1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.8 Turbo - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de sebanab, 2 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    La fel face si la mine, pornita pentru prima data la accelerare are ezitari. Verifica sonda lambda, eu am eroare cu ea si nu am reusit sa o rezolv inca.
     
  2. BaiatBun

    BaiatBun 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2014
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    A6 1,8t 1998
    La fostul bmw de la sonda dadea in nas rau de tot,mergea intrerupt,am scos mufa si a ners brici,am mers asa fara mufa vreo doua luni pana cand am schimbat sonda

    Acum n-am uitat pe net la sonde,vad ca nu sunt deloc ieftine,de la 300 pana pe la 900 de lei
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iul 2014
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Sonda lambda nu are treaba cu pornitul masini.Ea incepe sa lucreze cum se zice in momentul in care se incalzeste.Este adevarat ca din cauza ei masina poate merge intrerupt,sau cum mai spunem noi,"da in nas".Eu as zice sa verifici senzorul temperatura lichid racire,cel albastru cu doi pini de pe distribuitorul de apa.Incearca sa faci o diagnoza cu vagcom-ul masinii.
     
    Ultima editare: 29 Iul 2014
  4. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Prima daca as recomanda sa verifici probleme uzuale ale motorului de 1.8t
     
  5. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    salut
    vin si eu cu o problema la a mea masina A4 1.8 t aeb.Problema e ca am mari pierderi de putere si un suierat ciudat pe evacuare.deci calc tare acceleratia si masina trage foarte greu si se aude ca si cum turbina sufla toata presiunea pe evacuare.
    Am verificat turbina data jos verificata e ok,debtmetru,sonda landa.diverter valve,N75 toate sunt ok pe tester nici o eroare facut log in mers toate functioneaza ok, au foat verificate toate furtunele de la interculer si turbina si sunt ok.Si totusi masina nu trage si parca toata presiunea ce oface turbina o baga pe evacuare
    Ceva sfaturi unde sa mai sap dupa problema mi ar prinde bine :(
     
  6. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    turbina zici ca ai verificat-o....dar supapele care inchid pe acolo...sa nu seuca presiunea? ele sunt controlate foarte fin....in fine....cum nimeriti voi numai la croitori cu masinile....nu stiu....
     
  7. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    Sa verificat in intregime aceste supape find banuite de la inceput, inca mai se cauta problema ieri am gasit furtunul de la epurator gaze rupt care cred ca nu are treaba cu problema mea l am comandat si astept sa vina azi sa continuam cautarile.Cit despre mecanici astia sunt mecanici din romania
     
  8. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Revin cu mic rezultat in urma investigatiilor la problema mea cu motorul 1.8T AEB '96 ca nu tragea si dadea in nas in treapta a 2 pe la vreo 3000 de ture, atat pe ECU de 150hp cat si cel de 200 hp. Se pare ca dupa ce am schimbat bujiile, desi setul NGK care a fost pe masina a fost pus in primavara si erau afumate, acuma am primit cadou de la un prieten un set de NGK Iridium si treaba e buna; am pus la loc ECU de 200 hp si masina se comporta bine, chiar imi place.
    Ramane o mica nelamurile cu valoriile neegale de la knock sensor de pe canalul 16, aceeasi anomalie si cu bujiile schimbate. Rog un coleg care sa ma poata ajuta cu o citire pe acest canal pe acelasi tip de motor.
    Si legat de problema cu sonda lambda nici ca am gasit rezolvarea.
     
    Ultima editare: 8 Aug 2014
  9. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Stii ca s-au facut studii ca 99% din bolnavii de cancer au avut inainte de declansarea bolii o trauma psihica majora? Stiai ca 90 % din cei care au cancer au avut canalele obturate la stomatolog? Sunt studii facute de universitati prestigioase. Ei....cam asa zic si eu de modificarile astea pentrumarirea puterii facute la coltul strazii....si apoi apar probleme pe la motorcu diferite accesorii care tot pica....si pica...sa fie coincidenta? ....pana si operatiile estetice au efecte secundare....eu sunt de parere ca asa cum a fost proiectat motorul....( se investesc sute de milioane de euro in proiecatarea si testarea unui motor)....asa trebuie sa-l lasam. daca vrem tunning....ehe....tunningul asta...nu e asa de simplu cum cred unii....dar...fiecare face ce vrea cu masina lui....
     
  10. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Inteleg unde bati tu, dar nu are legatura :). Masina mergea nasol si inainte sa schimb ecu, iar ecu de 200hp e un ecu de pe o alta masina a unui prieten, masina care mergea foarte bine si 2 la mina, prietenul de la care am luat ecu e de incredere, plus ca omul are multe cunostinte si baze, poate e suficient sa zic ca are in garaj 30 de masini mai rare, un s3 de 280 hp, un m3 2007 sedan de 360hp, un m3 2004 coupe de 650hp, ford cosworth Rs, un ford fairlane cobra 1969 si multe altele. Multe din ele ridicate de el in putere.
     
    Ultima editare: 8 Aug 2014
  11. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    Problema sa rezolvat.sa spart catalizatorul si a infundat evacuarea
     
    Luchian Cosmin apreciază asta.
  12. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Ce ai facut? Ai inlocuit catalizatorul? Eu am scos tot ce era in el si l-am pus la loc, gol si e ok, consumul nu a crescut.
     
  13. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Fara catalizator nu mai treci de itp pe bune. Iar daca bate vantul din spate cand stai la semafor o sa ai nasul infundat de la mirosul noxelor.
    Consumul creste ff putin ca si puterea de altfel.
     
  14. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Legat de Itp nu e bai, acum o luna l-am facut si s-a rezolvat, consumul nu s-a modificat.
     
  15. zaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 4 1,8t '98
    Si eu am golit catalizatorul si am renuntat si la toba intermediara, consumul pare sa fi ramas la fel:)
     
  16. lypy_23

    lypy_23 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI A4-B5-1.8T-AWT
    manifestari motor, 1.8T-AWT,an fabricatie-2000: pornire greoaie, mers sacadat in relanti dupa pornire, cu mentiunea ca isi revenea dupa circa 1 minut de la pornirea motorului. la scanare nici o eroare. REZOLVARE PROBLEMA, la mine cel putin: AM DAT SCUTU JOS, SI SUB FILTRU DE AER AM GASI UN MOTORAS ELECTRIC LANGA TURBINA CE AVEA FURTUNU DE AER CARE MERGEA LA MOTOR "FISURAT"!!! pret furtun,180ron, vine numai pe original. merge masina din nou normal, sper ca postarea mea sa ajute si alti colegi.
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Il am pe balcon impreuna cu uleiul... pentru revizia de la anul :d

    multam pentru poza

    desi e mai mare 950/4 e 24 ron 940/66 e 37 de ron desi e mai mic
     
    Ultima editare: 25 Oct 2014
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Cum suna esapamentul fara intermediara ?
    Intreb pentru ca ma bate si pe mine gandul ... :D
    Danke ! :D
     
  20. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Depinde de toba finala, eu ieri am renuntat la intermediara, catalizator nu mai e de mult, si am pus o toba de 63, in turatii normale e ok, la turatii mai mari se aude mai tare dar nu bate la ok.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta