1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetrul / Mass Air Flow senzor defect la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de v_stefan, 3 Noi 2008.

  1. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Buna seara
    Va atasez un log in mers pentru debitmetrul de aer in treptele 3 si 4 si scanari ale masinii.
    Ce vreau sa specific este ca primul log facut in treapta 3 ( maful ajunge la 1100 pressure ) ceea ce mi se pare ok, urmatoarele loguri in treapta 3&4 se ovserva o scadere dramatica la maf.. deabia trece de 400 , ma puteti ajuta cu o interpretare a logurilor?
    Va multumesc
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mai verifica ce-ai postat, sigur ai gresit ceva.
     
  3. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
  4. AlinBST 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2003
    Am rezolvat problema.
    Era distributia pusa aiurea, defect de -2 grade,masina nu tragea din cauza distributiei,nu tragea deloc pana in 2000-2200 ture.
    Dupa constatarea problemei, distributia a fost pusa din nou pe masina ( acum corect ) cu +0.6 grade,si diferenta se simte considerabil.
    Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru raspunsuri si idei.

    Zi placuta.
     
  5. Vf Mar 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    London
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0i 2003
    Salut.
    Cum ai procedat si de unde ai luat debitmetrul la schimb cu cel vechi?
    Ai o adresa sau un link?
    Ms frumos
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca debitmetrul nu se cumpara asa, orice varianta.
    Trebuie sa vezi ce cod de piesa iti trebuie si abia apoi incepi cautarile!
     
  8. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    buna ziua
    primesc eroare de semnail impluzibil de la MAF , chestia e ca doar in frana de motor apare eroarea.
    ataseaz un log poate ma ajuta cineva.
    multumesc anticipat
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica bine cablajul, s-ar putea sa ai un contact imperfect undeva si din cauza miscarii motorului in frana de motor sa iti dea eroarea.
    Fa si un log sa verifici cat citeste in sarcina.
     
  10. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    am atasat logul si nu prea stiu sa il interpretez, am observat ca in sarcina dupa 2000 rpm fluiera ceva ,in partea stanga de la volan in zona intercooler-ului ,posibil o fisura (din nou) , dar dece nu intra deloc in LIMP?
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  12. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Nu inteleg ce sa aranjez , la mine se vede perfect aranjat cu grupurile specificate in acel topic.
    Folosesc office 2010
    Ideea este ca la group 3 la MAF(specified) am 850 si la actual aproape sau peste 1200 pe toata plaja de turatii , cu acceleratia la fund treapta 3.
    Stie cineva sa imi explice ce se intampla?
     
    Ultima editare: 4 Mai 2018
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In log se vede ca citeste bine MAF-ul.
    Asta zice, asa se vede :
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Lord sa te ingrijorezi cand actualul scade sub specified. Eu il deschid cu Office 2016 dar ideea este ca nu e aranjat , nu conteaza cu ce il deschizi, de aceea am zis sa citesti tot topicul sa il aranjezi corect. :)

    Ps: Turbina ta nu ajunge la presiunea ceruta , e putin sub valoarea ceruta asa ca e clar ca nu intra in LIMP Mode. Verifica bine de unde se aude fasaitul ala ca pierzi presiune.
    Ps2: Mi-am rupt ochii sa vad randurile.
     
  15. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Multumesc mult pentru ajutor.
    Sincer ,la mine e aranjat fara sa fac vreo modificare si nu am nici cel mai mic interes sa mint.
    Folositi acest office si o sa va convingeti:
    Microsoft Office ProPlus 2010 SP2
    P.S.
    D.cycle map , nu trebuia sa ajunga si el aproape de 80% la 4000 de rpm?
    d.cycle map reprezinta semnalul primit de n75 in functie de RPM?
     
    Ultima editare: 7 Mai 2018
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N75 corecteaza pozitia actuatorului pentru ca presiunea hardware sa fie aceeasi/aproape de presiunea software.
    Cand diferenta nu e mare, nu trebuie sa traga foarte tare de actuator sa echilibreze si atunci valoarea este ca si la tine.
    Poti face un basic settings sa vezi daca diferenta intre on si off este peste 200 mbar.
     
  17. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Cand e ON este 1092-1100 si la OFF este 972 , nu depaseste 200 mbar.
     
    Ultima editare: 9 Mai 2018
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E "acolo". Mai mica de 80 sa nu fie. Concluzie: N75 lucreaza in parametrii.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu aveam un fisier unde zicea ca trebuie sa fie undeva pe la 150-170 diferenta. In locul tau as incepe cu o curatare a turbinei daca nu are joc axul , nu ai ce pierde decat de castigat!
     
  20. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Of of of masina se apropie de 300 k ,turbina e originala ,cere schimbata, am simtit o scadere de putere de cand am schimbat axa cu came(INNA), probabil ca era de la circuitul de suprapresiune sau turbina, o sa schimb intercooler-ul momentan ca are o fisura mica si poate scap de "semnal implauzibil".
     

Distribuie pagina asta