1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare/montare - elemente interioare - la A6 C5 - cum procedam ?

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de roby_A6, 27 Ian 2009.

  1. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Buna seara tuturor, am si eu o intrebare, este vreo diferenta intre prinderea cotierei la modelul prefacelift si facelift la A6 C5? Se potriveste cotiera de pe o masina din <2001 pe una din 2002> ? Mi-am luat insertii de mahon pentru masina si o insertie de pe consola centrala are gaura pentru cotiera si as acoperio, cu o cotiera :p .
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codurile cotierelor sunt identice la NFL si FL, (4B0864207C) la fel si ale talpii de prindere(4B0864283). Ar trebui sa potriveasca fara probleme. Vezi ca este si o garnitura care vine pe marginea decupajului din consola. Sa o iei si pe aia.
     
    Sebescu alin apreciază asta.
  3. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Prinderile sunt la fel.
    De fapt, totul e la fel de la articulatia cotierei in jos.
    Numai culorile difera.

    Ce e diferit, e de la articulatie in sus, unde apar cablaje pentru telefon prin articulatie daca are telefon din fabrica, gaura pentru cablaj prin partea de sub capac daca masina are preechipare telefon, suport de telefon in interiorul cotierei sau de pahare etc.
     
  4. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Va multumesc foarte mult pentru raspuns. Sanatate si sarbatori fericite va doresc !
     
  5. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Buna seara! Ma întâmpin cu o problema enervanta pentru mine. V-as mulțimi dacă mi-ați spune cum pot scoate fata de pe haion țin sa precizez ca este cu perdeluța si este prinsă in niște șuruburi din ce am observat, stiu ca are Cleme din metal alea le-am tras ușor si sa desprins o parte din el dar îl tine ceva in partea perdelei. Mulțumesc mult!
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai aici documentatia, succes
     
  7. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Mulțumesc mult de ajutor Hotz! Sper sa reușesc!
     
  8. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Aveti aici atasat video:



    sper sa va fie si voua de ajutor!! Sa auzim de bine! :)
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Stie cineva sau a facut cineva...la trecerea de la interior de piele normal la Recaro ....masini similare....exista cumva vrea diferenta la prinderi?
     
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Raspund tot eu...potrivire 100%.
    Alta intrebare cum se scot clantele interiore si ornamentele de aluminiu din jurul lor si al tweeterelor?
    Si cum se scot manerele usilor pentru a le trimite la imbracat in piele?
     
  11. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    As dori o schema de demontare a bordului pt masina din semnatura. Multumesc.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am ceva , vezi daca te ajuta.
     
  13. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Multumesc Nucu mereu prompt.
     
  14. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Salut, am cumparat un interior (partea de plafon) de audi a6 an mai nou decat al meu dar tot facelift in care stalpul A este mai lung, stalpul c este format din doua bucati. Stalpul B nu are acelasi sistem de prindere a senzorilor de monitorizare interior. Intrebarea este, am gaurile tehnologice sa adaptez piesele?
     
  15. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Diferenta dintre plafoanele cu stalp A mai mare (care include si gaura de prindere a parasolarului) si stalp C+D format din doua piese in loc de una este ca unul e pentru masini cu airbag cortina, iar altul nu.
    Totodata, nici manerele de plafon nu ti se vor prinde pe aceleasi pozitii, la masinile cu airbag cortina ele fiind montate mai spre interiorul acoperisului cu aprox. 3-4 cm. Si nu doar ca nu se vor prinde pe aceleasi gauri, insa nici nu au aceeasi forma si prindere, fiind necesara inlocuirea lor. Trebuie facute adaptari ca sa montezi plafonul de aibag cortina pe masina fara airbag. Se largesc niste gauri mici si rotunde si se transforma intr-unele mai mari, patrate in care vei baga diblurile de palstic dedicate prinderilor manerelor. Apoi, pentru ca va ramane o distanta de aprox. 12mm intre plafon si gaura, o vei completa cu saibe metalice. Aceste saibe metalice trebuie la randul lor pilite si transformata gaura centrala din rotunda in ovala, loc pe unde iti vor trece aripioarele laterale ale suruburilor de prindere a manerelor de plafon. Problema consta nu doar in numarul gaurilor care trebuie transformate din rotunde in patrate, ci si in grosimea si duritatea metalului in care vei lucra. Vei avea de pilit in metalul stalpilor, care sunt piese de rezistanta, iar cei din fata sunt tari si grosi, fiind zona de protenctie in caz de impact frontal. Nu e imposibil, insa nici treaba de cateva ore nu e. Iti recomand pila in forma de trunchi de trapez, asrfel incat sa poti introduce varful prin gaura mica rotunda si pe masura ce o largesti, sa ii dai deja forma patrata.
    La fel si carligele de agatat haine din spate, sunt culcate, spre deosebire de celelalte, care sunt verticale.
    Cat priveste stalpii B, acestia au prinderile superioare pe suruburi la plafonul cu airbag, spre deosebire ce ceilalti care se prind prin doua cleme metalice. Aici solutiile sunt multiple. Poti sa-i legi de metal prin soricei sau sarma intrucat locatia permite. Lucrarea o vei face prin fereastra de vizitare a logoului "Airbag".
    Pentru diferente intre piesele plafonului, gasesti aici impartirea pe ani si dotari, incepand cu postarea 330:
    http://www.clubaudi.ro/threads/odiseea-unei-restaurari.5467/page-17
     
