1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Salutare,
    As dori sa schimb uleiul la cutia multitronic. Cand se incalzeste uleiul la cutie, imi bruscheaza putin la plecarea de pe loc si parca nu debraiaza la timp cand opresc. O fi din ulei sau pot fi si alte probleme ?
     
  2. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Citește mai mult forumul când ai timp. La 12 km/h se activeaza abs asr esp și toate prostiile alea bune :))
     
    fl0r1n apreciază asta.
  3. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    multumesc tuturor ,
    sper sa fie asa cum spuneti voi ! eu am masina de un an iar pana acum o luna nu am intalnit problema asta ! inainte de problema am facut explozie la cauciuc dreapta spate si m-am dus pe banda cealalta pe marginea unui sant ! de a doua zi a aparut aceasta problema cu click-ul in pedala !
     
  4. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    si eu mi-am dat seama de click-ul acela dupa vreo 4-5 luni
     
  5. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    Ai rezolvat cu acel huruit? La fel si masina mea are un huruit la cutie in spate (asa zice mecanicul ca a verificat-o pe elevator). Se manifesta in special cand e subturata la accelerare si decelerare..am avut probleme si la rulmentul planetarei care iese din cutie. Si-a facut joc in carcasa si mi-a bucsat acolo dar acum dupa "rezolvare" parca aud si rulmentul de la planetara..ma innebuneste huruitul de la cutie, in special..aveti idee cat e o cutie second? A4 B8 2010 diesel.
     
    Cozy și Danyelnr1 apreciază asta.
  6. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Ionuț , cat te-a costat bucsatul acelui rulment ?
     
  7. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    Bogdan.campean 250 ron bucsatul si rulmentul.
     
    willy99 și Bogdan.campean apreciază asta.
  8. Cosmin3030 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a4 b8
    Buna ziua
    Am un a4 avant b8 multitronic
    An schimbat uleiul in cutie acum 4 luni
    De o saptamana la un drum de 400km dupa 4h de condus masina a inceput sa scoata un zgomot ciudat doar cand acceleram
    M-am gandit ca este o fulie sau ceva dupa cateva opriri si verificari .
    Dupa 100km parcursi cu acel zgomot mi s-au blocat rotile fata la 130km/h
    Atunci am realizat ca ,cutia scotea acel zgomot.
    totusi am reusit sa repornesc motorul si sa scot masina pe banda de serviciu si sa mai parcurg 500m pana la prima benzinarie.
    Masina merge fata spate
    Am urcat-o pe platforma normal fara zgomote .
    Ce parere aveti se poate repara ati mai patit careva asa ceva.
     
  9. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salut, sunt in cautare de a4 2013 tdi 177cp cu multitronic (sub 120k km, cu garantie ,din Germania), dupa ce am citit cam 80% din topicul asta am inceput sa am dubii, citesc ca: fara auto-hold masina "o ia la vale", ca atunci, cand pleci de la semafor trebuie sa o lasi pe ea sa inainteze si dupa sa accelerezi, ca intra in Reverse dupa 2 secunde, ca nu ii plac viteze de 200km/h, ca scoate diferite zgomote si smuceste. Intrebarea mea, avand in vedere ca nu imi iau masina sa o tin bibelou si sa intre in viteza sau sa plece cand vrea ea, pe B8,5 au facut-o mai rezistenta si au rezolvat hibele sau este exact aceasi cutie?
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, ca un sfat uita de multitronic, mai ales si sh. Dupa cum ai citit si tu sunt destule probleme cu ea cat sa o lasi balta, or sa vina si pareri ca x si y nu au probleme si etc insa din punctul meu de vedere nu este o cutie reusita, chiar deloc. Orienteaza-te catre s-tronic
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  11. Cosmin3030 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a4 b8
    Sunt de aceiasi parere cutiile CVT nu sunt reusite sistemul de fulii reglabile nu e fiabil. In momentul asta sunt cu masina in atelier ca sa schimb cutia multitronic in care s-a rupt ceva. Costa 2.500 Euro reparatia
     
  12. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Întradevăr e foarte pretențioasă și sensibilă... Trebuie să facă presiune cutia să plece de pe loc și doar după accelerezi, iar în R o poți păcăli cu frana. Adică apeși frana scurt și apoi o lași că în 1.4 sec intra efectiv marsalierul. Compensează întradevăr confortul și lipsa schimbărilor treptelor de viteza. Daca nu a fost abuzata cutia tine mult și bine. Și una din 2013 poate ceda daca nu a fost folosita corespunzător
     
