1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. mishuhigher

    mishuhigher 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Scuze. Multumesc mult.
     
  2. Gale_27

    Gale_27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Salutare oameni buni, am un audi a4 b8 din 2008, cutie automată 8 trepte iar după ce mi-a schimbat mecanicul in cutie tot înafară de lant si variator mi-a spus că trebuie schimbat lanțul si variatorul. Aveti idee cat ma costa aceste 2 piese? As vrea sa le iau la mana a 2 a, ma poate ajuta cineva. Va multumesc!


    Ca si simptome, pleca mereu in șuturi iar câteodată nu stătea în P. După vizita la mecanicul.... care repara doar cutii automate, mi-a spus ca în cutie este un plastic care s-a rupt si a făcut ravagii în cutie. Mi-a schimbat el acolo tot mai putin variatorul si lanțul iar după 5 luni iar s-a rupt acel plastic iar mecanicul zice ca din cauza lanțului. Prima reparație a avut loc în aprilie si m-a costat 7000 ron.

    Nu stie nimeni sa ma ajute? :(
     
  3. BatDenis 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 2.0 2013
    Salut! Poate m-a ajuta și pe mine cineva cu o informație .Sunt proaspăt deținător de A4 B8 multitronic, cod cutie NYM. Am făcut programare la reprezentanta sa schimb uleiul la cutie. Mi s-a făcut o oferta in care mi se va schimba uleiul, filtru, conducta ulei , etc 1536lei cu tot cu reducerea de 30%. Când am întrebat la telefon dacă îmi vor face și adaptarea cutiei răspunsul a fost ca nu, ca acea adaptare se face doar dacă se intervine asupra cutiei! Pentru cei care au făcut schimbul SE FACE SAU NU ADAPTAREA CUTIEI IN MOD OBLIGATORIU la schimbul de ulei ....... la reprezentanta?!
     
  4. Surubariu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    B8 , motor CAGA ,2011 , multitronic
    Salut , si eu am primit acelasi raspuns de la reprezentanta Porche Timisoara :

    " Va informez ca inlocuirea sitei ATF, cat si adaptarea ambreiajelor se face doar in cazul unei reparatii la cutia de viteze, deci in cazul efectuarii lucrarii de intretinere ce presupune inlocuirea uleiului la cutia de viteze nu sunt necesare aceste doua lucrari."

    Se recomanda totusi adaptarea "preventiva" chiar si daca nu sunt simptome sau probleme ?
     
  5. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    Salutare tuturor. In urma cu cateva luni mi-am schimbat uleiul in cutie singur. Nu este complicat daca ai ce iti trebuie. Am avut nevoie de un adaptor pentru a umple cutia si unul pentru bidonul in care am pus uleiul. Operatiunea a decurs bine pana cand am ajuns la filtrul de ulei de pe cutie care nu vroia sa iasa sub nici o forma. Problema erau conductele care intre in el si care nu ii dadeau voie sa iasa (lovea in ele). Pana la urma a fost nevoie sa fortez un suport de tabla (tine o mufa sau senzor exact deasupra filtrului) si am reusit.
    La mine nu stiu exct cand mai fusese facut schimbul dar uleiul a fost cam inchis la culoare si am avut aproape 7 L (cand am desfacut busonul a curs aproape 1 litru de ulei, deci am avut mai mult decat trebuia). Am inlocuit pipa de plastic din cutie (nivelul), suruburile filtrului, oringurile conductelor ce intra in filtru si busonul de la cutie. Nu am sesizat o schimbare in mers (cand am pornit masina pe elevator si am trecut prin treptele de viteza se auzea un bazait care probabil provenea de la pompa de ulei din cutie). Eu am preferat sa scot cat mai mult ulei vechi, am desfacut conductele si de la radiator si le-am suflat cu aer. Au intrat aproximativ 6 L de ulei(aproape 6).
    20170902_235510.jpg 20170902_234001.jpg 20170902_235559.jpg 20170902_235615.jpg 20170902_233936.jpg 20170902_233949.jpg
     
  6. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Salut am o eroare PE Masina am un mulitronic 8 +1 va rog care STIE un sfat idee pls atasez img
     
  7. sgubin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 B8, 2.0 tdi, CAGA, 2011
    salutare! e vreo problema daca folosesc predominant S in oras? mi se pare ca in Drive merge relativ subturat si nu prea ma incanta..
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Doar un consum marit. Bafta.
     
