1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Vă salut. Până la urmă m-am lămurit de ce nu mergea să fac diagnoza cu agrafa si becul Check sau LED la mufe .Nu e de vină nicio mufă, le-am verificat din nou, cablurile la fel, totul e ok . În primul rând, după niște săpături pe Goagăl la injecția Mono-Motronic de pe ABT, am aflat că au fost 3 variante (de calculator, bănuiesc..) , MA1.2.1, MA1.2.2 și respectiv MA1.2.3 . Ultimul tip a fost pus incepând cu august '93 până în '96 (Exemplarul meu este de prin '94 toamna, deci am 1.2.3). Apoi, am săpat și in Autodata și spune că la MA1.2.3 diagnoza se face numai cu interfața, tot cu interfața ștergând și erori + restul de bălării. La MA1.2.1 scrie clar că se poate și cu agrafa + led . Tot la MA1.2.3 spune că erorile se șterg automat la deconectarea bornei minus de la baterie , iar la celălalt tip mai vechi nu este valabilă chestia .Cel puțin așa zice Autodata :)) . Oricum o să-mi cumpăr o interfață și văd atunci exact care e treaba . Sper să fie adevărat ce am găsit pe net și Autodata.

    Sper să vă fie de ajutor .
     
  2. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    1. pozele 1,2 si 3 sunt in timp ce reglam avansul la pompa.
    2. Din log la coloana 10, imi da o valoare constanta de cand o pornesc si cred ca e dus debitmetrul.
    3. Intrebarea mea este cu privire la coloana 9, unde este temperatura la motorina. am zis ca e defect senzorul, dar asa face si cu un cel nou si cu cel vechi. adica creste in continuu. de la 139 cum se vede la inceputul log-ului pana la sfarsit cand ajunge undeva la 182.
    4. Turbina nu face boost. trage aer, dar nu face boost, iar cand o turez tare, da sa se "suga" furtunele admisiei(doar cele dupa turbo). Am turat-o si cu furtunul dintre turbo si filtrul de aer scos, fluiera cand o accelerez, se vede ca trage aerul(daca pun mana, mi-o lipeste de admisia turbinei), dar aceleasi simptome descrise mai sus.
    Astept pareri si sugestii.
     
  3. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    ma poate sfatui cineva in legatura cu achizitia unei interfete de diagnoza? ma refer la chinezariile astea care se gasesc peste tot pe net, funtioneaza cum trebuie? te poti folosi de ele? softul este ok ? ce m-ati sfatui pt un audi b4 ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    " selcosmin " ce masina ai ???

    La cum vad eu din pozele postate de tine , avansul este mic si debitul de motorina este cam mare.
    In dreapta jos alegi timpul de motor si dupa aia vezi cu e avansul .
    La avans coltul la linia galbena trebuie sa fie cat mai aproape de linia albastra .
     
    Ultima editare: 9 Apr 2014
  6. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Am si eu nevoie de putin ajutor. Suspectez masina mea ca nu trage chair cum ar trebui. Am inlocuit toate furtunasele de presiune/vacuum, si electrovalvele aferente inclusiv n75. Tot nu si-a revenit, parca e o mica diferenta dar poate fi efectul placebo. Totusi dupa ce am calcato putin mai tare pe coada, am zis sa scot si mufa de la debitmetru, facut un test si merge destul de rau, accelereaza greu si merge in suturi desi la liber nu are nici o problema. Am pus mufa la loc si am plecat mai departe. Cand am ajuns la destinatie am zis sa o scanez de curiozitate sa vedem daca imi da vreun cod, si surpriza am primit codul 2323.
    Este vorba de Volume air flow meter ( Intake leak, wiring, air flow meter sensor).
    Ce ar trebui sa verific ?
    tin sa precizez ca m-am uitat in cotul de la admisie si era destul de multa mizerie.
    Este vorba de 1.9 tdi 1z
     
  7. Cipa80

    Cipa80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9tdi 1z 1993
    cum arata cablul si ce modificari trebuie facute

    Salut,am aflat ca ma pot conecta la masina prin cele doua mufe dar totusi vreau sa stiu cum arata cablul obd,ce modificari trebuie facute daca eu cumpar un cablu,ce model de cablu am nevoie si de unde cumpar un cablu cat mai ieftin.

    [​IMG]
     
  8. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Asa arata adaptorul OBD.
    [​IMG]

    Legat de interfata, 409.1 ii suficienta.
     
