1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare / Montare / Modificari Interioare la A4 B6 (schimbare trimuri - tapiserie - etc.)

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Flubber, 16 Noi 2007.

  1. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Hai ca era sa dau comanda de consola centrala noroc cu Ovidiu, dupa cateva sapaturi, am gasit ceva pe audi-sport in care cel care incercase conversia era un car de draci,suportul de la airbag nu se potriveste + inca cateva prinderi ale plansei . Prin urmare raman la elemente interioare de B6, pentru ca nici ornamentele de pe stalpi, nu se potrivesc au alta prindere.
     
  2. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Salutare

    vreau sa Montez un voltmetru in masina care sa mearga cat timp am contactul pus.

    Voltmetrul vreau sa il integrez in spatial de langa bricheta.

    Stie cineva cum se da jos bricheta. Ma avantajaza sa nu dau jos consola centrala.

    Multumesc
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu ai cum sa nu dai jos consola centrala daca vrei sa demontezi suportul de bricheta, are 2 suruburi infiletate de jos in sus. Daca totusi tii sa incerci asa de amorul artei, poti da jos doar trimul de la schimbator si cu un bit scurt sa desfaci suruburile, dar tot nu prea vad cum scoti suportul de bricheta de sub consola :)
    Daca nu o dai jos din teama de greierasi, fii fara frica, trebuie doar putina atentie la demontare ca sa nu rupi nimic, iar cand o montezi inapoi sa ai grija sa ii pui toate suruburile si sa iti cada la loc in pozitie fireasca, netensionata. Eu am dat-o jos de mai multe ori la masina personala si nu se aude nici un zgomot suspect.
     
    Ultima editare: 12 Sep 2014
  4. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    M-am cam descurajat... vad ca vine prins pe.dedesubt...
    O sa imi iau un volmetru direct pe bricheta desi nu imi surade ideea
    mersi mult
     
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ai aici un filmulet DIY cu poze si explicatii destul de clare. Ce mai fac eu suplimentar e sa dau jos torpedoul si plasticul de sub volan, dar strict pentru a nu le zgaria/deteriora cand manipulez consola in masina, nu au legatura directa cu demontarea consolei. Si e mult mai usor in 2 oameni sa o scoti de pe pozitie si sa o pui la loc, minimizezi riscul sa atingi/freci pe undeva.
    PS: Nu inteleg la ce naiba iti trebuie voltmetrul ala si tii mortis sa il inghesui prin masina, cu atat mai mult cand vine vorba de "voltmetru la bricheta", cred ca iti dai seama ca e fix pix cand vine vorba de acuratetea datelor.
     
  6. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Am o baterie slaba pe care o monitorizez pentru schimbare. Ma cam chinuiam sa tot deschod capota sa o verific, dar treaba asta e floare la ureche pe langa atata deranj sa demontez consola.
    Nu merita efortul decat daca ma leg de becul cotierei.


    Am deja un multimetru portabil si imi suradea ideea de a bricola ceva pe la masina, atata tot.

    Multimetrele de.bricheta din ce m-am documentat se spune ca sunt destul de.precise cu exceptia faptului ca au o singura zecimala dupa virgula.
     
    Ultima editare: 12 Sep 2014
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    drogas, eu zic sa nu te descurajezi si daca tot iti place sa bricolezi fa-ti rost de alt ansamblu bricheta (sunt 7 variante) si pe ala montezi multimetru in asa fel incat:
    - sa fie montat frumos la linie cu celelalte
    - sa fie functional
    - sa nu iti scoata din ecuatie bricheta.
    Insa pentru toate astea trebuie sa demontezi consola. O sa vezi, prima oara e mai greu. Eu prima oara cand am demontat, nu m-am uitat la tutoriale si m-am chinuit ceva pana m-am prins unde mai sunt suruburi si cu se scot unele elemente, gen plasticul de la prelungirea franei de mana. Acum, dupa ce am desfacut mai multe console, am constat ca nu e atat de greu pe cat am crezut prima si chiar a doua oara. ;)
    Daca stau bine sa ma gandesc nu e o idee rea, poate imi fac si eu treaba asta insa numai daca gasesc un display discret care sa nu dea impresia ca e cu iz de tuning.
     
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Eu personal daca as simti nevoia de mai multe informatii afisate la bord, as face pasul catre asa ceva desi nu e ieftin. Ceasuri aftermarket inutile adaugate pe unde se apuca imi aduc aminte de daciile vechi. Dar asta e doar parerea mea...
    Iar legat de problema cu bateria, daca acum iti face figuri, inlocuieste-o pentru ca cu siguranta nu treci de iarna cu ea, si nu e chiar placut sa stai in decembrie pe ger si zapada sa bricolezi in parcare la baterie, mai ales daca nu ai umblat pe la scurgerile alea de ceva timp si o gasesti in 10 cm de gheata :)
     
    Ultima editare: 13 Sep 2014
  9. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Baieti, pana la urma saptamana viitoare iau baterie noua, cea veche avea constant dimineata 11.95-12 si orice i-as face si cat as incarca-o cei aproape 6 ani ii sunt suficienti. E sulfatata si cu asta basta...

