1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele Non PD 1.9tdi: 90cp - 110cp - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de VDragos, 17 Iul 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi bujii, aer in instalatie, filtru.... De ex vezi supapa unisens de pe returul pompei. Daca rugineste bila aia, nu mai inchide si se decompreseaza pompa.
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La mine s-a rezolvat partial pornirea grea prin schimbarea a 3 bujii. A patra am lăsat-o asa pentru ca cine a mai umblat inainte a bagat-o stramb si a prins doar cateva filete si e post de dop.

    Mai trebuie sa cresc putin avansul, acum fiind la 43.
     
  3. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Eu nu am probleme cu bujiile fuctioneaza toate 4 ok.aer in instalatie nu am toate tevile sunt schimbate,filtru nou supapa filtru nou.si la cald si la rece este cand trebuie sa tin 2 sec.cred ca cantitatea injectata este problema
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Atunci vezi adaptari pe canalul 5, poate sunt informații si pe rosstech.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Buna seara prieteni. Povestea mea incepe acum cateva zile cand a trebuit sa trec pe la pompagiu pt schimbarea kitului de garnituri la pompa de injectie. Dupa aceasta operatiune mecanicul a reglat avansul dupa urechea lui(in afara graficului) si am plecat la munte cu familia si prietenii. Pe drum cand am ajuns pe autostrada in treapta a 5 a la 3200 rot/min am simtit o pierdere de putere. La destinatie am scanat si mi-a dat eroarea 17656( din poza). Reglez avansul (in grafic) in limite si pe drumul de intoarcere observ ca e mai fumigena si se plafoneaza acceleratia ba la 2600 rotatii, ba la 2800 sau mai sus. Azi reglez avansul din nou dupa ~urechea mecanicului~ si nu mai e fumigena dar tot se plafoneaza pe la 3200 rot/min. Am inteles din ce spune Rosstech ca mai poate fi de vina si valva N108. As vrea sa ma ajutati sa-mi spuneti unde este mai exact aceasta valva si daca poate cineva sa ma ajute cu ceva detalii despre cum se verifica N108 si aici ma refer la tensiuni si rezistente care ar trebui verificate in mufa de la cablajul electric care vine spre pompa. Am gasit ceva despre asta intr-un manual de skoda se pare motor ALH dar nu stiu daca se pupa cu al meu AHH. Las aici si seria VIN daca tb pt schema electrica WAUZZZ8DZYA112308 si va multumesc tuturor pt rabdare si lamuririle ulterioare.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Totul e cauzat de pompagii incompetenti. Probabil am povestit si eu acum cativa ani ca nimic nu era setat cum trebuei cand am plecat cu masina de la aceeasi operatie.
    Seteaza avansul pe linia de mijloc, seteaza si IQ-ul ok si apoi fa loguri pe canalul 4 si vezi daca tine avansul. E posibil sa fie din presiunea din pompa.
    Pentru fix problema aia vezi detalii pe rosstech. Daca nu ai avut-o inainte, e posibil sa fie ceva in neregula la vreo mufa. Valva N108 cred ca e cea care regleaza avansul si e in partea de jos a pompei. Are 2 fire care se conecteaza in cablajul pompei parca.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680
     
  7. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Cu avans reglat in zona de mijloc si IQ pe la 3.8-4.0 incepe sa se plafoneze chiar si in treapta a 4 a sub 3000 rot/min insa nu e o regula...alteori ma lasa sa schimb si in treapta a 5a si abia apoi se plafoneaza. Plus ca e fumigena iar la accelerare pe loc dupa 3000 rot incepe sa detoneze pe evacuare, pocneste, intrerupe. Din cauza asta si satul de atatea teste pt azi am preferat sa urc avansul in afara graficului pt ca nu mai da fum si plafonarea turatiei intervine la 3200 rot. Maine incerc sa-i fac logul pe canalul 04, poate reusesc in treapta 3 si apoi Dzeu cu mila pana dupa Paste. Mecanicul este dispus dupa sarbatori sa intervina si sa verifice ce a facut incaodata. Multumesc arazvan de raspunsul tau prompt.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Atunci direct inapoi la pompagiu. Cine stie ce belele a facut acolo. Pun pariu ca pe standul lui (daca are) totul era in parametri ... de tractor.
    Minunat, te duci cu o problema si te intorci cu mai multe.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cine a montat pompa si distributia??
    Bancurile de proba nu gresesc iar garniturile la o pompa de AGR/ALH/1Z sunt simplu de schimbat.
    De vina e cel ce ti a montat pompa/distributia DACA pompangiul e unul bun.
     
