1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru Aer motor DIESEL la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Radu83B, 24 Ian 2013.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e relevant ca valoare de comparatie la relanti. Trebuie log, sa se vada exact cat citeste in sarcina.
    Sunt ok ambele tipuri de debitmetre, in functie de marca, nu stiu exact care are termistor, Bosch, Pierburg sau Hitachi.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Sunt compatibile debitmetrele de la motoare de 131 cp cu cele de 116? Fizic sunt identice,cineva incerca sa-mi expilce ca sunt compatibile,la motoarele de 1.9,la cele ce 2.5 diferta.Nu stiu ce sa zic,este posibil ca informatiile sa fie diferit citite.
     
    Ultima editare: 15 Noi 2014
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu pot fi sigur 100%, dar cred ca ar merge, deoarece acesta doar citeste fluxul de aer care intra "prin" el si il transmite la ECU sa faca amestecul.
    Dar iarasi diferenta se vede cel mai bine pe log. Oricum codurile sunt diferite.
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Asa am zis si eu,la coduri difera doar ultimele doua cifre,la cel de 116 cai codul este F 00C 2G2 027,iar la cel de 131 cai codul este F 00C 2G2 055( ma refer la debitmetre Bosch).Problema este ca nu are cine sa ma ajute la un log,singur nu stiu cum as putea face.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ei, gasesti tu pe cineva sa apese pe un buton la laptop, il fixezi tu cum trebuie si asta e. Se poate face si singur, dar trebuie sa fii foarte atent si sa ai drum liber, intr-o Duminica sau asa...Ehei cate am facut singur...nevoia te invata :uhm:
     
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu de asta am suspectat debitmetrul,pentru ca am observat ca si la relanti valoarea ceruta de ECU este cuprinsa intre 230-420,iar la mine pe masina acesta citea o cantitate de 455,7,,,, de aici am dedus ca ceva nu este in regula,trimite catre ECU ,o informatie eronata privind cantitatea de aer.
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce pareri aveti de debitmetrele Pierrburg vs Bosch?
     
  8. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Am avut ambele,inainte sa le cumpar am fost atentionat de slaba calitate la multe debitmetre aftermarket si sa iau OEM pe cat posibil,cum nu am luat original am luat Pierburg care arata valori mai bune fata de al doilea Bosch testat,primul arata valori foarte slabe...deci mai bine prima varianta,daca nu OEM
     
  9. audiaks

    audiaks 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2012
    Locație:
    Paşcani / Iași
    Masina:
    Audi B4 Avant, swap AFN, '93
    Salutare colegi, am citit toate posturile de unde rezulta si concluzia mea ca si la mine MAF-ul este rau.

    1.9 TDI cod: AFN.

    La ralanti arata o valoare dubla, iar la log in tr. 3 cu WOT ecu cere constant 850 mg/str dupa fix 2000 rpm si MAF arata valori peste 950 pana la 998 mg/str.
    Asa arata la ralanti:
    Address 01: Engine (038 906 018 S)
    Group 003
    861 /min RPM
    285.0 mg/str Mass Air / cerinta ECU
    500.0 mg/str Mass Air / Furnizat de MAF
    4.8 % Duty Cycle

    S-a il schimb? Pierburg sau Bosch?
     
    Ultima editare: 19 Feb 2015
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi ce ai acum pe masina, ca si marca. Bafta
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa un log in mers prima data, nu poti sti daca debitmetrul citeste valorile corecte NUMAI in mers, in sarcina. Ce ai tu acolo nu e relevant. Incearca si cu mufa scoasa o tura, vezi cum trage. De-abia apoi cumpara ce-a zis Cristi.
     
  12. Martin Adonis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 b5 1.9tdi 110cp 1996
    Salut am si eu o problema asemanatoare la un audi a4 b5 110cp din 1997. Cand este racoare afara merge foarte bine indiferent cat de tare sau turat as merge. Cand este cald dupa cativa kilometri nu mai trage ca si cum se opreste turbo. De la ce ar putea sa fie debitmetru sau turbina?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza si LOG in mers de ce nu faci sau iti place sa dai in bobi / la ghici ?
     
  14. Martin Adonis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 b5 1.9tdi 110cp 1996
    Am un prieten care are un tester si asta a fost eroarea. 00575 - Intake Manifold Pressure 11- 10
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  16. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Are cineva o schema electrica de la A4 B5 1.9 TDI AJM? Am o poroblema cu debitmetrul,in sensul ca nu are pe pinul 2 12V si nu stiu de unde vine alimentarea,banuiesc ca vre-un releu de sub bord sau de langa ECU.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia vezi daca te-ajuta astea.
     
  18. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Mersi.
     

Distribuie pagina asta