  13. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Ai rezolvat ceva cu acel huruit? Sau ti-a raspuns Nicu? De curand am si eu acel huruit in spatele cutiei, uleiul este schimbat de aproximativ 3000km, sunetul se aude cel mai bine la viteze intre 10-35 km/h, initial am crezut ca este un rulment la o roata ceva, am mers la mecanic si am ridicat-o, am lasat-o pe N si cand a invartit mecanicu de roata se auzea doar in spatele cutiei acel huruit. A rezolvat cineva aceasta problema?
     
  14. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    Nu am rezolvat acel huruit, din pacate. Ma enerveaza la culme! Initial, dupa diagnoza unui mecanic am schimbat tubul flexibil de la toba de esapament, ca zicea ca ala vibreaza. Alti mecanici, se pare, ca au gasit problema ca fiind la cutie, undeva in spate..mi-a recomandat fie sa vand masina, fie sa iau o alta cutie SH sau, daca-mi permit, una noua. Masina nu as vinde-o, cutie alta nu as lua..nu stiu unde sa repar cutia si cat ar costa..am vazut ca e ceva tip Samir prin TM dar nu stiu ce sa fac..is curios daca a reparat cineva o astfel de cutie cu asemenea simptome ca ale noastre.
     
    Bogdan.s apreciază asta.
  15. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Am fost la suceava sa vad ce rezolv caci sunt acolo ceva ateliere. Primul mi-a zis ca ar fi un rulment din cutie de la unul din arbori, problema este ca acea persoana imi schimba rulmentul cu unul de pe o alta cutie , deci sh, garantia cica este omeneste, eu nu am auzit de asa ceva si ma costa 700-800€
    Am plecat la un al doilea service a mers cu ea si cica acel huruit nu ar fi de la cutie, a dat-o pe neutru in mers si intradevar acel huruit se auzea la fel nici o schimbare.
    In momentul in care lua virajele strans stanga dreapta se modifica sunetul, deci posibil sa fie de la o roata, in schimba la mine cica as avea o problema cu discurile si ar trebui schimbate, cum a constat el asta, a oprit masina in rampa si a apasat pedala pana la fund, masina a pornit in sucuri, in R cupleaza cam greu trebuie sa cam astept sau sa o ajut eu uneori
    Eu din ce am citi ea trebuie lasata sa faca presiune si sa se puna singura in miscare iar apoi o poti tura, daca fac asa pleaca bine, chiar si in rampa daca nu este foarte mare pleaca singura. A doua persoana imi schimba discurile pe original cu ulei si manopera in schimbul a 1.000 €uro dar imi ofera garantie 1 an asa parca suna m-ai bine.
    Am intrebat de acel rulment, a zis ca se m-ai adauga maxim 100 €uro. O sa incerc sa mai caut o a treia parere si daca zice la fel o trimit la facut la cel de la Timisoara dar tocmai de la Iasi, cam departe.
    Rog cei cu experienta in domeniu sa dea o parere.
     
    Halaghia apreciază asta.
  16. radu01111987

    radu01111987 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2014
    Locație:
    Codlea,Brasov
    Masina:
    A4 S-Line,2.0Tdi 143hp,2011
    Salut. La o cutie multitronic 8+1 motor Caga a incercat cineva sa ii mai taie din viteze?(soft sa fie 7+1) Nu pre imi place mersul subturat, la 50km/h sa fii cu a 6a.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa functioneaza cutia si trebuie sa te obisnuiesti cu asta. Nu ai ce soft sa-i faci.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  18. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    Salut ,
    Ieri la o scanare cu VCDS mi-a aparut aceasta eroare la cutie !
    E ceva grav ? Am dat curatare si a disparut ! IMG_0521.JPG
     
  19. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Folosește modul manual cu încredere
     
  20. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    Masina functioneaza fara nici o problema ! Am schimbat bara spate , cu senzori cu tot . Dupa aia din intamplare am pus VCDS sa resetez toate error aferente operatiunii !
    Si am dat peste aceasta problema !

    Intrebarea mea e daca e grav sau macar ce inseamna sa stiu incotro sa o apuc !
    Multam
     

Distribuie pagina asta