1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Dezaburire Parbriz si/sau Luneta la A6 C4 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de maryuzzz, 18 Mar 2011.

  1. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am o problema enervanta cu dezaburirea.
    Mi se aburesc foarte repede geamurile chiar daca sta tot timpul de dezaburirea.
    Intradevar mi se dezabureste pana la jumatatea geamului.Aerul care vine este cald.
    Am incercat sa las pe diferite temperaturi si ramane acelasi efect.Ba chiar cand dau pe temperatura mai mica abureste mai tare.
    Ma gandeam ca am un por ceva in caloriferul de clima.Dar vad ca nivelul antigelului este la fel.
    Temperatura lichidului de racire este la 90 C.
    Ar putea fi 2 probleme.
    1.Vara asta am schimbat compresorul de clima si pe instalatie nu mai am freon.
    sau
    2.Aud un zgomot ciudat in partea dreapta chiar sub bord,acolo unde este ventilatorul de clima,parca ar fi desprins ceva.
    Care din aceste 2 probleme ar putea fi?
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Freonul, nu-l discutăm că n-are niciun rol aici. Bănuiesc că a rămas închisă clapeta de recirculare şi scade dramatic eficienţa sistemului de ventilaţie. Din câte maşini am avut, Audi are cel mai ineficace sistem de dezaburire. Acea grilă de pe bord nu dispersează corect şi complet jetul de aer al aerotermei, cam o treime din geam nu beneficiază de el, exact părţile laterale de la şofer şi pasager. Mai ales când plouă sau eşti cu multe persoane în maşină, interiorul e ca o saună.
     
    Ionut1981 apreciază asta.
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Ma gandeam ca sunt singurul cu aceasta problema.
    Cunosc pe cineva cu Audi A4 B5 si am vazut ca grila de pe bord e identica.
    Ma voi uita acolo unde vine filtrul de polen poate pe acolo aduce umiditate inauntru.poate are vre-o fisura s-au ceva.
    Voi incerca orice ar putea da rezultate.Schimbat filtru de polen daca este cazul(e de 3 luni) si ma voi uita si la clapita care face recircularea.
    Are idee cineva unde este acea clapita?E accesibila?
     
  4. ungureanuco 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6,2.5TDI,1995
    sigur e blocata clapeta de circuit inchis la clima...acea clapeta o gasesti chiar in spatele torpedoului....incearca sa o deschizi si sa o blochezi cumva pe deschis..asta e singura problema....fa asa si ai scapat de aburirea geamului.....nu are ce sa aiba ventilatia masinii...am avut 4 astfel de audi si la fiecare am fost multumit de modul in care isi face treaba clima...ce treaba are gura de aer din bord atat timp cat ai totul functionabil si filtrele schimbate isi face treaba foarte bine..bafta
     
  5. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Acu ca a venit vara si am mai apucat sa ma mai joc putin pe la masina am observat ca si in porbagaj pe langa geamuri sunt niste fante.Cred ca sunt pentru aer.
    Chestie e ca iarna cand se aburesc geamurile cele din fata mai se dezaburesc dar cele din spate,ma refer la cele din parbagaj(avant) nu se dezaburesc niciodata.
    Stie cineva daca sunt ceva ventilatoare sau ceva care ar trebuii sa dezabureasca geamurile din spate?
     
  6. szili82 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2010
    Locație:
    SM
    Masina:
    AUDI A6, 1.8,5valve din 1996.01.03
    Si eu am un avant A6 C4 si la fel nici mie nu mi se dezaburesc geamurile laterale spate, nu iese aer ca si la dnul maryuzzz
    Poate sa ne ajute cineva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2014
  7. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am reusit sa rezolv problema cu dezaburirea.Pentru cei ce au probleme cu dezaburirea primele lucruri care trebuie verificate sunt:
    -nivelul antigelului din vasul de expansiune(sa nu "dispara" din vas) sau sa se simta miros de antigel in masina.in acest caz cel mai probabil caloriferul de caldura ar fi fisurat
    -Filtrul de polen sau scurgerea de langa filtru sa nu infundata
    -la mine problema a fost clapeta de recirculare.nu se deschidea complet.
     
  8. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    N'am mai avut timp sa ma ocup de dezaburire,dar vin acum cu noutati.Mai nou si'a revenit , dar imi incinge siguranta fuzibila si se topeste izolatia acesteia.La cata electrica stiu eu,asta inseamna ''contact imperfect,,.Mi'ar trebui un ajutor din partea voastra si anume,de unde pleaca conductoarele pentru dezaburire.Masina este un A6 c4.
     

Distribuie pagina asta