cutiei sunt perfecte. Dacă mă poate ajuta cineva ii multumesc.

    Dacă e problema de la ambreiaj adica partea de legatura dintre motor si cutie se rezolva usor! Iar schimbarea cutiei ce legatura are cu ambreiajul ?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu faceti o confuzie !
    La cutiile automate, ambreiajele se afla in interiorul cutiei de viteze si sunt sub forma unor lamele, actionate de presiunea uleiului din cutie.
     
  5. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Și legatura dintre motor si cutie e facuta prin volanta si disc ferodou ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Doar volant.
     
    Baja tibi și sandumbogdan apreciază asta.
  7. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Cand plec mai tare de pe loc sau din rampa, smuceste, pleaca in șocuri. Care poate fi cauza? La plecarea lina totul e normal iar in manual la fel pleacă bine indiferent cum o accelerez!
     
    Gh pavel apreciază asta.
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta iti va spune probabil un bun mecanic, dupa niste teste amanuntite, la un service serios care se ocupa cu reparatii cutii automate.
     
  9. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Cei de la Midocar spun că trebuie demontata cutia pe bucăți, incepand cu grupul de valve si ca nu pot sti exact ce ar fi. Pe de altă parte reparația costa de la 6.000 lei in sus.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, stiu. De asta nici nu pot sa ma hazardez sa-ti dau un raspuns mai concret.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Octavian si cand ti-ai cumparat masina nu te-ai gandit ca se strica ? Mergi si o repari. Suporti costurile si asta este. Cand ne cumparam masina trebuie sa avem si bani de reparatie/intretinere nu numai de achizitie.
    Inca ceva pentru ca te-am tot avertizat si nu vrei sa pricepi: este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
     
    Gh pavel și Mishu apreciază asta.
  12. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Eu pana acum nu am văzut nici o avertizare! După cum se poate vedea sunt nou pe aici si nu prea stiu cum merge acest forum! Iar despre reparația mașinii mele evident ca vreau sa merg sa o repar dar problema mea era alta ca nimeni nu mi spune concret ce e de reparat! Era simplu daca mi spunea cei de la audi midocar e asta de vina si costa atat! Scuze pentru deranj Cristi si multumesc pentru ajutor!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atat timp cat este o reprezentanta Audi ei isi asuma ceea ce fac. Daca ei gresesc le dai cheile si le spui sa repare masina atat timp cat masina este in garantie dupa orice reparatie.
     
  14. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Da foarte corect! Am mai schimbat 8 injectoare la o mașină pe motiv că nu se repara si se inlocuiesc si am dat 5.000 de euro....(pe motiv ca 2 mergeau aiurea si facaea ca un tractor) recomandarea fiind sa le schimb pe toate! acum am vrut sa ma informez înainte sa mai merg pe incredere
     
  15. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Salut Octavian.Pana la urma ai aflat care e problema cu care te confrunti? Ca si eu am exact aceeasi problema si nu stiu ce sa-i mai fac,mie teama sa mai si intru in intersectii pana ce nu trec toate masinile. O fi oare defect de fabricatie,ca la mine cand pornesc masina nu-mi face problema asta, o face doar dupa ce se incalzeste,dupa ce merg cu ea si mai ales dupa ce o turez,deci clar numai la cald face asa. Am auzit ca de vina ar putea fi uleiul din cutia de viteze,si este oarecum logic pentru ca la temperaturi mai mari uleiul isi pierde din viscozitate si atunci elementele din cutie care transmit miscarea propriu zisa a rotii sunt antrenate mai greu si chair cu delay.Dar nu stiu,si se pare ca cei de la reprezentanta refuza sa recunoasca ca asta e intradevar o problema ,vor sa vii la ei,sa o puna pe tester,sa dai o caruta de bani si la urma sa spuna ca nu are nimic masina.O sa urmaresc topical asta sa vad poate are cineva o explicatie plauzibila pentru aceasta problema.
     
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cele mai simple variante pe care vi le sugerez ar fi:
    1. verificare nivel ulei din cutia de viteze, au fost unii care au completat 2-3 litri deoarece era sub nivel si au scapat de probleme
    2. inlocuire ulei din cutia de viteze daca e vechi
    3. adaptarea ambreiajelor care de obicei se face dupa ce se face completare sau inlocuirea uleiului dar se poate face si separat
     
  17. midsummer

    midsummer 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0TDI CAGA, Multitronic
    Pentru adaptarea ambreiajelor exista o modalitate cu VCDS dar se poate si fara, insa ce am observat eu e ca noile valori "invatate" se pierd in cateva zile daca blocul de valve e afectat - in cazul unei uzuri, pe acolo se pierde presiunea ce ar trebui sa fie folosita pt ambreiaje. Sper sa nu fi gresit, dar asta este ce am inteles eu pana acum.

    Asadar, daca ai posibilitatea se verifici blocul de valve la un service auto, sau daca exista vreo procedura pentru asta fara a da jos cutia, te sfatuiesc sa o ai in vedere.
     
  18. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Sandumbogdan o sa cer maine,la reprezentantă, sa aiba in vedere si aceste variante.

    Vasile01 cunosc sentimentul la plecarea de pe loc. Incearca sa pleci de la semafor cu maneta in manual. Acolo nu mai face asa dar daca uiti sa schimbi rămâi in treapta 1. Apoi fie apesi pentru treapta 2 fie o treci pe D normal si schimba singura. Schimbul de ulei nu e o varianta. La mine s-au făcut schimburile in Belgia masina fiind pe firma luată în leasing si la fiecare 60.000 s-au făcut schimburile asa cum recomandă producătorul. Poate reusim sa tinem legatura in privat si sa vedem ce solutii mai găsim. Maine am alta programare la reprezentanta Audi dar in Sibiu. Cei din Bucuresti m-au lămurit. Cei din Sibiu poate sunt mai experimentați. Ma mai gândeam la un drum pana in Germania la o reprezentantă a lor ca acolo e altceva adica piesele si manopera au același preț doar ca ai alta garanție. Ma costa in plus drumul cazarea, mâncarea, etc. Dar stiu o treaba sigură.

    Dacă am inteles bine din ce filmulețe sunt pe youtube blocul de valve este situat in partea din spate si se poate demonta foarte usor. Se desface capacul apoi se scoate calculatorul si dupa iese foarte usor blocul de valve...

     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Mai bine scrie aici, nu pe privat.
    Eu nu am probleme insa cred ca toata lumea e interesata de aceasta problema, preventiv.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  20. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Pentru calibrarea blocului de valve sau alinierea ambreiajelor trebuie sa dea ceva erori la cutie.

    Sunt + 15 grade afara si masina nu mai face nici o smucitura. Trebuie sa vin cand smuceste ca sa pot arată fenomenul.
     

Distribuie pagina asta