1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele Non PD 1.9tdi: 90cp - 110cp - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de VDragos, 17 Iul 2009.

  1. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ok mersi pentru informatie.lovesc boltul pana cand grupul 4 arata duty cycle 50%.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Scuze ca nu am nici o informație clara si esti cobai. Nu mai am motor cu pompa de injecție. Vom vedea rezultatele din experientele tale. Succes.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Da asa este boltul in jos duty mai mic. 20170209_150112.jpg
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Perfect. Vad ca in setup-ul acesta pompa poate tine si avansul cerut. Ar interesant sa faci un log pe canalul 4 sa vezi daca la valori mari de avans mai poate corecta pompa. Cand va fi uscat, fa si un log 1500-4200 rpm in treapta 3 pe canalul 4 si postează. Mulțumim ca ai revenit cu rezultatul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca mai trebuie putin, deci la ralanti clar trebuie sa fie sub 30 % duty cycle. Nu e rau oricum.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Feb 2017
  7. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    La un moment dat am observat o schimbare de sunet cand acceleram ca si cum ar fi un camion un carait din pompa cred ca a facut presiune prea mare.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ti se pare ca e prea mult, incearca sa mai impingi inapoi boltul. Am vazut ca avansul tau acum e "dead on". Prea mult zgomot nu trebuie sa faca daca nu e prea sus fata de mijloc,
     
  9. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Mai jos de 40 % nu reusesc la relanti numa daca o turez atunci scade si la 4.8%.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai ziceam sa revii la un procent mai mare daca nu iti place cum suna, dar daca nu face avansul cerut ajungand peste 95% duty cycle probabil ceva nu mai e in parametri. Oricum in a 3-a e greu sa se regleze si înregistreze cum trebuie fiindcă creste prea repede turatia.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  11. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    La adaptari grupul 5 de ce nu pot modifica valoarea injection quantity ? La ralanti am valoarea de 21.0 mg. daca bine am inteles. De aceasta valoare depinde pornirea motorului sau nu ? porneste cam tarziu si la rece si la cald.

    Acum nu face urat ba chiar raspunde mai repede la pedala doar ca probabil cum l-am ciocanit in timpul mersului nu ia placut si am bagat supapa cealalta ca am zis ca poate l-am inchis prea mult. Maine dimineata iarasi ma ocup de problema asta.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai cu motorul oprit trebuie :D
    Pai normal ca raspunde bine. Ai presiune mai buna si avans cum trebuie. Probabil asta forțează puțin pompa uzata sa mearga ca una noua.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    inca ceva este normal ca in grupul 4 adaptari am error?si grupul 5 nu se modifica care este treaba?
     
  14. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Daca reglez presiunea mai mare, da eroare:

    20170211_092730.jpg

    Log cu ultimul reglaj
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce e in log arata bine (mai putin inceputul, unde pare ca nu poate retarda) dar cred ca poti da putin inapoi boltul daca primesti eroare. Cred ca merge foare bine cum e setata acum.
     
  16. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Da asa este trage foarte bine.am mai dat boltul inapoi, acum nu mai da error si urca bine in turatie dar nu ma las pana nu reglez chiar la pragul la care sa nu dea eroare.am atasat ultimul log fara error.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Interesante rezultatele. Esti aproape de perfectiune :) mai apasa-l f f putin apoi lasa-l in pace. Din punctul meu de vedere l-ai putea lasa si asa.
     
  18. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Hai ca treaba asta in mare am inteles,dar ceva reglaj pentru pornire mai rapida nu este?
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca totul e pus la punct, motorina buna si filtru bun, trebuie sa porneasca la sfert. Nu cred ca ai la ce sa umbli.
    Nu am umblat niciodata la altceva.
     
  20. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Am avut un vectra b 1.7 numa ii aratam cheia si pornea asta trebuie sa invarta un pic.dar bine ca merge si asa.
     

Distribuie pagina asta