1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8I cod ADR pe Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jiva, 23 Iul 2008.

  1. cristicrs 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A4 B5 1.8 ADR 1995
    Salut
    Ieri am facut schimbul de ulei si a intrat doar 2.6L pana la nielul max pe joja si un ''mecanic'' a mai pus aprox 800ml spunand ca e prea putin ulei si ca cel mai probabil nu e joja ei originala.Ce parere aveti ,mi-e teama sa nu fie prea mult ulei!cum imi dau seama daca e joja ei?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca a facut bine ;)
     
  3. Bucur Gabriel

    Bucur Gabriel Banned

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Waldkraiburg, Deutschland
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 benzina 1.8
    Salutare tuturor.
    Am decis sa scriu acest mesaj care se refera strict la pornirea anormala la cald care o am la masina mea A4 B5 cod motor ADR si poate ma ajutati sa gasesc o rezolvare. Nu am gasit nimic concret despre asta si sper sa fie acceptat. O sa va povestesc absolut tot, poate omit eu ceva relevant si nu imi dau seama.

    Am cumparat masina vara trecuta constient fiind ca urmeaza sa-i inlocuiesc cotul flexibil de pe evacuare. Inlocuit cot, schimbat ulei si toate filtrele(ulei, aer, polen, benzina). Pornirea, si la cald si la rece era identica (electromotorul invartea un pic mai greu decat normal). S-a racit vremea si au aparut probleme cu pornirea la rece. Asa ca intr-o dimineata nu am putut porni si ca sa pot merge la munca am luat bateria(de 45 A) de pe un polo si a luat-o din prima. Electromotorul parca era altul, asa de bine invartea, chiar prea repede pot zice. In ziua aceea nu am avut cum sa iau baterie dar am facut-o a 2-a zi, moment pana la care pornirea incepuse sa nu mai fie la fel de vioaie, dar in limitele normalului. Am schimbat bateria (Panther 65 A) si din nou pornirea parca era pe steroizi, dar in cateva zile a ajuns sa fie mai domoala.
    In ianuarie am inceput sa am probleme cu pornirea la cald in sensul ca trebuie sa dau la automat 5-6 secunde, electromotorul invarte viguros si apoi porneste, nu se balbaie, nu da in nas, nimic. Porneste, dar nu cum ar trebui. Aici mentionez ca zilnic fac drumuri scurte doar in oras (1,5 max 2 km). La rece porneste fara probleme.
    Asa ca am mers la mecanic, care a gasit o piesa din plastic sparta pe care am inlocuit-o cu una noua. (nu mai stiu cum se numeste dar interiorul este metalic si pozitia ei este sub tubul prin care ajunge aerul la clapeta de acceleratie in dreptul senzorilor de temp a apei). Nu a fost asta cauza si am pus masina pe tester (Autocom).
    Am avut erorile:
    18010 + 30 tensiune - intermitent (deconectare baterie)
    00670 valva control senzor acceleratie - intermitent
    17978 unitate de control motor blocata - intermitent
    00561 valoare de adaptare a reglarii amestecului below lower additive adaptation limit- intermitent
    16705 circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect - intermitent
    16500 temperatura lichid racire motor parametrii circuit/performante scazute - PERMANENT
    01247 carbon filter selenoid valva - intermitent
    16486 circuit debitmetru intrare joasa - intermitent

    Asa ca am inceput sa inlocuiesc: ambii senzori de temperatura a apei, valva selenoid, senzor turatie motor, senzor ax cu came. Dupa fiecare inlocuire nimic schimbat. Am testat iar masina. (dupa primul test toate erorile au fost sterse). Mai ramasesera 18010, 16500 si 16486. Am ignorat codul 16500 pentru ca schimbasem senzorul si am inlocuit si debitmetrul. Tot nimic. Altii am observat ca la alte modele au inlocuit bujii si fise(dar la mine porneste la rece si in mers nu sunt probleme), electromotorul (dar la mine invarte sanatos), bateria(la fel). Nu mai stiu. Ma incurca tare faptul ca la rece pornirea nu are probleme. Cat depre codul 16500 ma gandesc ca intre stergerea erorii si momentul inlocuirii senzorului calculatorul a inregistrat din nou eroarea care de altfel a fost stearsa la a doua scanare. Ramane sa o mai testez odata, dar totusi, poate aveti ideea ce ar mai putea fi.
    Multumesc anticipat.

    Iata si 2 filmulete cu pornirea la rece si cea la cald:

     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2016
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tu ai cam ceva de genul:
    -17978 - engine start blocked by immobilizer
    -16500 - engine coolant temp. sensor

    Astea se pot confunda in cazul primei erori motorul nu demareaza exista un topic dedicat ,in cazul celei de-a doua depinde am explicat intr-un post anterior.
    1.Antigelul este albastru-nu G12 rosu cum ar fi normal
    2.Lichidul de frana trebuie sa fie galbui nu de culoare inchisa(din video cam asa reiese)
    3.senzorul turatie este in clapeta integrat nu imi dau seama cum l-ai schimbat daca exista altundeva sa se arate pe o schema sa il vad si eu
    4.Motorul se aude ok nu bate,nu da rateuri,la ralanti pare stabil pare ok

    Dupa cum porneste imi pare senzor temperatura antigel,sunt 2 de fapt acolo,daca la cald apesi discret acceleratia va porni motorul.
    In plus este drept nu a pornit la sfert a doua oara dar nici nu a invariti 2 secunde in gol.
     
  5. Bucur Gabriel

    Bucur Gabriel Banned

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Waldkraiburg, Deutschland
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 benzina 1.8
    Scuze, am incurcat traducerile din limba germana. Am schimbat senzor ax cu came si senzor arbore cotit. Am atasat foto. Electromotorul vi se pare ca e ok ? Ar putea fi de la regulatorul de presiune ? Am observat si eu ca acum a invartit cam 3 secunde in gol, dar sunt momente cand dureaza si mai mult.

    s1.jpg s2.jpg
     
  6. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salut Bucur ,
    Unde se afla celalalt senzor de temperatura ? Eu am schimbat senzorul de lângă clapeta de acceleratie deoarece imi pornea greut la rece. Câteva zile a pornit bine dupa ce l-am schimbat dar azi de dimineață la fel mi-a pornit. Aveti idee ce ar mai putea fi de vina in legătura cu pornirea la rece ? Ar putea fi bujiile ?
     
  7. Bucur Gabriel

    Bucur Gabriel Banned

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Waldkraiburg, Deutschland
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 benzina 1.8
    Salut Teofil,
    Daca desfaci colierul care fixeaza conducta(tubul) prin care circula aerul de la filtru de aer(mai exact de la debitmetru) la clapeta de acceleratie, o scoti de pe debitmetru si o poti indeparta putin ca sa ai acces sub ea. Acolo o sa gasesti 2 senzori, unul cu 4 pini si altul cu 2 pini. Din cate am aflat cel cu 2 pini comunica cu ECU pentru a face ajustarile necesare. Succes!

    Revin cu inca o mentiune care poate fi relevanta. Doar la pornirea la rece timp de cateva secunde dupa ce porneste motorul se aude un zgomot pe care eu il localizez undeva in spatele radiatorului. Nu imi pot da seama ce provoaca bazaitul asta. Am luat milimetru cu milimetru motorul si nu e cauzat de vreun panou metalic sau altceva care sa vibreze. Ceva idei ?

     
  8. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Pe ala cu 4 pini stiu unde, l-am schimbat. Mai rămâne sa mă uit de cel cu 2 . Cu toate ca pe tester , nu mi-a dat eroare
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu ai avut eroari de la cei doi senzoriti care i-ai schimbat trebuia sa schimbi cei doi senzori de temperatura antigel si poate acel regulator de benzina de pe rampa in rest te-ai grabit.

    Fie iti iei timp si rasfoiesti macar acest topic sigur o sa intelegi mai bine cum functioneaza masina fie cauti un mecanic pasionat care sa isi ia timp pentru a verifica masina ta.

    Binenteles poti schimba piese in mod aleator mai devreme sau mai tarziu o sa pici pe piesa problema
    bani sa existe :)
    Succes.
     
