1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetrul / Mass Air Flow senzor defect la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de v_stefan, 3 Noi 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca vrei, descarca cateva pdf-uri de verificare, poate te ajuta.
     
    mr.claude și AudiAddicted apreciază asta.
  2. AudiAddicted

    AudiAddicted 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2014
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131 CP AWX, 2001
    Am incercat sa fac un Basic Setings pe ch. 003 ( EGR) si motorul se tureaza pana la 1400 dupa care incepe sa scada putin in turatie, se balbaie si ... moare!
    Am stragulat furtunul de vacuum care intra in EGR si merg sa ii fac o proba. Revin cu detalii.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2016
  3. AudiAddicted

    AudiAddicted 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2014
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131 CP AWX, 2001
    Concluzie: dupa ce am strangulat furtunul de vacuum de la egr, masina si-a recapatat puterea. Trage asa cum ar trebui sa o faca. Urca in turatie rapid, nu balbaie, nu moare motorul, abia reusesc sa o stapanesc!
    Ce ar trebui sa fac in continuare? Ca nu vreau sa umblu cu tiganii... sa fie egr-ul sau electrovalva care ii da vacuum?
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cureti corpul egr. Daca nu isi revine, schimbi corpul egr.
     
  5. AudiAddicted

    AudiAddicted 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2014
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131 CP AWX, 2001
    Pana curat egr-ul ( desi e ciudat, ca a fost curatat in toamna) afecteaza in vreun fel negativ motorul ca umblu asa cu el (strangulat)? Ca de lucru la ea, o sa am timp tocmai pe la sfârșitul saptamanii....
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ei, vezi ca incet-incet ii dai de capat ?
    Poti circula si asa cu ea, unii ar zice ca e mai oxigenata daca il anulezi de tot cu o saiba oarba pe admisie.


    Citeste topicul asta sa te lamuresti.
     
  7. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Si eu am aceeasi problema ca tine. As vrea sa stiu daca i-ai dat de cap ca eu nu-i dau. Multumesc.
     
  8. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    O părere este bun codul asta(0 986 280 215) de debitmetru pentru masina mea A4B6 2.0Alt este compatibil?Codul 0280218058 spus de voi nu-l are colegul de pe forum .
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codul debitmetrului pentru ALT este cel din imagine. Este cu tot cu corp. Vad ca numai la alte coduri motor se poate comanda doar senzorul.
     
  10. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am gasit debitmetrul pe ambele coduri Cod Bosch 0280218058 - OE 06B 133 471 A. Care e mai bun ca au acelasi pret? Merg pe mana voastra ca nu ma pricep :)
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia-l pe ala OE. Cel putin teoretic trebuie sa aibe o calitate/fiabilitate superioara.
     
  12. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Mi-am schimbat debitmetrul azi cu unul nou Bosch. Tot nu trage masina cum trebuie. Dupa 4000 de rot/min trage pe reprize, sacadat. Are momente cand trage bine câteva secunde, iar pauza, iar își mai revine, trage bine câteva secunde apoi iar se plafoneaza. De la ce este ca nu-mi dau seama si la diagnoza nu am nicio eroare. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2016
  13. Dan_BV 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Bv
    Masina:
    1.8t
    Posibil sa fie prima sonda lambda, nu ai eroare pt ca ea inca nu e defecta in totalitate.
     
  14. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Mai probabil trage aer fals pe undeva
     
  15. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Cum verific si eu daca debitmetrul cumparat funcționează corect?Ma îndoiesc de el. Motorul este 2.0 alt bzn
     
  16. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cel mai simplu e sa il montezi pe masina si vezi cum trage masina cu el pus, dupa care scoti mufa si mai faci o tura.Ar trebui sa simti diferenta.
    Sau faci un log in mers dupa montarea noului debitmetru, pentru a vedea valorile care le da
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Tocmai asta e problema ,cu vechiul debitmetru pus tragea greu,cu mufa scoasă tragea la fel nu se simtia nicio diferenta.Cu noul debitmetru bosch trage putin mai bine dar tot greu.Log nu merge facut pe motorul asta!Cum verific eu daca lucrează in parametri lui ca am citit ca mai vin si "stricate de noi".
     
  18. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ai verificat daca ai piederi de vacuum pe undeva?Poate fi si asta o cauza.
    Nu poti sa log in mers?
    Curios, e prima data cind aud treaba asta
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are 2.0i, nu se poate face log in mers ca la diesel.
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Aaaaa, nu am fost atent cind a pus codul motorului.Culpa mia[emoji4]
     

Distribuie pagina asta