1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Deschidere/Inchidere Portbagaj - Mecanismul de inchidere (yala) la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Piterpan, 18 Sep 2009.

  1. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    Salutari,

    ...am un A6 normal(nu combi) mai vechi, '95 si cu porbagajul blocat, n-am nici o sansa sa ajung in portbagaj la motoras (dupa cum face galagie e cu vaccum si e pe acolo pe langa busonu de alimentare). pe bancheta am o gaura mica pentru schiuri... de-as fi pitic da' mic, poate as intra.
    ... portbagajul nu prea l-am mai deschis cu cheia, ca mi-a mai ramas blocat, dar dupa doua trei ...inchis/deschis reuseam. asa ca l-am lasat descuiat si se inchidea centralizat o vreme... totul pana cand n-a mai deschis nici centralizatu...

    ... ma gandesc la mingea de tenis... alte idei mai bune ??
     
  2. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    pai nu se mai descuie sau nu se deschide fiind si descuiat?

    faza cu mingea de tenis:) chiar vroiam sa o incerc da nu stiu cat de plauzibila e ?!(pe youtube pare usor , nu stiu daca este si in realitate)
     
  3. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    ... nu se descuie e ca si cum ar fi incuiat... , iar deschiderea la portbagaj se face cand butucul impins opune rezistenta, ceea ce nu se intampla.

    ...intre timp am incercat cu mingea de tenis... ori nu stiu eu exact smecheria, ori nu merge la audi cel putin nu la cel cu vaccum pe incuietori.

    ... sa zicem ca am gasit buba dar n-am rezolvat problema, pompa merge, intrerupand tubul care duce la portbagaj functioneaza rapid si pare ok la usi, in schimb cu tubul pus caraie vreo 5-10 secunde descuie tot.. mai putin portbagajul.

    cum ajung eu la sistemul de deschidere din portbagaj devine tot mai dificil..., bancheta e destul de naspa de dat jos si dupa ea e sudat prin puncte o tabla care blocheaza accesul in portbagaj...

    deci pun mana pe flex sau ce???? help
     
    Ultima editare: 18 Sep 2009
  4. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    ..nici o idee? stau in standby de doua zile, sigur a mai patit cineva asta, din moment ce descuierea mecanica lipseste. ..astept pareri/idei..
     
  5. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    daca tot nu gasesti nici un ajutor,poti incerca sa ajungi in portbagaj,dai tapiseria aia de la capota jos si vezi buba.sper sa rezolvi
     
  6. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    ..mda deci sa pregatesc flexu..., nu voiam sa ajung aici... mersi oricum
     
  7. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Dar de ce nu mergi cu ea la service ?
     
  8. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    n-as apela la service, sunt in italia si pentru chestii din astea baga manopera la greu, cu 40 euro/h, trebuie sa le las masina asa cum vor ei cam o saptamana... am nevoie de ea, totusi e clar ca ei pot rezolva problema... insa cum? ram ane sa vad .... decat sa intre ei inauntru pe banii mei... mai bine intru eu:)... eu speram sa primesc vreo idee cum sa deschid fara sa tai tabla aia pt. accesul in portbagaj, dar ... daca si la service propun asta... o fac eu.
     
  9. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Eu zic ca se gaseste o solutie .. la prietena mea cand ia schimbat distributia .. a uitat sa ii mai puna cablu la capota ... si trageai in gol de maneru ala din masina ... in 1o minute a deschiso .. pe elevator pe dedesupt .. meserias ... nu ma asteptam ..

    Deci sigur ma gandesc ca exista o solutie si in cazul tau !
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Salut domnule Piterpan!
    Avem maşini identice (cred). Motoraşul pompei de vacuum nu-i în compartimentul pentru bagaje ci sub bancheta din spate în dreapta lângă baterie. De acolo pleacă tubulatura pentru vacuum spre actuatoarele din uşi, capacul buşonului de alimentare cu carburant şi capota de la bagaje. În portbagaj n-ai cum să ajungi, şi chiar dacă ai ajunge, ar trebui să distrugi acel capitonaj al capotei care se poate demonta numai cu capota deschisă (cerc vicios). Actuatorul este sub acel capitonaj şi probabil burduful tijei de acţionare este rupt. Singura ta şansă este să demontezi numărul din spate al maşinii cu suport cu tot, şi ulterior cele două lămpi care-l iluminează. Prin una din cele două găuri, situate sub actuator, încearcă să agăţi tija cu un cârlig.
    Spor la treabă!
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  11. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    Dl. Nelu Patrascu... sigur avem masini identice, AEL, si ai dreptate, m-am lasat pacalit de sunet si de o schitza in 3D, cand am postat prima data, ulterior am aflat unde este...si cum sunt distribuite tuburile...