    Ultima editare: 1 Apr 2016
  10. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Buna ziua ! Ce ar putea fii de vina legat de pornirea greoaie la rece ? Mentionez ca am schimbat senzorul.
     
  11. Bucur Gabriel

    Bucur Gabriel Banned

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Waldkraiburg, Deutschland
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 benzina 1.8
    Nu am schimbat piese aleator. Senzorii de la axul cu came si de la arborele cotit i-am schimbat la indemnul unui mecanic care nu avea timp sa se mai ocupe si de masina mea. Mi-a spus ca cel de-al doilea, cand se uzeaza, se incalzeste si ingreuneaza pornirea (evident la cald). Diagnosticul a fost dat pe loc fara ca masina sa fie pusa pe tester. Se pare ca a vrut doar sa scape de mine, gest care m-a costat 125€. In schimb exista si o parte buna: s-a imbunatatit demarajul si a scazut consumul.
    Topicul, l-am citit inainte sa postez prima data si nu m-a lamurit.
    Si inca ceva, am testat din nou masina dupa ce am schimbat debitmetrul si am sters eroarea. Aceasta apare in continuare, impreuna cu cea de la G62 si cea de la valva selenoid(care la ultima testare nu mai aparuse). Nu mai inteleg. E posibil sa fie ECU defect. O sa testez si cablurile de la senzorii de temperatura apa, inclusiv senzorii. Daca nu sunt probleme o sa pun de proba un alt ECU.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Asta ar duce spre cablaj sau ECU.

    teofil@ o diagnoza trebuie in primul rand,sa avem o baza.
     
    Ultima editare: 5 Apr 2016
  13. rzv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi a4
    Am un a4 1997, 1.8 92kw. După ce se încălzește motorul în orice treapta dacă depășesc 2000 de ture începe sa scoata fum albastru exagerat. Am schimbat tot uleiul, (castrol) filtru de ulei, radiatorul și ventilatorul de răcire radiator. Nu pot sa ajung la 100km/h ca nu mai vad în oglinda de fum. Dacă pornesc căldura scoate mai mult fum. Aștept păreri.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    rzv data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite si deja existente, fara sa mai deschizi topicuri noi. Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial. O zi buna.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A luat-o pe ulei sigur, verifica nivelul pe joja sa te convingi.
    Du-te la un mecanic bun sa iti desfaca motorul si de acolo ... Dumnezeu cu mila.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Mare buba nu este dar cine se pricepe o rezolva usor si repede. Toata treaba e sa ai piesele. Segmenti cuzineti semeringuri de supape set de garnituri motor chit de destributie. Suma estimativa cam 2000 lei si asta ar include piese planat quluasa si semeringurile de supape si mana de lucru.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand am zis "Dumnezeu cu mila", la suma estimata dupa ce desfaci motorul ma refeream.
    Evident ca nu este mare buba, se poate mult mai rau. Dar si buba asta "mica" costa destul ... :)
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cati km ai cu masina?
    A aparut brusc problema asta?
    Consuma ulei ? Cat ulei in 10 mii de km?

    As schimba sonda lamda inainte sa intru in motor?
    Imi pare suspect ca scoate fum doar dupa ce se incalzeste motorul.
     
  19. rzv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi a4
    Are 360000km reali, da a apărut deodată problema. Cam consuma ulei ce e drept. Nivelul pe joja la rece arată bine dar după ce se încălzeste, un sfert din joja e pătată de ulei. Motorul suna bine aproape ca nu se aude si trage bine. Mai e ceva, când accelerez iese din Toba un lichid nu știu ce e exact. Prima data am crezut ca e apa rămasa in Toba de la spălătorie. Scuze moderatorilor, am sa postez cu atenție data viitoare.
     
  20. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Uleiul in motor se verifica cu motorul oprit si de preferat dupa cateva ore de stat cu masina pe un loc plan. Mergi la un servis si fai un test de compresie. Daca are compresia buna buba este la semeringurile de supape. Daca sunt duse scapa ulei pe linga supape si ajunge in clindru si il arde si daia iti scoate fum. Daca nu are compresia buna te incurci si de o segmentare cu tot ce inseamna ea
     

Distribuie pagina asta