1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8I cod ADR pe Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jiva, 23 Iul 2008.

  1. Adrian 89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B5,ADR,1996
    O sa incerc asta seara cand plec de la munca.multumesc de sfat.o sa revin diseara cu un raspuns referitor la functionare .
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  3. Adrian 89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B5,ADR,1996
    Am mers si aseara si azi de dimineata cu busonul slabit.aseara lam laaat mult prea slabit cred si cam tremura la demaraj.azi de dimineata l am slabit foarte putin si a mers mult mai bine.nici aseara si nici astazi nu sa mai gatuit si nici oprit a mers brici.supapa sulenoid e cea care da aer in rezervor?si daca da este langa busonul de benzina ?ca am desfacut acum cauciucul de la buson si am vaxut un furtun care duce intr-un fel de fultru mic alb.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat supapei solenoid si inlocuieste supapa.
     
  5. Adrian 89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B5,ADR,1996
    Acum l-am citit. Am vazut ca e pe filtrul de aer. La buson acolo are vreo treaba filtrul ala ? Am vazut ca are un furtun care pleaca din el.
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Schimba valva solenoid (supapa de pe filtru de aer), aia face tot.
     
  7. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti! Am mai postat eu aici in legatura cu pornirea greoaie la rece . Am încercat să accelerez Putin in timp ce dau automat si am observat ca porneste mai repede, se balbaie puțin si isi revine.. care ar fii motivul? Aveti vreo idee ? Multumesc!
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Clapeta de acceleratie murdara si incorect adaptata.
     
  9. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Este curatata astă vara... De oscilat n-are nici o oscilatie la relanti. O sa mă duc sa ii fac o adaptare pe un vag ... Multumesc ! Adaptarea se face cu cablul de acceleratie dat jos de pe clapetă?
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu se da jos cablul.
    Ar fi bine sa iti citeasca si temperatura lichidului de racire cu motorul rece, daca tot te duci la vag-com.
     
  11. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    se pot face lucrurile astea si cu o interfata ? si ce temperatura ar trebui sa imi arate ?. mentionez ca am fost pe tester acum o saptamana si nu am avut vreo eroare cu acel senzor insa nu m-am gandit sa ii spun sa imi faca o adaptare la clapeta..
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Teofil tot scrii pe forum aiurea si inutil in toate topicurile unde crezi tu de cuviinta. Tu in loc sa aplici tot ce scrie in acest topic in topicul despre turatia la ralanti si in topicul dedicat clapetei de acceleratie tot scrii de saptamani bune pe forum. Ai toate informatiile la dispozitie dar ai o lene crasa sa le aplici. Ajuta-te omule si singur nu mai cersi ajutor pentru niste lucruri care sunt discutate de zeci de ori pana acum. Schimba piesele defecte, cumpara piese noi daca cele vechi nu mai corespund si asa mai departe. Chiar daca masina ta este veche cere o intretinere din scurt si cu bani multi. Voi va cumparati masina care credeti voi ca le reperati cu preturi de nimic. Total fals. Nu vreau nici o replica la acest mesaj. Multumesc.
     
    audibv apreciază asta.
  13. Narcis atchip 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Com podoleni jud neamt
    Masina:
    Audi a4 1.8i 1997
    Cine poate sa ma lamureasca unde se gaseste modulul de aprindere la a4 b5 1.8i din 97?
     
  14. alinpop 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 1.8 1997
    Buna seara, am si eu o problema mai veche.
    Detin un audi a4 b5 1.8 ADR.
    Problema consta in felul urmator, prima pornire dupa o stationare de minim 24 de ore este foarte greoaie, in ce sens: porneste instant dar moare motorul ca si cum nu ar fi alimentat (chiar daca incerc sa o accelerez nu se schimba nimic) la a 2 cheie la fel face (daca o turez aprox 5-6 secunde de data aceasta ramane pornita), la a 3 cheie porneste frumos, urca turatia in 1200 de RPM aproximativ si scade pana la 850-900 rotatii dupa incalzirea motorului.
    Problema aceasta am mai avut-o si acum 1 an aproximativ, am mers la un service din Timisoara unde baietii au zis initial ca este pompa de benzina, au testat-o si au constatat ca nu baga la presiunea maxima dar ca este suficient de buna incat sa nu creeze probleme.
    Au spus ca problema consta in 4 furtune (cu rol de admisie din ce retin) ce sunt crapate cel mai probabil.
    Furtunele au fost comandate din Germania (spunea tipul de la service) pretul de aprox 50 de lei bucata, motivand ca astfel de furtune doar in Germania se mai gasesc si oricum destul de greu.
    Dupa 7 luni aproximativ problema a revenit, am mers la un alt service de data aceasta, diagnoza a fost din nou furtunele acelea, dupa demontare (la care nu am fost de fata) domnul de la service a spus ca trebuie inlocuite fiind foarte afectate (cel putin unul dintre ele), in momentul in care i-am spus ca le-am mai schimbat in urma cu 7 luni a zis ca cel mai probabil domnii aceia doar mi-au bandajat furtunele cu banda izoliera si nu le-au schimbat.
    Ok, am zis ca le schimb de data asta insa nu s-au mai gasit furtunele sa le comande.
    Problema am amanat-o pana cand zilele trecute (de la dat 3 chei in fiecare zi pentru pornire) mi-a omorat bateria ce are aprox 5 luni de cand am cumparat-o, si deja nu mai suport.
    Stie cineva cum se numesc furtunele acelea sau macar unde sa gasesc mai exact, incerc sa le iau din dezmembrari sau ceva de genul, deja nu le mai suport. Din ce retin de la baietii de la service trebuie data jos galeria pentru a avea acces la ele. Eu ne-avand posibilitate demontarii.



