1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare / Montare / Reparatii / Vopsire elemente caroserie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gaby1773, 22 Feb 2009.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Asa este,in mod normal se sudeaza electric(prin arc electric),nu cu aparatul clasic.Dar oricum in fiecare din variante se decaleste tabla local(tot caldura se degaja in ambele cazuri).Bafta la reparat
     
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Si dupa sudura asta (daunatoare sau nu) banuiesc ca trebuie si vreun polizor bagat pe acolo... ?! :moa:

    Cred ca prefer sa incerc sa indrept (-e mesterul) pe cat se poate din interior, si apoi mai bine putin chit decat sudura de orice fel. Eu zic ca asta e decizia cea mai buna...

    Daca se foloseste diluant de pierdere cum spune Levy, ar insemna ca pot vopsi practic doar suprafata afectata si eventual putin pe langa. Suna foarte bine...

    Ramane sa caut un service priceput prin zona Iasi/Suceava, sa vad ce sfaturi imi da in legatura cu repararea, sa propun si eu si sa ajungem la un consens.
    Apoi, cum prind o zi libera, sa efectuez lucrarea, caci nu vreau sa le las masina pe mana lor nicio secunda.

    Multumesc de sfaturi si daca mai este ceva de adaugat, nu ezitati. :anbet:
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca se poate indrepta pe interior este perfect.Oricum nu se poate indrepta prefect nici prin metoda cu cuiele si tot la chit ajungi.Referitor la vopsitorie,in zona aceea iti trebuie o vopsitorie de protectie mai mult decat de aspect.Poti vopsi toata zona acoperita de ornamentul de plastic.Orice intrerupere sau vopsitorie locala se vede intr-o mica masura.
    Off topic : toate problemele astea le-ai capatat din cauza amaratului ala de filtru de benzina?Daca da,cam scump service-ul practicat de unul singur.Eu suspend masina cu o parte de bordura si cu partea cealalta pe o bucata de pavaj si am loc sa umblu sub ea fara probleme,plus ca este si sigur.Pe viitor iti recomand un cric hidraulic(mult mai stabil decat cricul din dotarea masinii)
     
  4. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Se poate ajunge si prin interior la locul afectat. Acum cat se poate indrepta si cat nu depinde doar de priceperea omului la care voi duce masina. Sper sa se poate scoate cat mai mult.
    Dupa cum spui tu, nici cu 'cuiele' nu are cum sa iasa perfect, mai ales ca e vorba si de o mica cuta la mine, nu doar tabla ondulata si nu merita sa imi asum riscul.

    Vopseaua trebuie sa fie si pentru protectie, dar si pentru aspect. Imi pun problema in felul urmator: daca pragul era la suprafata (neacoperit cu plastic) cum se putea face bine? Daca e ascuns de ce sa nu se poata face ok? Doar pentru ca nu se va vedea...nu e o scuza, cel putin nu pentru mine :beee:
    Ma gandesc sa vopsesc tot pragul, inclusiv sub usa fata dreapta, dar nu stiu cat de mult e nevoie sa se urce in sus, spre stalp, ca sa iasa bine.
    Tin sa mentionez ca zona acoperita de ornamentul de plastic nu este clar delimitata cand acesta este demontat.

    Oarecum indirect, toate au legatura mai mica sau mai mare cu filtrul de benzina. Treaba cu pragul a fost cam asa. A pornit de la schimbat filtrul, cand l-am dat jos pe cel vechi am vazut ca 2 din mufele care intra il el (la benzinare e sub masina filtrul, si are carcasa proprie, nu ca la diesel) erau lipsa si conductele erau imbinate in filtru cu furtunase si coliere de alea cu surub, aftermarket. Cum am mai reusit si eu sa deteriorez partial una din cele doua mufe care mai erau intregi (aparent intregi, ca erau si alea chinuite vai de mama lor), am decis ca nu se poate asa, cu improvizatii, coliere aiurea care aratau urat estetic si cu care nu poti fi linistit moral (eu cel putin), si am zis ca schimb conductele de benzina ca sa am mufe OEM in capete, totul dintr-o bucata, cum se cuvine pentru teddy al meu :p:)
    Intr-o paranteza vreau sa spun ca am reusit sa schimb conductele si ca totul a decurs perfect, sunt multumit de lucrarea efectuata si mai ales de rezultatul final.

