1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare / Montare / Reparatii / Vopsire elemente caroserie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gaby1773, 22 Feb 2009.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    asa cum spuneam am renuntat la primele tipsuri in favoarea unora mult mai mici in diametru,tot rotunde,cu buza mai pronuntata si oblice.Am obtinut un aspect aproximativ identic cu cel al tipsurilor OEM,doar ca tipsurile mele sunt putin mai mari decat cele OEM(aveam de ales intre acestea si unele aproape egale ca diametru cu primele,dar tot asa tesite si cu buza groasa,dar care aratau tot a evacuare de tractor sub masina).Am lasat vechile tipsuri in schimbul manoperei la pilot(practic am recuperat banii pe ele) si acum pot spune ca sunt ok ca si aspect.Sunt montate la buza barii(mai in spate de atat nu puteam),urmaresc aproximativ forma barii si sunt centrate perfect(le-am zapacit pe toate partile).Am mai platit 160 ron pe tipsuri azi.Pun si o poza cu un Golf V cu fusta spate de GTI pe care au fost montate tot azi niste tipsuri identice cu ale mele,dar mult mai lucioase si mai scumpe(700 ron cu manopera),dar care vin obsolut superb pe aceasta masina.Cata cred ca ceva de genul asta iti doresti si tu pe A3-ul tau.
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact :)
    Sunt aboslut fenomenale.
    Mainuta ta arata super acum. Poti sa dormi linistit.
    Spune-mi si mie te rog cum se numesc cele de pe Golf eventual un link.
    Vreau sa merg la Pitesti si sa ii intreb inainte daca le au pe stock.
    Multumesc si felicitari pt rezultatul obtinut
     
  3. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    vezi aici
    www.pilotauto.ro/magazin/portofoliu/17-esapamente-auto/37-audi
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Merci red problema era ca nu stiu cum se aseaza pe masina. iar din poze nu iti prea dai seama ce si cum. Catalin (suntmezeu) stie la ce anume ma refer. ;)
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cele de pe golf sunt marca sebring(www.sebring.at), fiind un tips dublu de pe care s-au taiat ornamentele si s-au sudat indepedent de tevi(golful avea cate 2 tevi,iar tipsul intreg se monta pe toba cu o singura teava).Sunt tot asa putin oblice si au acelasi diametru cu ale mele.Eu unul cred ca arata fenomenal atat pe golful prietenului,cat si eventual pe A3.Prietenul meu vroia sa le monteze la acelasi nivel,dar la sfatul baietilor de la pilot si dupa mai multe incercari a ajuns la concluzia ca vin mult mai bine montate unul mai in interior si unul mai in exterior,astfel incat sa urmareasca forma barii,logoul cu marca iesind si el la fel pe ambele tipsuri.Aceste tipsuri nu sunt mereu pe stock la pilot pentru ca pretul lor este mare(450-480 ron nu mai stiu exact),dar le aduc repejor baietii(cele de pe golf erau comandate pentru alta masina,dar am insistat si s-au comandat altele pentru acea masina).Sincer mie nu-mi plac logourile stantate sus,chiar daca arata foarte bine si nu se vad decat de aproape,dar in schimb imi place luciul aparte pe care il au.dat fiind pretul mare,eu cred ca poti alege niste tipsuri ca ale mele,avand forma identica si le poti polisha eventual pentru a obtine luciul pronuntat(incerc eu si te anunt daca merge).Pentru orice tips montat la pilot primesti un certificat de garantie valabil 2 ani,care acopera tipsul si montajul.Deci daca ruginesc,coclesc,se ingalbenesc sau mai stiu eu ce,se schimba fara probleme.Pretul pentru manopera depaseste bunul simt in opinia mea(la un tips de 450 ron chiar nu este frumos sa ceri +200 ron manopera),dar tinand cont ca eu nu am mai platit manopera,iar baietii au muncit 4 ore la 2 masini cu 2 tampiti pe cap,este ok.La mine s-au modificat putin si suportii de la tobe,pentru ca nu erau aliniate tobele(una mai sus si una mai jos),totul pana ce tipsurile au venit perfect,iar la Golf s-a lucrat cu aceeasi atentie.Nu fac baietii mereu treaba asta,dar tinand cont ca la primele tipsuri mi-au montat unul stramb(foarte putin,dar era),au acordat maxim de atentie la detalii.Cata daca te intereseaza tipsurile,eu duminica se poate sa ajung la brasov,deci da-mi un semn cand iei o hotarare
     
  6. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Pana la urma din toti care erau hotarati cu vopsirea fustelor si pragurilor in culoarea originala ... a mai facut-o careva ? Si eu am aceiasi dilema cu ele. Mai multi mi-au spus ca vopseaua nu va rezista pe ele. Celebra duma cu : daca producatorul a decis sa fie nevopsite inseamna ca stie el mai bine. Am un prieten : johhny ( de pe forum ) cu masina din 2004 si cu ele vopsite din fabrica si nu are omul nici o treaba. Amu ... astept si eu pareri de la oameni ca mine care le-au vopsit ulterior.

