1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.8 Turbo - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de sebanab, 2 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Intri pe engine canalul 002 pt debitmetru,fa in acelasi timp cu turbina pe canalul 115.

    Ai misfire pe cilindri eroare?Scoate fiecare bobina cu motorul pornit, daca merge intrerupt,bobina e buna,daca merge la fel,e rea.
     
    Ultima editare: 20 Iul 2014
  2. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    hang your idols Nu cred ca am posibilitatea de a citi canalul 115 si nici misfire, ECU meu nu cred ca are asa ceva pe diagnoza. Dar am sa incerc, merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2014
  3. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    valorea de pe debitmetru e ciudata, as fi putut jura ca trage aer fals pe undeva, dar se pare ca nu e cazul. Incearca sa faci niste loguri pe debitmetru (acolo clar ceva nu e bine) si sa pui un boost controler manual ca sa vezi daca problema cu presiunea e mecanica sau electrica.
    La AEB am patit sa tot dea eroare pe sonda lamda pana cand am pus exact acelasi cod de sonda ca si cea defecta (pentru motorul asta vin 3 coduri de sonda daca bine imi amintesc).
     
    Ultima editare: 20 Iul 2014
  4. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Legat de sonda nu stiu ce sa zic, e a 3 sonda (1- bosh AM, 2- o alta sonda luata de la UNIX si cea de a 3 care e si pe masina luata din dezmembrari de pe un motor 1.8T de audi).
     
  5. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Mie cand mi-a picat debitmetrul, am pus altul nou si nu mai tragea bine. Puteam sa jur ca era din alta cauza. Am studiat valorile debitmetrului nou si am constatat ca nu erau ok. In ziua aia am inlocuit 4 buc debitmetre pana cand am gasit unul care sa aiba valori ok. Asa ca...e posibil sa fie si asta.
     
  6. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Astazi am facut un log in mers pentru debimetru, logul s-a facut in mers normal prin oras:
    - 3850 rpm - 62g aer -42% engine load
    Dar voi reveni cu rezultate mai detaliate.
    Intre timp am mai aruncat o privire pe fiecare bloc de la motor pe Vagcom si am ceva nelamuriri daca e is ok valorile la relanti pe canalele 16 si 96, as banui ca sunt probleme cu aprinderea, ca valorile nu sunt egale pe cilindri.
     
    Ultima editare: 22 Iul 2014
  7. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Astazi am schimbat bobinele, masurat tensiunea care vine din asa zisul amplificator de semnal ICM, tensiunile sunt ok. Masina la fel nu trage cum trebuie.
    Am revenit si cu un log facut pe canalul 002, log pe debimetru. Nu stiu ce sa zic daca e ok sau nu debimetrul. Rog sa ma ajute cineva.

    https://www.dropbox.com/s/m3b4zqyxvyksla9/log maf 21.07.2014.csv
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Aveti idee,injectoarele de pe 1.8 T, se potrivesc pe 1.8 aspirat? Sunt doua marci, Siemens si Bosch,banuiesc ca cele Bosch sunt net superioare,ceva pareri?
     
    Ultima editare: 23 Iul 2014
  9. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Posteaza o poza cu injectoarele tale sa vedem cum arata. Dar sper sa nu gresesc, de ce ai vrea sa pui injectoare de 1.8t? Nu cred ca te ajuta cu ceva doar sa faci acest schimb.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Doar din curiozitate,nu vreau sa schimb nimic deocamdata.
     
  11. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    nkady ti-am zis cum sa faci logul, ce ai facut tu nu are nici o noima.
     
  12. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    LKN dupa ce am facut acel log am vb cu tine, am sa incer sa fac logul cum ai spus tu, in treapta a 3 sa ii dau progresiv, sper sa fi inteles ce mi-ai spus la telefon si voi reveni cu el.
     
  13. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    nu progresiv, dai cu pedala la podea sa aiba load 100%
     
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Si care ar fi valoarea corecta daca debitmetrul este ok? 80 la suta din puterea motorului,adica la un motor de 150 cai ar trbui sa avem 120 mg/s,corect?
     
  15. Alex Alexander 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A4 - motor 1.8T benzina tip AVJ - 2002
    salut
    mai are cineva problem cu incingerea turbine pana se inroseste?
    motorul se incalzeste foarte repede, in 2 minute de la pornire incepe sa urece acul la temperatura. Daca merg nici 5 km deja se incinge foarte tare.

    Motor 1.8T AVJ, nu stiu de unde e problema pana acum am schimbat pompa de benzina (ca aia a fost defecta prin ianuarie), filtru de benzina, sensor MAF, Valva reglare presiune (cea de pe galleria de admisie).

    scanare cu vag com si cu tester bosch si nici o eroare, la parametri nu stiu cum este.

    turbina nu are problem am dat-o jos si e OK, la fel si la galerie garniture e OK.

    recomandati sa ma duc la tess Sibiu?
     
  16. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Salut, oricum k03 se incalzeste foarte tare. Am avut si eu aceeasi problema se inrosea in 10 minute turat motorul pe liber si am dat jos catalizatorul, eu unul l-am spart si l-am facut o teava, am auzit ca sunt si metode de "spalat".
     
  17. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    E normal sa se inroseasca galeria si turbina daca masina e in sarcina multa vreme, dar daca incalzeste fara sa "o calci" cel mai probabil ca ai o problema cu catalizatorul asa cum spunea si nkady. La euro 4 o sa dea eroare a doua sonda daca il spargi, dar daca ai pe cineva priceput in evacuari va sti cum sa monteze a doua sonda sa nu mai dea eroare.
     
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
  19. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Daca accelerezi brusc si turbina baga presiune mult timp e normal sa se incinga sau sa se inroseasca. Daca accelerezi progresiv si " o lasi sa-si ia singura turatia" mentinand piciorul pe acceleratie fix, ai sa observi ca se tureaza fara sa apesi acceleratia si in acel moment foloseste turbina foarte putin si nu se incinge. Conteaza stilul de mers. Daca citesti cu atentie manualul de utilizare a masinii ai sa.vezi ca si scrie treaba asta. Eu asa merg cu ea. apas usor acceleratia si o las mai mult pe ea sa urce in turatii pana in jur de 3.000 ( motor benzina) la motorul cald. La motorul rece in general 2500-2700. E normal ca in cateva minute sa se incalzeasca. Doar de aia e benzina.
     
    Ultima editare: 29 Iul 2014
  20. BaiatBun

    BaiatBun 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2014
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    A6 1,8t 1998
    Stie cineva ce poate sa aiba,motor 1,8t AEB.
    Dimineata la prima cheie sau daca sta mult oprita cand ii dau cheie se tureaza abia la vreo 200 de ture,tremura toata ,da sa moara motorul dar nu moare,iar daca o accelezer usor sare la 900 ture si nu mai am treaba toata ziua pe urma.
    Mentionez ca a inceput sa faca doar de vreo 4-5 zile,inainte nu aveam probleme cu ea.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta