1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Cum pot sa remediez acest defect?Ca si efect am mersul intrerupt al motoruli si se aprinde becul check.Ce teste trebuie sa fac sa vad daca circuitul e intrerupt sau e defect senzorul?a mai avut cineva aceasta problema pana acuma?
     
  2. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Poate te ajuta Otelea,el si-a curatat pompa de injectie.Colegu` e super si cred ca te poate lamuri cel mai bine.Suspectez in cazul tau mizerie in capac sau probleme de natura electrica (priza defecta,fir sau ceva pe acolo).
     
  3. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Pentru Romeo am atasat 2 imagini cu interpretarea valorilor in vag com group 000 si block 0 luate din manalul motorului 1z.
     
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Mersi,Ady.Banuiesc ca astea-s valorile default.
     
  5. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am facut iarasi testul, cu mai multa atentie: 2244. Eu aveam o problema cu debitmetrul, rezolvata intre timp gratie lui Fagarasan. Ma duc sa sterg eroarea, si maine ii mai fac un test. Dar ce m-a mirat este ca dupa ce am asteptat rabdator, la sfarsit mi-a dat un 0000, dar nu am sters nici o eroare:think:
     
  6. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Acum sunt total in ceata: am sters erorile, cu strapul de 10 sec, apoi am facut iar diagnoza. Rezultat: 4444 de vreo 4 ori. Ce ziceti de asta? Eu sper ca nu mai am nici o eroare, si ca totul e bine.
     
  7. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    4444 - No fault in system.
     
  8. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    Da exact...,compara cu astea:)
    000,0,Funcþii de bazã
    000,1,TuraþieMotor,Prescris (ralanti): 37...43 (777...910 U/min)
    000,2,Început injecþie,Prescris (ralanti): 0...88 (3 °n.OT...4 °ÎPMS)
    000,3,PozPedalãAccel,Prescris (ralanti): 0 (0 %) | Prescris (fulgaz): 255 (100 %)
    000,4,CantInjecþie,Prescris (ralanti): 11...45 (2.2..9 mg/H) | Prescris (fulgaz): 180...210 (36...42 mg/H)
    000,5,GalerAdmisie (PresiuneTurbo),Prescris (fulgaz): 158...194 (1650...2000 mbar)
    000,6,Presiune atmosfericã (Presiune ambiantã)
    000,7,temperaturã antigel,Prescris: 80...35 (80...110 °C)
    000,8,Temperaturã aer admisie,Prescris: 182...50 (10...100 °C)
    000,9,TemperaturãCarburant,Prescris (ralanti): 91...201 (20...80 °C)
    000,10,Absorbit- Masã aer,Prescris (ralanti): 69...117 (230...390 mg/H)
     
  9. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    Eroare cod 2113

    Buna ziua,

    Am facut si eu testul cu led la masina din semnatura (2.0 monomotronic) rezultatul fiind o singura erorare 2113.

    Nu inteleg aceasta eroare deoarece masina functioneaza foarte bine, poate reuseste cineva sa isi dea seama .

    Eroare 2113 reprezinta :

    Camshaft Position Sensor (G 40)

    No change in signal

    Open circuit or short circuit to positive

    Signal to positive

    Short circuit to ground

    Signal to ground

    Mechanical malfunction, hall sender defective

    Faulty basic setting, or distributor alignment

    Cambelt has jumped a tooth


    Multumesc !!!
     
  10. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Posibil aceasta eroare sa nu fi fost stearsa si stocata in Ecu,chiar daca mecanic a fost rezolvata problema.Daca o stergi si reapare,ai o problema acolo,cel mai probabil mizerie pe senzor.Daca ai facut testul cu agrafa cu motorul oprit,iti da acea eroare,e normal sa dea(motorul nu se misca).
     
    Ultima editare: 23 Mai 2011
  11. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Porneste usor?
     
  12. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    Eroare cod 2113

    Salut,

    Am facut testul cu agrafa cu motorul oprit, din ce am citit pe net am vazut ca cea mai sigura procedura pentru stergerea erorilor este sa ii scoti bateria pentru cateva minute apoi sa faci un drum scurt.
    De pornit nu porneste la sfert ci are o oarecare intarziere (cam 2 invarteli) mai ales la cald.
    Asta ar fi singura "problema" :) .

    Multumesc !!!
     
  13. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Nu are nimic masina.Cat despre scosul bornei,las-o balta.E mit chestia cu borna.Tot cu agrafa se sterge eroarea.
     
  14. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Cine imi poate spune ce valoare trebuie sa am in vag-com sa am debitul(iq-ul) de motorina bun.Precizez ca am un audi 80 B4 1.9 TDi si nu pot intra doar pe canalul 000, si debitul apare in casuta 4.am atasat si o poza cu valorile actuale, dar nu sunt prea multumit cum trage masina.care trebuie sa fie valoarea optima in casuta 4 la iq si cum se interpreteaza aceste valori?
     
  15. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Salut!
    La acelasi motor,eu aveam IQ de 3,2 si mergea f. bine!
    L-am modificat eu la 2,8 (mai jos nu am reusit), parca tragea ceva mai bine pana pe la 90-100 Km.,dupa care era puturoasa,si consuma ceva mai mult!
    Am revenit la 3,2 si am fost multumit!
    Bafta!
     
  16. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Salut!Eu nu pot sa intru pe canlalul la iq doar canalul 000( af 01.1994), in casuta 4 acolo am valorile de la iq dar nu stiu cum sa le interpretez. 3,2 mg trebuie sa am valoarea 32 in casuta 4?
     
  17. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Stie careva ce inseamna codul 4341 la un Audi 100 din '90 ?

    Am cautat in cartea de reparatii, si cel mai apropiat cod care il gasesc ii 4431, dar 4341 nu apare nicaieri, si asta ma cam pune pe ganduri...
     
  18. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    intr-adevar,nu exista codul.Dar daca te uiti in lista,4343 este Evap carbon canister solenoid purge,valve1;4331 este acelasi lucru dar valve 2(al tau e intre),s-ar putea ca problema sa fie acolo,la valva filtrului de carbon.Repet,s-ar putea...Oricum,verifica filtrul de carbon,daca il mai ai pe masina si in ce stare e.
     
  19. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Mersi de raspuns.

    Am gasit totusi in carte, intr-un loc tare ascuns despre acest cod... eroarea dadea defect potentiometru care ii pe distribuitorul de benzina. Acel potentiometru indica cantitatea de combustibil injectat. Acele 2 fire merg direct in ECU, si datorita lor, indica si consumul instant in bord. Cu mufa scoasa, nu indica consumul, dar nici motorul nu merge prea bine :) adica aproape deloc.

    Cred ca o aparut eroarea de cand am pus gazu pe masina, care are un modulator care are legatura cu acel potentiometru de pe distribuitor, iar cand trece pe gaz, "inhiba" electronic injectarea benzinei.

    Acum mai trebuie sa sterg eroarea, si sa sper ca nu mai apare(daca nu mai trec pe gaz).

    Ai idee cum se sterg erorile din memorie?
     
  20. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Ma bucur ca ai gasit problema.Eroarea se sterge in felul urmator:1-iei contactul,2-bagi jumper-ul,3-pui contact si astepti 4-5 secunde,dupa care il scoti afara jumper-ul,4-bagi jumper-ul si astepti 10-12 secunde.trebuie sa semnalizeze 0000,adica de 4 ori lung(2 secunde jumate fiecare flash).Si gata!Prima data e mai greu.;)
     
    Iordache ion apreciază asta.

Distribuie pagina asta