    Pana una alta am alte mici probleme care nu tin de moft : am lovit din spate acum 1 an un alt autovehicul care a franat total aiurea in mijlocul intersectiei fara nici un motiv, insa lovesti din spate esti de vina. Respectivul megane a avut bara cazuta definitiv iar eu vospeaua sarita deasupra numarului un pic lateral. In urma impactului bara s-a cam "burtit" nitel de sub faruri ( 2-3 cm ). O sa revin cu poze zilele astea. Aveti idee daca dupa o eventuala demontare pt vopsit va mai venii la linia initiala? Mi-am auzit tot felul de pareri : unii ca in spatele barii se afla faguri si inseamna ca s-au spart si trebuie inlocuita bara, altii ca ar fi traversa aia de metal indoita ( care la mine pare neatinsa daca ridic capota insa nu pot sa vad ce e sub bara ) si ca la demontare s-ar putea indrepta si astfel bara sa ia forma corecta. Tot felul de experti. Vreau pareri de la cineva care chiar a dat bara jos si stie exact ce e in spatele ei.

    In afara de bara fata ar mai fi aripile spate, una are vopseaua sarita exact pe muchia de la roata de la pietricele si cealalta o zgarietura nasoala din pricina subsemnatului care dand cu spatele intr-o parcare m-am infipt intr-o bara de fier de 30-40cm inaltime fiind mai mult luata pe lateral motiv pt care senzorii de parcare n-au carait nimic :sorry:

    Deci bara fata + aripi spate. Am primit un pret de la un asa-zis meserias : 600 RON pe toate 3 ( cu tot cu demontat ). Mi s-a parut destul de rezonabil. Omu s-a laudat ca la aripi se va "pierde" pana la olginzi sa nu se cunoasca.

    Frica mea e ca e plin de "meseriasi" peste tot si nu vreau sa ma trezesc cu cleme rupte sau cine stie ce alte surprize la demontat bara fata ca am inteles ca nu e chiar asa simplu de demontat.

    Inca o intrebare : va fi necesar ca masina sa stea la vopsitor 2-3 zile pentru toate operatiunile. Voi ce parere aveti ? Sa existe surprize ( inlocuit piese ) sau sa dispara de tot cu masina :)) Cam cum se procedeaza ?
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asa cum ai zis totul depinde de cel care lucreaza. Calitatea vopselei si pregatirea elementului inainte de a fi vopsit este esentiala.
    Nu cred ca trebuie sa iti faci asemenea griji in legatura cu problemele,prea mult stres pt un lucru atat de neimportant ;)
    Timpul de asteptare e de minim 2-3 zile in functie de lucrarea efectuata
    Si da am vopsit fusta spate,cea de fabrica fiind inlocuita
     
  8. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Am impresia ca masinile care vin deja vopsite din fabrica integral, deci si fustele si pragurile, au alt material la ele.

    La mine daca apas cu unghia pe usa pe pragurile alea gri pare ca sunt dintr-un plastic mai moale, chiar un cauciuc foarte tare daca nu ma insel. Nu stiu ce sa zic ... poate d-aia nu tine vopseaua bine.

    Chiar ma seaca elementele alea gri, mai ales ca masina e neagra si elementele sunt mai deschise. Am vazut aceleasi elemente pe masina alba, rosie etc. Arata chiar decent, insa la mine la masina neagra arata incredibil de urat griul ala inchis.
     
  9. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    nu are nici o legatura materialul din care sunt facute si eu chiar tind sa cred ca nu aveau cei de la audi prostia asta in cap sa se complice cu 2 feluri de materiale la bara si praguri,sincer...asta este o dotare optionala ca si la alte marci "barile vopsite integral"...oricum sa revin la ce am vrut sa iti spun,cine se plange ca nu i-a stat vopseaua pe ele inseamna ca nu a mers la un vopsitor bun...si eu am vopsit barile si pragurile la masina mea ca era tot neagra si arata foarte urat,iar acum arata mult mai bine,dar ca vopseaua sa stea pe obiectele din plastiu aceestea se degreseaza bine,se dau cu PRIMER (FIULEER) care cum il stie si apoi vopseaua propriu zisa,2 straturi si lac...garantez ca nu v-a mai pleca dupa bara vopseaua...eu le am facute de 2 ani si nu am nici cea mai mica problema...bafta :respekt:
     