    Am masurat cu acelasi multimetru tensiunea la borne si tensiunea la bricheta si nu e nici o diferenta intre masuratori.

    Legat de micul meu proiect ma voi rezuma la a a cumpara un voltmetru de bricheta din mai multe motive:

    -lene, putoare, lipsa de timp sa desfac consola centrala
    - nu vreau sa fac improvzatii prea multe cu fire ( nu le am deloc cu electrica)
    - am curent in permanenta pe bricheta si orice as bricola eu tot, trebuie bagat un buton ON/OFF ca sa nu cunsum din baterie. Pana la urma ce imi e ca pornesc manual ON/OFF voltmetrul, ce imi e ca il bag in bricheta e cam tot aia.

    Asadar raman pe voltmetru de bricheta pe care il voi folosi iarna dar si dupa cei 2 ani ai bateriei ca sa o tin preventive sub monitorizare.
     
  10. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    Cine ma poate ajuta cu pasii cum trebuie demontat climatronicul de la B6
    trebuie sa fac ceva modificare la instalatie (al meu fiind de B7 si nu merge dezaburirea) sii nu vreau sa stric multe pe acolo

    Multumesc
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Scoti cd-playerul si apoi bagi mana prin spate si pur si simplu impingi de climatronic spre cotiera. Si ca sa nu te complici cu modificari ale instalatiei, muta doar fata de la clima de B7, e plug and play, ai niste surubele cu torx mic (nu stiu exact cat, T10-T15) si apoi cleme sub care poti baga cate un varf de scobitoare ca sa le tii departate.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca e 1din, bagi mana sub ornamentul cromat al climatronicului si incerci sa introduci unghiile in spatiul dintre ornament si carcasa de plastic. Acum tragi spre schimbator si asta e tot. Demufezi mufele din spate si ai terminat.
    Nu demontezi nici un cd player, nu ai de ce.
     
  13. maxsilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    marghita
    Masina:
    audi a4 ,b6 2002
    Buna seara,
    Poate sa-mi spuna careva cum deblochez (deschid capacul) scrumiera la A4 B6 cumparat recent ? apas pe capac dar nu se ridica. Mentionez ca asa am cumparat-o cu scrumiera blocata, nu am idee cum arata clamele din interiorul scrumierei, zic asta in ideea deblocari cu un card sau cu o sarma sau cu altceva. Va multumesc

    P.S.: scumiera de sub cd player (din fata)
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2014
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scrumiera fata sau spate?
    Scrumiera care se goleste (cea mica) sau tot corpul scrumierei?
     
  15. maxsilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    marghita
    Masina:
    audi a4 ,b6 2002
    Capacul nu se deschide, degeaba apas pa el caci nu se ridica.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2014
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In primul rand cand mai vreo sa postezi, scrie pur si simplu in casuta "message". Quote-ul nu numai ca e inutil (e clar ca imi raspundeai mie, ca e primul post dupa al meu) insa e si interzis prin regulament pe care banuiesc ca nu l-ai citit.
    Apoi, tot nu mi-ai raspuns la intrebare. Asa ca banuiesc ca te referi la scrumiera fata. Daca capacul nu se deschide, probabil ca e ceva rupt la mecanism (e cu un fel de clic) si sansele sa o deschizi fara sa o rupi sunt cam mici. Cauta alta functionala in dezmembrari, nu e scumpa. E un quick fix ca sa zic asa, o schimbi cu alta.
     
  17. B131WAY 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 2.5tdi 163hp
    Intrebare:
    Am A4 B6 cutie automata.
    Vreau sa cumpar un set complet trimuri mahon de la un Audi A4 B6 cutie manuala.
    Din poze trimul din jurul schimbatorului pare identic pentru automata si manuala. Am cerut vanzatorului codul de piesa si este identic cu al meu : 8E0864261. Totusi am observat ca la manuala exista si o margine nichelata in jurul schimbatorului care la mine nu este. Se demonteaza, se potriveste, rog un sfat.

    Multumesc
     
  18. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Da, rama din aluminiu are niște urechi ce se pot îndrepta, apoi se scoate și se repetă procedura în sens invers pe noua piesă.
     
  19. B131WAY 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 2.5tdi 163hp
    Multam de raspuns. Spui ca se potriveste sa le schimbi intre ele automata cu manuala, ai facut asta ? Sa nu dau banii degeaba nu de alta..
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am schimbat la A6 4B si nu e la fel de la automata la manuala. Este foarte posibil ca si la A4 sa fie la Fel. Verifica bine inainte. La automata e mai mica "gaura" de la levierul schimbatorului.
     

Distribuie pagina asta