  9. nyky85 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA Multitronic 2011
    eco2001ro. Dacă ai desfăcut bușonul cu motorul oprit fără ca temperatura la ulei sa fie intre 35 - 45 gr, este normal sa curgă aproape 1L de ulei. Iar filtrul iese foarte ușor dacă desfaci 2 cleme de pe conducte. Iar dacă ai suflat și conductele trebuie sa între cel puțin 6, 3 L.
     
  10. Danny DNB

    Danny DNB 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a4 b9 2000tdi 2010
    nyky85
    La mine a intrat 8 litri am desfacut si conductele si capacul


    Am si eu doua probleme:
    1 la pornire de pe loc trebuie turata si imi smuceste
    2 in mers cand ii dau pedala trepideaza masina dar nu tot timpul. Mentionez ca am schimbat si volanta am schimbat si uleiul in cutie si filtrele si tot aceleasi simptome. Oare ce poate fi ?
     
  11. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    si eu am problema cu plecarea de pe loc imi smuceste. Inainte cand am cumparat-o nu facea asa des dar acum sa accentuat problema. Momentan nu am gasit inca rezolvare, daca gasesc o sa te anunt
     
  12. Danny DNB

    Danny DNB 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a4 b9 2000tdi 2010
    Cum ai facut adaptatea?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    [Select]
    [02 - Transmission]
    [Adaptation - 10]
    Channel 00
    [Read]
    [Save]
    [Done, Go Back]
    [Measuring Blocks - 08]
    Block 010 (in 1st Row)
    Block 011 (in 2nd Row)
    [Go!]
    Check fields 2, specification is ADP OK.

    • Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill.
    • Hold the brake for 10 seconds.
    • Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill.
    • Hold the brake for 10 seconds.
    The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]
     
    77TDI apreciază asta.
  14. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Nimeni nimic?
     
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    @labontu mergi in service, nu poate nimeni sa vada ce are masina de la distanta
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    G194 este senzorul de presiune 2, care este situat pe TCM-ul cutiei.
    Ai 3 variante, filtrul de ulei al cutiei infundat, vreo conducta de ulei obturata sau TCM-ul in sine.
     
    labontu apreciază asta.
  17. Cozy

    Cozy 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 105kw 2010 caga
    Salut băieți,
    Am citit tot ce se poate, dar nu am gasit ceva asemănător. Am un huruit continuu, care vine de la cutie din zona lanțului spun eu, plus niste șuturi care se simt aproape de oprire, dar cel mai proeminent pe N la viteză de 2-3 km pe ora. Huruitul precizez ca il face si cu motorul la ralanti. Astept răspunsuri. Multumesc!
     
  18. Ion94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B8 2008
    Buna seara, vin si eu cu o problema. Am un audi a4 b8 2008, CAGA, multitronic 8+1 ,pana astazi in drive daca plecam mai tare smucea. Astazi iesind de pe rampa de la serice-ul de anvelope, a inceput sa se scuture si sa smuceasca. M-am uitat de scurgeri si nimic. Am fost cu ea la service pentru diagnoza, a aparut eroarea urmatoare:

    9827 - clutch pressure adaptation
    P1741 00[047] - Limit Reached

    Masina pleaca de pe loc, dar numai daca o las pe ea si apas foarte putin acceleratia, manual merge mai bine, dar tot scutura daca incerc sa accelerez mai tare.

    Temperatura la ulei era de 60 de grade. E normal sa fie asa mare ? Nivelul nu am putut sa-l verific pentru ca era prea cald uleiul.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o adaptare la ambreiaje si vezi daca este vreo ameliorare.
     
  20. Christian Borhidan

    Christian Borhidan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    85276 Pfaffenhofen a.d Ilm
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant S-line 2.0 TDI CAGA
    Salutare tuturor. Am și eu o întrebare.
    După un accident am pierdut aproximativ 1l de ulei din cutie.
    Pot sa completez acel 1l lipsă sau trebuie să schimb tot uleiul.
    Uleiul a fost schimbat în urmă cu 30.000km.
    Mulțumesc.

    Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta