Spalat motor , stare perfecta. Dupa spalare imediat pornit motorul sa se usuce mai repede si rezultatul in poza.
La spalatorie. Am intrebat daca spala si motorul au spus ca da si din 10 baieti a fost chemat unul care ar fi avut experienta in asa ceva. Solutie+clatit motor+spuma si din nou clatit motor la jet de apa...
De ce ? Eu il spal personal, odata pe an, vara. Protejez curelele de accesorii si alternatorul, iar restul...D-zeu cu mila. Dar de 8 ani nu am avut probleme ca l-am spalat. Se simte si el bine odata, la baia anuala de vara
L-am spalat si eu odata, tot cu jetul, cu grija. Singura problema a fost ca la prima pornire, a ramas becul bateriei aprins cca. 5 secunde dupa pornire, s-a stins si a mers fara probleme dupa, fara erori pe VCDS. Probabil la motoarele pe benzina este mai riscant.
Eu nu l-am spalat niciodata, nici nu cred ca o sa o fac. Cand este murdar motorul, il sterg cu o carpa uda. Cei de la service spun ca mai rar au vazut asa motor curat
Motorul diesel nu are nici o problema daca se spala. Eu le spal in fiecare an. La servici le spalam in fiecare luna, se umple de praf si mizerie. Singura conditie este ca motorul sa fie oprit sa nu aspire apa, si nu trebuie sa dati cu jetul de apa direct pe alternator. La motoarele pe benzina dupa spalare trebuiesc suflate cu aer fisele, bujiile si bobina, altfel se risca sa fure curent si intrerupe. La ambele motorizari daca sunt componente rupte, dezlipite sau lipsa, acestea trebuiesc acoperite pentru a nu permite patrunderea apei. O alta indicatie ar fi : daca motorul este prea murdar, inainte de spalare este bine sa aplicati o solutie speciala pentru spalat motoare, iar dupa cateva minute se clateste. Acesta este ultimul spalat. Sub capac este si mai curat acum.
Salutare, revin cu o intrebare. A avut cineva probleme la spalatul motorului? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume, sunt zone sensibile?
Da cu jetul de la departare, nu de aproape. Evita cat poti mufele si alternatorul. Nu ar trebui sa ai nici o problema dupa.
cstoica citeste si tu pe viitor topicurile dedicate din acest forum inainte de a pune intrebari. Bafta.
Deja imi imaginez o scena din filmul Armageddon sa inteleg ca restul nu puteau sa tina turbojetul in mana. @cstoica - Se poate spala fara probleme, protejeaza partile sensibile ( baterie, alternator, furtune imbatranite etc. ) la o masina mai veche trebuie avut grija, la un furtun OE de 17 ani trebuie sa fii mai cu precautie, dar probabil vorba colegului de mai sus, vine unu "priceput" si te rezolva.
Când e chemat "maestrul" care știe cu spuma la motoare, ceilalți se trag la o parte și privesc cu un amestec de teamă, invidie și respect!
M-am linistit, o sa tratez cu delicatete zonele sensibile si in rest curat cum trebuie, Multumesc baieti
Stie cineva cu ce se spala un motor care a fost expus la pulbere extinctor? Se pare ca ar fi niste produse speciale, nicidecum apa. Am mai auzit de spalarea cu gheata carbonica ... E vorba de pulbere ABC, aia albastra, se pare ca i coroziva pt circuitele electrice.
În mod normal toate mufele au garnitura pentru a nu permite intrarea mizeriei și a lichidelor. Dacă nu a trecut de garnitura nu are ce sa corodeze. Ai încercat vreo metoda pana acum și nu se curata complet?
Daca nu ma insel ai pus intrebarea si pe clubul de detailing. Apa si Apc sau Supermafrasol diluate conform specificatiilor. Sent from my iPhone using Tapatalk
E la moda prin tarile "civilizate" sa se ascunda urmele de vandalism cu pulbere de extincteur, era intr un parking colectiv al unui hotel la munte , inchis dar cu o usa de acces deschisa. Na mi o trebuit 4 stele ... Erau vreo 15, 20 masini implicate, mie nu mi au furat decat capacelele de la roti. Pt motor aspirat, suflat, spalat si cu apa pana la urma, dat cu solutie anticoroziva, schimbat filtru habitaclu. N a intrat sub capacul de protectie, mai mult pe la gurile ventilatie, pe la radiator. Dupa expertul auto nu i dracu asa negru ...mai nasol e cand sparg si baga pudra in habitaclu. Asta e, maine la mare ... nu mi mai trebuie parking interior "securizat".