  16. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Salut, intradevar am remarcat toate diferentele enumerate, grija mea era sa am gaurile tehnologice in locurile unde sunt prinderile noi sa nu fiu nevoit masor si sa dau altele noi in sasiu.

    Dispunand de freza si strung o sa abordez o adapdare prin renuntare la suruburile oem si creatie de saibe si distantiere cu filet din aluminiu. Ca remarca, de exemplu gaurile tehnologice la stalpul C/D sunt hexagonale si nu rotunde. Posibil sa fie pregatite pentru pregatire la orice echipare?
     
  17. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Nu, niciun diblu nu este hexagonal.
    Vezi unde vin clipsurile metalice pe noile capitonaje si acele gauri trebuie facute patrate si mai mari.
    Trebuie sa iti cumperi diblurile inainte sa te apuci ca sa stii cand sa te opresti din gaurit.
     
  18. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Revin cu update, setul nu este pentru echipare cu airbag cortina desi conformatia pieselor este exact cum ai descris-o. Atasez pozele cu gaurile pentru dibluri patrate cum avea setul vechi si forma gaurilor unde ar veni prinderile noi.

    De asemenea, la manere sunt deja distantiere in forma plasticului.

    Insist in speranta ca exista deja dibluri pentru gauri hexagonale. Poate un coleg poate verifica diblurile prinderilor cu ETKA un interior de 2003 berlina fara airbag cortina (cod reper in poza) deoarece eu presupun ca interiorul ce l-am avut pe masina este conformatia de varianta nonfacelift masina mea avand an de productie al doilea semestru 2001, printre primele masini facelift la care probabil s-a continuat cu anumite piese de nonfacelift pana la epuizarea stocului.

    De asemenea sunt convins ca nu aveau cum sa faca sasiu diferit pentru echiparea cu airbag cortina, mai ales ca gaurile sunt deja exact unde trebuie.

    Atasat poza cu o gaura patrata unde vine diblu negru si sunt in cautare de diblu pentru gaura hexagonala, trebuie sa existe
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ti-a spus colegul boresque ceva este asa cum ti-a spus el. Nu mai insista. Masina pe care o are el a desfacut-o de atatea ori incat tu nu o s-o faci niciodata.
     
  20. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Diblurile cu profil patrat sunt singurele care s-au montat de la inceputul modelului, din 1997 pana la iesirea din productie.
    Acelasi diblu apare pe ETKA la toti anii de fabricatie: 4A0 857 610. Nu sunt variante ale diblului despectiv. Apare un singur cod.
    Gasesti atat codul, cat si piesa, in ETKA/A6/orice an de fabricatie a C5-ului/grupa 8/plansa 857-50/pozitia 14.
    Pentru comparatie, la pozitia 15, unde apare surubul de prindere a manerelor de plafon, vei gasi doua coduri, unul pentru masini cu airbag, iar altul pentru masini fara airbag cortina. Asta pentru ca suruburile sunt diferite intre ele spre deosebire de diblul de prindere.
    Totodata, il poti intreba si pe cel cere ti-a vandut plafonul daca este ceva montat in gaurile hexagonale.
     

Distribuie pagina asta