1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Frazed 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0 LCAGAF1 2011
    Salut. Urmeaza sa schimb uleiul pt prima data ( de mine ) la masina. Se obisnuieste si schimbarea vreunei garnituri? Pe un website de piese online, am gasit 2 astfel de garnituri de etansare ulei transmisie, pentru partea din fata si din spate... tot acest website mi-a recomandat pt masina mea un ulei pt cutie de la Mercedes-Benz, cod : 0019894603 (82Ron/l). Ati mai folosit careva ulei din asta? Mersi :)
     
  2. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @Frazed , daca ai fi citit macar una dintre cele 40 de pagini ai fi gasit raspunsul. In primul rand, prima recomandare e sa faci acest schimb in reprezentanta fiindca, cutia trebuie adaptata, verificare daca ai si filtru, etc, iar ei stiu exact ce sa faca si cum. Uleiul trebuie sa fie original si PUNCT. Ia fiecare pagina de la capat si citeste, o sa ai multe de invatat de aici. Succes!
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ulei original, aici nu discutam. Schimb la reprezentanta sau la orice service care stie ce trebuie facut. In Iasi recomand BTM pentru ca face schimbul cum trebuie (conform procedurii inclusiv adaptare) si totul la mai putin de jumatate de pret fata de reprezentanta. In alte oras nu stiu.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  4. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    La banii pe care ti i-a cerut pt reparatie mai bine iei o cutie second..cred ca gasesti si mai ieftina de 2.500 uro. La mine mecanicul mi-a zis ca e problema cu volanta. Vibreaza tare cand e subturat, vibrat care se propaga pana in spatele masinii avand impresia ca e toba de esapament. Mi-a spus ca sigur e volanta..M-as bucura sa fie asa..
     
  5. sgubin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 B8, 2.0 tdi, CAGA, 2011
    pana la urma..cand e recomandat sa se foloseasca N-ul? Din postarile anterioare, am inteles ca la semafor ar fi mai indicat ca masina sa ramana in D. Cu toate ca nu pare sa se simta foarte "confortabil" in D, pe loc..
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, la service si cand se tracteaza masina in caz de urgenta pentru maxim 50 km distanta. Daca citim manualul aflam si cum sa folosim masina care o avem daca noi nu am mai condus o masina ce are cutie automata. Bafta.
     
    stefrac apreciază asta.
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu o trec pe N cand stau mult la semafor din ratiuni de eficienta. Mi se pare mai eficient sa trec cutia pe N in loc sa o tin gata de plecare desi stiu sigur ca nu plec. Pe D sunt forte in plus, frecari in plus, consum marit, poluare crescuta, eficienta redusa.
    Eu recomand asa: daca esti sigur ca stai mai mult de 1 minut pe loc atunci e ok de trecut pe N din ratiuni de eficienta insa daca stai mai putin de 1 minut pe loc atunci mai bine o lasi in D din ratiuni de confort.
    E cam acelasi lucru cu oprirea motorului la semafor. Eu il tin pornit dar trec pe N, un compromis de mijloc.
     
  8. Cy_Russ

    Cy_Russ 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI
    Salutare!
    Sunt posesorul unui Audi A4 B8 LCAGAF1 2.0TDI 143CP cutie automata 8+1(multitronic cred) fabricatie 02/2010.

    E prima mea masina cu cutie automata si e posibil sa fiu eu problema, de aceea as vrea sa va intreb si pe voi, ceilalti posesori de masini similare daca aveti aceeasi senzatie ca si mine:

    - cand sunt situatii limita, in care trebuie sa tasnesc foarte repede, si sunt oprit (gen la o intersectie), ii dau kick-down dar din pacate are o intarziere de reactie de aproape 1-2 secunde. Dupa ce trece acest timp, masina tasneste, se activeaza automat ESP-ul, si creste treptat viteza (insa nu foarte rapid), iar pe cand se simte ca in sfarsit prinde avant, trebuie sa franez ca sa intru in coloana.
    Senzatia creata este de reactie intarziata.. care in unele situatii ma ia prin surprindere si ma pune in situatii destul de aiurea in trafic.

    - La drum lung mi se pare dinou ca parca reactioneaza mai greu (insa nu e atat de deranjant, pentru ca deja exista o oarecare inertie la deplasare). La kick down se aude motorul cum se tureaza instantaneu foarte tare dar nu se simte si o zvacnire pe masura. In schimb mi se pare ca viteza creste incet treptat si uniform.
    Mentionez ca si pe D si pe S se comporta la fel.

