1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Dezaburire parbriz si/sau luneta la A4 B5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de vertical, 29 Iun 2010.

  1. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Ajm

    bblade la masina pe care o dezmembrez am asa ceva acolo in spate la luneta pe acel plastic ai incercuite cu rosu zonele unde ai clemele de prindere.Bafta
     
  2. bblade 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a4 B5 '97 1.6 102 cp
    multumesc frumos marian !

    Am revenit si cu niste poze. Am reusit sa desfac plasticul si am dat de o mufa scoasa insa problema nu s-a terminat aici. in prima poza am notat fiecare element cu cate o cifra. 3 intra in 4, 5 intra in 6 iar 1 este ramas liber si nu stiu unde ar trebui sa intre. cu 2 am notat acel slot liber, nu stiu ce este, nu arata ca o mufa mama, este pur si simplu o gaura prin care se vede interiorul din acel modul. As avea nevoie de niste sfaturi va rog, nu ma pricep deloc, sunt incepator. Multumesc ! Stima !
     
    Ultima editare: 4 Ian 2014
  3. bblade 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a4 B5 '97 1.6 102 cp
    ma puteti ajuta careva va rog? nu am rezolvat problema si vine inghetul.... :(
     
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Blade, dacă tot e desfăcut acolo, pune dezaburirea in funcţiune si vezi dacă ai tensiune la terminalele de la dezaburire. Dacă ai, atunci firele de cupru de pe luneta sunt întrerupte.
     
  5. bblade 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a4 B5 '97 1.6 102 cp
    Ideea era ca nu stiu unde trebuie sa intre firul notat cu 1 in prima poza, nu am inca un papuc langa cel unde intra firul rosu, asa cum are marian in pozele pe care le-a pus mai sus....si sigur de acolo trebuie sa fie problema. oricum o sa incerc sa vad daca am tensiune si revin cu un post. tx
     
  6. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    In orice caz, vad ca a mai fost umblat pe acolo. Masoara si vezi unde ai 12v. Daca desfaci amplificatorul de antena ai sa-ti dai seama de fire care unde vine.
     
  7. bblade 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a4 B5 '97 1.6 102 cp
    am revenit. am verificat litele de pe luneta cu aparatul de masura si sunt ok, am desfacut si plasticul din partea stanga, are un fir conectat de sus pana jos pe toata suprafata lunetei, care era scos, si l-am legat de un surub. venea exact si urmele de uzura se potriveau, aceea fiind masa ( mi-a spus tatal meu ). am revenit inapoi pe partea dreapta si am conectat fiecare mufa cu culoarea ei si ghici: mi.a aparut o eroare la cd player. "check short antenna" neputand sa fac nimic la cdplayer, in schimb luneta dezabureste, dar nu am lasat-o asa pentru ca nu pot sta cu eroarea in cd player si cu dezaburire functionala....tot nu am lamurit problema cu firul alb, notat cu 1 in a 3-a poza, si cu slotul liber, notat cu 2 tot in poza a 3-a. ma gandesc ca de aici ar fi eroarea. am desfacut acel modul negru si are o placa cu circuite. spre acel slot notat cu 2 iese un fir subtire, neizolat, are urme mici de cositor. eu cand am desfacut prima data plasticurile, firul alb era prins in inbinatura acelui modul negru, intreptat spre gaura aceea notata cu 2. tatal meu mi-a zis ca acolo e posibil sa fi avut o mufa pentru radio sau ceva de genul, sunt si niste urme de fortare, o bucata mica de plastic este rupta. tin sa precizez ca am incercat si pe direct, adica fara acel modul negru, am bagat direct firul 5 din prima poza, in papucul 3 din aceeasi poza, si mi-a aparut aceeasi eroare pe cd player, cu toate ca modulul nu era conectat deloc...(firul 5 are curent, am probat cu aparatul de masura). need help! :(
     
  8. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    ajm

    bblade uitate la pozele postate de mine mai sus,,nu iti dai seama de nimic asemanator tie?? la mine antena radio este integrata in sticla lunetei spate dupa cum se vede si in poze,acea cutiuta are treaba cu antena radio de acea iti arata eroare la Cd player,ceva nu ai conectat cum trebuie acolo,:rulez:sau e defecta acea cutiuta,,ar fi indicat ca consulti un electrician priceput (nu te juca cu curentul):angrymod:
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci ai rezolvat cu dezaburirea. Eu zic sa lasi dezaburirea functionala si sa ramai cu acea eroare la radio. Dezaburirea este mai importanta decat eroarea la radio.
    Discutia te rog sa o continui in aria care priveste instalatia de sunet a tipului tau de masina din topicul dedicat. Bafta.
     
    Ultima editare: 16 Apr 2014
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Bblade, in gaura aceea era intrarea cablului de la antena radio, care din stiu eu ce motive nu mai e acolo. Radioul tau poate capta semnal radio doar prin cablu daca semnalul este puternic. Pentru ca si la mine, in poza atasata mai jos, amplificatorul de semnal antena radio este la fel ca al colegului marian344. Cauta bine cablul de antena radio, undeva trebuie sa fie capatul lui, vezi sa nu fie unit centralul cu tresa( adica firul din mijlocul cablului este unit cu firicelele de pe margine sau cu masa masinii), posibil sa se fi intamplat asta in timp ce mestereai pe acolo...
    Oricum, sunt aproape sigur ca firul alb este unul din firele ce mergeau la antena, cele doua "fire" de cupru, primele doua de sus de la luneta, care sunt de fapt antena.
    Modulul acela este amplificatorul de semnal pentru antena radio, care contine si un antibruiaj pentru curentul din dezaburire.