    ... ideea de a deschide sa speram ca functioneaza, am observat ca pare detasabila partea aia care incadreaza numarul... dar n-am incercat, mi-ai dat o idee buna, chiar un amic de-al meu zice ca mi-l desface in 5 minute, sunt curios daca s-a gandit si el la aceeasi miscare.

    ...cat despre intrat in portbagaj bine ca mi-ai zis, capitonajul era ca si distrus:)) evident ca sa intru distrugeri erau deja facute... sper sa nu...
    mersi mult pentru raspuns..., revin diseara cu noutati :friends:
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  12. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    problema rezolvata!

    ... am reusit sa deschid portbagajul, cu o tija lunga pe gaura pentru schi, desfacand cele doua suruburi de 10 care tin cupla fixata de partea de jos... ridicand coborand portbagajul...si-a facut joc ca sa iasa cu suruburile de fixare cu tot...

    ...problema? exact cum zicea Dl. Patrascu... burduful actuatorului spart... o crapatura de cam 1 cm pe lungime... deocamdata l-am lipit si-am lasat capitonajul dat jos ca sa pot actiona actuatorul si manual...adica prin tija aia lunga.

    ... la masina asta desfacerea numarului, si sa agati tija de deschidere cu vreo sarma prin gaura lampi de nr. e cam greu, e cam dupa colt...adica in jos tre sa cobori si ...dificil... solutia cea mai buna e aceea... desfacerea celor doua suruburi de fixare a cuplei de inchidere.

    mersi la toti ...si sper sa fie util... revin:) daca e cazul.
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Felicitări!
    N-o să ţină mult lipitura pentru că sunt coapte, îndeosebi la maşinile închise la culoare. În spaţiul acela închis pe toate laturile cred că vara temperatura ajunge la 60 de grade. În România nu se găseşte acel burduf ca reper distinct, poate în Italia este. Dacă tot ai umblat acolo, trebuia să demontezi şi yala. Este blocată mecanic de impurităţi şi de...nefolosire. Cilindrul trebuie gresat.
     
  14. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    Clar ca n-o sa tina, doar ca aseara era deja intuneric, se vede pe asta cum e tot crapat, cred eu ca temperatura urca peste 60 grade, chiar daca masina mea e un gri deschis. Burduful poate il gasesc dar la pachet cu actuatorul..., astazi poate fac o verificare si la o usa... sa vad care e starea burdufului si daca e mai buna atunci... fac schimbul... cel putin asa m-am gandit.
    ...cilindrul l-am curatat deja initial crezand ca ajuta cu ceva la deschidere, a iesit din el o gramada de imputiritati, cred ca e ok acum.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    La pachet sunt şi aici, (China) şi sunt foarte proaste. Pe mine m-a ţinut unul nou sub un an. S-a spart burduful, evident!
    Schimbă doar burdufurile între ele. Tijele actuatoarelor din uşi au alte forme.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  16. Piterpan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6, 2500 TDS, 1995
    ... referitor la burdufuri, nu cred ca astea au fost schimbate, totusi au tinut o gramada de ani si da o sa incerc sa schimb doar burdufurile, in cazul in care se prezinta mai bine cel din usa.
    ...mersi si numa' bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  17. catalin77eu

    catalin77eu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6,2,5 TDI,2003
    Va salut,
    Am o intrebare daca stie cineva la audi A6 C5 2003 berlina, din butonul de la telecomanda se deschide portbagajul automat dar nu se ridica. La mine sunt amortizoarele duse si nu stiu daca sistemul este conceput sa se poata ridica automat sau nu ? Va multumesc, o zi buna.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2012
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin ca sa verifici daca ai ridicare automata: langa amortizoarele care tin ridicat portbagajul trebuie sa mai ai un arc si in plus pe marginea portbagajului mai ai niste mici pufere elastice care imping portbagajul cand se deschide din telecomanda. Bafta.
    Vino la intalnire vineri si iti arat eu cum functioneaza sistemul de ridicare completa din telecomanda si ce piese contine acest sistem.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2012
  19. Audi-Quattro

    Audi-Quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Audi A6 1.8T 150 CP
    Buna ziua! ,,Urgent,, doresc sa cumpar amortezatoare portbagaj la Audi A6 C5 2000, pe el scrie 640 N niutoni, spune-ti care firma sa cumpar scrieti citeva, ca am cumparat unele de la piata tot scria 640 N forta de impingere, dar imi arunca portbagajul, altele abia il deschidea , macar ca scrie tot 640 N.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te sfatuiesc sa cumperi originale OEM de la reprezentanta ca sa nu mai cheltui banii aiurea pe cine stie ce facaturi. Ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scrii initial nu la amortizoare si arcuri pentru suspensie care inseamna cu totul altceva. Bafta.
     

Distribuie pagina asta