1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Salut,
    Merci pentru raspuns. Am fost la service, au desfacut cutia, totul OK au zis. Am schimbat filtri ulei si la fel, aceeasi eroare. Ultima varianta a ramas de facut recodificarea TCM-ului. Tu ce zici ? Merci
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Data viitoare fa si tu un efort si incearca sa folosesti . (punct) si , (virgula). In stilul asta trebuie citit de 5 ori un post pentru a-l intelege.

    Ce recodificare ? Te referi la reconditionare cumva ?
     
  3. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Scuze, am tastatura setata aiurea, cred. Masina nu este in tara. Cred ca asta inseamna reconditionarea TCM-ului. In Italia ei zic RICODIFICA. Mecanicul a zis ca am doua variante:
    ori TCM-ul reconditionat
    ori pompa de ulei de la cutie pentru ca eroarea PL765 asta ar insemna.
    Ieri am observat ca nu se ridica nici temperatura uleiului in schimbator. Mai mult de 70 grade nu urca.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ricodifica inseamna a recoda. Cand reconditionezi ei spun revisionato sau ricostruito.
    Daca vrei iti dau numarul unei firme din Italia ce se ocupa cu asa ceva, eu mi-am facut pompa de ABS la ei. Costa pana in 300 euro cu tot cu transport.
     
  5. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Multumesc.
     
  6. Valentin Dobrican 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 2013
    Salut,
    Am facut o adaptare la ambreiaje. Pe D si pe R adaptare la senzor presiune si o adaptare parametrii. Dupa toate acestea masina functioneaza OK. Si masina mea trebuia sa o las pe ea ca sa porneasca prima data si apoi sa o accelerez din panta si foarte greu porneam. Acum dupa adaptare porneste singura si din panta cand las frana.
     
    OctavianA4avant și Aurelian Anescu apreciază asta.
  7. Aurelian Anescu

    Aurelian Anescu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4
    Cum ai facut aceste adaptari?
     
  8. Valentin Dobrican 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 2013
    Cu diagnoza VCDS 17.8
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  9. mariusgoo

    mariusgoo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2011 2.0 tfsi 180cp
    salut,
    Am si eu o problema la un a4 b8 2.0 tfsi automat cu un sunet dubios la cutia de viteza. La prima pornire este foarte pronuntat, iar dupa aprox 20 de minute de mers, probabil pana se incalzeste mai bine, zgomotul dispare. Masina are 76.000 km si nu cred ca a fost schimbat pana acum uleiul din cutie.

    In acest videoatasat este geamul deschis ca sa se auda mai bine acel zgomot
     
  10. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Va salut! Ma poate ajuta cineva cu o recomandare pentru adaptatea ambreiajelor la CVT in Bucuresti? Audi A4 automat.2013
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai mai pus intrebarea asta si in topicul dedicat service. Daca nu ai primit raspuns asta inseamna ca nu ti se recomanda nimic din mai multe motive si asta inseamna sa mergi unde vrei tu.

    Nu isi asuma nimeni o recomandare daca acolo unde esti trimis vei avea probleme ulterioare. Eu de exemplu nu recomand nici un service in Romania pentru reparatie sau service la cutia automata multitronic, asta asa ca sa intelegi si crede-ma ca am foarte mare experienta cu marca asta, stiu foarte bine ce spun si am proprietatea termenilor.
    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca aici in acest topic nu discutam despre unde mergem la service. Multumesc pentru intelegere.

    Si ca sa nu zici ca nu te ajut si nu va ajut uite ca anexez toate contactele mele cu reparatori de cutie automata care ii stiu eu prin Romania asta larga:


    http://www.reparatiicutiiautomate.ro/


    "In Constanta mergi pe strada Interioara 3, pe partea dreapta intri in curte la SORLA si mergi in fundul curtii ... acolo e service-ul G&G Motors care se ocupa de masini din grupul VAG ... acolo se repara si cutii de viteze automate din grupul VAG ... persoana de legatura: seful de acolo George Lascu 0722284694"


    Samer - Timisoara - 0722.620.339


    Sergiu - Constanta - 0765.485.233


    Barbu - Brasov - Sampetru - 0722.285.517


    Dani - Cluj -0742.688.168


    Reparatii de cutii de viteze automate Kata Technik - Nicu Harbu - contact Bucuresti, Sector 6, Str. Drumul Osiei 53-55 (langa Metro Militari). Telefon: 0761 435 240


    https://ro-ro.facebook.com/Reparatii.cutii.automate.Bucuresti/ = http://www.soft-tuning.ro/index.php?q=contact


    Ma repet: eu, de exemplu, nu recomand nici un service in Romania pentru reparatie sau service la cutia automata multitronic.
     