  10. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    exact ,pregatirea elementelor ce urmeaza a fi vopsite este cel mai important,eu am vopsit capacele la oglinzi ,le-am degresat dar nu am dat cu primer,plus ca si vopseaua si lacul au fost calitate proasta "spraiuri" si cam dupa o luna mi-a sarit vopseaua,in final am mers la un vopsitor ,vopsea de calitate si nu mai am treaba cu ele
     
  11. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Am atins si eu putin pragul dreapta, am o portiune de 2-3 cm lungime, 1-2 cm inaltime si in jur de 0,5-1 cm infundata, in zona din fata rotii dreapta spate.
    La A4 B6 pragul e protejat cu un invelis de plastic, acela l-am schimbat, dar nu pot lasa asa tabla sub el. Ma gandeam ca putin chit ar fi de folos, nu prea cred ca merita schimbat tot pragul (ca manopera - calitatea acesteia - ma refer, ca la pret nu e exagerat de scump).
    As dori cateva pareri in legatura cu procedeul de reparatie. De sudat 'cuie' si de tras la nivel nu cred ca poate fi vorba, in primul rand pentru ca sudura afecteaza zona, iar apoi, la mine este mai mult o cuta, nu o infundatura in lungime.

    Nelamurirea cea mai mare e cum se va vopsi acolo? Daca e sa vopsesc tot pragul, ce inseamna asta? Cat de sus va urca noul strat de vopsea (precizez ca acum, de sub plastic, nu se vede buba)?
    Daca e sa se vopseasca partial, cum se va face trecerea de la zona proaspat vopsita la vechea vopsea? Ca nu prea vreau delimitari clare, gen _______ ?

    Poze cu zona afectata nu am mai facut ca eram plin de draci, iar acum am pus inapoi noile plastice si nu le-as desface doar pentru poze. Oricum am reparat eu putin zona, preventiv, sa nu am probleme cu rugina, dar nu poate ramane asa si trebuie facuta de un profesionist, si vopista la final.
    Am marcat totusi pe o poza cam ce ar fi afectat, o suprafata cam cat ar putea afecta un bob de grindina mai mare.

    Multumesc si astept sfaturi.
     
  12. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Prag usor infundat la A4 B6 - Sfaturi pentru reparare?!

    Salutare colegi,
    A venit vremea sa intreb si eu despre probleme de tinichigerie. Chiar daca minore pentru unii, sunt importante pentru mine.

    Am atins si eu putin pragul dreapta, am o portiune de 2-3 cm lungime, 1-2 cm inaltime si in jur de 0,5-1 cm infundata, in zona din fata rotii dreapta spate.
    La A4 B6 pragul e protejat cu un invelis de plastic, acela a fost afectat dar l-am schimbat, insa nu pot lasa tabla la intamplare sub el, doar pentru ca nu se vede. Ma gandeam ca putin chit ar fi de folos, nu prea cred ca merita sa-mi asum riscurile aferente schimbarii pragului (ca manopera (sudura, si tot la chit se ajunge) ma gandesc, ca piesa in sine nu e exagerat de scumpa).
    As dori cateva pareri in legatura cu procedeul de reparatie. De sudat 'cuie' si de tras la nivel nu cred ca poate fi vorba, in primul rand pentru ca sudura afecteaza zona, iar apoi, la mine este mai mult o cuta, nu o infundatura in lungime, si nu cred ca se poate 'scoate' mare lucru.
    Reparatia se va face cu chit cel mai probabil.

    Nelamurirea cea mai mare e cum se va vopsi acolo? Sau cum e cel mai indicat sa vopsesc...ca sa ma fac inteles.
    Daca e sa vopsesc tot pragul, ce inseamna asta? Cat de sus va urca noul strat de vopsea (precizez ca acum, de sub plastic, nu se vede 'buba')?
    Daca e sa se vopseasca partial, cum se va face trecerea de la zona proaspat vopsita la vechea vopsea? Ca nu prea vreau delimitari clare, gen _______, mai ales la vedere ?
    Am atasat si o poza ca sa vedeti cum arata pragul la acest model de A4 pentru cei care au alt model sau nu retin forma.

    Poze cu zona afectata nu am mai facut ca eram plin de draci, iar acum am pus inapoi noile plastice si nu le-as desface doar pentru poze. Oricum am reparat eu putin zona, preventiv, sa nu am probleme cu rugina sau mizeria, dar nu poate ramane asa si trebuie facut de un profesionist, si vopist la final cu pistolul, lac, cuptor...
    Am marcat totusi pe o poza cam cum arata zona afectata.