  9. Cipa80

    Cipa80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9tdi 1z 1993
    Audi 80 b4 1.9 tdi 1z 09.07.1993

    Am cumparat cablu VAG12.12 si adaptor 2x2 ,am incercat sa ma conectez,masina fiind din 09.07.1993,am bagat si Start Baud(240) am facut si test de Port si e totul in regula,am bifat si bypass ,singurul lucru care s-a intamplat a fost sa imi caute fiecare adresa dar nici un rezultat.Va rog sa-mi spuneti ca e posibil sa ma conectez cu laptop-ul ca am luat-o razna si nu ii dau de cap,daca stie cineva va rog sa puneti niste instructiuni cap-coada cum se procedeaza la masina mea (AUDI 80 b4 1.9tdi 1z ):confused::(
     
  10. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Interfata e devina. ExAct aceasi chestie am patit si eu cu un 12.12
     
  11. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    problema e ca 409.1 ruleaza doar pe XP, si e cam aiurea sa tii Xp doar pentru atat.
     
  12. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    buna ziua.este cineva din Bucuresti care stie sa faca si sa interpreteze o diagnoza pentru audi 80 b4 2.0 abk? multumesc
     
  13. florin993 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2013
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi 100 2.3 e 1993 (AAR)
    Va salut,de curand am achizitionat o interfata vag kkl 409.1 cu cablu adaptor 2x2 crezand ca vad ce se mai intampla cu batranica mea ,bun dau test la interfata cu vcds merge nici o problema cand vreau sa selectez engine scrie "no response from controller" iar cand intru la auto scan arata ceva cu senzorul abs iar cu abs nu am probleme si dupa acea zice.
    1:De ce se intampla asa si cum o remediez?
    2:Daca nu se poate indrepta ce tip de interfata i-mi trebuie...multumesc
     
  14. Caius Marin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara, Romania
    Masina:
    VW Golf 3, Fiat 126p, Chevrolet Lacetti
    Domnilor, am o rugaminte, nu reusesc sa fac diagnoza la Audi80 B3 motor 2000 benzina KJ-Tronic Motronic. am cele trei mufe langa pedala de ambreaj in interior. Negru Maro si Albastru, primele doua + - si K L si Albastru am citit undeva ca ar fi mufa pentru instrumentul de bord (cu toate ca nu cred sa aiba instrument de bord cu procesor) folosesc VAGCOM 409.1 si un cablu nou achizitionat care a r trebui sa fie un KKL.

    Nu folosesc eu ce trebuie? In lista de la vag com nu am B3 doar B4 la Audi

    Multumesc.
     
  15. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Mă îndoiesc că ar merge interfața pe motorul acela, inclusiv majoritatea celor de B3. Ce cod are - AAD, 3A? Doar testul cu agrafa și bec (sau led). Există detalii în topic despre cum se face.
     
    Ultima editare: 15 Dec 2016
  16. Caius Marin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara, Romania
    Masina:
    VW Golf 3, Fiat 126p, Chevrolet Lacetti
    AAD, masina asta in trecut a fost la cineva sa-i faca diagnoza computerizata, problema este ca omul era foarte batran si nu mai este. Deci pe AAD nu se poate? Cum a facut omul acela oare?
     
    Ultima editare: 16 Dec 2016
  17. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Poate cu un echipament mai deștept va merge, cum e specificat la unele motoare la B3 în manualul de service (gen tester folosit la reprezentanță). În general la B3 testul se face cu agrafa. La B4 funcționează și cu vagcom, vcds etc.
     
  18. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Cristi,la 1.6 pp merge cu agrafa ?am vazut ceva pe net cu ceva bec care in functie ce cate ori palpaia ,insemna un tip de eroare sau asa ceva
     
  19. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Ar trebui să meargă din câte știu. Țin minte că văzusem un video cu unul care făcea diagnoză cu agrafa pe un motor ca al tău. Sunt detalii pe topic despre metoda agrafei.
     
  20. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    La multi ani ! Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum pot verifica k line -ul ! Masina e un 80 ABK am facut o diagnoza acum o saptamana totul a fost ok , acum nu vrea sa se mai conecteze cu masina ! Am 2 seturi de cabluri 2+ 2 cablurile sunt ok , nu sunt intrerupte .pe masina la mufa am 12.4 v si nu stiu unde e problema ! Pe maina mea a6 interfata functioneaza perfect ! De ce nu ma mai pot lega la audi 80 ? Multumesc
     

Distribuie pagina asta