1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele 1.8 Turbo - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de sebanab, 2 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    @drogas
    corect filtrul mai mare ulei mai mult ungere mai buna ,dar nu munceste mai mult pompa ?mai ai aceeasi presiune in rampa?
     
  2. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    ce treaba au una cu alta?

    e aceiasi presiune cu orice filtru, cantitatea de ulei difera in circuit

    happy?

    audi a marit filtrele la 1.8 de la cele mici de 123cmnlabcele de 150cm 940/66 si tot internetul l-a upgradat cu maximul 950/4

    pune mana pe google si scrie asa : mannolator 1.8t sau big kahuna 1.8t
     
    Ultima editare: 25 Oct 2014
  3. bongdan

    bongdan 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Praga
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI -- A6 Avant 1.8T 110kw, 2001 -- A4 1.9TDI 81kw 2000
    Salutare,

    Am o problema la motor dimineata cand pornesc se aude un tacanit metalic dar incepe sa se auda dupa 2-3 secunde dupa ce pornesc motorul si nu se mai aude dupa ce scade socul la turatia normala.
    Motorul porneste frumos se aude bine dar dupa 3 secunde incepe acel tacanit care dispare dupa 1-2 minute.

    Ce ar trebui sa verific ?
    Mi s-a aprins si eroarea cu presiunea de ulei cu rosu dar foarte rar si numai pentru 1-2 secunde dupa care se stinge si e ok. Foarte rar ma refer ca s-a aprins in 3 luni de 2-3 ori.
    Poate are legatura...ceva nu e in regula.

    Vreun sfat ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic integral si nu ai gasit nimic asemanator cu problemele tale ? Desfa capacul motor ca sa vezi cum arata pe acolo, curata sorbul baii de ulei si asa mai departe. Crezi ca daca stam sa ghicim rezolvi problema ?
     
  5. bongdan

    bongdan 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Praga
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI -- A6 Avant 1.8T 110kw, 2001 -- A4 1.9TDI 81kw 2000
    Nu sunt nou pe forum si stiu ce inseamna butonul cu Cauta.
    Am intrebat daca are careva vreun sfat. Oricum mai mult decat sa ghicim nu avem ce sa facem aici. Important e sa ghicim cat mai bine si sa desfacem la mecanic ce trebuie.
    Sorbul e curatat, pompa nu avea joc cand s-a curatat sorbul.
     
  6. Guest 35258 Guest

    Salut , se poate monta o turbina k03s de pe o skoda RS(COD AUQ) pe un motor 1.8T audi din 2000 , cod APU fara modificari ? :sos:
     
  7. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Fara modificari nu se poate.
    Bogdan cel mai probail pompa sau o supapa aflata in corpul fitrului de ulei care controleaza presiunea uleiului din chiuloasa.
     
    Ultima editare: 4 Noi 2014
  8. bongdan

    bongdan 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Praga
    Masina:
    A4 Avant B8 2.0 TDI -- A6 Avant 1.8T 110kw, 2001 -- A4 1.9TDI 81kw 2000
    Mersi LKN.
    Poti sa-mi dai mai multe detalii despre supapa? E in filtru ?
    Daca te referi la senzorul de presiune ulei care se monteaza langa filtru, l-am schimbat.
     
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
  10. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    Salutare.Caut de ceva vreme o rezolvare a problemelor motorului 1.8t 150hp cod AUM(vw bora).Incerc si aici pt ca am vazut ca e un topic intens dezbatut si cu mult feedback.
    Ca si idee pe scanare am din cand in cand 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-10 - - - Intermittent
    si tot aleatoriu 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Problema se manifesta prin rateuri in admisie,un mers intrerupt al motorului atat la relanti cat si in mers.In mers e un adevarat chin cand apare problema.Smuncituri,plecari turate,lipsa de putere,bineinteles rateuri care se aud proeminent in admisie(parca se aude ceva si pe evacuare din cand in cand).In acelasi timp,turbina face presiune ciudat.Aud cum ba suge mai domol ba mai tare,diverterul elibereaza cand intr'un fel cand altfel....Toate astea in mers constant.Pe accelerare da in nas,da rateu,pleaca in suturi,la fel ca si sunetul turbinei(aspiratia aerului) incontinua si sacadata.
    Am verificat tot ce e sun admisie(furtune si supape),am inlocuit un furtun T cu supapa din el,clapeta curata,verificat tot ce altceva se mai putea verifica (zic eu).
    Sondele lambda trec testele,in schimb sonda 1 la relanti,cand are chef,fuel trimul o ia mult pe plus(peste 10%),apoi scade si variaza intre -10 si +10...apoi iar o ia razna...tot asa.Missfire nicaieri(bujii noi,bobine inlocuite).
    Proprietarul anterior mi'a zis cand am cumparat masina ca a inlocuit pompa de benzina.Acolo inca nu am umblat.Filtrul de carburant e nou.
    Poate fi pompa de vreme ce (zic eu) problema pare sa apara PARCA o data cu scaderea nivelului de benzina?(cand se aprinde martorul de carburant).
    Multumesc anticipat pt atentie si pt ajutor!
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    intre turbo si clapeta de acceleratie ai intercooler-ul da? cred ca mai mult de 2 sau 3 tubulaturi principale nu ai pe circuit. + cel de la DV, retur in turbo.
    De obicei simptomele duc clar la fisuri in tubulatura de cauciuc. daca nu le vezi la prima mana, trebuie date jos. orice mica crapatura se poate auzi in principiu cu masina (de preferat) pe elevator...usor accelerata de cineva iar tu o asculti pe traseu.
    Daca spui ca auzi turbina mai tare sau mai incet, parerea mea este ca tu auzi aer! aer care scapa de obicei:)

    Din propria experienta, de 3 ori mi s-a intamplat(si nu numai la 1.8t) de fiecare data era fisura intr-un furtun.