    Uita-te bine la pozele puse de mine si de marian344 si compara cu ce ai tu, ai sa vezi ca sunt relativ la fel ca la tine. Ce iti lipseste tie este al doilea fir pentru antena, dar neavand cablul de intrare, nu iti foloseste la nimic, deci poti sa il lasi asa si pe cel alb.

    Cat despre dezaburire, da jos cablul pe care l-ai conectat la masa pe celalalt stalp si vezi daca iti mai merge dezaburirea. Daca nu, atunci acolo era buba si poti sta linistit cu el legat acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2014
  11. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Salutare. Am postat aici, deoarece nu am gasit un thread potrivit cu problema mea. Astazi, am oprit masina la o pompa de benzina, am alimentat, iar la plecare am constatat ca nu imi mai porneste motorasul de la ventilatorul care baga aer in habitaclu. Mentionez ca nu am AC la masina. Nu mi-a dat niciodata "semne" cum ca ar avea probleme. Situatia e enervanta deoarece fiind un timp ploios, am nevoie de dezaburile la parbriz si geamurile laterale. Am verificat siguranta nr.25 si e ok, nu este arsa. Ce anume mai trebuie sa verific? Poate fi vreun alt contact electric? Sau sa ma astept sa fie "dus" motorasul. Pe unde am acces sa verific contactele acestuia? Multumesc.
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Probabil s-a ars ventilatorul.Ca sa ai acces la el trebuie demontat torpedoul,si ajungi la ventilator.Demonteaza-l de pe masina si incearca sa-l verifici,alimenteaza-l pe direct.Daca functioneaza ai scapat de o problema,daca nu trebuie inlocuit.
     
  13. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Ok. Multumesc pentru sfat. Voi reveni cu informatii.
     
  14. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    Si eu am problema cu aburirea geamurilor mai ales cele laterale ... Observ ca temperatura la apa nu-mi mai urca mai mult de 75 grade ... Am si parbrizul cu o "fisura" destul de mare dar nu stiu daca conteaza f mult si asta ...
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Daca apa nu-ti urca mai mult de 75 grade o problema ar fi termostat blocat pe deschis.Legat de abureala geamurilor verifica,eventual schimba filtrul de polen,asta ar fi varianta ieftina,cea scumpa ar fi calorifer caldura habitaclu infundat.Verifica si vezi despre ce este vorba.
     
    Ultima editare: 16 Apr 2014
  16. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Astazi, venind de la munca cu masina, am pornit ventilatorul, desi stiam ca e nefunctional. Peste cateva minute, in trafic, a inceput sa functioneze. Banuiesc ca poate fi vreun contact imperfect, sau vreo mufa oxidata. Ma bucur ca motorasul nu e ars. Voi reveni cu informatii.
     
  17. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Sau e pe duca, asa facea si la mine inainte sa se duca de tot .. Vezi ca s`ar putea sa se fi dus carbunii .. nu te bucura prea repede, da`l jos si vezi in ce stadiu este .
     
  18. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Salut .. Am si eu o problema .. Vreau sa dau antena de pe luneta jos dar ultima oara cand am incercat era sa sparg luneta daca nu-mi dadeam seama la timp .. e prinsa prin interior cu 2 suruburi ce trec prin luneta.. Am rupt partea de sus si a ramas partea de jos prinsa in suruburi si nu stiu cum sa o demontez, nici prin interior nu e niciun surub nimic , am tras de plasticu ala .. Daca o dau jos o avea legatura cu dezaburirea lunetei ? Si cum sa o dau eu jos ca nu stiu , mai are cineva la fel ? Habar nu am de unde e antena aia .. E un cablu gros care intra undeva .. Insa acu e pe sub bancheta ..
     
  19. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Salut. Am demontat astazi torpedoul, si am constatat ca mufa de la motorasul ventilatorului avea oaresce oxid. Am facut un "betisor" din smirghel fin, P2000, cu granulatie fina, am curatat putin mufa in interior, apoi am dat cu nitel spray contact pe mufa de pe cablaj si pe mufa de pe motoras, reasamblat totul si yesss, acum e ok. Mersi tuturor pentru sfaturi.
     
  20. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Salut. Revin. A mers aeroterma o zi doar, apoi a inceput sa mearga...doar cand avea ea chef. Am demontat motorul aerotermei, si am inlocuit carbunii. Mai aveau doar circa 3, poate 4 mm. Ma mir ca mai mergea motorasul. Am cumparat doi carbuni (avandu-i pe cei originali ca mostra), i-am inlocuit (2 lipituri cu pistolul de lipit) si acum pot spune ca se invarte motorasul "in draci". Sper sa fie ultima interventie la el. In prealabil am curatat cu un smirghel fin si tolele pe care ating carbunii, deoarece erau negre, nu aveau deloc luciu metalic. Erau negre.
     

Distribuie pagina asta