1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Despre motoarele Non PD 1.9tdi: 90cp - 110cp - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de VDragos, 17 Iul 2009.

  1. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Nu cred ca-l aveam pt ca nu-l vedeam asa cum il vad acum.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ti-am zis ca unii pompagii sunt praf. Bine ca ti-a rezolvat problema.
    Vezi IQ cum e acum, eventual fa-l mai mare puțin si vezi cum se comporta.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!

    Am facut un log in mers si daca m-ati putea ajuta cu o citire/explicatie daca se poate cu ce este pe acolo daca e ok sau nu masina mea ca nu ma pricep ...

    [​IMG]bilder hochladen kostenloscertificity.com

    Si am facut si la injectoare ca am pus de curand injectoare de 110cp

    [​IMG]gratis bilder hochladencertificity.com


    Masina mea Audi A4 B5 1.9TDI 66kw 90CP an 1996 cod motor 1Z

    Multumesc frumos !
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pierzi presiune pe traseul de admisie. Furtun spart/crapat. La modelul tău se crapa furtunul care face legătura între tubulatura de plastic si galeria de admisie. As verifica prima data acolo, apoi pe la intercooler. Sigur trebuie sa fie ulei pe undeva si se aude si zgomot.
    Injectoarele par ok.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  5. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Se aude parca un șuierat cand accelerez mai tare si la relanti am vibratii in masina...cineva mi-a spus ca ar fi debitmetru (l-am comandat)

    PS: de ce apar doar 3 injectoare pe tester?
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E posibil sa il fi comandat degeaba, desi cam mici valorile masurate. Rezolva-ti pierderea de aer intai, apoi fa alte loguri. Abia atunci poti vedea ce e cu debitmetrul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  7. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Deci trebuie sa desfac furtunele alea groase dintre admisie pana la intercooler (intercooler-ul este in partea soferului sub far ...partea de sus trebuie sa o verific sau si ce pleaca din intercooler pe sub masina? )
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica tot traseul de la turbo la galeria de admisie si vezi unde se pierse presiune. Eventual pune pe cineva sa o tina accelerata la 2000 rpm si vezi daca se aude ceva.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Intampin o chestie ciudata cu trepidatul motorului si implicit a masinii.
    Daca pana acum 3 saptamani am incercat sa elimin trepidatiile prin schimbarea suportilor, am observat influenta temperaturii exterioare.

    La < 25*C exterior, motorul nu trepideaza, atat la rece cat si la cald.
    La > 25*C exterior motorul trepideaza atat la rece cat si la cald.

    Nu sunt erori pe motor, valorile injectoarelor sunt bune, IQ 4mg, in schimb avansul este putin retard (asa este de cand am luat masina).
    Pornirea tot timpul a fost putin mai greoaie la cald, iar la peste 30*C exterior se simte putin mai lenesa masina.

    Din pacate nu pot pune vag-ul, au spart apartamentul din Timisoara si au furat printre altele si laptop-ul. Daca aveti ceva idei, ce pot incerca dar fara sa implice vag.

    Multumesc.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din pacate fara vdcs/loguri nu poti face nimic!!
     
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am reusit 2 log-uri, primul putin incomplet. Pedala este calcata total, dar nu arata 100%. Am verificat dupa doar cu contactul pus si apasata normal pana la fund nu arata 100%, daca o apas stil ciobanesc, brusc, face 100%.

    Observ ca dupa 3000 rpm debitmetrul nu mai tine pasul, la fel si presiunea. Se intampla asa din cauza pedalei de acceleratie sau prezinta probleme si MAF/MAP?

    Temperatura afara a fost cam 17°C. In urma cu 1 luna am curatat EGR si admisia.

    Multumesc.
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am schimbat debitmetrul, iar acum valorile sunt ceva mai ok dupa 3000 rpm. In continuare, in acceleratie traductorul nu vede pedala 100%, dar pe loc cu motorul oprit vede 100%.
     
  13. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut, revin cu o intrebare : dupa cate secunde de la pornirea motorului e normal sa se stinga becul de ulei? Un timp mai prelungit poate insemna ca pompa de ulei e obosita? Poate prezenta uzura?
    Atasez un clip cu o pornire dupa o zi de stat. Masina porneste instant si la rece si la cald, dar nu-mi place chestia asta cu presiunea. Calitatea audio e praf, dar se aude si diferit dupa ce se stinge becul, se 'amortizeaza' zgomotul motorului. Nivelul uleiului e la 40%, 5W-40 Liqui Moly. Consumul de ulei in aproape 2000km e 0.

     

Distribuie pagina asta