    Coolant Temp Sens. poate genera si le probleme, este ieftin si daca inca nu l-ai schimbat poti face treaba asta. mergi pe varianta verde (059919501AKT2) ca este mai buna.

    De altfel un amic a avut probleme cu senzorul N249, este si el raspunzator de presiune. Poate da erori si cum este legat si de N75 care raspunde de actuatorul turbinei...poate de acolo da in nas.

    Indicat este sa nu le cumperi ci sa rogi un amic cu aceeasi masina sau motor sa faceti schimb, ca se scot usor de pe circuit. Poate depistezi problema asa.

    Nu are treaba pompa..parerea mea. ce martor de carburant se aprinde??

    Diverterul original este din plastic si capsulat, daca membrana din el este dusa...PA! Poti verifica cu un alt DV, daca este de acolo iti sugerez sa mergi pe DV de la Bosch 710N este mult mai bun ca si DV stock.

    Repet...nu te apuca de schimburi pana nu esti 100% convins ca nu ai fisuri sau scurgeri pe tubulaturile de aer

    Incurcate sunt caile 1.8T ! :))
     
    F33lings apreciază asta.
  12. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    mersi din suflet pt raspunsuri.
    Vis a vis de martorul de carburant,ma refer la cel care te avertizeaza ca mai ai putina benzina :)
    Ce e drept traseul turbo-clapeta l'am inspectat vizual pe dededsubt fara sa demontez.Cele 2 furtune care intra in n75 le'am verificat si sunt ok.
    La n249 ma mai gandeam sa faca figuri dar gasisem un diy de verificare cu multimetrul si iesise bine verificarea.DV nu a scapat nici el de verificare,tine presiune in el( e "unisens" din cate am vazut)...acuma sa nu aiba probleme la membrana..
    Ciudat e ca imi face cand vrea...Ultima data cand a facut am demontat toate vacuumurile de sub admisie...si a disparut...pana azi :(
    Multumesc inca o data pt promptitudine.Am impresia ca numai eu patesc de astea.Voi inlocui g2 si divertul ca de mult stau cu ochii pe ele(prefer sa stiu ca sunt noi si gata :) ).
    Daca a mai patit careva ceva similar,ascult cu mare drag!
     
  13. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
    P0322 - 35-10 - - - Intermittent

    Cer si eu un pic de ajutor cu o astfel de eroare la un 1.8t cod AUM

    Problema se manifesta astfel:porneste luuuuuuuuung tare(tin mult cheia).Din cate se pare,doar dupa ce merg cu masina.A facut de vreo 4 ori,niciodata dimineata.

    Concomitent cu pornirea motorului(cand porneste intr'un final) se aude si un tacanit iregulat sub bord.Apoi dupa ce porneste ramane EPC aprins pana la urmatoarea pornire sau cand o sterg din vcds.

    Am demontat releele de sub bord si totul pare ok.Nu contacte afumate sau oxidate.Releul care am banuit eu ca ar fi,daca nu ma insel era cel pe care scria 409.L'am desfacut iar inauntru e impecabil.De masurat nu am efectuat nici o masuratoare cu multimetrul.

    Totusi am comandat un senzor nou sa il schimb.

    Sa fie si alta cauza?
     
  14. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    revin cu noutati....de data asta bune.
    Am inlocuit senzorul.Mult chin mai ales la scos din locas.Ca si idee am dat jos admisia si apoi pe dedesubt l'am extras....altfel ar fi trebuit filtrul de ulei dat jos.La fel si mufa.Chin la declipsare.Avea ceva pilitura pe cap si praf maroniu(ambreiaj zic eu).In fine...dupa operatiune,acum 10 zile...nu a mai facut mofturi,cel putin la pornire.Intre timp a disparut si problema cu revenirea pe relanti greu.A mai dat o data amestec sarac si a aprins checkul.Pana sa ajung acasa sa il sterg a disparut singur.Masina trage de 10 zile fara moft.Sper de acum sa ma axez pe upgradeuri si mai putin(chiar deloc imi doresc) pe reparatii.Sarbatori fericite tuturor!
     
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    bine ca ai rezolvat, multumim pentru feedback
     
  16. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    Super ciudata legatura intre senzor si tipurile de erori detectate...de la amestec sarac,pierdere de presiune la comportmanet ciudat al motorului...rateuri,dat in nas,porniri ale motorului toate diferite intre ele,putere scazuta,comportament haotic al turometrului la mers pe liber(revenea greu pe valoarea de relanti).
    Acum pana si DVul se aude altfel.Elibereaza mai puternic fata de cum eram obisnuit.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deoarece s-a spus tot ce era de spus despre acest motor si s-au explicat cu lux de amanunte toate problemele pentru acest tip de motor, topicul se inchide dar va ramane vizibil pe prima pagina in aceasta arie.
    Discutiile (pentru cei care chiar au ceva de adaugat si nu pun intrebari aiurea si inutile) vor continua in topicurile deja existente in aria dedicata tipului / modelulului de masina detinut.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta