1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    eu zic sa incercati la Sergiu din Constanta, este cel mai ieftin privind schimbarea discurilor si pistoanelor la ambreaj. undeva la 4000 lei cu totul
     
  2. dany_ello 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4, 2.0, multitronic, 2012
    Imi puteți spune, va rog, cum verific nivelul de ulei la o cutie multitronic? Mașina este un A4, 2012, diesel, 143 cai. Am căutat pe forum dar nu am găsit nimic. Mulțumesc mult!
     
    dspl apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    La service, e o procedura nu foarte complicata dar nici simpla. Cel mai nasol e ca se face la 40 de grade si daca vii de la drum trebuie sa astepti 4-5 ore in curtea la service ca sa se raceasca uleiul.
     
  4. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Marinrafael vrei sa ne spui ca tu ti ai rezolvat problema cu smuciturile la plecarea de pe loc la Sergiu in Constanta ?
     
  5. laf_c 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D
    As vrea sa achizitionez un B8 pe benzina si wikipedia arata ca S tronic s-a pus doar pe 2.0 TFSI. E adevarat acest lucru (DSG doar pe anumite modele de 2.0 TFSI)?

    Multumesc anticipat!
     
  6. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Legat de cutia multitronic si la mine se face aproape anul de cand merg cu acele smucituri la plecare de pe loc in fortza, la plecarea lin este ok, in mers schimba perfect.
    Cineva de la Audi Pipera care este si singurul care repara aceste cutii acolo mi-a zis ca ar fi volanta si ambreiajul.
    Pret volanta 2200ron
    Pret ambreiaj 2000 ron
    Schimb ulei 1000 ron
    Plus manopera????????
    Ce va sfatuiesc eu este sa trageti cat puteti de cutia asta ca deja una SH este 800 - 1000 de euro si nu mai platiti reparatii de mii de euro (in Polonia gasiti si mai ieftin cred).Din cate am auzit reparatie unei cutii multitronic ( la celebrii mecanici de cutii automate de la noi ) costa 20.000 de ron. Eu mi-am facut o asigurare facultativa de 300 ron pe an si unde raman vine platforma dupa mine , oriunde in europa ,dupa vad ce fac ori SH ori reparata la nenea asta de la Audi.
    Pana nu cade nu ma apuc sa o desfac aiurea, poate o investigatie mai amanuntita aduce o belea mai mare.
     
  7. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    BO$$ica, tu iti permiti sa intretii masina aia cu cutie automata, care este a ta "pe persoana fizica"? stii vorba aia a lui vanghelie... Fratilor, nu va mai cumparati masinile astea daca nu aveti bani sa le intretineti.
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cred ca el mai degraba a vrut sa zica ca nu iti garanteaza nimeni rezolvarea acelor smucituri cu tot cu schimbul celor mai de sus, ceea ce este destul de grav. Eu prin intretinerea unei masini inteleg sa-i schimb consumabile si una alta, nu sa repar dupa greselile lor.
     
    Braga, OctavianA4avant și biju2000 apreciază asta.
  9. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Daca ai cumparat-o tu de noua si esti in perioada de garantie sau la un numar mic de km, sunt total de acord cu tine. Dar masina fiind SH tu trebuie sa-ti asumi niste cheltuieli si niste reparatii indiferent de costuri. Daca nu iti permiti asta, iti cumperi alta marca de masina ca nu te obliga nimeni sa mergi cu Audi si sa nu ai bani de intretinere.
     
  10. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Nu sunt din Centrul Bucurestiului, parintii nu sunt profesori universitari, nu am fost premiant la romana dar incerc sa va ajut cu o parere de bine cred eu despre problema multitronicului. Sincer sa fiu muncesc destul de mult si chiar am meritat masina asta si crede-ma ca ma durea capul noaptea cand ma gandeam cat costa o reparatie la cutia asta (dupa prima analiza a celebrilor mecanici de automate) dar am trecut peste si incerc sa fiu optimist.


    Exact.
    Am schimbat tot la timp plus cand a inceput sa faca probleme era schimbul la cutie facut de 2000 de km si am mai schimbat odata uleiul. De 2 ori in 2000 de km si la fel...
    Deci parerea mea pana nu iti zice cineva sau ne zice mai bine spus cineva problema nu are rost sa ne apucam de cheltuit bani aiurea.
    Si o alta parere nu va apucati sa o reparati ca sigur reparatia ajunge la costuri care nu se merita.
     
  11. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    Salutare,

    Nu am mai ajuns sa o repar, merg cu ea asa pana se intampla ceva, am inteles ca uni au mers si 100 000km cu ea asa. eviti sa pleci din panta cu ea si la semafor o lasi pe ea sa plece si dupa accelerezi. eu m-am cam obisnuit cu ea
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  12. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Sau apesi mai ferm accelerația și merge perfect....
     
  13. Timiras EMANUEL

    Timiras EMANUEL 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2017
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B8, 2013
    Și eu am aceeași problema și un mecanic de la Porsche Pipera mi-a zis prin telefon ca ar fi blocul cu valve.
     
    Buzurin apreciază asta.
  14. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    salut,
    OctavianA4avant,tu aveai o programare la un service referitor la problema ta (care de altfel si a mea). Ai si pentru noi niste detalii ce ti-au spus de data asta cei de la service-ul asta?
     