    Ca sa elimin posiblitatea intrebarilor inutile, un cric a fost inculpatul. Nu accident, nu bordura...ci prostie :haudrauf:

    Multumesc si astept sfaturi.
     
    Ultima editare: 8 Sep 2009
  13. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    aceiasi pb o am si eu tot din cauza cricului si stau asa cu el de un an ,la mine e in fata tot stanga poate a reparat cineva asa ceva ,poate ne descrie si noua reparatia dar cred ca tot la chit se ajunge
     
  14. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Eu m-am gandit pe toate partile, pentru ca tin mult la masina asta, si oricum as da-o nu cred ca scap fara chit si sa fie si reparatie de calitate, sa nu se cunoasca.
    Chiar daca schimb pragul cu totul, tot la chit se ajunge la imbinarea cu caroseria, dar risc mult mai mult, de la rugina, pana la imbinarea proasta cu restul caroseriei pentru prea putin.

    Mai mult sunt nelamurit in privinta vopselei si a suprafetei de aplicare a acesteia, pentru ca nu as vrea sa vopsesc si zona care ramene neacoperita de plastice, care se vede cu usa deschisa, cand acolo e totul ok.
    Nu prea stiu cum se va face delimitarea intre zona vopsita recent si zona cu vopsea veche, ca nici dungi clare nu vreau pe acolo...

    Sa mai asteptam pareri
     
    Ultima editare: 8 Sep 2009
  15. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    inlocuirea pragului cum spui si tu chiar nu is are sensul

    se poate trage tabla inapoi dupa care un strat foarte subtire de chit si nu se mai cunoaste nimic

    la vopsit se foloseste diluant de pierdere si nu vei avea delimitari de genul--------
     
  16. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Am incercat sa fac o schema (atat cat ma pricep)
    Cam asa sta treaba cu pragul meu fata de accidentele clasice
    In aceste conditii nu cred ca este posibila o indreptare a tablei...sau totusi se poate? E indicat sa se sudeze un cui acolo si sa se traga (daca iese) sau e mai bine sa nu se intervina cu sudura si sa se umple cu chit?

    De vopsire nicio parere? Cam pana unde se va intinde mesterul? Am sanse ca toata interventia sa fie mascata apoi de plastice, chiar daca va iesi ok?

    PS: Poate cineva sa imi recomande un service/mester prieput in zona Iasi/Suceava chiar si Neamt? Daca as avea un om de incredere as scapa de bataile astea de cap...asa trebuie sa ma documentez cu ajutorul vostru despre cum trebuie sa decurga treaba.
     
    Ultima editare: 8 Sep 2009
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    gaby referitor la sudatul cuielor(am citit pe celalalt topic ca esti nelamurit daca afecteaza tabla),din ce stiu eu sudarea cuiului se face electric si nu este afectata tabla.Daca vopseaua nu este sarita(pericol de ruginire),eu zic sa lasi pragul asa,pentru ca iti bati capul cu mesterii nostrii aiurea.sau daca vrei neaparat indreapta zona cum se poate(cel mai sigur cred ca e prin sudarea "cuielor")si apoi aplici un strat subtire de chit.Schimbarea pragului este un total aiurea,mai ales ca zona nu este mare si nici vizibila
     
  18. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    cuiele se sudeaza cu aparatul de sudura clasic, ca doar nu ma astept sa aiba nu stiu ce ultima tehnologie la serviceurile din romania...
    sudura asta decaleste tabla si deterioreaza protectia antirugina a acesteia

    pragul nu va ramane asa sub nicio forma, vopsea sarita are doua un punctulet cat un varf de pix unde a fost contact direct intre varful cricului si prag, dar am dat eu niste grund acolo ca sa fie treaba safe pana am timp si incredere in cineva sa fac reparatia

    probabil se va indrepta pe cat posibil printr-una din scurgerile aflate in prag (si acoperite cu dopuri de plastic) si se va da cu mastic peste, eventual si putin chit dedesupt daca e nevoie, apoi vopsea

    problema este cam ce suprafata sa vopsesc? unde sa ma opresc si cum sa fac delimitarea?
     
  19. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    "cuiele" nu se sudeaza cu aparatul obisnuit !!!, este un pistol de tras special, daca nu au asa ceva nici nu te apuca de operatiune,

    Ma repet, la vopsit daca nu foloseste diluant de pierdere se vor vedea ori delimitari clare ori vor iesi imbinarile gazate
     
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    cuiele nu se sudeaza cu aparat clasic asa cum au spus colegii
    daca vrei sa bagi cuie si ajungi in iasi mergi ori la reprezentata suzuky ori in spate la for fun ca ei au sigur din astea si poate vezi si o demonstratie la o masina pe acolo
     

Distribuie pagina asta