    Zis si facut, dar cand sa dau comanda, toti dadeau din colt in colt in privinta codurilor si a identificarii pieselor. Pe scurt, nimeni nu imi putea spune ia x,y si z, ci toti bajbaiau, ba chiar ma puneau sa cumpar tot ce are legatura cu alimentarea la preturi de ordinul miilor de lei noi.
    Asa am ajuns sa dau conductele vechi jos de pe masina (ca sa iau codurile de pe ele) inainte sa am vreo certitudine ca imi ajung piesele noi. Zis si facut, dau jos, iau codurile (mai ramasese una ca nu prea aveam timp si la care am putut sa citesc codul fara sa o demontez) si dau comanda.
    Cu o zi inainte sa imi ajunga coletul (multumesc si aici lui packard, mare om, mi-a adus piesele in timp record, tinand cont ca aia de la reprezentanta si cu codurile in fata ma duceau cu presul, spunand ca ei le comanda dar nu au un termen de livrare cert, ca pot veni in 1-2 chiar 3 LUNI tocmai de la fabrica :notme:) am zis sa vad cum e prinsa si conducta aia care a mai ramas, eventual sa o dau jos, sa imi pregatesc terenul pentru a doua zi.
    Si uite asa am pus cricul sa arunc o privire rapida (e asa joasa masina incat nu imi incape capul sub ea mai mult de cativa cm) si am insistat sa il ridic putin mai mult decat normal (ma rog...nu chiar eu, dar asta e) si uite asa a alunecat putin in lateral pe pietrisul pe care il am pe locul de parcare si hop...buba. :redface:
    Costa cam mult 'distractia' asta at home...dar nu imi pare rau. Bine, imi pare rau de incidentul in sine si de faptul ca am stricat masinuta, dar totul se repara cat mai bine posibil. Daca stricam ceva ce putea fi inlocuit 100%, fara sa fie nevoie de 'lucru manual' unde sa intervina variabile in calitatea rezultatului final, chiar nu aveam nicio urma de regret. Dar daca ma duceam in service si imi punea unul cricul hidraulic si imi indoia pragul cativa centimetri buni sau imi trantea o usa in zid sau se urca plin de vaselina pe scaun...sau, sau... Asa macar mi-am facut-o cu pana mea. Bineinteles, nu a fost de dorit, si nici n-a fost o bucurie, dar trecem si peste asta.

    Vreau sa spun ca m-am invatat minte si mi-am construit doua capre daca le pot spune asa, pe care urc masina cu ambele roti, ca si cum as urca un deal, fara sa mai am treaba pe la praguri cu diverse cricuri. Ceva de genul celor din poza.
     
    Ultima editare: 11 Sep 2009
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cam tot sistemul asta il folosesc si eu ajutandu-ma de o bordura inalta si o bucata de pavaj.Eu m-am apucat sa imi schimb singur consumabilele si nu numai pentru ca mi-e o scarba de service-urile in care am fost groaznica.Dar nu am avut incidente neplacute,desi se puteau intampla.Mare grija sa asiguri bine masina pe dispozitivele respective.Referitor la cric,nu este prea sigur dupa cum ai constatat sa-l pui pe pietris,iar daca mai ai nevoie sa ridici masina mai mult decat poate cricul(ma refer sa ridici cricul la maxim),pune o caramida ceva sub cric si asa este si stabil si nici nu il ridici la maxim
    Referitor la mufele de la filtrul de aer,sistem foarte asemanator aveam la fosta Dacia SN,filtrul fiind amplasat tot sub masina in zona puntii spate.
    spun ca nu se poate indrepta 100% prin nici o metoda,pentru ca s-a format o cuta acolo,nu doar o impunsatura.Asa este,chiar daca nu se vede trebuie sa iasa perfect.
     