  15. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Salut,
    Cand am mers la service in Sibiu cu 2 persoane in masina respectiv mecanicul si seful de service am incercat sa le arat simptomul dar nu a mai făcut. Au spus sa vin sa le arat cand face. Rezolvarea ar fi verificarea uleiului si o resoftare in cazul in care producătorul la acest model de cutie ă făcut ceva upgrade-uri la softul inițial. In traducere libera ar putea fi eroare de soft.
    Faza e că plecările din oras de la semafor sau uneori in cazuri in care pleci din coloana face acele șocuri si pleaca cu smucituri. Ce e mai aiurea ca nu e o plecare fermă dar nici una lina in care o lasi pe ea sa plece singura. Am mai observat ca daca vreau sa dau inapoi după ce am mers in fata si nu o las pe ea sa plece la fel are un șoc chiar puternic ca si cum atunci ar fi fost băgat în R.
    Deocamdată am lăsat o asa. Masina mea are 200.000 km reali acum. Ale voastre cat au ? Cu ulei schimbat la reprezentanta la timp nu are voie să facă asa ceva. Să studiați si voi acest fenomen. Dacă plecați mai hotărât nu face nimic, merge bine. Daca plecati mai lin ca la cutie manuală atunci face. Daca pleacă singura iar nu face. La plecarea din rampa la fel recomand o accelerare mai fermă. Incercati si voi si va astept cu rezultatele. Astept si parerile voastre

    Timiras Emanuel masina ta cati km are? La orice reprezentanta se vede istoricul si km la ultima intrare in service din toata europa...adica au baza comună!
     
  16. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Salut,
    La mine imi face asa in functie de temperatura apei de la motor.O urmaresc pe bord in stanga.Cand ajunge pe la 80 grade incepe sa se comporte asa.Pana la 80 grade nu are nimic,functioneaza perfect.Uleiul in cutie a fost schimbat la reprezentanta in 2015,nu cred ca e el de vina.Poate doar ar trebui completat dar nu stiu cum sa-mi dau seama daca trebuie sau nu(poate stie cineva???).Dar nu inteleg ce vrei sa zici cu "plecat hotarat".Adica sa apas pedala de acceleratie pana la fund? Ca la mine cum am mai zis,cand se incalzeste motorul peste 80 de grade,orice i-as face tot asa prost pleaca,si pe automat si pe manual,si cu pedala la fund,cu orice.Ma gandesc sa nu fie senzorul de temperatura de pe motor defect,ca oricum cand o las la soare si o pornesc imi pleaca deja cu aproape de vreo 80 de grade la motor,ceea ce nu mi se pare normal.Oricum mufa acestui senzor e lipita ca au gasit-o rupta in service.Dar am vazut personal ca au lipit-o bine.Kilometrii masinii acum sunt in jurul la 220 000. O sa o iau in weekendul asta intr-un loc unde sa o pot testa bine,avem noi un magazin auchan aici in galati cu o parcare mare si goala in fata.Ii fac toate testele,dar clar eroarea la acceleratie imi apare cand temperatura motorului ajunge la 80 de grade.O sa revin,pana atunci poate imi zice cineva cum pot sa-mi dau seama daca nivelul de ulei din baie e cel care trebuie.
     
  17. Timiras EMANUEL

    Timiras EMANUEL 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2017
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B8, 2013
    Am cumparat-o la 134000 km verificați la Scorpions Focșani și acum am 144000. Dar ea făcea de când am cumparat-o. Dacă apăs mai ferm cum zici tu, smucește rău. In rest ea schimba fără sa o simți. Îmi puneam întrebarea cum plec din panta undeva pe la munte unde s-ar merge bara la bara.

    Și vreau să-ți zic, ca cei de la Focșani la o săptămâna după ce am luat-o, îmi ziceau ca trebuie sa o las sa înainteze ca așa este mașina cu cutie automata, iar in mai, la un an de când am cumparat-o am fost iar la ei și mi-au zis ca s-ar putea sa fie ambreiajul dar ei nu au scule sa dea cutia jos și singurii din țara sunt cei de la Porsche Pipera.
     
  18. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Dacă facem o statistică a chilometrilor nu pare a fi un fenomen izolat ci poate o problema de soft sau fabricație...altfel nu ar avea voie să facă asa ceva! Vasile am ceva detalii legate de acest fenomen la tine dacă ai constatat că doar cand se încălzește uleiul incep socurile...pivestirea mecanicului de la Tess Audi Sibiu. Dacă pierde lichid de răcire si uleiul din cutie numai este răcit acesta își pierde proprietățile si produce acest fenomen. Cutia asta are sistem comun de răcire cu cel al motorului
    ... au fost cazuri când doar au completat la nivel antigelul si tot a fost normal...acum parerea mea ca acele conducte de răcire intra in cutie intr un filtru...acel filtru nu stiu ce rol are dar e posibil ca el să optureze trecerea normală a debitului firesc in cutie si răcirea acesteia... Dacă te uiți pe deasupra in partea dreapta pe cutie se vad conductele care intră vertical in cutie...sa verificați dacă nu cumva se vad urme de umezeală pe ele..
    Ele sunt poziționare aproape de planetară si se vad usor cu o lanterna...deshizi capota si te uiti in dreapta spate ...la cutie cu o lanterna
     
  19. Cozy

    Cozy 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 105kw 2010 caga
    Va salut, sunt interesat ce marca de ulei și ce cod trebuie sa aibă la multitronic și câți litri . Mulțumesc .
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marca si cod nu te intereseaza pentru ca trebuie sa-l cumperi original. Pentru cantitate asteapta raspunsul colegilor care au ELSA / ETKA sau intrebi la reprezentanta si/sau orice magazin de piese auto (au si alte programe auto pentru identificare piese). Este scris deja pe forum ce vrei sa afli si nu ai citit topicul. Data viitoare citim inainte sa scriem.
     

Distribuie pagina asta