  10. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Stand pt calibrat/verificat pompe VE in Constanta nu estista, azi am aflat. Sunt doi pompagii pe care ii cunosc din recomandari. Unul doar inlocuieste garniturile iar celalalt se ocupa si cu demontat de pe masina, inlocuit garnituri/montat la loc, reglaje etc. L-am preferat pe ultimul tocmai din cauza faptului ca face toate operatiunile avand un service de familie impreuna cu fiul si nepotul lui. Fiica-su demonteaza si monteaza la loc iar batranul e defapt pompagiul. Omu dupa cum se misca si vb lasa impresia ca i-au trecut mii de pompe prin mana insa la capitolul reglaj avans o face dupa sunetul motorului, fara grafic(asa stie el). Fiica-su cand a venit vorba sa modifice IQ s-a apucat repede sa faca un hammer mode. I-am spus...Stai nene ca se mai poate modifica din tester...la care nepotul...Uau! nu stiam ca se poate si asa. Va dati seama ce mi-a trecut prin minte atunci,...nici eu nu sunt un invatat si mai am multe de pus la punct dar cand faci din asta o meserie si mai ceri si bani e....si culmea are clienti.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E complicat dar nu de nerezolvat, la o setare de baza de 32768 prin metoda ciocanul duci IQ pana la o valoare de 2.5/3.5 mg(pe urma te joci din adaptari daca este cazul) iar in casuta 3 sa ti arate o valoare undeva pe la 14.5 V, duci apoi avansul la linia din mijloc si vezi cum se comporta. Conditia de baza este ca distributia sa fie bine pusa.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai discutat pe forum in zeci de mesaje cum punem avansul la punct la motoarele cu pompa VEP.
     
  13. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Salut din nou. Azi am refacut avansul cum se vede in poza si apoi am facut un log in mers pe canal 04. Va rog sa-mi spuneti si mie ce vedeti in neregula acolo. Mentionez ca undeva aproape de 4000 rot/min se plafoneaza acceleratia. Eroarea ramane aceeasi, conf poza de mai jos
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai daca vrei pana la 8000 rpm ia un benzinar :)
    Parerea mea e sa nu stai tu cu el prea mult la 4000, ai destula putere pana acolo.
     
  15. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Nucule uita-te te rog si pe log, l-am pus mai tz ca nu a mers din prima. Sa mentionez ca in tr 3 urca cum se vede in log insa in tr4 si 5 e jale, se plafoneaza chiar si sub 3000rot. Aici mi-e teama in cazul unor depasiri cand mai ai nevoie de putere si ramai fara ea. Mentionez ca in iarna a primit si o resoftare stage1.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pompa ta are pistonul de avans montat gresit sau defect. Nu reușeste sa faca niciun pic avansul care trebuie. Din cauza asta nici turbo nu face presiune si scoate fum ca injecteaza prea târziu,avansul dinamic fiind complet aiurea.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Care e pistonul de avans? poti sa-mi dai o poza cu el? sau o schema ceva? sa stiu eu in primul rand cand ma duc la pompagiu dupa sarbatori. E posibil sa fi ramas ceva mizerii sau pilitura pe acolo, parca nu-mi vine a crede sa fie defect ca doar a mers pompa asta 17 ani fara probleme si acum dupa o banala schimbare de garnituri nu mai vrea sa-si faca treaba. E vb de valva N108 cum o da rosstech ca posibila cauza? aprpo....azi am verificat rezistenta pe pinii 9 si 10 din mufa care merge la pompa si mi-a dat 17,7 ohmi(din ce am gasit eu pe net tb valoarea tb sa fie intre 12-20 ohmi)
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, aia e valva care regleaza avansul. E aia de sub pompa prinsa in 2 suruburi. Probabil nu a montat ceva bine.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  19. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Salut, revin cu noi stiri. M-am enervat ieri si m-am dus peste pompagiu de dimineata. A dat pompa jos si a gasit in zona pistonasului de avans mizerie, la fel si in corpul pompei. A verificat valva N108(functionala - putina murdarie pe sita), a spalat tot ce era de spalat si l-am pus sa sufle cu aer peste tot. Pus pe masina, reglat avans, dat talpa....merge de rupe fara probleme si erori. Concluzia? aparent totul era in regula, se prea poate din cauza mizeriei sa fi obturat cursa pistonului sau altceva pe acolo. Dupa toata treaba asta am refacut logurile pe care le atasez pt observatii. Si totusi vad fum in oglinda....fum negru. Azi am facut ceva mai multi km prin oras si constat ca am un impuls ciudat..... pe la 2000rot daca apas pedala mai tare parca da o fractiune de secunda in nas dupa care explodeaza un norisor negru in spate si simt cum ma baga in scaun. Am luat putin din debit dar parca nu s-a schimbat nimic. Sa mai reduc din avans?? erori nu am pe engine.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    "Norisorul" de fum nu-l aveai si inainte de a umbla la pompa?

    Fumul la acceleratie mai puternica e de la soft, de cele mai multe ori.
     

Distribuie pagina asta