1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8I cod ADR pe Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jiva, 23 Iul 2008.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Baia de ulei este foarte ingusta la motorul asta ,este imposibil de observat nivelul daca ai o inclinatie cat de mica va indica eronat.
    Il verifici doar la rece si in plan drept.
    Verifica temeinic cat ulei consuma ar trebui sa consume 1l la o mie de km sa spunem.
    Pe toba iese apa de la condens nu acolo e problema.
     
    Ultima editare: 23 Apr 2016
  2. rzv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi a4
    Am verificat la rece îmi arată bine uleiul. Am schimbat tot uleiul din baie acum doua saptamâni si filtru. Am sa merg totuși la un service sa vad ce-mi spune si va anunț. O sa fac si un video
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.o verificare cu vcds-ul in special amestecul,un test la clapeta de aceleratie,lambda aici eu as schimba sonda lamda sa fiu linistit
    2.verificat-schimbat filtrul de aer si bujiile
    3.Apoi s-ar pune problema sa intri in motor,cauta un mecanic bun pentru operatiunea asta.
    In cazul ca nu ai un consum excesiv de ulei gen 1l /1 mie de km ,nu ai ulei in antigel,nivel de ulei crescut nu intra in motor problema este de altundeva.
    Succes.
     
  4. cristicrs 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A4 B5 1.8 ADR 1995
    Care este diferența între ADR si APT?
    Mulțumesc!
     
  5. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    salut,

    Tata sa cumparat un Audi A4 B5 1999 si am zis sa-i pun masina pe testar. In urama testulu i-a gasit codul de mai jos. Precizez ca nu a avut probleme ( masina e de 2 luni in posesia lui, a facut cam 3000 km pana acuma). Trebuie schimbata sonda?

    1 cod a gasit:
    16518 - Bank1-Sonda 1
    P0134 - 35-00 - nu este variatie
     
  6. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Va salut,

    Am probleme la pornirea cu motorul rece. Se "ineaca" parca. Am observant ca nu mai sta turatia la 1200 turatii, ci la 900 turatii, si scade cand se "ineaca" iar motorul ar vrea sa se opreasca.
    Uneori se si opreste.
    Daca apas acceleratia imediat ce pornesc masina si mentin turatia 10 secunde la 2000 rpm nu are nici o problema.
    Atasat si un scan VAG COM.
    A mai avut cineva problema asta sau isi poate da seama daca are legaturile cu erorile din poza?
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu are legatura cu erorile din poza, sau are dar intr-o mica masura. Curata clapeta de acceleratie si schimba senzorul de temperatura al lichidului de racire G2G62.
     
  8. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Senzorul de temperatura lichid racire l-am schimbat, clapeta a fost curatata (de fapt a fost curata). Acelasi comportament.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la prima eroare este si problema ta, verifica tot din lista de mai jos.

    00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded
    Possible Symptoms
    • Engine Jolting
    • Increased Fuel Consumption
    • Poor Idling/Jolting
    • Reduced Boost Pressure
    Possible Causes
    • Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
    • Fuel Pressure too Low
    • Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System
    • Injector(s) faulty (i.e. coked)
    Possible Solutions
    • Refuel Vehicle
    • Check Fuel System Pressure
    • Check Mass Air Flow Sensor (G70)
    • Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks
    • Check Injection Quantity
    • Check Injector(s)
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    In situatia asta, pompa de benzina ramane principalul suspect.
     
  11. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Avand in vedere ca problema apare doar in momentul in care motorul este rece sau dupa 6 ore de repaos tot pompa de benzina sau acel senzor e de vina?
    Cand motorul este cald nu apare nici o problema, totul este normal...
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Da. Pompa nu pastreaza presiunea in rampa de injectie (presiunea scade in timp, nu imediat) si dureaza cateva secunde pana se formeaza presiunea corespunzatoare, timp in care motorul porneste subturat si se balbaie. Iar senzorul de temperatura daca nu este original, degeaba l-ai schimbat. Verifica-l cu vag com, cu motorul rece trebuie sa arate aproximativ temperatura de afara.
     
  13. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Multumesc pentru sugestii, revin dupa ce reusesc sa testez.
     
  14. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti! Sper ca am postat unde trebuie... Aveti idee unde se afla senzorul de viteză la audi a4 b5 1.8 20v 1997 ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reperul #14.
    Daca nu se vad pozele, cauta pe Google dupa A4 B5 G28.
     
  16. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    am reusit sa dau de el. acum am fost la piese auto sa dau comanda .mersi mult audi66 :)
     
  17. Adrian 89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B5,ADR,1996
    Salut
    Am si eu un audi A4 limuzina din 1996, motor 1.8 benzina 125 cp. In treapta a 4-a la 60 km la ora si mai ales in trapta a 5-a intre 90-110 km la ora mi se taie acceleratia, iar daca ii dau treapta inferioara face frana de motor cam vreo 30 km minus dupa care incepe sa accelereze din nou.
    Mentionez ca daca atunci cand imi taie acceleratia o scot pe liber se opreste motorul. Am fost la mecanici de 6 ori si m-au pus sa schimb piese precum debitmetrul, senzor acceleratie, sonda lambda, pompa de benzina, senzor presiune aer, furtune clapeta acceleratie.
    Clapeta are pozitie buna, am schimbat si bujii, porneste si un pic mai greu si cateodata imi da in nas. APROPO tot ce am inlocuit am inlocuit degeaba ca tot gatuie acceleratia. Daca imi poate spune cineva ceva ca am capiat mi-a scos fire de par alb. Bag bani si bag degeaba si chiar vreau sa o fac ca vine si iarna. La service mai are un pic si ma pune sa schimb masina si nu vreau.
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    E posibil sa fie o necorelare intre senzorii de pozitie (turatie) ai arborelui cotit si axului cu came, sau un semnal eronat transmis de unul din ei in jurul turatiei de 3000 rot/min. O diagnoza ai facut?
     
  19. Adrian 89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B5,ADR,1996
    Da a iesit eroare la senzorul de acceleratie si la sonda lambda si le am schimbat. Apoi a luat eroare la debitmetru, l-am zchimbat si pe el. A sters erorile si apoi facea la fel si mi-a dat eroare la debitmetru si la senzorul de racire lichid. Vreau sa spun ca totusi cred ca e pe alimentare problema pentru ca atunci cand taie acceleratia mi se aprinde pompa de benzina si acul la indicator benzina se duce aproape jos de tot cu toare ca rezervorul poate e jumate. Poate fi o problema la sonda de benzina ? Pompa este noua pusa si am si testat-o, scoate 6 bar.
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Hm, nasol. Incearca sa mergi cu busonul rezervorului slabit. Se pare ca face vid in rezervor si pompa se chinuie sa traga benzina.
     

Distribuie pagina asta