    Smiley apreciază asta.
  12. Doru Mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 caga 2010
    Salut,
    Am avut și eu aceeași problema cu cutia.Situația e rezolvata doar temporar.Cutia va necesita înlocuirea ambreiajelor,dacă problema revine,operație pe care eu tocmai am facut-o.
    Dacă problema revine,Îți recomand înlocuirea ambreiajelor cât mai repede.Altfel riști sa strici și altele prin cutie...piese care nu sunt deloc ieftine.
     
  13. sgubin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 B8, 2.0 tdi, CAGA, 2011
    ce inseamna inlocuirea ambreiajelor? ce costuri presupune?
     
  14. Doru Mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 caga 2010
    În cutie se afla un set de discuri de ambreiaj care functioneaza exact ca un ambreiaj clasic de cutie manuala.Acesta este acționat de un bloc de valve prin presiune de ulei...
    La fel ca și un ambreiaj clasic,cu timpul se uzează și masina nu mai pleacă lin de pe loc,ci cu smuncit uri. Eu trebuia sa las masina sa plece singura de pe loc.Dacă o acceleram înainte se tura în gol și pleca tare dintr-o data...Cu smuncit uri și cu oprirea motorului uneori.Adaptarea ambreiajelor au facut-o cei de la Servis prima data,dar dacă se rezolva așa, mai merge maxim 10000 de km.
    Ca și costuri,eu am dat în jur de 1000€,cu verificare completa a stării cutiei,inlocuire ulei și filtre și un ax planetar la care aveam joc la un rulment.
     
    Ultima editare: 26 Ian 2018
  15. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Ai facut operatia la reprezentanta?
     
  16. Doru Mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 caga 2010
    Nu.N-Am avut curaj sa întreb la reprezentanta cât costa rezolvarea problemei...Oricum sare de 2000 €

    Reparația am facut-o la un service ce se ocupa doar cu reparatia transmisiilor.La reprezentanta nu am idee cam cât ar costa...Cu siguranță mai mult.
     
    rominika apreciază asta.
  17. zafiu_alin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    Mizil
    Masina:
    Audi a 4 b 8 ACAGAF1
    Eu zic sa terminam cu miiele asa!!!Nu sunt priceput dar daca faci o adaptare la 10k eu zic ca e ok intrucat banuiesc si poate nimeresc se dapteaza datorita micsorari elementelor de frictiune la asa zisele ambreaje din cutie... si da sigur la un moment dat nu o sa mai fie deajuns adaptare trebuiesc inlocuite.
    Am rugamintea daca mai postati pe viitor sa nu ne dati date asa generale: am dat 1000 poate face 2000 mai bine ne zici catzi kilometri are masina , cum a fost condusa(de mai multe persoane) presupunem ca nu scriem aici sa demoralizam lumea sau sa o speriem??
     
  18. Doru Mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 caga 2010
    Nu vreau sa demoralizez pe nimeni. Doar am zis ca rezolvarea completa a problemei nu va fi adaptarea ambreiajelor. Bineînțeles fiecare crede ce vrea.
    Dacă unii au rezolvat problema cu adaptarea, bravo lor. În ceea ce privește numărul de km nu știu de ce ar fi relevant.
    Uzura ambreiajelor tine de mai mulți factori. (Stil de condus, schimbul de ulei facut la timp, etc.)
    Nu am cumparat masina de noua, deci nu am de unde sa stiu cum a fost folosita.
    Au fost cazuri de uzura si la 80000 km. Când apar manifestări ciudate ale cutiei, e clar ca exista o problema. În ceea ce privește costurile, eu am zis cât am plătit eu.
    Mai departe fiecare poate cere o constatare a problemei unde dorește și se poate informa singur de costuri.
     
    Manta ionut și sandumbogdan apreciază asta.
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Asa mi-a spus si mie un prieten ca undeva pe la 800-1000 euro toate ambreiajele, probabil inclusiv uleiu nou. Am facut procedura de adaptare la un prieten si a fost o mare imbunatatire la comportament.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  20. Jordi555 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    A4 1.8 tfsi 2008
    Buna seara,
    Am si eu un Audi A4 B8 TFSI din 2008 si as vrea sa ii fac schimbul de ulei cutiei automate. Nu stiu ce cutie este daca este tiptronica sau multitronica si ce este nevoie sa schimb. Va multumesc mult.
     

Distribuie pagina asta