1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Discuri frana /placute sport

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de Cata_ADC, 27 Oct 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Da..exact
    Dar in materie de discuri ATE mai are modelul ATOM pentru unele modele ( are striatia in forma de atom)
    Sunt foarte bune
    De când am ATE pot spune ca jantele nu mai stiu cum arată mizeria de ferodo
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pe noile frane de 345 mm am pus placute ate ceramic. In prima instanta au fost cele ate normale dar unul din discuri a fost ovalizat si am schimbat atat discurile cat si placutele
    Pt discurile de 345 nu am gasit la furnizori discuri ate power si am mers spre cele normale
    Un plus este oferit de cantitatea scazuta de praf care este mult mai putina acum. La franari nu se simt diferente , franau la fel de bine si inainte insa in special pe jantele din fata se punea praful cu toate ca spalam masina destul de des ( vara si cand e vremea buna de cel putin 1 data saptamanal ). Spalam masina toata doar din cauza murdariei de pe jante. :(
    Va recomand varianta ceramic cu toate ca este diferenta de pret ( cel putin la franele de dimensiuni mari )

    La fel va recomand si kitul de culisante al celor de la tyrol motorsport in combinatie cu furtunele metalice de frana goodridge si lichidul de frana ate superblue
    Pedala va fi mult mai tare la franari si nu va mai tinde sa se inmoaie.
    Diferentele sunt enorme, franarea la a3 in configurtia actuala este peste ceea ce are a5-ul standard.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2012
  3. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Vreau si trebuie sa schimb discurile de frana fata si spate.+placute.Daca sunt pareri le astept .
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu acum am pe fata discuri Pagid si placute Ferodo Premier. Franeaza f bine bine (am discuri de 312mm). Pe alta masina am avut Brembo cu Ferodo Premier si apoi am pus Mintex si franeaza destul de agresiv, cred ca fix la fel ca Ferodo, doar ca pare sa scartaie uneori si sunt cu 1 mil mai ieftine. Pe viitor as vrea pe audi niste placute si mai bune dar mai e mult pana atunci.
     
  5. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Eu ma gandesc sa merg pe Ate la placute (in total 12) si la discuri mai vedem .Am 314x30mm si spate 268x20mm.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Presupun ca pe spate sunt ventilate. Asa au fost pe masina sau le-ai pus tu? Cam asa ceva voiam sa pun si eu dar imi trebuie etrieri de S4 B5 si suporti+discuri de A8. Ar fi interesant totusi daca s-ar potrivi de la tine. Ai vreo poza cu roata data jos de pe spate?
     
  7. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Asa este echipata masina .Nu am din pacate poze dar daca voi apuca zilele astea sa schimb ce mi-am propus cu siguranta voi face niste poze.Si pe spate sunt discurile ventilate
     
  8. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Eu abea astept sa imi pun Ate power disc cu ate ceramic, am auzit deocamdata numa lucruri de bine in legatura cu combinatia asta. Astept sa mi se duca placutele apoi ma gandesc ca pun aceasta combinatie pe masina.
     
  9. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    este perfecta !!!
    eu am pe A5 si masina are +350 hp +750 Nm.....pot spune ca franeaza fenomenal...si nici urma de mizerie pe janta
    am testat discurile si palcutele la un drum de 4000 km
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca tu ai venit vineri la intalnire la CP. Pacat ca nu m-am uitat atunci. Maine imi comand un kit de frana de passat w8 de spate, care teoretic este fix ce ai tu pe masina. 269mmx22. Eu am patit acum o saptamana sa imi fiarba lichidul si frana s-a inmuiat aproape de tot. Nu ma las pana nu pun si un lichid care fierbe la peste 300* C. Am Ferodo dot 5.1 care fierbe la 260*. Probabil o sa pun Motul RBF600 sau 660, ~325*C, doar ca am inteles ca ar fi foarte higrofob si probabil trebuie schimbat mai des. Incerc sa iau si un set de furtune goodridge, dar sunt vreo 500 lei setul pt mine.
     
  11. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salut,

    Sunt in procesul de a tuna putin masina,dar nimic la motor. Vreau decat exterior (vreau sa pun un kit de evacuare de la ABT), vreau sa schimb arcurile sa cobor garda la sol si am ales arcuri ABT si acum ma gandeam ca,as schimba si franele pentru un aspect cat mai sportiv. Credeti ca as face o prostie sa pun frane sport in conditiile in care franele actuale sunt ok? Masina are undeva la 22.000km. Ma uitam la ABT si MTM de ex,dar kiturile de frana sunt undeva in jur de 5000e ceea ce mi se pare cam mult. Am vazut pe aici vorbinduse de Brembo,Red,etc. Ce mi-ati recomanda?Cam cat costa un kit complet de frana Brembo?
     
  12. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Pentru cei 160 cp nu cred ca se justifica un BBK.
    Brembo , alcon , ap racing , stoptech etc etc...sunt toate peste 2000 E doar pe fata.
    Ai putea sa alegi o varianta mai ieftină si sa te uiti dupa cele OEM de la modelele mai performante ....3.0 TDI ,3.2 FSI , S3 ....
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta