1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontarea / Montarea Emblemelor Auto - cu ce le lipim si cum stergem/curatam lipiciului/adezivul

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de raom, 13 Feb 2009.

  1. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Eu am inlaturat urmele de pe caroserie cu degresant lichid (pulverizator) , dupa ce am scos eleronul de pe portbagaj.
    Apoi a urmat partea distractiva, trebuia sa scot banda dublu adeziva de pe eleron. Aici am folosit diluant si multa, multa rabdare .

    Nu am avut benzina la indemana si a fost chinuiala naibii , aviz amatorilor :keule:.
     
  2. rtx23rtx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi A8
    eu am lipit-o cu picatura si sint multumit
     
  3. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Dar de ce va trebuie un lipici emblema respectiva cand o cumperi are adezivul original audi "3M" nu-ti ramane decat sa tragi folia care acopera adezivul si sa o lipesti. Stiu asta petru ca am cumparat si eu una (16Eu - cod Etka 4B9 853 742 2ZZ) dar o tin de rezerva daca intereseaza pe cineva pot sa pun si poza.
    Eu fac referire la emblema portbagaj spate audi A6 C5 (2002)
     
  4. florinutzu16

    florinutzu16 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 2.5 v6 quattro 2000; Alfa 147 hatchback
    si daca ai folosit diluant nu au ramas urme pe vopsea pe urma?
     
  5. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Ba da, au ramas urme pe vopseaua de pe eleron , dar nu ma interesa deoarece l-am colantat cu folie.
     
  6. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Evitati benzina pentru ca se duce lacul si trebuie polish apoi.
    Eu am scos sigla si am sters lipiciul cu o carpa de bumbac si motorina, e mai putin nociva.
    Evident apoi spalat bine cu degresant ( sapun ) si clatit bine.
    Functie de cat de matuita este masina in sine se va vedea sau nu apoi urma (pentru ca acolo unde ai avut semn nu e matuita).
     
    alanb1 apreciază asta.
  7. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    si eu am o probleme cu un ornament si intr-adevar solutiile gen poxipol nu sunt bune deloc. Benzile dubluadezive au destula putere sa tina un ornament ?
     
  8. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    tot ce se lipeste pe caroserie (vopsea) se lipeste cu banda dublu adeziva deoarece aceasta nu are nici un efect negativ asupra vopselei si se poate curata foarte usor dupa o posibila desfacere . Si elementele lipite din fabrica originale sunt tot cu banda dublu adeziva. Eu mi-am lipit numarul de inmatriculare de pe spate cu banda Bison si tine foarte bine , deci cu siguranta tine un bandou.
     
  9. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    ok,mersi!
     
  10. ct81emb

    ct81emb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 2.0 TDI 140 CP, 2005
    emblema audi

    eu nu am avut emblema audi pe portbagaj de cand am cumparat-o, sh, dar am in schimb modelul si motorizarea, a4 si 2.0 tdi, iar in locul unde ar fi trebuit sa fie emblema audi nu se cunoaste ca ar fi fost, nici o urma... e posibil sa nu fi avut deloc? totusi as vrea sa-mi lipesc una originala, cu lipiciul ei.
     
  11. Aikon

    Aikon 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7 An 2005 131 cp
    salut

    eu am prins sigla cu silicon de temperatura 2+2 rosu :)
     
  12. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Lipici ramas in urma defolierii

    sriti cumva cu ce iese?a ramas unui amic pe toata capota numai lipici de la folie si ii este frica sa nu se matuiasca daca curata cu ceva necorespunzator
     
  13. jonix

    jonix 6th Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI, 85kW AJM, Tiptronic, B5-06.2000
    benzina sau alcool tehnic (e un fel de spirt, - il recunosti usor prin culoarea mov, asa cum spirtul medicinal are culoarea albastru). nu iti ataca caroseria, poti curata linistit.
     
  14. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    eu am patit la fel, mi-a ramas un strat de lipici, dar pana la urma cu benzina abundenta si cu un card din plastic am dat jos tot lipiciul. Din pacate abia dupa ce am spalat masina am observat ca am reusit sa-mi zgarii tot plafonul.. :(
     
  15. Niwi

    Niwi 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2008
    Locație:
    SUA (satele unite ale Almăjului )
    Masina:
    pe jos
    stiu pe cineva care se ocupa cu inscriptionarea masinilor si de multe ori trebuie sa curete o masina deja scrisa iar pentru asta foloseste tot timpul benzina. Nu e nevoie sa dai decat cu o carpa si benzina pina se moaie si se sterge.Daca dai cu ceva dur inevitab zgarii masina
     
  16. jonix

    jonix 6th Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI, 85kW AJM, Tiptronic, B5-06.2000
    normal, cine te-a pus sa dai cu cardul... hartie igienica sau carpe de bumbac..., benzina sau alcool tehnic, garantat 100% :)
     
  17. colin 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Kia ceed, 1.4, 2008
    Pentru reziduri foloseste ceva dedicat: Einszett Acrysol, este cunoscut pentru capacitatea de dizolvare a adezivilor, fara a face rau vopselei. Spre deosebire de benzina/motorina care afecteaza in timp vopseaua
     
  18. Stelian99

    Stelian99 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2003 BMW M3 E46
    Foarte bun 1Z Acrysol. O sa inlature acel lipici foarte repede.
     
  19. jonix

    jonix 6th Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI, 85kW AJM, Tiptronic, B5-06.2000
    colin, cine ti-a spus ca benzina/motorina ataca in timp te-a mintit
     
  20. colin 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Kia ceed, 1.4, 2008
    este destul de simplu: combustibilii clasici contin solventi si alti aditivi care nu fac chiar bine la vopsea. De la pete si pana la matuirea in timp a lacului.....

    Intreaba prin vopsitorii sa vezi cati au renuntat la diluant in favoarea solventilor specializati pentru pregatirea suprafetelor ce urmeaza a fi vopsite.

    Sau daca ai o curiozitate: mergi la fabrica dacia sau ford din Craiova. Ai sa vezi ca la ei nu se fol diluant ci solventi specifici pentru ca acestia sunt mult mai siguri in procesul de vopsire.

    Bafta
     

Distribuie pagina asta