    Am gasit ceva, oare despre acesta este vorba?

    http://www.clubaudi.ro/threads/desp...obleme-si-rezolvari.25561/page-31#post-381949"
     
    Ultima editare: 18 Feb 2017
  15. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Furtunul respectiv e pentru aerisire cilindrii, cel putin asa zic meseriasii. In principiu e o componenta ca recircula gazele nearse daca nu ma insel si le reintroduce in admisie prin zona clapetei. Si eu am avut probleme cu acel furtun dar nu am avut simptomele tale. Pornirea greoaie e ori de la partea de alimentare sau electric deoarece partea da vacuum mai greu ai probleme si trebuie sa fie o pierdere foarte mare ca sa ai probleme. Revenind la piesa eu am construit una dintr-un furtun de radiator cu un reductor si m-am prins cu un colier de partea cu motorul si nu am mai avut probleme. Din ce stiam si eu era destul de scump furtunasul ala si nu se merita .
    Legat acum de problema ta: am avut si eu aceasi problema cu ea mea si sunt cateva cauze.
    Cum am spus daca o luam pe parte de alimentare pompa furtune regulator presiune rampa (se verifica usor daca pe teava de vacuum ai combustibil diafragma e crapata si trebuie schimbat ) sau garnituri injector sau injector care nu se mai inchide bine iti dezamorseaza circuitul si dupa 30 minute minim, masina pleaca greu.
    Au mai fost cazuri mai rare in care clapeta find defecta dadea simptome asemanatoare cu pornire greoaie. Au mai fost cazuri iarasi cu partea de recirculare gaze ori valva solenoid sau canistra infundata, etc. In cazul asta trebuia sa ati faca presiune in rezervor si daca e defecta nu o auzi tacanind in timp ce merge motorul .
    Si in ultima faza mai grav poate e motorul uzat, ma refer la segmenti si iaras iti da o pornire grea fara fum alb in prima faza .
     
  16. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Cand se opreste nu-ti apare pe bord martorul galben cu o masina si o cheie? Daca da, problema e de la imobilizator, nu recunoaste intotdeauna cheia.
     
  17. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Si eu am avut probleme cu pornirea greoaie. Ajunsesem in faza de porneam doar impins sau tractat, pana am schimbat bobina , bujii ... aprindere dar problema nu a fost din parte electrica sau aprindere. La mine problema s-a rezolvat prin schimbarea senzorului temperatura aer aspirat. Odata ce am inlocuit acel senzor s-a rezolvat si problema pornirii. Eu recomand inainte de toate schimbarea lui, costa undeva in jur de 65-70 lei, ca sa nu ajungi sa schimbi ca mine prima data aprinderea (bobina, fise, bujii ....) care sunt mult mai costisitoare.
     
  18. alinpop 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 1.8 1997
    Buna seara.
    In primul rand tin sa va multumesc pentru raspunsurile primite.
    Legat de dezamorsare o exclud, dupa ce porneste si sta pornita cel putin 12 ore o pot pornii fara nici un fel de problema oricat de frig este afara.
    Clapeta stiu ca aparea cu ceva eroare pe tester. (tester pus acum mai bine de 6-7 luni)
    Presiune in rezervor nu imi face de loc.
    Motorul tind sa cred ca este uzat dar nu foarte grav (are aprox 300,000 km).
    Cu imobilizatorul am uneori probleme dar astept sa se stinga, daca nu se stinge iau contactul si il pun pana se stinge martorul (am schimbat imediat dupa ce am luat masina contactul, partea fizica a lui, si electromotorul, ramasese blocat pe electromotor si l-a ars.)
    Senzorul de temperatura a fost schimbat de mine acum 7 luni cand am avut prima data problema cu masina dar nu am observat nici cea mai mica imbunatatire.
     
  19. Torres95 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2015
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi a4 1.8 125cp ADR 1997; audi a3, 1.6 Avu 102 cp 2002,
    Salut!Detin un audi a4b5 an 1996 automat 1.8 aspirat 125 cp!De curand am o problema pana acum faceam iarna mers sportiv oras afara in jur de 600-650 km cu un plin,ieri am facut 250 km(220 minim afara mers normal 100-110 max) si mi,a mancat aproape 40 de litrii de benzina poate si mai mult(cand am plecat era plin rezervorul acum mai am jumate de liniuta si sunt pe rosu) am bagat.o pe tester nu a aparut nimic mi.a sugerat electronistul sa ii dea un restart la sonda(distributie filtre man ulei castrol, bujii noi,cutie automata schimbata,ulei filtru garnitura in cutie schimbat,schimba perfect treptele,dupa 4-5 km apa ajunge la 90 grade)care ar fi cauza acestui consum exagerat(orasul este mic aglomeratie aproape deloc)!Astept pareri urgent!Stima
     
  20. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare! Sper ca postez unde trebuie. Am desfăcut azi capacul de la culbutori pentru a înlocui garnitura. Si din prostia mea am uitat sa pun o carcasa neagra de plastic pe axa cu came unde vine busonul de ulei. Se intampla ceva daca nu o mai pun ? Ca nu as vrea sa mai dau capacul jos ca am strâns toate șuruburile. Atasez doua poze cu carcasa aceea.Mă gândesc ca are un rol de a nu arunca uleiul spre buson .
     
    Ultima editare: 27 Feb 2017

Distribuie pagina asta