1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetrul / Mass Air Flow senzor defect la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de v_stefan, 3 Noi 2008.

  1. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    buna ziua
    imi mananca zilele masina asta....

    17964 - Charge Pressure Control
    P1556 - 35-00 - Negative Deviation
    16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
    P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

    masina trage super bine pana pe la 3000 rpm apoi pierde semnificativ putere...
    codurile de eroare le primesc la 'pachet' le sterg si apar amandoua.
    am verificat traseul de vacuum si nu sunt pierderi......
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica pe log in mers ce cantitate de aer citeste debitmetrul pana iei limp, sa nu fie decalibrat. Banuiesc ca filtrul de aer iti e schimbat, nu e imbacsit.
    Verifica si traseul de presiune-intercooler. Ai undeva pierdere. Furtun carapat, radiator fisurat.
     
  3. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Multumesc foarte mult pentru ajutor.
    Radiatorul de la intercooler este spart.
     
  4. Stoita Vasile

    Stoita Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 1.9 2002
    Am și eu o problema asemănătoare . Doar ca la mine am pus debitmetru de pe alta mașina care știu sigur ca e bun și tot îmi dădea eroarea la tester de debitmetru . Am verificat firele și mufele , totul în regula . Îmi poate spune cineva de ce pe alta mașina merge debitmetru meu și pe mașina mea îmi da eroare la debitmetru și desigur ..mașina nu trage deloc . Poate fi din ECU eroarea sau ..îmi poate spune cineva ?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cum ai verificat firele/cablajul, de la mufa la ECU sau doar asa te-ai uitat le ele si ai sperat sa-si revina ?
    Posteaza eroarea si fa un log in mers.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca poate difera modelul de debitmetru din cauza motorizarii diferite ? De ce nu cumperi debitmetru nou, marca Bosch, exact pentru masina ta ?
     
  7. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Buna, imi poate spune si mie cineva daca este in regula cantitatea mea de aer care o arata in poza? Poate fi aceasta cauza din care imi moare motorul in mers la viteza cand incetinesc?
     
  8. claudiero 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4b6,alt,2001
    Buna ziua, mindru posesor de A4B6 2.0 ALT
    Vad ca nu s-a mai intimplat nimic pe aici in ultima vreme...

    Problema mea: ma maninca pe mine in partea dorsala sa curat senzorul MAF... Dupa aceasta operatie mai mult sau mai putin reusita masina imi da o frumoasa eroare:
    16486- Mass Air Flow Sensor (G70)
    P-102 - 002 -Signal to Low - MIL ON

    Conform Ross-Tech am banuit ca am distrus senzorul asa ca am luat altul si l-am schimbat/sters eroarea...dupa pornire, surpriza, eroarea a revenit !
    Reluat investigatia si descoperit ca pe pinul 2 unde ar trebui sa fie 12v...nu sunt, am gasit valori de maxim 4.9v pe diferiti pini ai mufei... Am verificat deasemenea si mai jos de mufa, pe cablaj pana unde am putut sa ajung...aceleasi valori.
    Mentionez ca inainte de toata "operatiunea" asta a mea, masina functiona in parametrii, nu erori ,nimic...asa ca banuiesc ca am ajutat-o eu cumva...

    Si acum intrebarea mea este: stie careva dintre voi de unde isi ia MAF-ul acei 12v ??? Orice informatie m-ar ajuta, unde are masa legata, daca se infinge in ceva relee, daca vine direct din ECU, daca are vreo siguranta undeva si care e aia, schema, diagrama...orice...

    Va multumesc...
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  10. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Salutare,
    De cateva zile am o problema la un A4 b6 AVB mai exact, pana in 2200-2400 ture masina nu trage absolut deloc,nu are vlaga, simt un lag considerabil, pedala kickdown si atat timp cat masina se afla in turatiile de sub 2200 nu schiteaza absolut nimic.
    Nici atunci cand sunt dupa 2200 nu ofera acea senzatie de putere...
    Am pus-o pe tester am gasit o eroare MassAirFlow.. am sters eroarea sperand ca rezolv ceva.. dar nimic, si dupa ce am sters-o am avut aceeasi simptoma.
    Senzorul debitmetrului ar putea fi dus? tinand cont ca atunci cand am facut un test cu VCDS in mers valorile de aer trimise catre el erau sus, erau bune undeva la 800-900. Dar degeaba masina nu are vlaga,am incercat pe un A4 acelasi model si nu se comporta asa..

    Va multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu schimbi debitmetrul inainte sa intrebi pe forum ? Nu-i ajunge 14 ani de functionare si de praf acumulat ?
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Log in mers/verificat in MB canal 010 ce valori sunt afisate!!
     
  13. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Debitmetrul l-am inlocuit, corpul initial.
    in schimb nu am efectuat schimbarea senzorului, aceasta problema de lipsa de putere pana in 2200-2400 ture este specifica debitmetrului?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cum aduca ai schimbat corpul? Adica doar teava aia de plastic? El vine ori cu totul ori doar senzorul.
    Daca mai ai erori încearcă sa postezi eroarea asa cum e scrisa acolo si neapărat codul erorii.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Da acel corp de plastic fara senzor, in prima faza am crezut ca odata cu schimbarea debitmetrului(corpului) rezolv treaba,
    In schimb am dorit sa ridic aceasta problema si aici in dorinta de a afla daca debitmetrul in sine(corpul sau senzorul ) duce la problema care o am.

    Multumesc
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Debitmetrul este defapt acel senzor, corpul e doar sa ai unde-l monta si sa formeze acel traseu de aer in prelungirea celui de la filtru.
    Daca nu ai eroare pe el de natura electrica, acesta se poate masura doar cu log in mers, in sarcina. Valorile la relanty nu sunt edificatoare.
    Nu-ti va da nicio eroare daca e doar decalibrat si nu mai masoara exact fluxul de aer, dar masina iti va merge prost.
     
  17. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Nucu, daca valorile in mers sunt eronate si aici ma refer ca nu sunt in acel punct de functionare buna, inseamna ca senzorul este buba? sau totul pleaca din setarile ECU ?

    Multumesc
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, daca valorile citite de debitmetru nu sunt in parametrii, (peste ceea ce cere ECU) debitmetrul e decalibrat/defect.
    Poti incerca sa scoti mufa si sa mergi fara el. Daca simti ca trage/merge cel putin la fel sau mai rau decat cu mufa bagata, atunci e terminat.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alin BST vorbim vorbe. Va place sa scrieti si sa intrebati inutil despre aceleasi lucruri. Schimba debitmetrul ala cu unul nou marca Bosch obligatoriu nu alta mizerie ieftina si o sa vezi ca problema ta se va rezolva. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scris inutil si ne repetam inutil. Obligatia ta ca membru nou inscris este sa citesti fara sa intrebi nimic ca nu ai ce sa intrebi. Toate problemele masinii care o ai sunt discutate de zeci de ori pe forum.

    Inca ceva ca sa nu-ti fie sterse mesajele pe viitor: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Alin e f.simplu, cauti pe cineva cu un vdcs si faci un log in mers pe canalul 010 din engine, daca valoare MAF ului de la 1800 ture pana la 4000 este sub 850 mb atunci trebuie sa schimbi debitmetrul si ai scapat de probleme.
    Pana nu o sa faci un log, nu o sa stii ce ai de facut.
    Ti as spune cum sa faci un"pacalici"pt. MAF cu o rezistenta zenner dar..mi e ca faci altceva pe acolo.
     

Distribuie pagina asta