Baia de ulei este foarte ingusta la motorul asta ,este imposibil de observat nivelul daca ai o inclinatie cat de mica va indica eronat. Il verifici doar la rece si in plan drept. Verifica temeinic cat ulei consuma ar trebui sa consume 1l la o mie de km sa spunem. Pe toba iese apa de la condens nu acolo e problema.
Am verificat la rece îmi arată bine uleiul. Am schimbat tot uleiul din baie acum doua saptamâni si filtru. Am sa merg totuși la un service sa vad ce-mi spune si va anunț. O sa fac si un video
1.o verificare cu vcds-ul in special amestecul,un test la clapeta de aceleratie,lambda aici eu as schimba sonda lamda sa fiu linistit 2.verificat-schimbat filtrul de aer si bujiile 3.Apoi s-ar pune problema sa intri in motor,cauta un mecanic bun pentru operatiunea asta. In cazul ca nu ai un consum excesiv de ulei gen 1l /1 mie de km ,nu ai ulei in antigel,nivel de ulei crescut nu intra in motor problema este de altundeva. Succes.
salut, Tata sa cumparat un Audi A4 B5 1999 si am zis sa-i pun masina pe testar. In urama testulu i-a gasit codul de mai jos. Precizez ca nu a avut probleme ( masina e de 2 luni in posesia lui, a facut cam 3000 km pana acuma). Trebuie schimbata sonda? 1 cod a gasit: 16518 - Bank1-Sonda 1 P0134 - 35-00 - nu este variatie
Va salut, Am probleme la pornirea cu motorul rece. Se "ineaca" parca. Am observant ca nu mai sta turatia la 1200 turatii, ci la 900 turatii, si scade cand se "ineaca" iar motorul ar vrea sa se opreasca. Uneori se si opreste. Daca apas acceleratia imediat ce pornesc masina si mentin turatia 10 secunde la 2000 rpm nu are nici o problema. Atasat si un scan VAG COM. A mai avut cineva problema asta sau isi poate da seama daca are legaturile cu erorile din poza?
Nu are legatura cu erorile din poza, sau are dar intr-o mica masura. Curata clapeta de acceleratie si schimba senzorul de temperatura al lichidului de racire G2G62.
Senzorul de temperatura lichid racire l-am schimbat, clapeta a fost curatata (de fapt a fost curata). Acelasi comportament.
De la prima eroare este si problema ta, verifica tot din lista de mai jos. 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms Engine Jolting Increased Fuel Consumption Poor Idling/Jolting Reduced Boost Pressure Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Fuel Pressure too Low Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible Solutions Refuel Vehicle Check Fuel System Pressure Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks Check Injection Quantity Check Injector(s)
Avand in vedere ca problema apare doar in momentul in care motorul este rece sau dupa 6 ore de repaos tot pompa de benzina sau acel senzor e de vina? Cand motorul este cald nu apare nici o problema, totul este normal...
Da. Pompa nu pastreaza presiunea in rampa de injectie (presiunea scade in timp, nu imediat) si dureaza cateva secunde pana se formeaza presiunea corespunzatoare, timp in care motorul porneste subturat si se balbaie. Iar senzorul de temperatura daca nu este original, degeaba l-ai schimbat. Verifica-l cu vag com, cu motorul rece trebuie sa arate aproximativ temperatura de afara.
Salutare baieti! Sper ca am postat unde trebuie... Aveti idee unde se afla senzorul de viteză la audi a4 b5 1.8 20v 1997 ?
Salut Am si eu un audi A4 limuzina din 1996, motor 1.8 benzina 125 cp. In treapta a 4-a la 60 km la ora si mai ales in trapta a 5-a intre 90-110 km la ora mi se taie acceleratia, iar daca ii dau treapta inferioara face frana de motor cam vreo 30 km minus dupa care incepe sa accelereze din nou. Mentionez ca daca atunci cand imi taie acceleratia o scot pe liber se opreste motorul. Am fost la mecanici de 6 ori si m-au pus sa schimb piese precum debitmetrul, senzor acceleratie, sonda lambda, pompa de benzina, senzor presiune aer, furtune clapeta acceleratie. Clapeta are pozitie buna, am schimbat si bujii, porneste si un pic mai greu si cateodata imi da in nas. APROPO tot ce am inlocuit am inlocuit degeaba ca tot gatuie acceleratia. Daca imi poate spune cineva ceva ca am capiat mi-a scos fire de par alb. Bag bani si bag degeaba si chiar vreau sa o fac ca vine si iarna. La service mai are un pic si ma pune sa schimb masina si nu vreau.
E posibil sa fie o necorelare intre senzorii de pozitie (turatie) ai arborelui cotit si axului cu came, sau un semnal eronat transmis de unul din ei in jurul turatiei de 3000 rot/min. O diagnoza ai facut?
Da a iesit eroare la senzorul de acceleratie si la sonda lambda si le am schimbat. Apoi a luat eroare la debitmetru, l-am zchimbat si pe el. A sters erorile si apoi facea la fel si mi-a dat eroare la debitmetru si la senzorul de racire lichid. Vreau sa spun ca totusi cred ca e pe alimentare problema pentru ca atunci cand taie acceleratia mi se aprinde pompa de benzina si acul la indicator benzina se duce aproape jos de tot cu toare ca rezervorul poate e jumate. Poate fi o problema la sonda de benzina ? Pompa este noua pusa si am si testat-o, scoate 6 bar.
Hm, nasol. Incearca sa mergi cu busonul rezervorului slabit. Se pare ca face vid in rezervor si pompa se chinuie sa traga benzina.