am inteles ca la diesel nu ar fi mare pericol...la benzina existand riscul sa nu mai ai aprindere ca lumea eu prefer sa il las asa, eventual dau capacul din plastic cu un silicon si iese taica-meu a spalat zilele trecute motorul la o solenza si nu a acoperit nik si nu a avut probleme. a inundat numai goarna de la alarma
nu e nici o problema...am sunat eu la reprezentanta si am intrebat pt motoarele diesel. la benzina cik ar fi unele...
Da sai ai grija sa nu dai cu Karcheru la 200 bari pe cabluri, garnituri, racorduri si componente electrice!
Nu este recomandat sa speli cu jet cu apa. La noi sosesc lunar clienti care au patit astfel de probleme tocmai de la spalatul cu presiune. Recomand spray de curatat si multa migala
motor La TDI in general nu exista nici un fel de probleme. Eu spal motorul masinii de cel putin 2 ori pe an. La iesire din iarna si la intrare in iarna. Eventual in timpul verii de la imensul praf de pe drumurile noastre.
Sal, Deci pana la urma parerea generala e ca pot sa-l spal. Buuun Oricum am de gand sa acopar cel putin alternatorul si nu dau cu jet puternic ca sunt destule fire si senzori pe acolo. Merci tuturor
Motorul Audi este capsat destul de bine...crezi ca cei de la spalatorie cand il spala acopera ceva? Si dieselul nu prezinta riscuri majore la apa din cate stiu eu!
Sti gresit. Sunt o gramada de senzori ce pot fi dati peste cap si mai rau e sa intre apa la electronica. Motorul de Audi la fel ca si toate motoarele ofera o protectie la apa dar nu scrie ca trebuie spalat cu vapul sau furtunul! Poate imi arati tu scris asa ceva. Eu la spalatoria unde frecventez au faultat 5 masini ce au fost apoi la noi in service. Si mereu bulesc ba electromotorul ca alternatorul,asta in cazirile bune. Ei recunosc daca ii intreaba clientul,dar bineinteles important e sa scoata banul.
Salut, am reusit sa spal motorul de A4 B5 benzina, dar nu l-a spalatorie cu jet puternic, ci cu furtun cu apa cu debit slab. Este destul de ok, caci poti controla unde sa se duca jetul de apa, iar dupa ce dai cu spuma sa se inmoaie toata mizeria si limpezesti ramane curat. Poti sa scapi usor daca ai capac la motor si peste fisele de bujii. Daca nu ai capac si a intrat apa pe la fise, se poate scoate cu jet de aer. Alternatorul am reusit sa il feresc de apa. Am curatat si compartimentul bateriei cu tot cu scurgerile de cauciuc de sub. In rest doar indemanare si timp.
Eu cand am fost la Service sa schimb uleiul + filtre .. mecanicul de`acolo mi`a spalat si motorul ... atat cu o solutie si carpa ... cat si cu jet cu presiune in spalatoria lor ! Nu Sa simtit nicio problema de atunci ... si au trecut ...5 luni ...
eu il spal anual de vreo 2-3 ori la spalatorie si n-are nici pe dracu,cu cat ai mai multa grija de ea cu atat isi face de cap mai mult ar absolut n-are nimic cu toate ca ultima oara cand am facut schimbul de ulei mechanicul mi-a piscat semeringul de la filtru si mi-a scuipat mult ulei afara asa ca a trebuit sa spal amanuntit motorul dar nu s-a intimplat nimic....
Salut . Si eu imi spal motorul cam de 2 ori pe an si nu are nimic . Ultima data l-am spalat acum 1 saptamana acasa si e ok . La toate masinile pe care le-am avut am spalat motorul si nu s-a intamplat nimic ( am avut numai diesel-uri ) . Vorba colegului de mai sus , cu cat esti mai atent si grijuliu cu atat ai sanse mai mari sa ti se intample ceva )
si taicamiu isi mai spala motorul cu jet de apa , la spalatorie , si pana acuma nu i s-a intamplat nimic . nu au fost afectati nici un senzor , nimik a si masina care a spalat-o nu a fost 80-u meu , ci un peugeot mai nou .
Am spalat de nenumarate ori motorul la toate masinile pe care le-am avut si nici o problema. Daca ai un pic grija sa nu intre apa in alternator nu ai nici o treaba. Acum le spal cu curatitor cu presiune (Karcher) si tin jetul mai sus (la distanta).
Din cand in cand le spal si eu,folosesc o solutie pt.mizerie,o las sa lucreze cateva minute dupa care il limpezesc cu jetul,apoi pornesc motorul pana se usuca apa.Nu am avut niciodata probleme.
de 2 ani de cand am a2 si a4-le spal cam la 2 saptamani motoarele ... si nu s-a intamplat nimic ... nici la una nici la alta, acum, parerile sunt impartite depinde cum si cu ce le speli, eu am o solutie la spalatorie pentru degresat motorul apoi il spal cu turbo-jetul la presiune mica.
Ieri am spalat si eu motorul masinii, la spalatorie, pt prima data si nu s-a intamplat nimic in afara faptului ca arata mult mai bine . Cu siguranta voi mai efectua aceasta operatiune si pe viitor.
Am cumparat un audi tt 1.8 din 2000 si e cam murdar sub capota......intrebarea mea este pot sa folosesc un furtun de apa sub presiune pentru a spala compartimentul motorului sau trebuie sa fiu atent sa nu ud anumite chestii? am avut un mercedes inaite si l-am spalat de multe ori la motor insa parea mult mai bine izolat....foarte putine fire electrice la vedere