1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cozy, vezi in pdf. Ulei cod G 052 516 A2.
    Citeste si tu forumul asta ca sunt scrise deja toate informatiile .
     
  2. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Salut. La ce mă pot aștepta daca a murit motorul la mașină cu cutie multitronic?
    Mașina e 2.0 tdi 143 cai. A murit la semafor , era cu frana de mana trasa și la apăsarea accelerației a murit :( după pornire nici o problema. Menționez că alte simptome nu are absolut deloc. Merge perfect
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Faci o diagnoza si vezi ce erori apar. Nu una generala, ci pe motor si cutie.
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  4. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Bogdan.campean: La efectuarea unei diagnoze, aproape sigur, nu vei avea nici o eroare legata de problema avuta de tine. Nu e o masina perfecta iar calculatoarele, ca si la o cutie de viteze manuala, nu ”au sesizat” la timp ca este nevoie de un cuplu mai mare la plecarea de pe loc si ”a murit” motorul. Asadar, nu te impacienta. Se intampa, uneori, aceasta problema la cutiile de viteze automate.
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  5. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Mulțumesc de răspunsul prompt ;) o sa dorm liniștit la noapte. O seara placuta
     
  6. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Salut,
    Octavian,poti sa-mi dai mai multe detalii despre tevile de racire,mai exact unde sunt amplasate?Ca am incercat sa le vizualizez ieri cu o lanterna si nu am vazut langa cutie decat o teava orizontala care este continuarea unui furtun. La cuplarea furtunului intr-adevar sunt urme de umezeala dar nu pot vedea clar ce se intampla decat daca as intra pe dedesubt si as demonta scutul pentru ca este jos de tot. Si oricum nu ar avea legatura cu tevile de racire ale cutiei de viteze daca zici ca ele ar intra orizontal in cutie.Ceva mai multe detalii daca poti te rog sa-mi dai.
     
  7. Istvan88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 4F, 2.0 TDI, 2010 [CAHA, Multitronic]
    Salut,
    Am cumparat un Audi A4 B8 2011 cutie multitronic 8+1, 250000km. Am facut schimb de distributie+role si schimb ulei in cutie. Dupa apx 2000 de km am inceput sa am un sunet similar cu sunetul unui rulment defect. Am mers la service si mi-au zis ca este de la alternator sau pompa servo asa ca am facut schimb curea alternator+role schimb rulment alternator, schimb pompa servo. Sunetul tot exista. Si vine din partea de jos parca intre cutie si motor. O fi volanta??? Sau cutia? Sunetul se accentueaza cu turatia motorului. Mentionez faptul ca schimbarea vitezelor se face bine in toate variantele D, R, M sau S. Se porneste bine de pe loc nu bate nu face figuri tipice de volanta. Cu motorul rece parca sunetul este mai accentuat dupa aceea se linisteste este cand diapare si revine ... nu stiu la ce sa ma astept? Oare ar fi vre-un rulment undeva la cutie??? Scuze daca n-am scris 100% corect. Astept opinii si multumesc anticipat.
     
  8. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    salut ,
    Dragilor , am si eu o problema mai nou , nustiu daca de la cutie , dar poate are cineva vreo idee ! Cand este la rece motorul si pornesc , prima data cand accelerez se aude ca un click in pedala de acceleratie si se simte la picior ! Am pus diagnoza si nu apare nici o eroare ! Daca aveti un sfat sau o parere , o apreciez cu mare drag !
    Stima
     
  9. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @fl0r1n , stai linistit, nu e nici-o problema. La fel mi se intampla si mie si citind pe mai multe forumuri cu acelasi subiect am aflat ca e perfect normal sa se intample asta. Imi pare ca si mai sus a scris un coleg despre asta.
     
    fl0r1n apreciază asta.
  10. Aurelian Anescu

    Aurelian Anescu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4
    Click-ul acela se simte si la mine. Dupa ce m-am dovumentat putin am ajuns la concluzia ca este normal.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
    fl0r1n apreciază asta.
  11. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    A mai scris cineva aici ca se da prima ora in R reverse se tine cateva secunde +20 si apoi pleci cu D drive ca uleiul din cutie sa inunde tot, la mine functioneaza !!
     
    fl0r1n și bobalex18 apreciază asta.
  12. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Salut, am cumparat si eu un Audi A4 B8 an 2010,multitronic 8 viteze si am o mare nelamurire in legatura cu schimbul de ulei la cutia automata. Am fost la cateva service-uri aici in orasul meu si au spus ca aceasta cutie nu are filtru de ulei. Am fost la reprezentanta Skoda si prima data au spus ca nu schimba uleiul la cutie pentru ca filtrul este undeva in ea bagat si cica trebuie desfacuta cutia in doua ca sa il schimbe. Dupa ce sa mai uitat prin calculator a spus ca are filtru, costa 240lei, si fac schimbul. Eu am desfacut scutul de sub masina dar pe lateralul cutiei nu se vede nici un filtru si nici sub cutie. Intrebarea mea este are sau nu filtru care se schimba? Si daca are unde este pus? Ce forma are rotund s-au patrat? Seria sasiului este WAUZZZ8K8AA102940 cod motor CAGA, cod cutie LLA.
     
    Ultima editare: 1 Aug 2017
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Are dreptate Cristi cand va sterge postarile. Este asa greu sa citesti cateva pagini din acest topic? S-a discutat despre aceste "nelamuriri" de zeci de ori.
     
    Braga și bobalex18 apreciază asta.
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-mi dau seama daca este in interior sau in exterior. Dar pe elevator trebuie sa se poata vedea.
     
    stefrac și Chris1 apreciază asta.
  15. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Se vede pe la motor. Este deasupra cutiei în partea stg. unde intra conductele de racire

    Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk
     
  16. Dragos Iacoban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI, 2011
    Salutare,
    A franat masina brusc de la 30km/h si acolo a ramas. Nu a mai mers impinsa nici pe N. Schimbul de ulei in cutie a fost facut acum 1000 de km.A mai auzit cineva ? Nu reusesc sa gasesc nicaieri ceva asemanator.
    Merci
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am patit si eu sa franez foarte puternic (se bagase cineva in fata aiurea) la viteza relativ mica (30-40km/h) si mi s-a oprit motorul desi eram in D. Dupa ce am pornit motorul totul a fost ok. O singura data am patit asta. La tine in ce treapta a ramas? Nu mai iese din D?
     
  18. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Daca nu porneste motorul , poate e un senzor de accident sau asa ceva care taie combustibilul, eventual o scanare poate sa te edifice; daca rotile sunt blocate si nu se misca nici pe N , suna "scump" ... probabil cutia blocata.
     
  19. Dragos Iacoban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI, 2011
    Motorul porneste, si-a revenit vreo 10 minute a mers normal si dupa a cazut din nou, asa pare ... cutia. Pe diagnoza nu are nicio eroare.
     
  20. Dragos Iacoban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI, 2011
    Se pare ca e un rulment pe care nu reusesc sa il gasesc nicaieri. Are cineva idee ?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta