1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Vezi daca mai apare. In imagine se vede ca a aparut o singura data.
     
  2. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Din cate observ nu a reusit nimeni sa rezolve aceasta problema la cutie. Eu voi merge luna viitoare la Timisoara chit ca sunt din Iasi si am de parcurs 600km. Am nunti luna asta si nu pot acoperi asa ca va sta o luna in parcare si dupa ce o rezolv va anunt ce a fost si preturi.
     
  3. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    FlorinB, sa ne scrii dupa ce mergi la timisoara sa stim si noi care-i baiu si cat costa reparatia. Ma gandeam sa vand masina dar imi place cum se comporta si ca design, si apoi, nu o pot vinde altui om care sa apoi sa aiba batai de cap si sa se simta tepuit. Asteptam raspunsul tau. La Samir mergi? Parca asa-l cheama..
     
  4. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Da. La el vreau sa ma programez luna ce vine dupa data de 5. Sa vad cum are liber.
     
  5. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Pleaca din fata de sub radiator de la intercooler iar daca ridici capota si te uiti in partea dreapta in spate a motorului o sa se vada ,pleaca din filtrul cutiei automate!

    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  6. mihai800 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Salutare tuturor.
    Proaspat posesor - a4 b8 2009 multitronic. Am urmatoarea intrebare si rugamintea de a ma sfatui.
    In Bucuresti stiti un service unde pot schimba "ca la carte" uleiul si filtru la cutie ? Uleiul ce trebuie folosit este doar cel "original" audi ?
    E musai sa merg la reprezentanta?
    Nu stiu cand a fost schimbat ultima oara uleiul in cutie, sau daca a fost vreodata schimbat..masina are aproximativ 250 mii km, pot afla acest lucru din tester? Nu am carte service la ea...din pacate.
    Cutia schimba perfect in momentul de fata nu are zgomote sau alte simptome despre care am vazut ca se mentioneaza pe forum.
    Dupa ce am parcurs 3000 km cu ea am tras urmatoarea concluzie: cea mai frumoasa experienta la volan. Am tot ce vreua de la aceasta motorizare 2.0 tdi si cutie multitronic, respectiv consum mic la o viteza decenta, lejeritate in condus....plec de pe loc si restul e ca in metrou, nu simt nimic, doar vad acul de la kilometraj ca urca....în mod sport e lata masina....puterea e "la ea acasa" chiar daca are doar 143 cp.
    Am avut doar masini pe benzina pt ca nu suportam zgomotul diesel, ei bine in acest audi nu aud nimic si nu fac diferenta intre 2.0 i de pe fostul seria 3 si acest 2.0 tdi.
    Daca am postat ce nu trebuie sau unde nu trebuie suport consecintele si imi cer scuze anticipat.
    Vizavi de "problele" fiinca este o sctiune dedicata problemelor, am si eu una, la "bibilica". Citesc numai pareri negative despre aceasta cutie.....chiar regret ca multii au diverse probleme la acest tip de cutie, dupa toate cele citite....parc aimi vine sa-mi vand masina si sa uit pentru totdeauna de cutii automate....chiar asa sa fie?
     
    Marycas apreciază asta.
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ulei original.
    De schimbat poti sa faci in orice service care se pricepe, nu neaparat in reprezentanta.
    Confirm parerea ta ca 2.0TDI cu multitronic e cea mai buna combinatie.
    Si la mine merge perfect asa ca nu te mai lua dupa cei care au probleme pt. ca cu siguranta exista de zece ori mai multi care nu au probleme si sunt foarte multumiti.
     
    Strete Fanel și mihai800 apreciază asta.
  8. cristiunix 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2009
    Salutare colegi.

    Ca posesor de A4 2.0 tdi multitronic 8 + 1 a venit si vremea sa fac schimbul de ulei la cutie. Dupa ce am parcurs aproximativ 20 de pagini din acest forum nu prea am inteles cat ulei trebuie exact. Unii spun 5l alti 8l, unii ca ar avea filtru alti ca nu ar avea si asa m-am bagat in ceata detot mai ales cand am mai auzit pe cineva care zicea ceva de ulei de AX si ca acel ulei nu trebuie amestecat cu uleiul ATF.. Daca ma poate lamurii cineva va sunt recunoscator!

    Cu stima!
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cod cutie ?
     
  10. cristiunix 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2009
    Decat seria WAUZZZ8KX9A072013 Daca ma poti ajuta nucugheri :)
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie multitronic 0AW cu codul LAT. Ti-am atasat aici si pdf cu dotarile de fabrica.
     
  12. Aurelian Anescu

    Aurelian Anescu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4
    Am cerut oferta pentru schimbarea uleiului la cutie celor de la Porsche Seged. Mi-au pus pe oferta 8 litri de ulei... Operatia de schimbare ulei cutie, ulei motor si filtre costa cu 1000RON mai putin decat la Timisoara...

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  13. Sherby88

    Sherby88 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8.5 S-line, 2.0 TDI, 2012
    Eu am schimbat recent in Cluj la Audi uleiul de la multitronic cu 8 viteze (de la A4 B8.5 din 2012).
    Pe deviz mi-au pus 7 litri ulei ATF, conducta ulei si buson.
    Acestea au fost 1300 lei cu un pic de reducere.
     
  14. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Trebuie sa fac si eu schimbul dar nu stiu exact ce cod de cutie am. Seria e WAUZZZ8K2AA012599 daca ma puteti ajuta. Mersi
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie multitronic 0AW cu codul LLA.
     
  16. gociu_vio@yahoo.com

    gociu_vio@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 S-tronic 2.0 TDI 190cp,2018
    Salutare,

    Am vazut ca s-a discutat putin despre conductele de racire.Am schimbat uleiul in cutie si cei din reprezentanta au scris o constatare vaga "conducte neetanse" si mi s-a spus ca trebuie inlocuite doar ca e o operatiune dificila/costisitoare fiindca trebuie demontata cutia.M-am uitat la masina si se vede clar ca la intrarea in radiator este putin umezit de ulei,insa acolo sunt 2 bucati scurte care par de cauciuc si se imbina cu tevile lungi metalice care duc la filtru.Intrebarea mea ar fi: o mai schimbat cineva conductele,de ce trebuie demontata cutia?e clar ca se pot schimba doar partile din fata....un desen cu conductele de la filtru pana la radiator ar fi de ajutor.
     
  17. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Darius Costolas apreciază asta.
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    gociu_vio@yahoo.com, nu ai zis ce cod cutie ai. In pdf este traseul pentru conductele de racire ulei la multitronic LLA, LAT,KSR.
     
  19. gociu_vio@yahoo.com

    gociu_vio@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 S-tronic 2.0 TDI 190cp,2018
    Multumesc mult.Cod-ul nu il stiu doar VIN(WAUZZZ8K6DA033606), insa schema este buna.Problema pare a fi de la O-ring-urile de la intrarea din radiator sau eventual de la conductele din fata insa in nici un caz nu trebuie demontata cutia pentru asta.Simt ca am fost la cofetarie cu masina :),nu la reprezentanta.
     
  20. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Fara demontare cutie , nu se pot schimba conductele ( daca este cazul ). Este evident de altfel si in desenul de mai sus , ai access doar la partea din fata ( de la radiator ) .
    Incearca doar oringurile in prima faza.
     

Distribuie pagina asta