1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Se poate același pdf pt codul PCG?



    Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    ener2k apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Si la mine erau urme de ulei in partea din fata acolo unde intra conductele de racire de la cutia de viteza. La mine erau pierderi destul de mari pt. ca se murdarea scutul chiar si in partea de jos. Am schimbat oringurile, adica doua garnituri de cauciuc, si scurgerile s-au redus substantial in sensul ca si acum e foarte putin murdar dar nu se mai formeaza picaturi mari si nici scutul nu mai e murdar.
     
    gociu_vio@yahoo.com apreciază asta.
  4. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Un schimb de ulei la reprezentanta costa cam 1300 lei
    La service cu ulei Febi 680 lei.

    E o diferenta destul de mare.
    Voi ce parere aveti de Febi?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In multitronic se pune ulei original . Punct.
     
    Valy06 și paulcosma apreciază asta.
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu recomand ulei original schimbat la service multimarca.
     
  7. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Vineri pe data de 20 m-am programat la samo Timisoara sa repar cutia. Voi reveni dupa cu detalii
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  8. nyky85 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA Multitronic 2011
    Acum doua saptamani a-m schimbat si eu uleiul la cutia de viteze, nu este o operatiune complicata doar ca trebuie sa ti cont de temperatura uleiului din cutie.
    Eu l-am schimbat singur, a trebuit sa confectionez la strung un adaptor de 22mm cu pas de 1,5.
    Schimbul m-a costat 900 ron
    7 litri ulei original G 052 516 A2 - 98 ron litrul.
    Filtru ulei Vaico 213 ron.
    In cutie a intrat 6,2 litri.
    Aveti grija sa schimbati si suruburile de la filtru. La mine dupa montare sa rupt unul, suruburile sunt de aluminiu.
    Dupa schimbare nu s-a simtit nici o ameliorare a suturilor la plecarea dupa loc si in panta.
    Acum 3 zile am facut o adaptare a ambreiajelor iar acele smucituri au disparut complet, acum sunt curios cat tine.
     
    alexrosu0589, Aurelian Anescu și sandumbogdan apreciază asta.
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cum ai facut procedura de adaptare? Am incercat la o masina dar nu mi-a iesit. Am reusit numai sa sterg adaptarea dar apoi nu a vrut sa se adapteze. Nu pe masina mea, pe alta masina asemanatoare.
     
  10. zafiu_alin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    Mizil
    Masina:
    Audi a 4 b 8 ACAGAF1
    Buna ziua . Cum ai făcut adaptarea .
    Eu pățesc de nu vrea sa plece in panta!moare motorul ,o turez degeaba ...nu pleacă de pe loc
     
  11. Gale_27

    Gale_27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Salutare oameni buni, am un audi a4 b8 din 2008, cutie automată 8 trepte iar după ce mi-a schimbat mecanicul in cutie tot înafară de lant si variator mi-a spus că trebuie schimbat si lanțul si variatorul. Aveti idee cat ma costa aceste 2 piese? As vrea sa le iau la mana a 2 a, ma poate ajuta cineva. Va multumesc!


    Ca si simptome pleca mereu in șuturi iar câteodată nu stătea în P. După vizita la mecanicul Adrian din București, curtea Ilioara care repara doar cutii automate, în cutie este un plastic care sa rupt si a făcut ravagii în cutie. Mi-a schimbat el acolo tot mai putin variatorul si lanțul iar după 5 luni iar s-a rupt acel plastic iar adrian zice ca din cauza lanțului. Prima reparație a avut loc în aprilie si ma costat 7000 ron.
     
    Ultima editare: 21 Oct 2017
  12. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Adaptarea se face cu odis. Eu am făcut la a mea dar, din păcate nu este o rezolvare. Deoarece ambreiajul are uzura si trebuie schimbat. Cu vcds nu merge tot timpul deoarece cutia intra într-un fel de protectie si nu se face cum trebuie.

    Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk
     
  13. Gale_27

    Gale_27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Salutare oameni buni, am un audi a4 b8 din 2008, cutie automată 8 trepte iar după ce mi-a schimbat mecanicul in cutie tot înafară de lant si variator mi-a spus că trebuie schimbat si lanțul si variatorul. Aveti idee cat ma costa aceste 2 piese? As vrea sa le iau la mana a 2 a, ma poate ajuta cineva. Va multumesc!


    Ca si simptome pleca mereu in șuturi iar câteodată nu stătea în P. După vizita la mecanicul Adrian din București, curtea Ilioara care repara doar cutii automate, în cutie este un plastic care sa rupt si a făcut ravagii în cutie. Mi-a schimbat el acolo tot mai putin variatorul si lanțul iar după 5 luni iar s-a rupt acel plastic iar adrian zice ca din cauza lanțului. Prima reparație a avut loc în aprilie si ma costat 7000 ron.

    Nu stie nimeni sa ma ajute? :(
     
  14. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Salutare! Dupa ce a condus-o el un pic a zis ca nu e nimica,poate si ca era motorul cald dupa atatia km, cu greu a auzit si el acel zgomot. Si a zis ca nu poate sti ce este trebuie desfacuta sa vada. Apoi i-am zis ca iarna imi intra foarte greubin marsalier, adica sta acolo si nu pleaca de pe loc trebuie sa o cam turez un pic sa se miste. A zis ca stie despre ce este vorba ca trebuie schimbata o piesa si toata distractia ar fi cam 2000-2500€ (2500 in caz ca ar trebui schimbat si lantul dar cum a ajuns el la lant nu stiu). Sincer cam mult si nici nu eram pregatit cu atatia bani. Asa ca am revenit inapoi la Iasi cum am plecat. Oricum, daca era sa o las o facea in aceiasi zi. Acum fiecare cum crede, momentan mi sa parut mult, o sa mai vad si la alt service, m-ai starng un ban si daca nu gasesc in alta parte sa o fac o sa revin.
     
    rominika apreciază asta.
  15. alexrosu0589

    alexrosu0589 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 b8 2.0 tdi 143 multitronic 2009
    Salut.
    Cum ai facut acele adaptari? Am aceeasi problema? Din vcds se pot face?
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din intamplare am descoperit aceste informatii despre adaptarea cutiei. Sper ca este de ajutor.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  17. alexrosu0589

    alexrosu0589 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 b8 2.0 tdi 143 multitronic 2009
    Merci. Dar astea le-a facut cand a facut schimbul de ulei...era masina ridicata pe elevator. Dar inca am acea smuncitura din cand in cand si mai ales cand masina e in panta:( si am crezut ca sunt ceva comenzi care ar putea elimina acele smuncituri , asa cum a reusit colegul.
     
  18. sgubin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 B8, 2.0 tdi, CAGA, 2011
    Pana la urma, e o operatie atat de complicata incat sa necesite vizita la reprezentanta? sau se poate realiza la orice service bun?
     
  19. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Pentru afisarea treptei de viteza in D, la mine merge sa selectesz cu VCDS D on/S on, accepta codarea, dar tot nu apare D1, D2, D3 etc. Am facut de mai multe ori.
    Gresesc eu undeva ?
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu cred ca merge la multitronic. Cred ca merge numai la stronic.
     
    ener2k apreciază asta.

Distribuie pagina asta