    Mie imi da senzatia ca e greoaie masina si reactioneaza intarziat. Inteleg ca nu e masina de curse si nu am pretentii aberante de la ea, motiv ptr. care la drum lung nu ma deranjeaza aproape de loc ca pare putin cam lenesa. DAR mi se pare ca reactioneaza cu intarziere cutia la pornitul brusc de pe loc. Si asta ma deranjeaza destul de tare.

    Imi puteti va rog spune daca si voi aveti senzatia asta cu masina voastra (evident similara celei din descriere).

    Va multumesc anticipat.
     
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    E normal.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    fa abuz de plăceri de pe loc in forta si kickdown si o sa aflam cat mai costa reparatia
     
    Braga, valeron1526 și sandumbogdan apreciază asta.
  11. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    In intersecție dacă eliberezi pedala de frână cu 1, 2 secunde înainte de a accelera nu o să mai ai probleme. E unu din puținele minusuri ale cutiei automate.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  12. Cy_Russ

    Cy_Russ 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI
    Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

    @sandumbogdan - Multumesc de confirmare.

    @
    bobalex18 - Va tin la curent clar.

    @rominika- Situatia concreta la care ma refeream este la iesirea de pe strada unde e gradinita fetitei mele intr-o alta strada, extrem de circulata. Intersectia e ne-semaforizata si de obicei se iese rapid daca prinzi un mooment potrivit sau daca iti face cineva semn cu farurile. Si in situatia asta nu poti sa anticipezi cand trebuie sa tasnesti. De aceea eliberatul franei mai repede mi se pare greu de realizat..
    Mai am un A4 B5 1.9 tdi (cutie manuala) cu care nu am niciodata emotiile astea...

    Oare se comporta la fel cutia automata de pe 2.0TFSI (179CP) sau de pe 1.8TFSI (160CP)?


     
    rominika apreciază asta.
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Toate cutiile automate au o mica intarziere la plecarea de pe loc si la toate se recomanda sa le lasi sa plece singure 1 secunda si abia apoi sa accelerezi. Asta daca vrei sa te tina.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  14. Surubariu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    B8 , motor CAGA ,2011 , multitronic
    Salutare, citind mai multe comentarii am inteles ca sunt Multitronice ce au filtru de ulei si unele nu au filtru de ulei. Am cerut la reprezentanta Porche Timisoara o oferta de schimb ulei la cutie si am comparato cu o alta oferta gasita aici pe forum sa vad daca materialele folosite sunt aceleasi am primit urmatorul raspuns:

    "Va informez ca inlocuirea sitei ATF, cat si adaptarea ambreiajelor se face doar in cazul unei reparatii la cutia de viteze, deci in cazul efectuarii lucrarii de intretinere ce presupune inlocuirea uleiului la cutia de viteze nu sunt necesare aceste doua lucrari."

    oferta lor pt schim ulei cutie 5 L + ATF 1L ( originale ), materiale mici , buson si surub de inchidere = 957 ron

    Care este diferenta de fiabilitate intre cutile multitronic cu filtru si cele fara ?

    Multumesc
     
    smurff apreciază asta.
  15. sfedu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Mercedes E220 cdi
    Salutare,
    De curand sunt posesorul unui A4 B8 multitronic. Spuneti-mi va rog dacă e o problema ca în mers sa schimb maneta din D în N ?
    Mi s-a întâmplat de câteva sa schimb din greșeală în timpul condusului. Mulțumesc mult.
     
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Daca e din greseala nu e nici o problema. Dar sa nu fie un obicei ca la cutia manuala unde se mai practica mersul pe liber. Nici la manuala nu e recomandat, dar la automata e chiar contraindicat.
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De ce nu este recomandat?
     
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cica nu are ungere sau ceva de genul asta la automata cand rulezi cu ea pe N. Cel putin la modelul nostru. Alte modele au in meniu o functie care le trece pe N dar alea probabil au alt sistem.
     
    Smiley și bobalex18 apreciază asta.
  19. mishuhigher

    mishuhigher 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Sautare. Trebuie sa schimb si eu uleiul in cutie si nu stiu ce cod de cutie am. Daca ma poti ajuta iti multumesc.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Macar pozele puneti-le in picioare, sa nu ne rupem gatul sa citim...
    Cutie multitronic 0AW, cu codul KSR, ulei cu codul G 052516A2.
     

Distribuie pagina asta