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Poate impunsatura e termenul mai potrivit...nu ma gandisem.
    Nu e o cuta pe latimea pragului, dar e un punct impuns acolo unde a cazut varful cricului.
    Si nu, la mine nu a cedat cricul sau a alunecat el (btw, aveam pusa o bucata de lemn sub piciorul acestuia), ci pur si simplu a alunecat roata opusa (stanga spate) pe pietris, tragand masina spre stanga, si atunci s-a invartit si cricul... Deci nu a fost vina cricului decat prin faptul ca a produs practic stricaciunea...
    Sa nu mai zic ca era in picioare pe langa masina si prima reactie a fost sa tin contra masinii punand mana pe aripa spate. Noroc ca m-am abtinut, ca acum cine stie ce sfaturi mai ceream :)

    Ca o concluzie, o sa incerc sa discut cu tinichigiul ca sa indrepte cat poate (cat mai mult) prin impingere din interior, sa finiseze cu chit (am inteles ceva ca ala 'poliesteric' ar fi mai bun) si apoi ramane sa vad cum este dispus sa vopseasca si ce solutie imi propune el.

    Multumesc si raman oricand deschis la sugestii si propuneri pana la rezolvarea problemei. :hi:

    Offtopic: Tu suntzmeu la DSN la filtrul de combustibil(benzina) probabil aveai acelasi loc de amplasare al filtrului, dar prins cu sistem de coliere (cu surub, 'a la' dacia). Si la A4 pana in 2001 inclusiv s-au folosit acele coliere pentru prinderea conductelor in filtru, dar apoi s-a trecut la clemele astea pacatoase daca nu ai rabdare si nu stii cum se desfac (situatia celor mai multi mecanici). In rest, sunt foarte ok, simplu de eliberat si mai simplu de conectat, se utilizeaza mai rapid decat colierele si a fost vorba de siguranta personala cand am luat decizia de a schimba conductele la sistemul de alimentare, dincolo de fitele si conceptiile mele legate de masina...
     
    Ultima editare: 12 Sep 2009
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu,la DSN este un sistem cu mufe rapide asemanator cu cel din pozele tale.La Audi am sistemul cu coliere:)) la filtrul de motorina.Nu stiu daca asa a venit din fabrica masina(cu coliere),dar asa banuiesc(cam toate furtunele sunt prinse cu coliere)
     
  8. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    La Audi colierele din fabrica (da, sunt si de astea :) ) sunt de alea fara surub, care etanseaza prin strangere. Doar la sistemul de supraalimentare (turbo) stiu ca exista ceva coliere OEM pe surub, pentru a putea fi reutilizate.
    Dar la diesel filtrul de combustibil nu este in carcasa? Eu asa aveam impresia...
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Filtrul de motorina este in carcasa metalica si se schimba cu totul.Din fabrica nu am coliere cu surub,ci sunt coliere elastice ce se desfac prin strangere(cum spuneai si tu).Eu am pus coliere cu surub,pentru ca cele din fabrica isi pierd repede elasticitatea si nu mai strang bine
    Oricum bafta multa la repararea masinii si sper sa iasa perfect(ai mai vopsit barile parca,cum au iesit?)
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    sau la unele modele de diesel( cum e la mine) nici nu e nevoie sa umbli la furtune fiindca se desface de deasupra. e mai usor de schimbat ( cu un imbus de 13) si mai usor de amorsat, il umpli foarte usor cu motorina
    arata ca cel din poza :p
     
  11. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    am vopsit barele, au iesit foarte bine, dar nu din prima
    una vopsita de 2 ori, alta de 3...pana au iesit asa cum trebuie, adica perfect :p
    aia pe spate am si schimbat-o cu totul pentru ca am descoperit ca avea o fisura la fagurele din interior, probabil de atunci cand am atins si spoilerul, si a fost suficient sa o vopseasca de 2 ori ca sa iasa ok
    aia pe fata, avand 2 gauri unde a fost prins suportul de numar, a fost mai dificil de retusat la nivel fara sa se vada urme in soare puternic, asa ca a avut nevoie de 3 aplicari de vopsea cu slefuire, retusuri si toate prostiile intre ele, ca sa fie ok (am prins numarul cu banda dubluadeziva si nu suportam sa ramana gauri sub el)

    la prag nu as vrea sa repet experienta, pentru ca in primul rand o sa trebuiasca sa vopseasca, apoi sa dea jos vopseaua iar, iar sa vopseasca
    e riscant pentru ca operatia se face pe intreaga masina, riscul de gazare la fiecare vopsire, timpul pierdut in service cu masina ca in ziua de azi nu le-o poti lasa pe mana lor...prea multe riscuri
    daca stricau baietii o bara, se gasea alta de inlocuit, dar la tabla nu imi permit

    de aceea caut pe cineva in care sa am incredere ca face treaba buna de la inceput, nu dupa ce ii presez eu si ii pun la munca triplu


    o sa pun poze la topcul de la 'Masina mea' ca sa vezi cum au iesit barele
     
    Ultima editare: 14 Sep 2009
  12. doctoru_mdi

    doctoru_mdi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    ot
    Masina:
    audi a4
    prelungire bara S


    salut,te rog spune-mi si mie de unde ai luat prelungirea aia de S,cat costa si ce trebuie modificat la ea..scuturile mai vin prinse pe bara?arata super masina ta acum.O fac si eu:)).mercy papa
     
  13. NyCu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A4 B6 2004 BKE 140CP
    Salut, spoilerul(prelungirea)si grilele au costat in jur de 700 lei acum un an si jumatate si le-am luat de la reprezentanta vw,audi pe original.
    Modificari trebuiesc facute ca nu intra la fix pe bara normala de audi(parte de sus)la mine am taiat putin din bara nu se vede acum este undeva sub spoiler scutul vine la fix la fel si aparatorile de noroi
    Codul la spoiler (poate te intereseaza): 8E0807110B GRU (GRU-grunduita sau vopsibila)
    la grila centrala jos:( sunt mai multe modele) la mine 8E0807647D la celelate modele difera doar terminatia C,D,E,F iti alegi care iti place
    la grile halogen(vezi in imagine la mine sunt pozitia 4 respectiv 9 alea mi-au placut): 8E0807682D (dreapta) 8E0807681D (stanga) la fel difera terminatia B,C,D
    Bafta:thumbs-up:
     
  14. sv22aer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 b6 , 2000 benzina , 2003
    aripa stanga audi a4 b6 avant ,erge audi a4 b6 limuzina? multumesc anticipat
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Daca e vorba de aripa fata,ca nu ai specificat,da,merge.
     
  16. sv22aer 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 b6 , 2000 benzina , 2003
    da aia fata.ms de raspuns
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2011
  17. bogdanboghiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,AVF,2004
    Este primul thread care il deschid de cand sunt membru al acestui forum si vreau sa va semnalez o problema care ma framanta de ceva vreme si as vrea sa stiu care ar fi solutia la problema mea.Este vorba de pozitia capotei,la mine este decalata cativa mm in fata,adica muchiile aripilor nu mai formeaza o linie cu cea a capotei.
    Cu alte cuvinte,as dori sa stiu daca,elementul cu pricina,capota are vreun sistem de reglaj/ghidaj care sa imi permita sa o repozitionez si la ce suruburi ar trebui sa umblu
    Multumesc!
     
  18. waly72 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 an 2003 1.9 tdi avb 74kw
    Eu am colantat spoilerele fata-spate plus praguri de un an de zile si se vede ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  19. themanu

    themanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 (B6) - 1.6 - 101 PS - 2002
    Bine v-am gasit, dragi posesori de B6.
    Ma numar si eu printre voi si, din moment ce sunt aici, ma bate acelasi gand - vopsitul fustelor.

    A reusit cineva din Iasi sau din imprejurimi acest proces (destul de complicat - as putea spune) si daca da, astept un post aici.

    Va multumesc mult
     
  20. veresdanut 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 2002
    Inlocuire aripa fata A4 B6

    Buna, am avut un mic incident cu aripa stanga fata de la masina, si vreau sa o inlocuiesc cu una noua.
    A mai facut cineva aceasta operatie? Daca se poate sa ma ajutati si pe mine.
    Am cautat pe forum insa nu am gasit
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta